Graag met duidelijk paintquote:Op maandag 5 december 2011 23:20 schreef Greys het volgende:
Oognip, leuk dat het leuk was
Ik krijg honger van die tosti pic
Elies, wat voor landen naast op zijn Russisch en Grieks zijn er nog meer ook alweer?
Moeten we er even een overzichtje van maken voor Ing?
nietus nietus nietusssssssssquote:
Lalalaala whateverquote:
Naja doorbijtenquote:
Nee dank uquote:
HNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNGGGG >.<quote:
quote:
Dat lijkt maar zo want we zitten nog in de autoquote:Op maandag 5 december 2011 23:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Oognip! Was het leuk? Wat ben je vroeg thuis? Of lijkt dat maar zo?
Hhhhggggggggggggggquote:Op maandag 5 december 2011 23:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
HNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNGGGG >.<
Belgischquote:Op maandag 5 december 2011 23:20 schreef Greys het volgende:
Oognip, leuk dat het leuk was
Ik krijg honger van die tosti pic
Elies, wat voor landen naast op zijn Russisch en Grieks zijn er nog meer ook alweer?
Moeten we er even een overzichtje van maken voor Ing?
Oooh ja, dat bestaat natuurlijk ookquote:Op maandag 5 december 2011 23:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo want we zitten nog in de auto
De show duurde 2.5 uur dus mooi langhet was helemaal geweldig!
Oh tofquote:Op maandag 5 december 2011 23:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Geweldig dusvooral dat er een band bij was waarvan hij de bandleden continu in de zeik nam
Tegenwoordig kan dat hèquote:Op maandag 5 december 2011 23:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oooh ja, dat bestaat natuurlijk ook![]()
Fijn dat jullie het leuk hebben gehad
Geen idee, ik ben benieuwd wat we vannacht aantreffenquote:Op maandag 5 december 2011 23:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh tof. Altijd leuk, zo'n dagje uit.
Hoe is het met de poezels?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 december 2011 23:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben benieuwd wat we vannacht aantreffen
Voordat we weggingen ging alles nog goed gelukkig. Evi krijgt woensdag haar eerste inenting en dan hopen dat ze snel een huisje vindt.Klinkt goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Op het vervelende na, wat doet ze?
Heb jij ook een uitnodiging gehad voor de kerstborrel op 't asiel?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
We gaan het nu weer over de Palestijnse kwestie hebbenquote:
Jep heb ik ook gehad, is aanstaande zondag toch? Ga je er heen?quote:Op maandag 5 december 2011 23:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt goed. Op het vervelende na, wat doet ze?
Heb jij ook een uitnodiging gehad voor de kerstborrel op 't asiel?
Altijd gezellig.quote:Op maandag 5 december 2011 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We gaan het nu weer over de Palestijnse kwestie hebben
Deze zondag ja. Ik ben wel van plan om te gaanquote:Op maandag 5 december 2011 23:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jep heb ik ook gehad, is aanstaande zondag toch? Ga je er heen?
Wat ze doet? De vloer slopen, ons slopen: dan klimt ze op de bank en springt bij mijn vriend op schoot en bijt hem eens lekker in z'n nek. Als we langslopen springt ze op onze voeten en gaat ze bijten. Dat soort geintjes.
Maar ze verdient een heel goed huisje want ze kan ook lief zijn
Hihi echt leuk is het ook niet, maar goed het scheelt dat onze katten er nog zijn waarop ze zich kan uitleven, die vinden haar wel leuk.quote:Op maandag 5 december 2011 23:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Deze zondag ja. Ik ben wel van plan om te gaan.
Oei, dat klinkt als een kat waar ik moordneigingen van zou krijgen.
Dat gevoel ken ik wel ja...quote:Op maandag 5 december 2011 23:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hihi echt leuk is het ook niet, maar goed het scheelt dat onze katten er nog zijn waarop ze zich kan uitleven, die vinden haar wel leuk.
Ik wil ook niet te lelijk over haar doen want dan voel ik me schuldig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |