Ik heb League of Legends gespeeld maar daar ben ik weer snel op uit gekekenquote:
Ik ben Afghaans, heb een tijdje dat ik vaak in west moest zijn wegens motorrijles in de buurt van alebeplein. Smerige kakkerlakken allemaal op elke straathoekquote:Op maandag 5 december 2011 21:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
O ik dacht van wel! Welke afkomst ben je dan??
En idd, laat ik nou net in west wonen. Gatverdamme, vooral slotervaart is ziekelijk
Speelde toen veel games exclusief voor de PC en shooters ben ik veel beter in op de PC.quote:Op maandag 5 december 2011 21:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam?
Gamen op een PC lijkt me echt zwaar kut.
Haha AoE en Rollercoaster vroeger veel gedaanquote:Op maandag 5 december 2011 21:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb League of Legends gespeeld maar daar ben ik weer snel op uit gekeken
Speel meestal op PC Warcraft 3 en Age of Empires enzo![]()
en Rollercoaster Tycoon. En ik speel op m'n Super Nintendo en Wii
Heb trouwens wel de eerste Modern Warfare veel gespeeld
Uhuh kloptquote:Op maandag 5 december 2011 21:47 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haha AoE en Rollercoaster vroeger veel gedaan
ik kan me iets herinneren dat ik ooit met jij omgpop.com ofzoiets heb gedaan, klopt dat?
Ja is heel lang geleden, geen idee meer hoe erbij kwamquote:Op maandag 5 december 2011 21:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Uhuh kloptmaar was jij er ook bij dan?
De eerste Wolfenstein op PC
Heel de tijd tegen elke muur lopen en op spatie rammen voor geheime gangen
Deze game, goddamn, nostalgie.quote:Op maandag 5 december 2011 21:51 schreef Maisnon het volgende:
In de winter speel ik trouwens standaard dit spel een keer uit
[ afbeelding ]
Dat hoort erbij jaquote:Op maandag 5 december 2011 21:51 schreef Maisnon het volgende:
In de winter speel ik trouwens standaard dit spel een keer uit
[ afbeelding ]
Wolfenstein! Echt elke dag naast m'n vader gezeten terwijl hij dat speelde.quote:Op maandag 5 december 2011 21:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Uhuh kloptmaar was jij er ook bij dan?
De eerste Wolfenstein op PC
Heel de tijd tegen elke muur lopen en op spatie rammen voor geheime gangen
quote:Op maandag 5 december 2011 21:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Deze game, goddamn, nostalgie.
Nou, dan neem ik m'n cadeau wel terug.quote:Op maandag 5 december 2011 21:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bah krioro, het blijft wel een kinder feest hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Oh, ik ook niet, whehe Choco.quote:Op maandag 5 december 2011 21:53 schreef JackieBrown het volgende:
Die nieuwe van Chocolatebear had ik ook nog helemaal niet gezien
full stops and exclamation marks
Ik heb toentertijd nog het hele album van the caesars gehaald door dat nummer.quote:Op maandag 5 december 2011 21:54 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Als je klikt dan wil je weer
Hier kan je de hele Soundtrack luisterenhttp://grooveshark.com/#/album/SSX+3+OST/7170628
quote:Op maandag 5 december 2011 21:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou, dan neem ik m'n cadeau wel terug.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[ [url=http://24.media.tumblr.com/tumblr_llu1veuind1qgbvzco1_500.gif
Oh, ik ook niet, whehe Choco. [img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/14.gif]afbeelding[/url] ]
[/quote]
Wat zei ik ook alweer?
All good things are wild and free.
Ik vond zelf Glass Dance, zo'n remix door Paul Oakenfold van.. Fischerspooner? Echt supervetquote:Op maandag 5 december 2011 21:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb toentertijd nog het hele album van the caesars gehaald door dat nummer.
Nee helemaal niet, toen de verdoving nog half wel/half niet werkte voelde het alsof het heel erg pijn ging doen, maar nu niks.quote:Op maandag 5 december 2011 22:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geen pijn nu de verdoving is uitgewerkt?

Hmm, misschien dan toch maar een afspraak maken bij de tandarts.quote:Op maandag 5 december 2011 22:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, toen de verdoving nog half wel/half niet werkte voelde het alsof het heel erg pijn ging doen, maar nu niks. [ afbeelding ]
In m'n rug trouwens nog wel dus die massage mag nog steeds!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |