Kan best die eigen bijdrage...
  Kan best die eigen bijdrage...   
  .
 . 

Jaaa, veel mensen verdienen vaak al minder...quote:Op dinsdag 6 december 2011 07:48 schreef Nijna het volgende:
Dat ge-emmer van het kabinet...
Hoe zou men reageren als je met je gebroken been op de eerste hulp komt ...
"Ja sorry mevrouw er is een eigen bijdrage verplicht... als u dat niet kan betalen moet u nog maar even doorlopen met dat been, dat kan best... "
Maar ja psychisch ziek zijn is niet echt natuurlijk en veel mensen die opgenomen worden of psychische hulp zoeken zwemmen immers in het geld...Kan best die eigen bijdrage...

Als je kanker hebt dan ben je echt ziek, dat snapt iedereen, maar als het tussen je oren niet goed zit dan heb je gewoon pech.
Ik wens het kabinet een zware depressie

Rabaxy.... hmmz, die kreeg ik ook. Ipv ratiopharm, het origineel. Origineel wel beter trouwens. Ranbaxy werkt ook, maar heeft naar mijn idee meer bijwerkingen (en het smaakt viezer).quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:49 schreef Nyota het volgende:
Het beste medicijn volgens onze vriend Rutte is dan ook op bij de buurvrouw op de koffie gaan...
Net m'n ad's opgehaald: uiteraard niet het officiele Zoloft, maar Rabaxy sertraline gekregen. Nu ga ik er een paar dagen naar kijken en er dan maar mee beginnen.
Overigens voel ik me al een paar dagen eigenlijk best prima en denk dan ook: Moet ik er wel aan beginnen...
En dan bedenk ik me dat ik al een tijdje niet heel erg met mezelf bezig ben en alles weer een beetje weg duw. Ik kan niet wachten totdat ik weer wekelijks naar m'n psycholoog kan (dat was namelijk wat onregelmatig de afgelopen tijd)...

Oh, meer bijwerkingen, net waar ik op zit te wachten... Wat was dat bij jou zoal?quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Rabaxy.... hmmz, die kreeg ik ook. Ipv ratiopharm, het origineel. Origineel wel beter trouwens. Ranbaxy werkt ook, maar heeft naar mijn idee meer bijwerkingen (en het smaakt viezer).

Autisme.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:48 schreef Madame_Paon het volgende:
@summer2bird: Ik las in Hoe voel je je nu? dat je een diagnose hebt gekregen.
Welke diagnose heb je gekregen?

Die diagnose had je toch al?quote:

Nog niet officieelquote:

psychiatrisch.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:46 schreef Sylvana het volgende:
@summer2bird Ben je eigenlijk in een gewoon ziekenhuis opgenomen of in een psychiatrisch?

Dank jequote:Op woensdag 7 december 2011 10:07 schreef Nyota het volgende:
Weet je summer, als ik je verhaal zo lees, kan ik denken: jeetje wat zit je nou moeilijk te doen over zoiets? Echter, feit blijft dat jij het daar wel moeilijk mee hebt om wat voor reden dan ook. Dan is heel de reden natuurlijk ook waarom je daar zit.
Schaam je dus vooral niet (maar dat is makkelijk gezegd hoor, ik weet het, ik herken het ook wel). Je doet er alles aan om je beter te gaan voelen en ook met zulke situaties om te gaan.
Je bent goed bezig.
Hoe lang mag je naar huis?

Ben jij ineens opgenomen dan? hoe zit dat?quote:Op woensdag 7 december 2011 09:11 schreef seasushi het volgende:
Ik zit hier verdomme voor mijn rust. Niet om agressief te worden van medeclienten. Het zal wel het slechte weer zijn.

Lang niet leuk verhaal en niet geschikt voor alle FOK! ertjes. Pm je nog welquote:Op woensdag 7 december 2011 12:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ben jij ineens opgenomen dan? hoe zit dat?

dat goed meis!quote:Op woensdag 7 december 2011 12:29 schreef seasushi het volgende:
l
[..]
Lang niet leuk verhaal en niet geschikt voor alle FOK! ertjes. Pm je nog wel
 dikke knuf!
 dikke knuf!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |