SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Hollywoodquote:Op maandag 5 december 2011 22:58 schreef Renesite het volgende:
Hel?
Rotterdam Hollywood Uitgaansgelegenheid dit-dat is toch identiek?
VRIENDJENHOI! Lees het vorige topic even, daar is onze bruiloft besproken. En maandag moeten we naar de mogelijke bruiloft van René en Patrick.quote:
Ja, op het stadhuis (quote:Op maandag 5 december 2011 22:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
VRIENDJENHOI! Lees het vorige topic even, daar is onze bruiloft besproken. En maandag moeten we naar de mogelijke bruiloft van René en Patrick.
Ach boeiend. Als er maar lekker eten is.quote:Op maandag 5 december 2011 23:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, op het stadhuis () van Delfzijl schijnt
Dubai?quote:Op maandag 5 december 2011 23:01 schreef Bloempje. het volgende:
OH IK WIL TROUWEN IN DE SNEEUW! MAAR DAN DAT HET WARM IS! Hoe romantisch is dat
Omg, warme sneeuw ja.quote:Op maandag 5 december 2011 23:01 schreef Bloempje. het volgende:
OH IK WIL TROUWEN IN DE SNEEUW! MAAR DAN DAT HET WARM IS! Hoe romantisch is dat
Oehquote:Op maandag 5 december 2011 23:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
"Vrijdag voor kerst?
Leiden?
Serious Request kijkje nemen en een chocolademelk
Sup.quote:Op maandag 5 december 2011 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom gaat het nog over trouwen mennnn.
Kan Dromenvangertje ook langs komen.quote:Op maandag 5 december 2011 23:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, op het stadhuis () van Delfzijl schijnt
Immer gezellig.quote:Op maandag 5 december 2011 23:03 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Kan Dromenvangertje ook langs komen.
Mooi.. dan gaan we de 23ste meetenquote:Op maandag 5 december 2011 23:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oeh![]()
Daar wilde ik toch al heen ook
En maar tien minuutjes van mijn huis ook nog. Dit klinkt als een puik plan.
Ja, als iemand een glijbaan meeneemt kan het nog leuk worden.quote:Op maandag 5 december 2011 23:03 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Kan Dromenvangertje ook langs komen.
Oh ja.quote:Op maandag 5 december 2011 23:03 schreef Furdinand het volgende:
appel en ik gaan trouwen in parijs. met warme sneeuw.
quote:Op maandag 5 december 2011 23:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, als iemand een glijbaan meeneemt kan het nog leuk worden.
Maar we kunnen toch wel feest geven en dan alsnog naar Parijs gaan?quote:
Gewoon een 'klein' feest met veel drank enzoquote:Op maandag 5 december 2011 23:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar we kunnen toch wel feest geven en dan alsnog naar Parijs gaan?
Bijvoorbeeld.quote:Op maandag 5 december 2011 23:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon een 'klein' feest met veel drank enzo
Zoveel?quote:Op maandag 5 december 2011 23:05 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Of als iedereen gewoon 5 euro contant meeneemt..
Vetquote:Op maandag 5 december 2011 23:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mooi.. dan gaan we de 23ste meeten
Goed plan dit, afgesproken.quote:Op maandag 5 december 2011 23:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dan door naar Parijs. Ik zeg doen.
Yes!quote:Op maandag 5 december 2011 23:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zoveel?Woonde andere hoerige personen ook niet in zo'n uithoek?
[..]
VetNeem je je vriendje mee dan ook?
Dan neem ik de mijne mee
quote:Op maandag 5 december 2011 23:07 schreef Renesite het volgende:
Ow, krijg net te horen dat ik de vrijdag voor kerst wat te doen heb.
andere hoerige personen?quote:Op maandag 5 december 2011 23:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zoveel?Woonde andere hoerige personen ook niet in zo'n uithoek?
[..]
VetNeem je je vriendje mee dan ook?
Dan neem ik de mijne mee
JE ZEI HET ZELF, LULLOOOquote:Op maandag 5 december 2011 23:07 schreef Renesite het volgende:
Ow, krijg net te horen dat ik de vrijdag voor kerst wat te doen heb.
Of was dat Drenthe ofzo? Die is toch thuis rond kerst?quote:
Jij vuigaard altijd met je plannetjes.quote:Op maandag 5 december 2011 23:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
YesDit was dus mijn plan om je vrolijker te maken.
Gelderland volgens mij. En ja die is thuis rond de kerst.quote:Op maandag 5 december 2011 23:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Of was dat Drenthe ofzo? Die is toch thuis rond kerst?
Vuigaardquote:Op maandag 5 december 2011 23:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij vuigaard altijd met je plannetjes.
Van wat?quote:Op maandag 5 december 2011 23:08 schreef JanPiraat het volgende:
Flippie maakt de fotos dan.. iemand moet het doen
Klinkt tof!quote:Op maandag 5 december 2011 23:07 schreef Furdinand het volgende:
[..]
huwelijksreis naar een warm land aan het strand.
seksen in een romantisch strandhuisje enzo.
Oh, neh, dan kost het dr meer dat ze betaald krijgt.quote:Op maandag 5 december 2011 23:10 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Gelderland volgens mij. En ja die is thuis rond de kerst.
Af van Klips zijn billenquote:Op maandag 5 december 2011 23:10 schreef Renesite het volgende:
Jeetje, de vrijdag voor kerst hebben Patrick en ik geluk! Klips is dan net volwassen
!
quote:Op maandag 5 december 2011 23:10 schreef Renesite het volgende:
Jeetje, de vrijdag voor kerst hebben Patrick en ik geluk! Klips is dan net volwassen
!
Boh ik ben zo makkelijkquote:Op maandag 5 december 2011 23:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
VuigaardIk kan er ook niets aan doen dat je zo makkelijk bent
[..]
Van wat?Ik heb sinds afgelopen zomer wel een kei goeie camera.
Dan mag hij ook aan de mijne komen!quote:Op maandag 5 december 2011 23:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Af van Klips zijn billenZe zijn onweerstaanbaar, ik weet het, maar van mij
quote:Op maandag 5 december 2011 23:10 schreef Bloempje. het volgende:
KLINKS WTF HEB JIJ KLIPS POEPIE GENOEMD DAT MAG IK NIET EENS![]()
![]()
Waarom weet jij dit eigenlijk?quote:Op maandag 5 december 2011 23:10 schreef Bloempje. het volgende:
KLINKS WTF HEB JIJ KLIPS POEPIE GENOEMD DAT MAG IK NIET EENS![]()
![]()
Hij heeft verklaptquote:Op maandag 5 december 2011 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom weet jij dit eigenlijk?
Ik hoor bij Jezusquote:Op maandag 5 december 2011 23:12 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben in de war, wie hoort er hier nu bij wie?
Hoezoquote:
NEEHEE. Je snapt het niet. Jij mag aan de billen van Patriek. Hij aan die van jou. En Klips aan die van mij. En ik aan die van Klips. Dit wordt niet uitgewisseld.quote:Op maandag 5 december 2011 23:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan mag hij ook aan de mijne komen!
Bloem doet Klipsquote:Op maandag 5 december 2011 23:12 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben in de war, wie hoort er hier nu bij wie?
DIT ZIJN PRIVEZAKEN.quote:Op maandag 5 december 2011 23:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hij heeft verklapt
Roy zegt: (23:09:10)
toen zei zij
Roy zegt: (23:09:13)
poepiee
Roy zegt: (23:09:24)
en toen
Roy zegt: (23:09:25)
en toen
Roy zegt: (23:09:31)
weet ik het niet meer
Diane zegt: (23:09:52)
hahahaha
Diane zegt: (23:09:54)
POEPIE
Roy zegt: (23:10:39)
Goede afspraken zijn goud waard.quote:Op maandag 5 december 2011 23:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
NEEHEE. Je snapt het niet. Jij mag aan de billen van Patriek. Hij aan die van jou. En Klips aan die van mij. En ik aan die van Klips. Dit wordt niet uitgewisseld.
quote:Op maandag 5 december 2011 23:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bloem doet Klips
Jan doet Klinker
Appel doet Furr
René doet Patrick
Euhm.quote:Op maandag 5 december 2011 23:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan mag hij ook aan de mijne komen!
JA HALLO. HOE IS HET PRIVE ALS JIJ MET KLINKS PRAATTE EN DAT AAN MIJ VERTELDE EN IK DAT WEER DOORVERTEL? Dan was het voor mij al niet meer prive jongeman!quote:
Ik trapte er bijna in.quote:Op maandag 5 december 2011 23:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee ik zeg maar wat eigenlijk. Maar ik bluf niet hard genoeg
Nee hoor. In het echt ben ik een schuchter stil half autistisch jongetjequote:
En rené doet een kaalkinquote:Op maandag 5 december 2011 23:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bloem doet Klips
Jan doet Klinker
Appel doet Furr
IK!quote:Op maandag 5 december 2011 23:14 schreef Bloempje. het volgende:
JEETJE! DE VRIJDAG VOOR KERST GAAN KLIPS EN IK BESLISSEN WIE HET MANNETJE IS VAN JULLIE.
Ja. Maar hij heeft regelmatig (ZOALS DIT WEEKENDquote:
Internetheldjequote:Op maandag 5 december 2011 23:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee hoor. In het echt ben ik een schuchter stil half autistisch jongetjeNiets engs aan.
Zeker. Dus af van de billen. Tenzij Klips het ook heel graag wil. Hij mag van mij ooit met een jongen vozen, om het uit te proberen.quote:
Stom wijfenspelletje, ikke nee ikke ikke nee ikke. Doe ik niet aan mee. Ga liever de was doenquote:
Als je maar geen spelletjes met ze gaat doen. Vooral geen Party & Co.quote:Op maandag 5 december 2011 23:14 schreef Bloempje. het volgende:
JEETJE! DE VRIJDAG VOOR KERST GAAN KLIPS EN IK BESLISSEN WIE HET MANNETJE IS VAN JULLIE.
Niet van die moeilijke dingen zeggen zo laat.quote:Op maandag 5 december 2011 23:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
JA HALLO. HOE IS HET PRIVE ALS JIJ MET KLINKS PRAATTE EN DAT AAN MIJ VERTELDE EN IK DAT WEER DOORVERTEL? Dan was het voor mij al niet meer prive jongeman!
Dan leen ik Patrick uit aan jou en zien we elkaar na een uurtje terugquote:Op maandag 5 december 2011 23:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zeker. Dus af van de billen. Tenzij Klips het ook heel graag wil. Hij mag van mij ooit met een jongen vozen, om het uit te proberen.
Hihiquote:Op maandag 5 december 2011 23:15 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Niet van die moeilijke dingen zeggen zo laat.
Ik voel me falen.quote:Op maandag 5 december 2011 23:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als je maar geen spelletjes met ze gaat doen. Vooral geen Party & Co.
Maar ik weet al hoe het is met jongens dus hoef geen andere uit te proberenquote:Op maandag 5 december 2011 23:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan leen ik Patrick uit aan jou en zien we elkaar na een uurtje terug
Dat denk jij nu ja.quote:Op maandag 5 december 2011 23:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verdomme, te vroeg opgehouden dus. Goed om te onthouden dus dat je makkelijk in dingen trapt.
Hihiquote:Op maandag 5 december 2011 23:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ow. Verdorie.quote:Op maandag 5 december 2011 23:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar ik weet al hoe het is met jongens dus hoef geen andere uit te proberen
Jawel, spelletje doenquote:Op maandag 5 december 2011 23:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
HihiOke. Dat vind ik een goed plan, want ik verlies spelletjes altijd.
Ja, sorry. Heb je een leuk meisje in de aanbieding? Ik heb nog nooit met een meisje gesekst. Misschien is het wel leuk.quote:
Ja ik ook en dat spel duurde een eeuwigheid.quote:Op maandag 5 december 2011 23:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
HihiOke. Dat vind ik een goed plan, want ik verlies spelletjes altijd.
HAHAquote:Op maandag 5 december 2011 23:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
KB of omdatAppeltje?quote:Op maandag 5 december 2011 23:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, sorry. Heb je een leuk meisje in de aanbieding? Ik heb nog nooit met een meisje gesekst. Misschien is het wel leuk.
Schaken? Dat kan ik welquote:
Ohjaaaa, ik ging nog met Klinks seksenquote:
ik nietquote:Op maandag 5 december 2011 23:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Schaken? Dat kan ik welVraag maar aan Klips
Als het maar in de juiste taal isquote:
* Bloempje zet het schaakbord vast klaar.quote:
Neen. Want dan ben ik de enige zonder piemel en voel ik me buitengesloten.quote:
En zonder die vervelende pinpas waarmee je niet vals kunt spelenquote:Op maandag 5 december 2011 23:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als het maar in de juiste taal is
Ok ik hou op.quote:
Ja jullie waren lang zoetquote:Op maandag 5 december 2011 23:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als het maar in de juiste taal is
Seeeee who got ballllls!quote:Op maandag 5 december 2011 23:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Neenee Jan doet klinker niet. Ik doe Jan.
Met een voorbinddildo?quote:Op maandag 5 december 2011 23:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ooww ik vaker bovenop hoorquote:Op maandag 5 december 2011 23:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die wijven waren echt raar en ik snapte niks van dat kutspel hahaquote:Op maandag 5 december 2011 23:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja jullie waren lang zoetWel hard gelachen om Steven die opmerkingen zat te maken over je moves
JE VERGEET DE SPRINKELSquote:Op maandag 5 december 2011 23:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Wie komt er nog meer 23 december in Leiden, beetje SR kijken en chocomelk met slagroom drinken?
Daar ben ik nog niet helemaal over uit.quote:Op maandag 5 december 2011 23:17 schreef Furdinand het volgende:
[..]
hoe wil je dat realiseren dan, meisje?
Oempfquote:
Wat is een SR ?quote:Op maandag 5 december 2011 23:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Wie komt er nog meer 23 december in Leiden, beetje SR kijken en chocomelk met slagroom drinken?
Jaloers?quote:Op maandag 5 december 2011 23:22 schreef Patje1987 het volgende:
En verder was je gewoon jaloers flips
SPEEL MEE, IK VERHANDEL JE VRIENDJE HIER.quote:Op maandag 5 december 2011 23:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
een Serious Request.. van 3FM :p
Oeh ja tosti bij de 3 gezustersquote:Op maandag 5 december 2011 23:21 schreef Renesite het volgende:
Hebben ze kei lekkere tostisaus in Leiden?! Bij de 3 gezusters in Groningen wel
Ik zag je wel kijken.quote:
Aan Jan mag datquote:Op maandag 5 december 2011 23:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
SPEEL MEE, IK VERHANDEL JE VRIENDJE HIER.
Doet 'ie toch niet.. ik breek al z'n botten namelijK!quote:Op maandag 5 december 2011 23:22 schreef Bloempje. het volgende:
Zodat ie van die van mij afblijftAls ie Jan er bij heeft.
Oh okequote:Op maandag 5 december 2011 23:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Doet 'ie toch niet.. ik breek al z'n botten namelijK!
quote:Op maandag 5 december 2011 23:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Doet 'ie toch niet.. ik breek al z'n botten namelijK!
Die blonde misschien wel ja, die andere niet zoquote:Op maandag 5 december 2011 23:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja sorry ik zou die chicks nou ook eenmaal graag beter willen leren kennen
Eerlijk gezegd heb ik ze niet zo goed bekekenquote:Op maandag 5 december 2011 23:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die blonde misschien wel ja, die andere niet zo
Flipjequote:Op maandag 5 december 2011 23:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
BOBJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ik moest gisteren aan je denken
Neu. Ik deed beetje boos zondag - hij meteen 'aaaawquote:
O vandaar dat ik vandaag op een gekke plek belandde en ik jou niet zag maar een vervelende manquote:Op maandag 5 december 2011 23:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
FlipjeIk had jou op mijn verlanglijstje gezet, maar die stomme Sint heeft het verkeerde pakketje bezorgd
Hahahaha, agossiequote:Op maandag 5 december 2011 23:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neu. Ik deed beetje boos zondag - hij meteen 'aaaaw'
Hij wel.. sadista dat 't is!quote:Op maandag 5 december 2011 23:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahahaha, agossieIk doe noooooit boos
Zeker niet zonder reden
Ik ookquote:
Ik ben niet zo'n tennis fanquote:
Hoe kon ik die datum vergeten!?!quote:Op maandag 5 december 2011 23:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
O vandaar dat ik vandaag op een gekke plek belandde en ik jou niet zag maar een vervelende man
En ik moest aan je denken omdat we vorig jaar op 4 december last moment in Amsterdam gingen winkelen, en ik ging gisteren weer last moment winkelenAlleen zonder jou en cosje
Geen idee man, 4 december is mijn wachtwoord alles, opdat ik het nooit vergeet.quote:Op maandag 5 december 2011 23:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n tennis fan
[..]
Hoe kon ik die datum vergeten!?!Shame on me. Ging je weer voor cadeautjes shoppen?
En zal wel stuk minder leuk geweest zijn.. zonder Cosje en mij
Loopt de tikken tegen mijn wang aan, heel hardquote:
Mietje. Hij wilde je aandacht. Waarschijnlijk seksen. Snap dat dan.quote:Op maandag 5 december 2011 23:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Loopt de tikken tegen mijn wang aan, heel hard! Aldoor
!
Aan de etenstafelquote:Op maandag 5 december 2011 23:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Mietje. Hij wilde je aandacht. Waarschijnlijk seksen. Snap dat dan.
Oh. Nouja. Uh. Dan weet ik het niet.quote:
Ik heb serieus een tijdje de datum van de start van een relatie als wachtwoord gehad om het te onthoudenquote:Op maandag 5 december 2011 23:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee man, 4 december is mijn wachtwoord alles, opdat ik het nooit vergeet.
Ja cadeautjes en weer voor mijn zusjeEn ja het was echt stuk minder leuk
Doet mij ook denken, heb je mijn nummer nou nog of heb jij een nieuw nummer?
een latex anaaldouche... hmmm... iemand ooit van gehoord?quote:Patrick zegt:
jeuk aan mn anus
René zegt:
Moet je rimmen.
Patrick zegt:
jij mij, ja
René zegt:
Jaja
Eerst latex anaaldouche
Hmm. Dat klinkt eng.quote:Op maandag 5 december 2011 23:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
een latex anaaldouche... hmmm... iemand ooit van gehoord?
Kommavergeten.quote:Op maandag 5 december 2011 23:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook vaak met datumsquote:Op maandag 5 december 2011 23:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb serieus een tijdje de datum van de start van een relatie als wachtwoord gehad om het te onthoudenEn nog weet ik die datum, dus het is best een goed idee
Volgend jaar ga ik wel weer mee shoppen danWij vierde het de zondag, dus had dit jaar sowieso niet mee gekund
En ik heb jouw nummer en jij hebt mijn nummer
Niet echt. Trouwens elke keer als ik rimmen lees, moet ik dankzij een user hier denken aan cokequote:Op maandag 5 december 2011 23:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
HIER! Hij wou mij niet eens mee hebben naar Leiden of zoquote:[22:55:25] René zegt:
Wellicht vind ik dat ook leuk
[22:55:42] Patrick zegt:
Oh:P
[22:55:52] Patrick zegt:
wellicht moet jij dan werken
Hahaha, hoezo?quote:[b]Op maandag 5 december 2011 23:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet echt. Trouwens elke keer als ik rimmen lees, moet ik dankzij een user hier denken aan coke
Doe dat! WEL lieve Patrick. Kusje op je dunner wordend haarquote:
NOUJA ZEG.quote:Op maandag 5 december 2011 23:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
HIER! Hij wou mij niet eens mee hebben naar Leiden of zo!
Kusjeknufjekroeltjevoorjevriendjeenjouquote:Op maandag 5 december 2011 23:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
NOUJA ZEG.
Hey maar, ik ga slapen, kusjesknuffelstoedeloeiedereen![]()
Mijn fok wachtwoord is de datum dat ik jouw voor het eerst hier op fok zagquote:Op maandag 5 december 2011 23:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook vaak met datumsOm bepaalde "speciale" datums te onthouden, doe ik ze als wachtwoord
Tof, dan ga ik 365 nachtjes slapen en naar uitkijken tot we samen kunnen winkelen voor Sinterklaas. Ik vierde het pas vandaag. Rot timing
En ja erg handig
[..]
Niet echt. Trouwens elke keer als ik rimmen lees, moet ik dankzij een user hier denken aan coke
Voluit geschreven toch..quote:Op maandag 5 december 2011 23:45 schreef Renesite het volgende:
Alleen getallen als wachtwoord kan niet, medunkt.
eeneentweeduizendeen vast wel.quote:Op maandag 5 december 2011 23:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Voluit geschreven toch..![]()
al zal dat vast niet passen
Nee want dan weten we je wachtwoord. begrijpelijkquote:Op maandag 5 december 2011 23:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mijn fok wachtwoord is de datum dat ik jouw voor het eerst hier op fok zagIk kan nu alleen niet zeggen wanneer dat was
Wat duurt een jaar lang als je erop moet wachten zeg..![]()
Maar hoe was jouw Sinterklaas dan? Leuke surprises, gedichten en cadeautjes?
Ik ging ook even proberen mijn oud en nieuw te herinneren, duurde al te lang voordat ik wist waar ik toen wasquote:Op maandag 5 december 2011 23:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee want dan weten we je wachtwoord. begrijpelijkWel lief!
En ja ach, gaat gauw voorbij hoor, kan mij vorig jaar oud en nieuw nog herinneren en alles
Mijn sinterklaas was gezellig. Alleen mijn opa en oma waren vergeten gedichten mee te nemen. Dus ik had geen gedicht gekregen, want mijn opa had mijn lootjeIk had mijn zusje weer, dus ik had haar beetje voor gek gezet in het gedicht
En cadeautjes waren leuk, alles gekregen wat ik wilde hebben
Hoe was jouw Sinterklaas dan?
wat een schatje die naatje_1quote:Op maandag 5 december 2011 23:52 schreef Flippiee het volgende:
Haha gisteren kwam een jongen soep brengen omdat ik mij niet zo lekker voel, vandaag zegt ie dat ie mij wel wil 'beschermen' tijdens een horror film.![]()
Met een honkbalknuppel de tv in elkaar slaan?quote:Op maandag 5 december 2011 23:52 schreef Flippiee het volgende:
Haha gisteren kwam een jongen soep brengen omdat ik mij niet zo lekker voel, vandaag zegt ie dat ie mij wel wil 'beschermen' tijdens een horror film.![]()
quote:
Slaap lekkerquote:
Alcoholquote:Op maandag 5 december 2011 23:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ging ook even proberen mijn oud en nieuw te herinneren, duurde al te lang voordat ik wist waar ik toen wasAlcohol
Sturen ze het gedicht nog wel op dan?Altijd leuk om toch nog even te lezen.
Mijn Sinterklaas was weer leuk. Met het hele team gevierd, dus gedichten waren sowieso erg vermakelijk. Alleen het aantal echte surprises was teleurstellend, maar gelukkig heb ik wel een prachtige surprise gekregen. Heb al wel weer zin in volgend jaar Sinterklaas
Bakkesquote:
Geen idee manquote:Op maandag 5 december 2011 23:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Met een honkbalknuppel de tv in elkaar slaan?
Positief over de verkeerde persoon enzoquote:Op maandag 5 december 2011 23:55 schreef stevenmac26 het volgende:
ben een keer positief is het nog niet goed, stik er in
Zal dan ook niet meer positief tegen je doenquote:Op maandag 5 december 2011 23:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Positief over de verkeerde persoon enzo
Mijn plannen voor NYE zijn nog altijd onbekend. De helft zit in het buitenland ergens.. dus ik wacht maar even rustig af wat de rest gaat doen. Ik blijft dit jaar weer lekker in Nederlandquote:Op maandag 5 december 2011 23:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
AlcoholWat zijn je plannen voor komende NYE?
Ik heb geen idee, ik hoop van wel eigenlijk. Gedichten zijn vaak best vermakelijk ja.
Wat voor suprise heb je gekregen?Ik maak nooit meer suprises. Eigenlijk wel zonde.
Jammer manquote:Op maandag 5 december 2011 23:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mijn plannen voor NYE zijn nog altijd onbekend. De helft zit in het buitenland ergens.. dus ik wacht maar even rustig af wat de rest gaat doen. Ik blijft dit jaar weer lekker in NederlandVolgend jaar pak ik ook mooi het vliegtuig
![]()
Surprise is lastig uit te leggen als je het verhaal erachter niet kent. Maar in ieder geval iets waar tijd en moeite in is gestoken, dus dan is het altijd goed
Met zijn allen FOK!ken tot 23.59 uur? Dan snel blik buiten werpen en om 0.01 weer diehard verder FOK!ken?quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:00 schreef HappyBob het volgende:
Zullen we een fok NYE houden?
of hebben jullie allemaal al wel plannen?
Mag er dan ook vodka komen en niet alleen bier?quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:05 schreef HappyBob het volgende:
Ik dacht meer aan gezellig met allemaal fokkers op een kamertje beetje fokken en bier drinkenEn aangezien jij toch geen plannen hebt, zijn we al met z'n tweeën
Maar natuurlijk mag er ook vodka komen. En meer mensen is optioneel.. maar zeker niet noodzakelijk.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mag er dan ook vodka komen en niet alleen bier?2 das genoeg voor in ieder geval een meet, nu nog meer mensen
Mooi, en inderdaad noodzakelijk is het niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar natuurlijk mag er ook vodka komen. En meer mensen is optioneel.. maar zeker niet noodzakelijk.
Kom je naar Utrecht dan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mooi, en inderdaad noodzakelijk is het niet.
99% kans dat ik met NYE in Utrecht zit. Dat wordt gezelligquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zit jij dan weer in Utrecht? Dan ga ik naar Utrecht.
Haha nice. Woon je nou al in Utrecht omgeving?quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
99% kans dat ik met NYE in Utrecht zit. Dat wordt gezellig
Nee, ben nu bijna aan het verhuizen ergens anders heen. Maar dat ligt ongeveer net zo ver van Utrecht afquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha nice. Woon je nou al in Utrecht omgeving?
Wel nog in het Westelijk gedeelte van Nederland? Ga je vooruit qua ruimte etc.? Haha ik wil denk ik op kamers in Utrecht over een paar jaarquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee, ben nu bijna aan het verhuizen ergens anders heen. Maar dat ligt ongeveer net zo ver van Utrecht afMaar ooit kom ik er wel weer te wonen
Nee, het wordt iets minder westelijkquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel nog in het Westelijk gedeelte van Nederland? Ga je vooruit qua ruimte etc.? Haha ik wil denk ik op kamers in Utrecht over een paar jaar
Wel tof verandering. Maar weer eens TCen en dan je nieuwe ruimte tonenquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee, het wordt iets minder westelijkMaar vanaf daar kan ik alles nog goed bereiken. Qua ruimte schilt het niet heel veel eigenlijk. Gewoon weer even iets anders.
Flips in Utrecht?Waarom niet nu dan?
TCen op mijn laptop doet het volgens mij niet eens meerquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel tof verandering. Maar weer eens TCen en dan je nieuwe ruimte tonen
En nu niet omdat ik voor de komende 2 jaar andere plannen hebIk moet nog 1,5 jaar studeren, en ik wil nog naar Australië. Daarna wil ik nog een studie volgen en gedurende die studie wil ik op mijzelf wonen.
Ja of nouja een school zit niet ver van Utrecht, kwartiertje met de trein dusquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
TCen op mijn laptop doet het volgens mij niet eens meerMisschien eerst maar eens mijn laptop leeggooien.
Plannen kun je altijd omgooienMaar wil je over 2 jaar gaan studeren in Utrecht?
Kan ik je eindelijk een bewonderen tijdens het uitgaan.
Dat is gewoon een kwestie van bij een sportvereniging gaan. Dan leer je genoeg mensen uit Utrecht kennen. En als je daar een kamer hebt leer je ook vanzelf mensen kennen. En ik hoop over 2 jaar eigenlijk ook wel weer in Utrecht te wonen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja of nouja een school zit niet ver van Utrecht, kwartiertje met de trein dusHaha ja maar dan moet ik wel mensen leren kennen in Utrecht
Anders zal ik steeds in het weekend naar mijn eigen omgeving gaan haha
Ik heb nog nooit echt bij een sportvereniging gezetenquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat is gewoon een kwestie van bij een sportvereniging gaan. Dan leer je genoeg mensen uit Utrecht kennen. En als je daar een kamer hebt leer je ook vanzelf mensen kennen. En ik hoop over 2 jaar eigenlijk ook wel weer in Utrecht te wonen.
Bij genoeg studentenclubs komt het sporten ook niet echt op de eerste plaatsquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit echt bij een sportvereniging gezetenEn ik houd niet van falen in een sport
![]()
Dat is waar, ach we zullen zien, 2 jaar duurt nog lang.
O gelukkigquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Bij genoeg studentenclubs komt het sporten ook niet echt op de eerste plaatsDus lijkt me niet echt een probleem dan.
Die 2 jaartjes zijn zo om hoor..Ik zou nu maar alvast opzoek gaan naar een kamer
Je hebt ook zeker de fanatieke teams, maar voor de minder gedreven sporters is er ook altijd plek.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
O gelukkigIk dacht dat men daar fanatiek was naast de 3e helft
Ik ben nu ook al aan het kijken
Das wel een beetje gayquote:
Waar woonstquote:Op dinsdag 6 december 2011 07:13 schreef dralion13 het volgende:
Bloemsie, hoi
Ik ga zo op wolvenjacht
Baas.quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:23 schreef heloef het volgende:
Ik ben ontsnapt aan een hagelbui, zat precies op het juiste moment in de bus en metro.
Jij snapt het.quote:
wil je me alsjeblieft nooit meer zo noemenquote:
Tante Sjannie?quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wil je me alsjeblieft nooit meer zo noemen
de grootste heks die ik ken heet sjaniequote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de grootste heks die ik ken heet sjanie
quote:Goedemorgen,
Wij kunnen u de nieuwe tarieven nog niet vertellen, omdat het bij ons nog niet bekend is.
T.z.t. staan de tarieven op onze website.
Tandartsenpraktijk ........
Wageningen, bij ede in de buurt was een mogelijke wolf gezien door een ecoloog.quote:
De wolven of de Duitsers?quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:57 schreef Furdinand het volgende:
Dat ze zouden komen was toch al een tijdje bekend?
Daar zijn tenalady's voor toch?quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar dat mag je niet vragen, want René mag heul niet lekken.
Er is nog niks 100% zeker maar hier staan de foto;s van die studiegenoot van me.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |