quote:Op maandag 5 december 2011 22:50 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Het is wel een bepaald type dat naar iron maiden luistert, maar homo's en tapdansers?
Stuur je moeder gewoon naar familie of iets. Met z'n 2en thuis zitten slaat nergens op.quote:Op maandag 5 december 2011 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Het begon vanochtend toen ik 3 uur te vroeg op school was.
Toen moest ik 16 hersendodende planningen maken voor morgen.
Toen bleek dat ik niet het huis uit mocht met Oud en Nieuw.
Toen at ik per ongeluk een hele peper op.
Toen bleek dat mijn moeder wel wil dat ik thuis blijf maar niet eens wat leuks gepland heeft waardoor ik die hele avond waarschijnlijk TV zit te kijken terwijl ik het gezellig kan hebben ergens anders.
Kortom: Kutdag snel vergeten
Dat is geen iron maiden nummer gozerquote:Op maandag 5 december 2011 22:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nog een resultaat gevonden ook.Dit ondersteunt alvast mijn conclusie!
quote:Op maandag 5 december 2011 22:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nog een resultaat gevonden ook.Dit ondersteunt alvast mijn conclusie!
Dat risico zat er inderdaad in, ik ken die muziek niet.quote:Op maandag 5 december 2011 22:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat is geen iron maiden nummer gozer
Dispoging 1 gefaald
Jammere dag.quote:Op maandag 5 december 2011 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen bleek dat mijn moeder wel wil dat ik thuis blijf maar niet eens wat leuks gepland heeft waardoor ik die hele avond waarschijnlijk TV zit te kijken terwijl ik het gezellig kan hebben ergens anders.
quote:Op maandag 5 december 2011 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Nog dubstep aanraders? Moet nog eens wat meer downloaden..quote:Op maandag 5 december 2011 22:54 schreef stefanhaan het volgende:
lekker dubstep op zo'n brakke nacht.
Dat was dus mijn plan dat zij naar familie gaat en dat ik iets anders ging doen.quote:Op maandag 5 december 2011 22:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stuur je moeder gewoon naar familie of iets. Met z'n 2en thuis zitten slaat nergens op.
Hoewel ik dat 3 jaar terug wel met mijn moeder deed op O&N. Wafels gebakken, grote schaal sangria gemaakt, films gehaald. Een van de betere O&N moet ik toegeven.
Skrillex en deadmau5 heb je skr al?quote:Op maandag 5 december 2011 22:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nog dubstep aanraders? Moet nog eens wat meer downloaden..
Mehh, Skrillex is niet echt m'n ding.quote:Op maandag 5 december 2011 22:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Skrillex en deadmau5 heb je skr al?
Skrillex is wel gaaf.quote:Op maandag 5 december 2011 22:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Skrillex en deadmau5 heb je skr al?
5 december, zwarte piet. Negers overal, links, rechts.quote:
[TK] Sneakers, maatje 40quote:Op maandag 5 december 2011 22:54 schreef Myraela het volgende:
Ik heb vandaag uiteindelijk 3 topjes, 1 vestje en een paar schoenen gehaald. Maar geen sneakers, ik ben nog steeds opzoek naar sneakers, ik kan niets tofs vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |