Yeah ik heb een Xbox met halo en nog wat games maar ik speel er nooit meer op.quote:
Van xbox of?quote:Op maandag 5 december 2011 21:25 schreef Chocolatebear het volgende:
Hè boefjes,
Stuur mij jullie gamertags.
Heb je ook een PS3quote:Op maandag 5 december 2011 21:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Yeah ik heb een Xbox met halo en nog wat games maar ik speel er nooit meer op.
Oh yeahhh, chocoladebeer inmaken met shooters.quote:Op maandag 5 december 2011 21:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kijk eens in zijn friendslist en voeg mij toe ben xxo pazuzu oxx of xx0 pazuzu 0xxquote:Op maandag 5 december 2011 21:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Neen.quote:
Ga er eens even heel snel één aanschaffenquote:
Ja sorry niks tegen jou maar sommigen kan ik echt schietenquote:
Care, ik ben toch geen mocroquote:Op maandag 5 december 2011 21:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja sorry niks tegen jou maar sommigen kan ik echt schietenen dat is helaas het merendeel vd marokkanen die ik tegenlkom
Ik heb twee jaar geleden een dikke game pc gekocht.quote:Op maandag 5 december 2011 21:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ga er eens even heel snel één aanschaffen![]()
Maar huh, je gebruikt je Xbox dus nauwelijks? Hoe game je dan?
Koop mw3 dan.quote:Op maandag 5 december 2011 21:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb twee jaar geleden een dikke game pc gekocht.
Waarom in hemelsnaamquote:Op maandag 5 december 2011 21:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb twee jaar geleden een dikke game pc gekocht.
Alle Mocros terug naar Israelquote:Op maandag 5 december 2011 21:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja sorry niks tegen jou maar sommigen kan ik echt schietenen dat is helaas het merendeel vd marokkanen die ik tegenlkom
2 Blikjes tegelijk, hardcore suiker-holic.quote:

Aw, deze zwarte piet heeft nog wel wat voor je hoor.quote:
Welke game danquote:Op maandag 5 december 2011 21:41 schreef Maisnon het volgende:
Je moet er trouwens wel mensen neerschieten bedenk ik netklacht ongegrond
O ik dacht van wel! Welke afkomst ben je dan??quote:Op maandag 5 december 2011 21:40 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Care, ik ben toch geen mocro
Die rifaapjes van west zijn trouwens het ergst
Graphics zijn dan veel beter. Volgens mij.quote:Op maandag 5 december 2011 21:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam?
Gamen op een PC lijkt me echt zwaar kut.
Bah krioro, het blijft wel een kinder feest hoor.quote:Op maandag 5 december 2011 21:42 schreef krioro het volgende:
[..]
2 Blikjes tegelijk, hardcore suiker-holic. [ afbeelding ]
[..]
Aw, deze zwarte piet heeft nog wel wat voor je hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |