Biografie Mark Tuitert, hardloopband voor mijn mobiel die ik om m'n bovenarm kan klitten. (Runtastic app er binnenkort op en ik ben overal te tracerenquote:
Enorm verwend inderdaad, een echt 'Vaduzlijstje'quote:Op maandag 5 december 2011 19:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Biografie Mark Tuitert, hardloopband voor mijn mobiel die ik om m'n bovenarm kan klitten. (Runtastic app er binnenkort op en ik ben overal te traceren) Wat Hard Gras(jes) van de Action. En de films August Rush, Lost in Translation. (favorieten
)
Nog steeds in rijmquote:Op maandag 5 december 2011 19:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, dat is heus geen klagen, dit vragende kindje is niet overgeslagen.
Heb jij het vanaaf?
een beetje een mengelmoes tussen classic rock ala Fleetwood Mac, Nikkelbek en steviger werk ala Maiden en AC/DCquote:Op maandag 5 december 2011 19:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Beetje algemene rock?
Ik heb ook nog een Aldi-boxershort gekregen. Echt een giller! (staat op twitter)
Klinkt goedquote:Op maandag 5 december 2011 19:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
een beetje een mengelmoes tussen classic rock ala Fleetwood Mac, Nikkelbek en steviger werk ala Maiden en AC/DC
Dat is 1 week iedere dag en 1 week 2 uur op een dagquote:Op maandag 5 december 2011 19:20 schreef Lutte het volgende:
We kunnen een deel van ons rooster zelf kiezen, maar ik heb per ongeluk twee vakken omgedraaid waardoor ik de komende twee weken vijftien uur natuurkunde heb! Nja heb het ook wel nodig
Jep LovelyLadyquote:Op maandag 5 december 2011 19:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Klinkt goedWeet je ook al wie je secret santa was?
whehehe, nee wat geinige dingetjes die ik mee besteld heb tijdens een bestelling voor een kerstcadeau voor dingesquote:Op maandag 5 december 2011 19:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat heb je voor jezelf gekocht? Iets met worst, of is dat te kort door de bocht?
quote:Op maandag 5 december 2011 20:19 schreef Lutte het volgende:
Paniek!
Mama had ineens Facebook. Ineens ja. Niet zelf aangemaakt. Gewoon ineens. 'Eeeeeecht hoor!'
Ze klikte alleen ergens, vulde haar naam, e-mail, geboortedatum, geslacht en een wachtwoord in en ze had spontaan Facebook. Maar nee ze had het niet gemaakt, neeeee!
Even fixen![]()
Ah nee toch, Miniemquote:Op maandag 5 december 2011 17:30 schreef Miniem het volgende:
[ afbeelding ]
Rust zacht mijn grote vriend.![]()
Ik zal je missen.
Geboren: 27-04-2011
Overleden: 05-12-2011
Ik loop achter geloof ikquote:
quote:Op maandag 5 december 2011 19:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat heb je voor jezelf gekocht? Iets met worst, of is dat te kort door de bocht?
Oh Lutquote:Op maandag 5 december 2011 20:19 schreef Lutte het volgende:
Maar nee ze had het niet gemaakt, neeeee!
ze staat hier beter bekend als steigermeisje, maar dat klinkt zo dubieusquote:Op maandag 5 december 2011 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik loop achter geloof ik
Wat een leuke cadeaus Zwabs!![]()
Haha nu valt het kwartje wel!quote:Op maandag 5 december 2011 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ze staat hier beter bekend als steigermeisje, maar dat klinkt zo dubieus
Bos, de grappenmakerquote:
Leuk Miniemquote:Op maandag 5 december 2011 22:24 schreef Miniem het volgende:
Terug van werk
Mooie bos bloemen meegenomen die anders weggegooid zou worden.
Mocht gelukkig van mijn baas, erg blij mee
quote:Op maandag 5 december 2011 19:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een android mannetje![]()
[ afbeelding ]
Ja, maar niet zo'n fijne aanleidingquote:
ik ga er vanuit van wel, er zat zo'n holografisch watermerk op het doosjequote:Op maandag 5 december 2011 22:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die echte-echte...? Die originele?
ROFLquote:Op dinsdag 6 december 2011 08:47 schreef oh-oh het volgende:
Noooooh Zwab, je mag dr nog steeds niet op maar je koopt wel nog steeds kadootjes?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:44 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb zaterdag een mini gespot en met mijn telefoon vastgelegd. Als ik er aan denk en aan toe kom zal ik hem straks thuis uploaden.
Ja, dan heb ik net December achter de rug, dan blijf ik bezigquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:42 schreef oh-oh het volgende:
On the bright side, wat je nu shopt is er mss pas rond de kerst, dus betalen kan wachten tot in het nieuwe jaar
Ennie spesjul riesons Pingu?quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:47 schreef Pheno het volgende:
Ik word elke keer weer een beetje brighter
Ja, ik word beschoten met rontgenquote:
Dat is wel lekker, laat dat dikke pak sneeuw maar komen danquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:51 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb mn decembersalaris voornamelijk alvast besteed aan skipakken en andere debiele outfits op e-Bay voor die honden
Ja, dat!quote:
Ik heb 20 kilo strooizout gekocht, laat maar komen die sneeuwquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is wel lekker, laat dat dikke pak sneeuw maar komen dan![]()
Ik zoek nog steeds snowboots voor mezelf, hebben ze dat niet bij H&M?En een muts. Maar dat moet ik maar ff in een winkel ergens passen.
Ja die met al die rassen zocht ik, dat wat ook op het douchegordijn zit.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:55 schreef oh-oh het volgende:
Die die ik heb? Die heb ik al een hele poos, die hebben ze niet meer![]()
Of die met al die rassen denk ik he.
Mijnes is ieg lekker zacht en gewoon 1 persoons formaat.
Was ie maar peuterdekbedformaat, ik moet nodig nieuwe voor het hondendekbedje
Niet meer?quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb 20 kilo strooizout gekocht, laat maar komen die sneeuw
Nou ja, eigenlijk zestig, maar dat kwam omdat ik voor meer familie mee moest nemenquote:
Genoeg zout voor op je eitje iig.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk zestig, maar dat kwam omdat ik voor meer familie mee moest nemen
Ik ben dan ook een groot ei.quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit me te ergeren ergens aan.
Op e-Bay staat overal gratis verzendkosten bij.
Moet dat niet zijn gratis verzenden of geen verzendkosten?
Dat klopt. Of ze bieden je de verzendkosten gratis aan, dat kan ookquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit me te ergeren ergens aan.
Op e-Bay staat overal gratis verzendkosten bij.
Moet dat niet zijn gratis verzenden of geen verzendkosten?
Jankende zeiksnor Calimeroquote:
Mooi Nijntjequote:
Da's een klein eiquote:
Jij bent toch ook petite?quote:
Alleen mijn linkerteen. De rest heeft twee stoelen nodig.quote:
Ah, dat zal wel lekker clutchen dan.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen mijn linkerteen. De rest heeft twee stoelen nodig.
Nee, zoveel afgevallen, eerst waren het drie stoelen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je zoveel bijgegeten Pheno sinds die meet in Utreg?
Afwachten met dat soort dingen is altijd klotequote:Op dinsdag 6 december 2011 12:48 schreef Pheno het volgende:
Ik ben een beetje zenuwwappig voor donderdag. Uitslag van foto en zulcks. Maar ja, ze doen tenminste wat, dat is beter dan "kijk maar weer even aan".
quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:29 schreef Miniem het volgende:
Fuck yeah, een 7.
Gemiddeld met de 8 van de vorige keer nu een 7.5
Ik krijg bijna zin om te gaan hardlopen als ik dat zo hoor, met een hele begeleiding op om je orenquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Net voor het slechte weer een hardlooprondje gedaan.App werkt goed, ik kon door de harde wind alleen de vrouw niet horen die vertelde hoelang ik al liep en de kilometertussenstand doorgaf.
quote:
Woah Bosquote:
Hier meer gegevens over het loopje: http://www.runtastic.com/(...)ort-sessions/7087504quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik krijg bijna zin om te gaan hardlopen als ik dat zo hoor, met een hele begeleiding op om je oren
Ik ben echt dol op dat soort programma's waar je alles bij kunt houdenquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hier meer gegevens over het loopje: http://www.runtastic.com/(...)ort-sessions/7087504
Valt niet tegen voor een herintreder!
En tof dat ie er is Oh.
En goed zeg Miniem!
Ik vind de zegels mooi dit jaarquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:41 schreef oh-oh het volgende:
Lekker Bos!
Vaduz ik had je post, hij is echt geniaal goed die cd
Ow, kan ik hier nog iemand blijmaken met die Flow agenda die je bij de kerstzegels krijgt?
Tof, dat motiveert ook!quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wil bijhouden hoeveel ik nou loop en of het een beetje constant gaat.
M'n moeder had er vroeger eentje, maar ik ben een beetje bang dat zo'n goedkope niet goed telt of snel kapot gaat... er was toen iets mee.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Fietscomputers.Kosten geen drol meer en die zijn echt heel leuk!
Die dingen zijn feilloos hoor, die van Halfords.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
M'n moeder had er vroeger eentje, maar ik ben een beetje bang dat zo'n goedkope niet goed telt of snel kapot gaat... er was toen iets mee.
Maar 40 euro vind ik echt te gek![]()
Anders koop ik er eentje van 6 eur bij Halfords, op goed geluk
M'n moeder vroeg vorige week of ik die van haar wilde hebben, ik vind hem ook wel mooi, maar ik word zo chaotisch van eentje 'mee' en 1 'thuis'. Ik plemp nu alles in 1.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:10 schreef oh-oh het volgende:
De zegels zijn idd erg mooi dit jaar <3, wil je mijn agenda of heb je er al een, voor thuis?
Oke, ga ik doen!quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die dingen zijn feilloos hoor, die van Halfords.
Mooi boeketquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:28 schreef Miniem het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn bloemen.
[ afbeelding ]
En de fotocollage van hem op de achtergrond.
Ik dacht hetzelfdequote:
Wacht maar tot je een eigen huis hebt, je selecteert nu al met zorg je veters en kleding uitquote:
Ik kan datquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een eigen huis hebt, je selecteert nu al met zorg je veters en kleding uit
Prachtigquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:28 schreef Miniem het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn bloemen.
[ afbeelding ]
En de fotocollage van hem op de achtergrond.
ik ookquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd naar Zwab zijn toekomstige toko
Lurkertquote:
voor stijlvol en sober heb je veel ruimte nodig, iets dat je in de meeste studentenkamers niet hebtquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
LurkertIk verwacht wel een crea-arty kamer
![]()
Of juist erg stijlvol en sober.
die man in de zwarte trenchcoat, gleufhoed, zonnebril en machinegeweer in een vioolkoffer ben ikquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:56 schreef Bos81 het volgende:
Moet ik even kijken. Pa is nog een beetje wantrouwend tegenover mijn internetconnecties. Hoi zeggen kan altijd wel. Dan zeg ik gewoon dat ik je ergens van ken..
Ik dacht aan je android-pop en wilde stijlvol corrigeren, ik zie nu een arty-gadget kamer voor mequote:Op dinsdag 6 december 2011 16:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
voor stijlvol en sober heb je veel ruimte nodig, iets dat je in de meeste studentenkamers niet hebt
maar ik hoop toch wel er een bijna kamerbrede boekenkast in kwijt te kunnen, waar dan boeken en heel veel rare dingen gaan
quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:57 schreef DeZwabber het volgende:
machinegeweer in een vioolkoffer ben ik
hihi, een minigaragequote:Op dinsdag 6 december 2011 16:59 schreef Miniem het volgende:
Op een dag run ik een garage waar alleen Mini's onderhouden worden
quote:
Haha, mag ik dan secretaresse worden?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:59 schreef Miniem het volgende:
Op een dag run ik een garage waar alleen Mini's onderhouden worden
WHOOAAAH 'T IS MAGIE ZWABJENquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:03 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
er zit iets op het plafond
hoe er wel rekening mee dat je bureau 30 cm hoog isquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, mag ik dan secretaresse worden?
Woahquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:03 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
er zit iets op het plafond
nope, ik mis de laatste tijd een hoop op fok geloof ikquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:04 schreef Miniem het volgende:
[..]
Woah![]()
Heb je mijn headset Mini en FlesMini al een keer gezien?
Jaquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, mag ik dan secretaresse worden?
Ff zoeken en uploaden hoor...quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nope, ik mis de laatste tijd een hoop op fok geloof ik
Precies op maat dusquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoe er wel rekening mee dat je bureau 30 cm hoog is
Nee is irlquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik dacht even dat je een kleine mini in een fles had
Dat is ze toch alquote:
Het was ook een grapjequote:Op dinsdag 6 december 2011 17:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb nog altijd een lief Lutje voor me. Probeer ik zo te houden.
Haha vooral omdat er geen/niet veel tekst op zit maar wel een beat, das makkelijk bij vertalen of leerwerk. En je hebt toch de positieve invloeden van muziekquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:43 schreef Bos81 het volgende:
"Hello Erik!
Thank you for a van Gogh painting and especially for stamp "postcrossing"! Not long ago I learned about this special series of stamps and wanted to get a card with one! My best wishes to you! And always stay in a good mood!"
Dit soort berichten op je verzonden postcrossingkaarten doen je toch wel goed
Jaaaaaaaquote:
Nee alleen die ene, zo ff kieken!quote:Op woensdag 7 december 2011 11:59 schreef oh-oh het volgende:
Oh, had je al mn agenda pics gezien, of alleen die ene?
quote:
Sorryquote:Op woensdag 7 december 2011 12:58 schreef Pisces29 het volgende:
Kolere wat een wind, ik fietste zo'n beetje 3 meter een grasveld in
Moet er keischattig hebben uitgezien, met je gezwoeg.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:58 schreef Pisces29 het volgende:
Kolere wat een wind, ik fietste zo'n beetje 3 meter een grasveld in
quote:Op woensdag 7 december 2011 13:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moet er keischattig hebben uitgezien, met je gezwoeg.
Het kind mee laten trappen, doe ik ook altijd.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:26 schreef -Vaduz- het volgende:
En kind in het zitje, 2 tassen links, drie tassen rechts. Probeer dan maar eens charmant te blijven.
Altijd de shine-kaart spelen!quote:Op woensdag 7 december 2011 13:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Probeer dan maar eens charmant te blijven.
Dat is best lullig voor je vriendinquote:Op woensdag 7 december 2011 13:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het kind mee laten trappen, doe ik ook altijd.
Die is met het OVquote:Op woensdag 7 december 2011 13:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is best lullig voor je vriendin
Nee, Sinterklaas is net krap 1,5 dag wegquote:Op woensdag 7 december 2011 13:53 schreef Miniem het volgende:
Heeft 1 van jullie al een kerstboom staan?
Die Sky Radio reclame "fijne kerst, merry christmas" exact de dag na Sinterklaas op tv, wat een treurnisquote:Op woensdag 7 december 2011 13:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu al een kerstboom plempen is echt slecht.
nee, er komt er ook geen.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:53 schreef Miniem het volgende:
Heeft 1 van jullie al een kerstboom staan?
Dat is jammer, tis wel leuk altijd zo'n kerstboom terug-in-de-tuinquote:Op woensdag 7 december 2011 14:19 schreef Miniem het volgende:
Die van vorig jaar heeft het niet overleeft in de tuin
Weinig ruimte, weinig ruimte om die spullen op te bergen als het afgelopen is, ik ben toch werken, met kerst ben ik niet thuis, etc etc. Een boom opzetten kost me meer moeite dan dat ik er van zou genieten.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:21 schreef Miniem het volgende:
Wrm niet dan?![]()
Toch best veel mensen die geen kerstboom neerzetten.
Pheno, heb je eigenlijk huisdieren?quote:
Duh, een pinguin!quote:Op woensdag 7 december 2011 15:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Pheno, heb je eigenlijk huisdieren?
Maar werken is toch nuttig?quote:Op woensdag 7 december 2011 16:54 schreef Miniem het volgende:
Leuk zon pa
Wil straks na mijn examen bij mijn huidige bijbaan gaan werken.
Maar meneer is het er niet mee eens en zegt dat ik die driekwart jaar tot een nieuwe opleiding nuttig moet besteden.
nuttig moet besteden aan wat?quote:Op woensdag 7 december 2011 16:54 schreef Miniem het volgende:
Leuk zon pa
Maar meneer is het er niet mee eens en zegt dat ik die driekwart jaar tot een nieuwe opleiding nuttig moet besteden.
Wat voor ideeën heeft je vader dan betreft "iets nuttigs" Miniem? Ander type baan?quote:Op woensdag 7 december 2011 16:54 schreef Miniem het volgende:
Leuk zon pa
Verder gaan met mijn huidige opleiding. Die kennis nuttig besteden.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat voor ideeën heeft je vader dan betreft "iets nuttigs" Miniem? Ander type baan?
quote:Op woensdag 7 december 2011 16:58 schreef Miniem het volgende:
[..]
Verder gaan met mijn huidige opleiding.
Dus hij accepteert je nieuwe opleiding wel, maar wilt dat je tot die tijd nog een stukje van je oude opleiding doet?quote:tot een nieuwe opleiding nuttig moet besteden.
Lieve/Beste ... en ...quote:Op woensdag 7 december 2011 16:58 schreef Lutte het volgende:
Wat zet je bovenaan een geboortekaartje?Als aanhef zeg maar
Geen idee, heb hem ook nog niks gezegd over de opleiding die ik wil doen.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Dus hij accepteert je nieuwe opleiding wel, maar wilt dat je tot die tijd nog een stukje van je oude opleiding doet?
Ai, dat maakt het moeilijk ja, als hij van niks weet (betaalt hij wel je opleiding straks?).quote:Op woensdag 7 december 2011 17:01 schreef Miniem het volgende:
Denk dat hij wil of verwacht dat ik verder ga hiermee.
Ik krijg stufi, voor de rest geen idee.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ai, dat maakt het moeilijk ja, als hij van niks weet (betaalt hij wel je opleiding straks?).
En ik snap hem wel, als jij met bijbaan de supermarkt bedoelt, dat hij dan liever je huidige stage ziet![]()
Maar het is toch echt je eigen volwassen keuze om te bepalen welke richting je uit wilt...
Oh ik dacht dat hij misschien je oude stage bedoelde.quote:
Neequote:Op woensdag 7 december 2011 17:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij misschien je oude stage bedoelde.
Kan je moeder nog een beetje bemiddelen in jullie gesprek?![]()
Het is ook echt altijd gezeik met de vader in een gezin, 9 van de 10 keer...
Maar als je nu al met je examen bezig bent, is het dan niet wijs om een gesprekje aan te gaan betreffende jouw plannen en ideeën?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:07 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nee
Mijn moeder kan ook nergens tegenin gaan anders krijgt zijn het op haar dak.
Zo gaat het altijd.
Nu vermijd ik dat ja.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar als je nu al met je examen bezig bent, is het dan niet wijs om een gesprekje aan te gaan betreffende jouw plannen en ideeën?
Of vermijd je dat nu ook juist?
Ja begrijpelijk dat je het nu vermijdt. Richt je idd maar gewoon op je examen, goeie tactiek nuquote:Op woensdag 7 december 2011 17:20 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nu vermijd ik dat ja.
Wil me focussen op mijn examen nu.
Na mijn examen er maar over praten.
quote:
Nee, dat zou ik zielig vinden. Ik heb er geen tijd voor. Vroeger altijd hondn gehad, maar toen kon i k ze ook overdag uitlaten.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Pheno, heb je eigenlijk huisdieren?
Ik maak een bakkie rond 8 uur!quote:
Ah oke!quote:Op woensdag 7 december 2011 18:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik zielig vinden. Ik heb er geen tijd voor. Vroeger altijd hondn gehad, maar toen kon i k ze ook overdag uitlaten.
Oh dat is wel heel attent! Liefquote:Op woensdag 7 december 2011 19:53 schreef Miniem het volgende:
Vandaag trouwens een kaartje gehad van de dierenarts met sterkte gewenst.
Netjes
Zie de wind waait door de bomenquote:Op woensdag 7 december 2011 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Nog ff en de dakpannen waaien er hier af
Oh Bos, jij hebt de deluxe versiequote:Op woensdag 7 december 2011 20:02 schreef Bos81 het volgende:
Ik drink een warme choco met je mee visje. Ik doe er ook slagroom en nougatine strooisels op.
Ja. doe ik eigenlijk altijd de laatste tijd. Zooo lekkerquote:Op woensdag 7 december 2011 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh Bos, jij hebt de deluxe versie![]()
Dat is een goeie nekbreker qua uitspraak Rien van Riessenquote:Op woensdag 7 december 2011 20:47 schreef Bos81 het volgende:
Als ik Laurien van Riessen zie schaatsen moet ik aan Vaduz denken. VOlgens mij is Riessen ook de fonetische uitspraak van het dialect..
Mwa, ik kan niet zeggen dat het goed gaatquote:Op donderdag 8 december 2011 10:02 schreef omearos het volgende:
[..]
gemist?
hier is het goed, en met jou?
ook al verkoudenquote:Op donderdag 8 december 2011 10:12 schreef Miniem het volgende:
[..]
Mwa, ik kan niet zeggen dat het goed gaat![]()
Beetje ziek, verkouden enzo.
quote:Op donderdag 8 december 2011 11:39 schreef oh-oh het volgende:
Nah, die onderste groene is de pauperuitvoering van die kekke groene van mn bazen
quote:Op donderdag 8 december 2011 13:32 schreef Bos81 het volgende:
Tijd om hard te lopen
Tijd om hard te lopen
quote:Op donderdag 8 december 2011 13:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Run forrest, run!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |