quote:Op maandag 5 december 2011 22:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.
Ik kan er niets aan doen, ik zie dat hij een mooi gezicht heeft en waarschijnlijk prachtige ogen. Maar ik vind hem absoluut niet aantrekkelijk. Misschien met korter haar.
Ik zag deze show gister. Best een slechte serie, maar die kerel zag er goed uit.quote:Op maandag 5 december 2011 22:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zeg dan dat je hem niet in je wil voelenSpeciaal met baard voor jou
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er dan, heloefje?quote:Op maandag 5 december 2011 22:46 schreef heloef het volgende:
Ik ben er echt helemaal klaar mee, wat een kutdag.
quote:Op maandag 5 december 2011 22:46 schreef dawg het volgende:
[..]
agressief mannetje, die zou goed gepast hebben in utrecht gister.UTEREGT HOOLIGANSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alles gaat gewoon fout vandaag.quote:Op maandag 5 december 2011 22:47 schreef Supersoep het volgende:
Iron Maiden is voor homo's en tapdansers.
[..]
Wat is er dan, heloefje?Zeg maar hoor.
quote:Op maandag 5 december 2011 22:47 schreef Supersoep het volgende:
Welke dan? Ken 'm alleen uit SoA namelijk.quote:Op maandag 5 december 2011 22:46 schreef ElDinosaur het volgende:
NU weet ik dus uit welke film ik hem herkende!
als je dat doet heb je teveel gedronkenquote:Op maandag 5 december 2011 22:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo zou ik het al beter vinden, maar ik glij er nog niet van mijn stoel van.
Hooligans, met Frodo.quote:Op maandag 5 december 2011 22:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Welke dan? Ken 'm alleen uit SoA namelijk.
O, dat wist ik niet. Moet ik maar weer andere muziek zoekenquote:Op maandag 5 december 2011 22:47 schreef Supersoep het volgende:
hooligans/green street hooligans.quote:Op maandag 5 december 2011 22:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Welke dan? Ken 'm alleen uit SoA namelijk.
Zelfs dan zou het knap zijn, want ik lig in bed.quote:Op maandag 5 december 2011 22:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
als je dat doet heb je teveel gedronken
Oh maar dat zei je er niet bijquote:Op maandag 5 december 2011 22:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zelfs dan zou het knap zijn, want ik lig in bed.
Die moet ik maar eens kijken danquote:Op maandag 5 december 2011 22:48 schreef ElDinosaur het volgende:
Hooligans, met Frodo.
I'm forever blowing bubbles,
Pretty bubbles in the air,
They fly so high,
Nearly reach the sky,
Then like my dreams,
They fade and die.
Fortune's always hiding,
I've looked everywhere,
Pretty bubbles in the air.
Het begon vanochtend toen ik 3 uur te vroeg op school was.quote:
Het is wel een bepaald type dat naar iron maiden luistert, maar homo's en tapdansers?quote:Op maandag 5 december 2011 22:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Elke smiley staat voor 1% waarheidsgehalte van mijn post. Even tellen.
West Ham, leuk clubje.quote:Op maandag 5 december 2011 22:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hooligans, met Frodo.
Pretty bubbles in the air,
They fly so high,
Nearly reach the sky,
Then like my dreams,
They fade and die.
Fortune's always hiding,
I've looked everywhere,
Pretty bubbles in the air.