Ja... ik heb echt al heel lang mobiel internet, maar forummen vanaf m'n mobiel zit er bij mij nog niet zo inquote:Op maandag 5 december 2011 23:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan dat hènog 1.5 uur voor we thuis zijn en morgen lekker uitslapen.
Met Daartje gaat het steeds beter las ik, wat ontzettend fijn!
De kat van m'n ex. Die mocht ik echt niet en dat heeft me best wat schuldgevoelens opgeleverd.quote:
Heb je ook lelijk gedaan tegen die kat of alleen lelijk gedacht?quote:Op maandag 5 december 2011 23:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
De kat van m'n ex. Die mocht ik echt niet en dat heeft me best wat schuldgevoelens opgeleverd.
Ligt eraan wat je onder lelijk verstaat. Ik heb 'm nooit bewust pijn gedaan of zo. Maar als ie weer eens op 't aanrecht zat, heb ik hem er regelmatig af geveegd.quote:Op maandag 5 december 2011 23:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heb je ook lelijk gedaan tegen die kat of alleen lelijk gedacht?
Schuldgevoelens zijn stom
Ik ben heel blij dat Evi weer beter is maar toen ze ziek was was ze een stuk liever en vooral rustiger
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik wil niet dat ze ziek is.
Ja nou ja dat is niet lelijk doen maar opvoeden tenzij je hem eraf geschopt hebtquote:Op maandag 5 december 2011 23:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder lelijk verstaat. Ik heb 'm nooit bewust pijn gedaan of zo. Maar als ie weer eens op 't aanrecht zat, heb ik hem er regelmatig af geveegd.
Ik zou helemaal gek worden als de witte in mijn tas zou zittenquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja nou ja dat is niet lelijk doen maar opvoeden tenzij je hem eraf geschopt hebt
Vaak kan ik ook wel om die boef lachen hoor, dat kattenkwaad is af en toe wel leuk. Vanmiddag kwam ik thuis en zat ze op tafel in mijn tas te chillen
Zo'n kitten verliest nog amper haar dus dat scheeltquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou helemaal gek worden als de witte in mijn tas zou zitten. Die verliest iedere dag zijn gewicht aan haar en m'n pa is vreselijk allergisch voor katten.
Nou ja, het is over dus nu kan m'n ex lekker met z'n katten in bed liggen.
Voorzichtig héquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:19 schreef Oognip het volgende:
Wat een sneeuw!
De snelweg wordt helemaal wit
Beterschapquote:Op dinsdag 6 december 2011 06:58 schreef Rewimo het volgende:
Mogge![]()
Ik blijf maar een dagje thuis wegens leegloop
quote:Op dinsdag 6 december 2011 07:07 schreef Moeraskat het volgende:
Goede morgen
Damn j
K ben kotsmisselijk van de moeheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |