Ow, dan val je buiten mijn doelgroepquote:Op maandag 5 december 2011 21:49 schreef Slacentrifuge het volgende:
Een kindHallo, doe ff niet. Ik ben een nog thuiswonende student!
Voorts; MBO/HBO/WO?quote:Op maandag 5 december 2011 21:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat studeer je? Psychologie? Die zijn altijd zo lekker naief.
Ahw, die zijn leukquote:Op maandag 5 december 2011 21:51 schreef Slacentrifuge het volgende:
Nee, rechtsgeleerdheid. Naief, puh!
Waar?quote:Op maandag 5 december 2011 21:51 schreef Slacentrifuge het volgende:
Oei, laat dat nu de enige categorie vrouwen zijn die in mijn versiertruuks trappen.quote:Op maandag 5 december 2011 21:51 schreef Slacentrifuge het volgende:
GroenLinksers zijn niet harigquote:Op maandag 5 december 2011 21:51 schreef Slacentrifuge het volgende:
Sowieso al, want ik ben niet zo'n harige GroenLinkser
quote:Op maandag 5 december 2011 21:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ow, Groningen, das te ver weg, laat maar.
GroenLinksquote:
vP zweert bij GHB, denk ikquote:Op maandag 5 december 2011 21:53 schreef Slacentrifuge het volgende:
vP, ehm, na je Fobo en verhalen over bloed ben ik sowieso wel heel benieuwd hoe jij versiert.
Wie de neuk is er nog links anno 2011quote:Op maandag 5 december 2011 21:54 schreef Slacentrifuge het volgende:
Dat jullie allemaal zo links zijn hier, en dat op Fok. Ongekend!
Geen idee, ik ga altijd gewoon ergens zitten en kijk erg boos, dan komen er op een gegeven moment wel vrouwen naar me toe (maar het zijn altijd rechten dames, nooit wat anders).quote:Op maandag 5 december 2011 21:53 schreef Slacentrifuge het volgende:
vP, ehm, na je Fobo en verhalen over bloed ben ik sowieso wel heel benieuwd hoe jij versiert.
Niet Hotlinken jij bandbreedte dief.quote:
Een piñata vullen met ketchup en daar dan met een .50 cal op knallen.quote:Op maandag 5 december 2011 21:53 schreef Slacentrifuge het volgende:
Hoi.quote:Op maandag 5 december 2011 21:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wie de neuk is er nog links anno 2011
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |