ik luister welquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Plan van Timmmm en mij was om haar te overtuigen om een dubbele lynch te gaan doen en vervolgens Calex en Liesje eruit te stemmen. Dan heb je 2 maffia dood. Als we dat niet doen gaat er een waarschijnlijk een dorp dood, en dat is een verschil van 3. Dan hebben we waarschijnlijk verloren. Maar luister vooral niet naar de man die zeker weet van 2 personen dat ze maffia zijn! Gewoon niet doen! Vernaggel het maar
Dat iemand anders op haar stemde had een compleet andere reden.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik luister wel
alleen die dubbele lynch had dan al aangemeld moeten zijn
dus dat lost niets meer op
wel slim gespeeld van haar, iemand anders op haar laten stemmen zodat het leek alsof zij zich niet had opgegeven als BM
Klopt. Maar die kwam er toch al niet, want het plan was gebasseerd op iets wat Timmmm nu weigert te geloven. Oftewel; Tim heeft het hele plan verprutst.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:22 schreef Etcetera het volgende:
En Liesje zei dat ze niet meer voor 19:00 online zou zijn, dus er komt dan ook geen dubbele lynch meer.
Dus je gaat ervan uit dat de enige die hier nu even lang zit als ik de regels zo slecht kent?quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat iemand anders op haar stemde had een compleet andere reden.
Calex was spion en was in de veronderstelling dat hij op maffia BM moest stemmen. Daarom stemde hij op Liesje zonder te kijken of zij zich aangemeld had. Dat was niet het geval.
IK heb het plan verprutst? Jij bent degene die het niet helemaal begrijpt. Me eerst liesjehints voeren, om daarna een rol te claimen die je helemaal niet hebben kan, en zomaar wild om je heen te schoppen, op dorp stemmen, en hints tegen je te hebben, en dan vind je het gek dat ik je nog minder vertrouw dan dat ik sunchaser kan gooien?quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Klopt. Maar die kwam er toch al niet, want het plan was gebasseerd op iets wat Timmmm nu weigert te geloven. Oftewel; Tim heeft het hele plan verprutst.
Dat is het leukste. Ik heb die rol wel dusquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus je gaat ervan uit dat de enige die hier nu even lang zit als ik de regels zo slecht kent?
[..]
IK heb het plan verprutst? Jij bent degene die het niet helemaal begrijpt. Me eerst liesjehints voeren, om daarna een rol te claimen die je helemaal niet hebben kan, en zomaar wild om je heen te schoppen, op dorp stemmen, en hints tegen je te hebben, en dan vind je het gek dat ik je nog minder vertrouw dan dat ik sunchaser kan gooien?
Ik ben zo dom geweest een plan met jou te maken, dat is mijn schuld, dat is waar. Maar dat jij zo onbetrouwbaar bent, DAT heeft het plan verpest.
Nee. Maar dat hij een fout heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus je gaat ervan uit dat de enige die hier nu even lang zit als ik de regels zo slecht kent?
Ja.quote:[..]
IK heb het plan verprutst?
Onwaarquote:Jij bent degene die het niet helemaal begrijpt.
Dat is dan niet mijn fout dat ik die rol wél heb.quote:Me eerst liesjehints voeren, om daarna een rol te claimen die je helemaal niet hebben kan,
Ik heb maar een hint tegen mij volgens mij?quote:en zomaar wild om je heen te schoppen, op dorp stemmen, en hints tegen je te hebben,
Ja.quote:en dan vind je het gek dat ik je nog minder vertrouw dan dat ik sunchaser kan gooien?
Je zult erachter komen dat ik niet gelogen hebquote:Ik ben zo dom geweest een plan met jou te maken, dat is mijn schuld, dat is waar. Maar dat jij zo onbetrouwbaar bent,
quote:DAT heeft het plan verpest.
Als TMM tenminste op zijn DM's reageert, zodat ik dat kan regelen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:45 schreef Etcetera het volgende:
Wie zegt dat Liesje dan de nacht overleeft, als jij echt waakpiet bent dan is Sinterklaas prima in staat om haar overboord te gooien, vooral als TMM Sinterklaas kan beschermen tijdens de nacht.
Die rol was ik vergetenquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:45 schreef Etcetera het volgende:
Wie zegt dat Liesje dan de nacht overleeft, als jij echt waakpiet bent dan is Sinterklaas prima in staat om haar overboord te gooien, vooral als TMM Sinterklaas kan beschermen tijdens de nacht.
wat wil je dat ik daarop zeg dan,quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als TMM tenminste op zijn DM's reageert, zodat ik dat kan regelen.
Nee.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:49 schreef honkeytonk het volgende:
Als je een maffia in een nacht beschermt, kan hij dan nog wel iemand vermoorden?
Dankje. Dus ik kán de waakpiet zijn, of niet timmmm?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:55 schreef Rave_NL het volgende:
De bowa was een trouwe piet. Zoals geschreven.
Oké. Daaruit volgt, dat de hints die Timmmmm tegen mij heeft gevonden in het niet vallen omdat ik die desbetreffende nacht beschermt werd door muziekpiet en ik helemaal niet kón moorden.quote:
Hé! je hebt gelijk, lieve honkeytonk! Het is compleet nergens op gebasseerdquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:57 schreef honkeytonk het volgende:
Hé? Betekent dat niet dat alle verdenken tegen mij helemaal nergens op gebasseerd zijn?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hé! je hebt gelijk, lieve honkeytonk! Het is compleet nergens op gebasseerd
Iedereen heeft op mij gestemd omdat:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |