Dat is geen iron maiden nummer gozerquote:Op maandag 5 december 2011 22:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nog een resultaat gevonden ook.Dit ondersteunt alvast mijn conclusie!
quote:Op maandag 5 december 2011 22:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nog een resultaat gevonden ook.Dit ondersteunt alvast mijn conclusie!
Dat risico zat er inderdaad in, ik ken die muziek niet.quote:Op maandag 5 december 2011 22:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat is geen iron maiden nummer gozer
Dispoging 1 gefaald
Jammere dag.quote:Op maandag 5 december 2011 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Het begon vanochtend toen ik 3 uur te vroeg op school was.
Toen moest ik 16 hersendodende planningen maken voor morgen.
Toen bleek dat ik niet het huis uit mocht met Oud en Nieuw.
Toen at ik per ongeluk een hele peper op.
Toen bleek dat mijn moeder wel wil dat ik thuis blijf maar niet eens wat leuks gepland heeft waardoor ik die hele avond waarschijnlijk TV zit te kijken terwijl ik het gezellig kan hebben ergens anders.
Kortom: Kutdag snel vergeten
quote:Op maandag 5 december 2011 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Het begon vanochtend toen ik 3 uur te vroeg op school was.
Toen moest ik 16 hersendodende planningen maken voor morgen.
Toen bleek dat ik niet het huis uit mocht met Oud en Nieuw.
Toen at ik per ongeluk een hele peper op.
Toen bleek dat mijn moeder wel wil dat ik thuis blijf maar niet eens wat leuks gepland heeft waardoor ik die hele avond waarschijnlijk TV zit te kijken terwijl ik het gezellig kan hebben ergens anders.
Kortom: Kutdag snel vergeten
Nog dubstep aanraders? Moet nog eens wat meer downloaden..quote:Op maandag 5 december 2011 22:54 schreef stefanhaan het volgende:
lekker dubstep op zo'n brakke nacht.
Dat was dus mijn plan dat zij naar familie gaat en dat ik iets anders ging doen.quote:Op maandag 5 december 2011 22:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stuur je moeder gewoon naar familie of iets. Met z'n 2en thuis zitten slaat nergens op.
Hoewel ik dat 3 jaar terug wel met mijn moeder deed op O&N. Wafels gebakken, grote schaal sangria gemaakt, films gehaald. Een van de betere O&N moet ik toegeven.
Skrillex en deadmau5 heb je skr al?quote:Op maandag 5 december 2011 22:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nog dubstep aanraders? Moet nog eens wat meer downloaden..
Mehh, Skrillex is niet echt m'n ding.quote:Op maandag 5 december 2011 22:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Skrillex en deadmau5 heb je skr al?
Skrillex is wel gaaf.quote:Op maandag 5 december 2011 22:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Skrillex en deadmau5 heb je skr al?
5 december, zwarte piet. Negers overal, links, rechts.quote:
[TK] Sneakers, maatje 40quote:Op maandag 5 december 2011 22:54 schreef Myraela het volgende:
Ik heb vandaag uiteindelijk 3 topjes, 1 vestje en een paar schoenen gehaald. Maar geen sneakers, ik ben nog steeds opzoek naar sneakers, ik kan niets tofs vinden.
Nou we hadden pizza besteld en mijn moeder had er peper op gedaan en die lag aan de zijkant.quote:
dat is wel ergquote:Op maandag 5 december 2011 22:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou we hadden pizza besteld en mijn moeder had er peper op gedaan en die lag aan de zijkant.
Maar wij hebben een schemerlamp in de woonkamer en ik dacht dat het een stuk tonijn was.
Had ik maar 160 euro.quote:
Die moet ik ook eens kijken. Nathalie Portmanquote:
Ik heb vanmiddag symphonic metal, nederpop, klassiek en industrial geluisterdquote:Op maandag 5 december 2011 22:56 schreef stefanhaan het volgende:
Wel weird ene moment luister ik echt de hardste metal en dan gewoon iets klassieks of dubstep hardcore
Waren die 160?quote:
Iets vrouwelijker gaarne.quote:Op maandag 5 december 2011 22:56 schreef Supersoep het volgende:
[TK] Sneakers, maatje 40
You do me a favour, I do you a favour. Etc etc.
Goed, maar zijn die absurde argumenten ook werkelijk zo bedoeld óf is het trollerij van mij? Dat weet je niet. Ik kom (in jouw ogen) niet sterk over in discussies omdat ik er niet zoveel tijd in stop en ik het niet echt belangrijk vind. Ik hecht er geen waarde aan, het interesseert me niet. Jou wel.quote:Op maandag 5 december 2011 22:38 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als je echt om een onderbouwing vraagt, durf ik wel te beweren dat je een stukje intellectuele nieuwsgierigheid mist en buiten dat ben je in discussies niet erg sterk. Je komt vaak met absurde argumenten waar mensen allemaal tezamen eenbij kunnen zetten. Kan je verder ook weinig aan doen, je interesses liggen meer bij het oppervlakkige en dat is weer een resultaat van levensstijl. Volg je wereldproblematiek waardoor je interesse hebt om sociale vraagstukken te behandelen (iets dieper dan: ja afrika heeft armoede wat erg zeg), of misschien religieuze vraagstukken? Politiek misschien?
Gewoon wat voorbeelden, je kan aan hobby's vaak al afleiden of iemand 'geschikt' is, al verwatert die definitie alweer wat door de massale toestroom naar het WO omdat 'het nu eenmaal moet' met de verwachtingen van vandaag. Ik zei eerder vandaag al dat de waarde van diploma's en het algemeen niveau (Amerika is echt een goed voorbeeld van een steeds slinkend niveau, die moeten het echt hebben van immigranten) blijft dalen.
Let wel, het is allemaal geen vereiste, maar als je ook al geen motivatie / discipline hebt, dan wordt een WO studie écht helemaal niks. Die discipline is het allerbelangrijkst, dan kan je intelligentie nog (enigzins, bepaald niveau is nog steeds nodig) verbloemen door echt keihard te werken, urenlang per dag, en dan is een WO opleiding gewoon prima te doen. Het zijn vaker de mensen met een goed leventje, maar niet té goed dat alles vanzelfsprekend is, die deze discipline kunnen opbrengen omdat er geen andere zorgen zijn.
Zelf heb ik er ook moeite mee, puur vanwege de discipline die vereist is, zeker bij mijn ondankbare studierichting.
Nergens, 160 euro hebben is altijd fijn.quote:
Mt eden.quote:Op maandag 5 december 2011 22:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik moet schoenen met ondersteuning bij de hak hebben, voor mijn houding en dergelijke, en met extra brede zolen, dit is een beetje mijn standaardmerk geworden, maar er zit een prijskaartje aan. Ze gaan wel echt jaren mee.quote:Op maandag 5 december 2011 22:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waren die 160?
Als ik ze zo zie vind ik ze wat simpel, maar dat kan aan meestal wel tof zijn.
Ah okay.quote:Op maandag 5 december 2011 22:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet schoenen met ondersteuning bij de hak hebben, voor mijn houding en dergelijke, en met extra brede zolen, dit is een beetje mijn standaardmerk geworden, maar er zit een prijskaartje aan. Ze gaan wel echt jaren mee.
Flux Pavillion en Engine Earz hebben wel een paar toffe nummers (die remix van the devil en midnight is vet van die laatste)quote:Op maandag 5 december 2011 22:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
die is wel vet jaquote:Op maandag 5 december 2011 22:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Noisa maakt vette remixes van Skrillex/deadmau5.![]()
True.quote:Op maandag 5 december 2011 22:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Nergens, 160 euro hebben is altijd fijn.
Dafuqquote:Op maandag 5 december 2011 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
True.
Iemand nog wat Nattefrost?
quote:Op maandag 5 december 2011 23:02 schreef Myraela het volgende:
Ik mag van mezelf geen webshops meer openen, ik ben echt verslaafd.Zeker als ik een aanbieding zie, dan denk ik bijna dat ik er geld aan verdien als ik het koop.
Tevensquote:Op maandag 5 december 2011 23:02 schreef Myraela het volgende:
Ik mag van mezelf geen webshops meer openen, ik ben echt verslaafd.Zeker als ik een aanbieding zie, dan denk ik bijna dat ik er geld aan verdien als ik het koop.
Herkenbaarquote:Op maandag 5 december 2011 23:02 schreef Myraela het volgende:
Ik heb dat probleem met fotoapparatuur. Als ik te veel op forums rondblader kom ik altijd dingen tegen die ik echt, echt nodig heb.quote:Op maandag 5 december 2011 23:02 schreef Myraela het volgende:
Nee, die klik ik echt niet open.quote:Op maandag 5 december 2011 23:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Tevens
http://www.dealextreme.com/
Ik ben niet zo thuis in dubstep, maar kwam dit laatst tegen. Geloof ik een mixje van alle stijlen, misschien vind je het watquote:Op maandag 5 december 2011 22:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Ook leuk.quote:Op maandag 5 december 2011 23:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in dubstep, maar kwam dit laatst tegen. Geloof ik een mixje van alle stijlen, misschien vind je het wat![]()
Weet je al wat je gaat kopen?quote:Op maandag 5 december 2011 23:05 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben bijna blut, zaterdag komt het nog wel op. Gelukkig heb ik daarna toch geen uitgaven meer, met ouders op vakantie
Ik moet nu in mijn eentje gaan, dus ik weet niet zeker of ik nu nog naar de mwf ga of gewoon maar een weekend bij Newbie blijf, en dat ik dan in april naar eff ga... Keuzes, keuzes.quote:Op maandag 5 december 2011 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je al wat je gaat kopen?
Ik ga iig Hanfmet inslaan.
JA! zaterdag! voor mn verjaardag!quote:Op maandag 5 december 2011 23:07 schreef stefanhaan het volgende:
sowieso dat ik dit weend die ga maken
Dat is toch ook zo? Vorige week wilde ik een privéjet kopen van 250 miljoen. Uiteindelijk niet gekocht, dus dat heb ik toch even mooi bespaardquote:Op maandag 5 december 2011 23:02 schreef Myraela het volgende:
Bespaard, maar je hebt het niet verdiend. Ik kan met een tas thuiskomen die van 100 naar 50 was afgeprijsd en dan het gevoel hebben alsof ik een loterij heb gewonnen.quote:Op maandag 5 december 2011 23:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo? Vorige week wilde ik een privéjet kopen van 250 miljoen. Uiteindelijk niet gekocht, dus dat heb ik toch even mooi bespaardAnders was ik 250 miljoen armer geweest
dure jet dan.quote:Op maandag 5 december 2011 23:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo? Vorige week wilde ik een privéjet kopen van 250 miljoen. Uiteindelijk niet gekocht, dus dat heb ik toch even mooi bespaardAnders was ik 250 miljoen armer geweest
Wut?quote:Op maandag 5 december 2011 23:07 schreef stefanhaan het volgende:
sowieso dat ik dit weend die ga maken
Niet jouw smaak?quote:
Jammer. Ik verheug me al op aangeschoten, vet eten etend naar lekker folkmuziek te luisteren. En altomeisjes te spotten.quote:Op maandag 5 december 2011 23:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet nu in mijn eentje gaan, dus ik weet niet zeker of ik nu nog naar de mwf ga of gewoon maar een weekend bij Newbie blijf, en dat ik dan in april naar eff ga... Keuzes, keuzes.
Bovendien is het wel wat koud voor mijn outfit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |