Geef mij maar centry gun of een attack helicopter etcquote:Op maandag 5 december 2011 20:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Airdrop Trap + Sam Turret + Recon Drone = Win anders hoor.
[..]
Die hebben jullie ook!
Ik ren als een kip zonder kop door levels, dus hoge killstreaks krijg ik toch nooitquote:Op maandag 5 december 2011 20:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geef mij maar centry gun of een attack helicopter etc
Klinkt bekendquote:Op maandag 5 december 2011 20:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ren als een kip zonder kop door levels, dus hoge killstreaks krijg ik toch nooit. Dan maar de support
.
Hoop niet dat het gaat ontsteken, zal wel niet. Ik mag de eerste dag niet spoelen though, dan stolt het helemaal niet.quote:Op maandag 5 december 2011 20:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Spoelen met mondwater gek, de smaak in je bek als dat ontsteekt schijnt ranzig te zijn.
Weet niet of dat al wel mag, als het morgen nog niet gestopt is kan ik het proberen. Dank u!quote:Op maandag 5 december 2011 20:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ahw!! Weet je wat je kan proberen, als je het in huis hebt dan, beetje maizena erop![]()
[/huistuinkeukengeneeskunde]
quote:Op maandag 5 december 2011 20:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Bloed en maizena.. Nu heb ik zin in (Surinaamse) bloedworst. En bedankt.
True that. Gek is dat eigenlijk.quote:Op maandag 5 december 2011 20:23 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
De beste chef's zijn mannen dus ja
quote:Op maandag 5 december 2011 20:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ren als een kip zonder kop door levels, dus hoge killstreaks krijg ik toch nooit. Dan maar de support
.
Volgens mij is dat meer omdat stress en zo in een professionele keuken. Moeder is beter.quote:Op maandag 5 december 2011 20:23 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
De beste chef's zijn mannen dus ja
Zowiezo is mijn moeders eten veel lekkerder dan een Jamie Oliver of een Gordon Ramseyquote:Op maandag 5 december 2011 20:27 schreef krioro het volgende:
[..]
Volgens mij is dat meer omdat stress en zo in een professionele keuken. Moeder is beter.
Yupquote:
Zoquote:Op maandag 5 december 2011 20:27 schreef Sala-adin het volgende:
Serieus fok MW3
GOW3 al the waaay
[ afbeelding ]
Dat inderdaad, een half blaadje rucola met een plakje halfgare Georgische eend en speciaal gekweekte baby-sesamzaadjes uit Guatemala, of gewoon een goede pan eten van je moekequote:Op maandag 5 december 2011 20:28 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Zowiezo is mijn moeders eten veel lekkerder dan een Jamie Oliver of een Gordon Ramsey
No jokes maar die game is een en al testosteron. Fokkin manne/bazen game!quote:Op maandag 5 december 2011 20:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Yup.
[..]
Zo. Ik weet niet, ik vind GoW spelen alsof je loopt als een trol, deel 3 heb ik niet though
. De soepele beweging, actie en het gevoel (kortom de gameplay eigenlijk) vind ik bij MW3 tegen briljant aan
.
Dit ziet eruit alsof ik het leuk ga vindenquote:Op maandag 5 december 2011 20:27 schreef Sala-adin het volgende:
Serieus fok MW3
GOW3 al the waaay
[ afbeelding ]
Ohquote:Op maandag 5 december 2011 20:32 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
No jokes maar die game is een en al testosteron. Fokkin manne/bazen game!
Daarvoor plankgas ik wel in een Bugatti Veyron over de Nürburgring @ Forza 4quote:Op maandag 5 december 2011 20:32 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
No jokes maar die game is een en al testosteron. Fokkin manne/bazen game!
Dan moet je ook een Xbox360 aanschaffenquote:Op maandag 5 december 2011 20:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dit ziet eruit alsof ik het leuk ga vindeneerst even goed worden in deze tho voor ik er weer eentje bij ga doen.
Daaromquote:Op maandag 5 december 2011 20:34 schreef aight1 het volgende:
Hahah die neppe care packages zijn sick
Het is dat ik me dan een te erge gamenerd zou voelen, maar ik heb het al vaak overwogenquote:Op maandag 5 december 2011 20:34 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dan moet je ook een Xbox360 aanschaffen
Gewoon doen, en dan met mij en tliciouz komen voicechatten @ Xbox Livequote:Op maandag 5 december 2011 20:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Het is dat ik me dan een te erge gamenerd zou voelen, maar ik heb het al vaak overwogen
Hehequote:Op maandag 5 december 2011 20:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gewoon doen, en dan met mij en tliciouz komen voicechatten @ Xbox Live.
VERREK ik moest Sinterklaas nog joinenquote:Op maandag 5 december 2011 20:38 schreef krioro het volgende:
Oh ja, doen jullie allemaal niet aan Sinterklaas? Of al gedaan?
Ken je Dead Or Alive: Xtreme beach volleyball?quote:Op maandag 5 december 2011 20:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hehe![]()
Maar dan zou ik geen MW3 ervoor kopen tho.
DOA![]()
Ja een van m'n vroegere huisgenoten had die. Ik herinner me alleen nog maar veel overdreven bouncende boobiesquote:Op maandag 5 december 2011 20:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
VERREK ik moest Sinterklaas nog joinen.
Nee man, alleen toen ik klein was.
[..]
Ken je Dead Or Alive: Xtreme beach volleyball?
Whaha, dat lijkt me écht zo'n game voor pervsquote:Op maandag 5 december 2011 20:42 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja een van m'n vroegere huisgenoten had die. Ik herinner me alleen nog maar veel overdreven bouncende boobies.
Same here.quote:Op maandag 5 december 2011 20:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
VERREK ik moest Sinterklaas nog joinen.
Nee man, alleen toen ik klein was.
Alsof dat bij de gewone DOA nog niet genoeg was ja.quote:Op maandag 5 december 2011 20:42 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik herinner me alleen nog maar veel overdreven bouncende boobies.
quote:Op maandag 5 december 2011 20:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daarom. Mensen blijven erin trappen
.
Overigens,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Crappy BB foto enzulks
Nu dus in m'n eentje sinterklaas vieren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op maandag 5 december 2011 20:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whaha, dat lijkt me écht zo'n game voor pervs. Chocolatebear, wanneer was je jarig?
quote:Op maandag 5 december 2011 20:47 schreef Juminelle het volgende:
Whuuuuut, ik ging net even sinterklaas vieren met de buren, kom ik thuis, liggen er hier allemaal cadeautjes terwijl ik home alone ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Crappy BB foto enzulks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk gedaan, die sint.
[ Bericht 0% gewijzigd door krioro op 05-12-2011 21:00:41 ]full stops and exclamation marks
quote:Op maandag 5 december 2011 20:47 schreef Juminelle het volgende:
Whuuuuut, ik ging net even sinterklaas vieren met de buren, kom ik thuis, liggen er hier allemaal cadeautjes terwijl ik home alone ben
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Wow, ik had echt verwacht dat jij er heeel anders uit zou zienquote:
Kankervolk ook hequote:Op maandag 5 december 2011 21:24 schreef Vaseline_ het volgende:
Nog een reden dat ik het niet zo op Marokkanen heb: eentje gaat naast m'n brommer rijden en schijnt met een zaklamp in m'n ogen. WTF.wil ik afslaan, blijft ie doodleuk op de linker rijbaan spookrijden. Mafketel
Hoe dan?quote:Op maandag 5 december 2011 21:25 schreef Juminelle het volgende:
Ik vind het zonde om m'n cadeautjes uit te pakken
[..]
Wow, ik had echt verwacht dat jij er heeel anders uit zou zien![]()
Cherry Bouquet
Met een dikke baard enzoquote:Op maandag 5 december 2011 21:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe dan?Show de cadeautjes uitgepakt
Waaatquote:Op maandag 5 december 2011 21:25 schreef Chocolatebear het volgende:
Hè boefjes,
Stuur mij jullie gamertags.
Watquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |