VERREK ik moest Sinterklaas nog joinenquote:Op maandag 5 december 2011 20:38 schreef krioro het volgende:
Oh ja, doen jullie allemaal niet aan Sinterklaas? Of al gedaan?
Ken je Dead Or Alive: Xtreme beach volleyball?quote:Op maandag 5 december 2011 20:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hehe![]()
Maar dan zou ik geen MW3 ervoor kopen tho.
DOA![]()
Ja een van m'n vroegere huisgenoten had die. Ik herinner me alleen nog maar veel overdreven bouncende boobiesquote:Op maandag 5 december 2011 20:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
VERREK ik moest Sinterklaas nog joinen.
Nee man, alleen toen ik klein was.
[..]
Ken je Dead Or Alive: Xtreme beach volleyball?
Whaha, dat lijkt me écht zo'n game voor pervsquote:Op maandag 5 december 2011 20:42 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja een van m'n vroegere huisgenoten had die. Ik herinner me alleen nog maar veel overdreven bouncende boobies.
Same here.quote:Op maandag 5 december 2011 20:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
VERREK ik moest Sinterklaas nog joinen.
Nee man, alleen toen ik klein was.
Alsof dat bij de gewone DOA nog niet genoeg was ja.quote:Op maandag 5 december 2011 20:42 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik herinner me alleen nog maar veel overdreven bouncende boobies.
quote:Op maandag 5 december 2011 20:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daarom. Mensen blijven erin trappen
.
Overigens,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Crappy BB foto enzulks
Nu dus in m'n eentje sinterklaas vieren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op maandag 5 december 2011 20:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whaha, dat lijkt me écht zo'n game voor pervs. Chocolatebear, wanneer was je jarig?
quote:Op maandag 5 december 2011 20:47 schreef Juminelle het volgende:
Whuuuuut, ik ging net even sinterklaas vieren met de buren, kom ik thuis, liggen er hier allemaal cadeautjes terwijl ik home alone ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Crappy BB foto enzulks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk gedaan, die sint.
[ Bericht 0% gewijzigd door krioro op 05-12-2011 21:00:41 ]full stops and exclamation marks
quote:Op maandag 5 december 2011 20:47 schreef Juminelle het volgende:
Whuuuuut, ik ging net even sinterklaas vieren met de buren, kom ik thuis, liggen er hier allemaal cadeautjes terwijl ik home alone ben
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Wow, ik had echt verwacht dat jij er heeel anders uit zou zienquote:
Kankervolk ook hequote:Op maandag 5 december 2011 21:24 schreef Vaseline_ het volgende:
Nog een reden dat ik het niet zo op Marokkanen heb: eentje gaat naast m'n brommer rijden en schijnt met een zaklamp in m'n ogen. WTF.wil ik afslaan, blijft ie doodleuk op de linker rijbaan spookrijden. Mafketel
Hoe dan?quote:Op maandag 5 december 2011 21:25 schreef Juminelle het volgende:
Ik vind het zonde om m'n cadeautjes uit te pakken
[..]
Wow, ik had echt verwacht dat jij er heeel anders uit zou zien![]()
Cherry Bouquet
Met een dikke baard enzoquote:Op maandag 5 december 2011 21:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe dan?Show de cadeautjes uitgepakt
Waaatquote:Op maandag 5 december 2011 21:25 schreef Chocolatebear het volgende:
Hè boefjes,
Stuur mij jullie gamertags.
Watquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |