hmm hier ook. zelfs politie erbij die notabene een politiehond hadden meegenomenquote:Op woensdag 7 december 2011 15:12 schreef Nijna het volgende:
Hier onrustige nacht gehad, ik lag gelukkig in mn bed te slapen dus heb er weinig van meegekregen. Ga zo eens even de verpleging opzoeken, heb behoefte aan een gesprekje, nog niet gehad deze week...
je moet het ook niet tegen de wind in gooien he..quote:Op donderdag 8 december 2011 17:52 schreef Murmeli het volgende:
Groetjes van nyota en mij uit rotterdam! Komt hard aan dat bier
Hihi, ik ben al thuis. N heeft een etentje en ging zuipen voordat ze zondag aan de pillen moetquote:Op donderdag 8 december 2011 18:50 schreef seasushi het volgende:
[..]
je moet het ook niet tegen de wind in gooien he..![]()
Drink er een op mijn gezondheid.
ik wil ook bier!
Nou ja zeg, en ik ben niet eens uitgenodigd en woon in Rotterdamquote:Op donderdag 8 december 2011 17:52 schreef Murmeli het volgende:
Groetjes van nyota en mij uit rotterdam! Komt hard aan dat bier
woon jij ook in R'dam? Ik ben altijd voor meeten (dwz in dit topic vind ik dat wel leuk, omdat we hier wel lief zijn voor elkaar) dus als je wil roep maar. en als nyota ook weer kan is dat helemaal gezellig!quote:Op donderdag 8 december 2011 22:29 schreef cafpow het volgende:
[..]
Nou ja zeg, en ik ben niet eens uitgenodigd en woon in RotterdamNu wil ik ook bier
![]()
maar goed, hier gaat het echt met ups en downs en de afgelopen 2 dagen vooral downs omdat ik een leuke afpsraak voor morgen had om wat te gaan drinken met vage bekenden, maar dat gaat niet door. En mijn oma is opgenomen in het ziekenhuis met een 2e beroerte, wel licht maar is nu total funtionaliteit van de linkerarm kwijt en kan moeilijk lopen.
En dat soort dingen hebben we altijd vlak voor de kerst![]()
En ik voel me zowieso al niet de meest vrolijke, stemming is heel somber en school mwa, kan mijn motivatie even niet meer vinden.
Maar goed december is nooit mijn beste (school)maand geweest
Zelf een diagnose stellen moet je nooit doen. Wat je hier verteld kan ook bijvoorbeeld ADD zijn (je heel slecht kunnen concentreren) of bijvoorbeeld autisme (moeilijk contact maken met anderen). Gewoon dus wel naar de huisarts gaan voor een afspraak al is dat spannend, maar dit is toch ook geen doen voor je?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:57 schreef Klaasvaak87 het volgende:
Ik heb dat zelf na jarenlang vallen en opstaan vastgesteld. Ik zal het een en ander toelichten zodat je een beter beeld kunt krijgen.
Begonnen op Vwo en afgezakt naar 3havo, ouders scheiden --> 4 havo blijven zitten. Werd gepest omdat ik heel onzeker was en mij geen houding kon geven. 2e keer 4havo weer niet gehaald en van school gegaan. Daarna een mbo opleiding gedaan niveau 4 en totaal geen aansluiting bij de rest. Uiteindelijk eraf gegaan. Toen mijn droom gevonden 'xxx' studeren. Echter dat was een HBO-opleiding dus ik ging terug naar 4 havo --> 5 havo en heb uiteindelijk mijn diploma gehaald. Totaal geen vrienden gemaakt en de diploma uitreiking was best wel kut. Ik was ook alles behalve blij.
Toen begonnen met de hbo-opleiding 'x' ondanks dat er allemaal studenten waren met dezelfde interesses kon het mij niet meer interesseren. Ik maakte nauwelijks contact. Eigenlijk moest ik blij zijn! Terug gegaan naar de havo en mijn diploma gehaald! Ik was heel depressief en heb in februari de opleiding gestaakt. De jaren erna bijna niks gedaan. Wel een hbo opleiding gedaan SPH maar weer geen aansluiting met de rest, maar dat is ook mijn schuld want ik presenteerde mijzelf niet. Ik maakte geen contact. Constant had ik een depressief gevoel. Uiteindelijk deze opleiding ook gestaakt.
Toen een aantal jaar niks gedaan en vorig jaar rond deze tijd had ik mij aangemeld voor een colloquium doctum voor een opleiding. Mijn gat op mijn c.v. werd steeds groter en ik raakte nog depressiever ik moest wat doen. Mijn leeftijdsgenoten waren al klaar met hun opleiding. (ik ben nu 23 ik word 24 eind dec) Goed. Ik aangemeld moest ik 3 vakken doen. ongeveer 800 euro betaald maar ik heb amper geleerd. Ik weet niet waarom. Uiteindelijk ben ik niet op komen dagen en ook niet afgezegd (kon ook niet zonder dokters reden) Geld kreeg ik ook niet terug. Dat was het toppunt. Ik ben alles behalve rijk dus het was superstom.
Omdat ik geen vrienden heb, opleidingen heb gefaald (daardoor nauwelijks eigenwaarde) gat in mijn cv. een sociale fobie heb. Ik kan mij moeilijk een houding geven in sociale interacties en ontvlucht deze altijd waardoor ik dus steeds een loner blijf.
Sorry het is wat warrig opgeschreven allemaal. Ik zit echt op een dood spoor en het kan zo niet langer. Dit besef ik nu echt. Ik heb altijd geprobeerd zelf mijn probleem op te lossen maar het lukt niet. Het toppunt was het staatsexamen en die 800 euro die ik heb verspild dat was echt de eye opener.. ik wil naar de huisarts voor medicatie en eventueel (groeps)therapie als dit echt werkt. Ik wilde vroeger niks hiervan weten (Ik ben toch niet ziek in mijn hoofd?) Ik wil verder.
Als je vragen hebt hoor ik het wel. Wat een lap tekst :/
edit: Oja ik woon op mijn 18e op mijzelf (door moeder uit het huis gezet) en heb afgelopen 3 jaar antikraak gewoond. Nu heb ik geluk en woon ik in een huis (via via geregeld) Ik moet eigenlijk blij zijn maarja..
Kom maar op met die datumquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
woon jij ook in R'dam? Ik ben altijd voor meeten (dwz in dit topic vind ik dat wel leuk, omdat we hier wel lief zijn voor elkaar) dus als je wil roep maar. en als nyota ook weer kan is dat helemaal gezellig!
Wat fijn MaJo!! Ik ben heel blij voor je dat het al wat beter gaat!!!quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:28 schreef MaJo het volgende:
En met mij gaat het eindelijk weer beterNa 2 weken wellburtin begint het nu eindelijk aan te slaan. De eerste week last gehad van paniekaanvallen, huilen, heel angstig, het huis niet uitdurven, onredelijk zijn tegen mijn vriend. De tweede week voelde ik me zo ziek als een hond: misselijk, duizelig, buikpijn, oorpijn, echt verschrikkelijk
Hoewel ik me lichamelijk nog niet helemaal goed voel gaat het wel stukken beter en vooral op psychisch vlak gaat het weer goed!
Bedankt voor je lieve reactiequote:Op vrijdag 9 december 2011 10:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wat fijn MaJo!! Ik ben heel blij voor je dat het al wat beter gaat!!!
Hoe gaat het met de angst? is die na die eerste week ook weggebleven? En doet het ook wat voor je ADD klachten??? Fijn meis, ik ben echt blij (vond het zo kut dat ik je hier terugzag een paar weken geleden....)
@klaasvaak: ik sluit me aan bij wat majo zegt. Zelfs een verwaarloosde depressie kunnen voor deze klachten zorgen, dus meld je gauw ergens aan en laat je fatsoenlijk helpen. en kijk of je wajong kan krijgen ofzo....
Ja, was nog wel leuk, maar ook wat raar, maar dat kan ook aan mij liggenquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heb je nog goed gedaan Nyota, nog 3 wijntjesis vriendje je nog komen halen voor de deur? was t gezellig?
potver ik heb rot geslapen zegbluh
Ook weer verkeerde tijd van de maand dus werd met buikpijn wakker. bluh!
Zeg het maar hoor, maar part-time, leg dat eens uit(weekend/doordeweeks)?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
joehoe dames, ik woon partime in rotterdam! wanneer gaan we aan de sapjes??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |