quote:
quote:Op maandag 5 december 2011 12:11 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is idd wel een sicke stat zeg.
quote:Op maandag 5 december 2011 12:12 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik denk dat ze 15-1 gaan.
Week 17 Jan 01 DET @ GB Lambeau Field
Ik geef de Lions wel een kans. Grote kans dat ze dan voor een wild-card spelen en de Packers zullen Flynn wel wat game-time geven.
quote:Op maandag 5 december 2011 12:48 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Kans is aanwezig dat de belangrijke spelers rust gaan krijgen.
quote:Op maandag 5 december 2011 15:50 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ze hebben weinig echte supersterren. Alleen Rodgers steekt er echt bovenuit. De Pats van '07 hadden Brady en Moss. Dat was een unstoppable combo. Dat wilden de fans zien. De Packers hebben geen go-to-guy. Gisteren was het good old Donald Driver met de big catches. Finley werd veel vaker gebruikt. En op de game winning drive zijn het weer Nelson en Jennings. Dat maakt het voor defenses ontzettend moeilijk.
Uiteindelijk is het aan de Packers zelf of ze 16-0 willen gaan of niet. De laatste game is thuis tegen de Lions. Als de Lions nog in de playoff hunt zijn dan zullen ze die game moeten winnen. Maar ik zie een dome team geen road game in Green Bay winnen in December. Tenzij McCarthy beslist om zijn starters rust te geven.
Patriots speelde destijds tegen de NFC EAST, AFC NORTH en de Colts en Chargersquote:Op maandag 5 december 2011 17:26 schreef rgras het volgende:
Los van Brady versus Rodgers is er altijd nog de defense. Op dit moment bungelen de Packers ergens onderaan terwijl de Patriots toendertijd volgens mij de #4 defense had.
Ik maak me geen zorgen om de defense. In de meeste games die ze gespeeld hebben zijn al die yd garbage time yd. Ik kijk naar points per game allowed en daarin zijn ze gewoon middle-of-the-pack. Zolang niemand deze offense echt weet af te stoppen maakt het weinig uit hoe de defense speelt. Om van de Packers te winnen moet je dik 30 punten scoren en dat kunnen maar weinig teams in de NFL. Ik zie alleen de Saints en Pats daartoe in staat maar die hebben defenses die ook niet betrouwbaar zijn.quote:Op maandag 5 december 2011 17:26 schreef rgras het volgende:
Los van Brady versus Rodgers is er altijd nog de defense. Op dit moment bungelen de Packers ergens onderaan terwijl de Patriots toendertijd volgens mij de #4 defense had.
Maar ook met een goede QB. Anders krijg je dat Capers de defense gewoon puur tegen de run gaat laten spelen en dan zegt "let the QB beat us". De Ravens deden dat tegen de Niners en je zag hoeveel moeite Alex Smith had. De Giants zouden het kunnen met Bradshaw/Jacobs maar hun OL is echt wisselvallig dit jaar. De Falcons (lees: Matt Ryan) kunnen het niet. De enigste ploeg in de NFC die het kan zijn de Saints met Thomas/Ingram/Sproles.quote:Op maandag 5 december 2011 19:39 schreef Terreros85 het volgende:
Ik denk dat de Packers alleen te verslaan zijn door teams met een sterke running game. Controleer de klok, laat Rodgers op de bank zitten. Als je dan het vierde kwart ingaat met een kleine achterstand/voorsprong heb je een kans.
Maar dan ook echt niet meer dan een kans. Rodgers is een machine. Hij vindt altijd wel iemand open.
Een goeie qb is altijd mooi meegenomenquote:Op maandag 5 december 2011 20:19 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Maar ook met een goede QB. Anders krijg je dat Capers de defense gewoon puur tegen de run gaat laten spelen en dan zegt "let the QB beat us". De Ravens deden dat tegen de Niners en je zag hoeveel moeite Alex Smith had. De Giants zouden het kunnen met Bradshaw/Jacobs maar hun OL is echt wisselvallig dit jaar. De Falcons (lees: Matt Ryan) kunnen het niet. De enigste ploeg in de NFC die het kan zijn de Saints met Thomas/Ingram/Sproles.
De Eagles hebben ook een team die de Packers problemen zouden kunnen geven maar die hebben dan weer een coach die verzuimt om zijn RB vaak genoeg de bal te geven.quote:Op maandag 5 december 2011 20:23 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Een goeie qb is altijd mooi meegenomen
Daar gaat het niet om. De defense van de Packers is gewoon slechter, dat de offense dat compenseert maakt niet uit voor de titel 'beste team ooit'. Bijna iedereen zal het er dus wel over eens zijn dat de '07 Patriots beter zijn dan de '11 Packers.quote:Op maandag 5 december 2011 18:27 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ik maak me geen zorgen om de defense. In de meeste games die ze gespeeld hebben zijn al die yd garbage time yd. Ik kijk naar points per game allowed en daarin zijn ze gewoon middle-of-the-pack. Zolang niemand deze offense echt weet af te stoppen maakt het weinig uit hoe de defense speelt. Om van de Packers te winnen moet je dik 30 punten scoren en dat kunnen maar weinig teams in de NFL. Ik zie alleen de Saints en Pats daartoe in staat maar die hebben defenses die ook niet betrouwbaar zijn.
Ik lees overal dat de Niners alles hebben om de Pack te verslaan. Ja, ze hebben een sterke run defense maar de Packers rennen de bal sowieso nooit. De Packers gaan dan gewoon empty backfield spelen en wat doen de Niners dan? De Niners hebben de red zone offense niet om de Packers te verslaan. Dan heb je meer nodig dan 5 FG's van David Akers.
Dus een team dat elke wedstrijd met 70-0 wint en in de Superbowl ten onder gaat is slechter dan een team wat elke wedstrijd met de hakken over de sloot wint?quote:Op maandag 5 december 2011 23:46 schreef Guard het volgende:
Gelul, als de 11 Packers een SB repeat hebben zijn ze wmb beter als de 07 Patriots. Een SB titel is belangrijker dan regular season records...
Natuurlijk hadden de Patriots een geweldig team, maar aan het eind van het liedje waren ze first of the losers.
Uiteindelijk wel. Als de Packers de SB winnen dan flikken ze wat de Pats niet konden. Sorry maar 19-0 is volgens mij toch nog altijd beter dan 18-1.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:13 schreef rgras het volgende:
[..]
Dus een team dat elke wedstrijd met 70-0 wint en in de Superbowl ten onder gaat is slechter dan een team wat elke wedstrijd met de hakken over de sloot wint?
quote:Archie Manning believes Peyton Manning and Andrew Luck do not want to be teammates on the Colts next season.
Luck has participated in the Manning Family's passing camp. His father, Oliver, was a teammate of Archie's, so the families may have already touched base on the possibility. Despite team president Bill Polian's comments to the contrary, the Indianapolis Star's Bob Kravitz has been adamant that Manning and Luck can't co-exist in Indy next season. It's quite possible that Manning and the Colts could be headed toward a divorce in an offseason of major rebuilding.
Ze hebben tot begin maart om het aan te kijken, daarna krijgt Peyton een boel geld als hij een Colt blijft.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:59 schreef The_Playmaker het volgende:
Dat word een leuke offseason in Indy:
[..]
Dat is dan ook het "makkelijke" scenario voor de Colts, het wordt pas interessant als Manning goed hersteld.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:21 schreef kidkash19 het volgende:
En dus als Manning klaar is hebben de Colts helemaal niks op QB want Orlovsky en Painter zijn ook niet het antwoord en dus ga je voor een #1 Pick als Andrew Luck, heel moeilijk is het niet. De rest kan je opvullen via free agency en de draft. Een SB hoeft niet meteen te komen, als dat over 3 a 5 jaar is dan is dat maar zo.
Manning zn rookie season was ook niet grandioos
Bij elke andere QB had ik niet verwacht dat hij terug zou komen, bij Big Ben wel.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:42 schreef kidkash19 het volgende:
Dikke boete zit er weer aan te komen, eigenlijk zou een schorsing terechter zijn, hij was ook erg laat vond ik
Roethlisberger is one tough son of a bitch
Nee.quote:Op zondag 11 december 2011 17:18 schreef Rahl het volgende:
Kijken of Tebow de Bears ook kan verslaan vanavond
Gaat helemaal goedkomen. Final score, Denver - Chicago 17-16quote:
Doen ze express. Worst defense en toch winnenquote:Op zondag 11 december 2011 19:57 schreef The_Playmaker het volgende:
En dan zegt men wat over de Packers defense. De Pats defense zou nog moeite hebben met een college team.
Die zijn dan ook nr laatst in de NFL in yards allowedquote:Op zondag 11 december 2011 19:57 schreef The_Playmaker het volgende:
En dan zegt men wat over de Packers defense. De Pats defense zou nog moeite hebben met een college team.
Dit.quote:Op zondag 11 december 2011 20:56 schreef kidkash19 het volgende:
En dat is 15 voor Gronk... Wat een beest
Ja werkt echt prima.quote:Op zondag 11 december 2011 21:17 schreef linuxje het volgende:
Wat een brakke Patriots stream weer aangezien die niet op ESPN America wordt uitgezonden
Voor het volgende seizoen toch maar een Game Pass aanschaffen.. Iemand hier overigens al ervaringen mee?
Ik twijfelde voor dit seizoen, maar denk het voor volgend seizoen toch mar te doen.quote:Op zondag 11 december 2011 21:17 schreef linuxje het volgende:
Wat een brakke Patriots stream weer aangezien die niet op ESPN America wordt uitgezonden
Voor het volgende seizoen toch maar een Game Pass aanschaffen.. Iemand hier overigens al ervaringen mee?
Geef hem even tijdquote:Op zondag 11 december 2011 21:26 schreef Dos37 het volgende:
TD Colston Saints. De tering wat een worp van Brees
Nee...quote:Op zondag 11 december 2011 21:19 schreef popolon het volgende:
Crap. Webb met een 65 yard TD run. Is dat het meest voor een QB?
quote:Op zondag 11 december 2011 21:24 schreef linuxje het volgende:
[..]
Tof, ook (Full) HD? Zou je een screen kunnen posten als je nu aan het kijken bent?
Ah ok. 34-21 Lions nu.quote:Op zondag 11 december 2011 21:28 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee...
Effe gegoogled, Kordell Stewart (Steelers) had in 1996 een 80 yTD rush...
Lijkt erop dat de Bucs D dat niet weet....quote:Op zondag 11 december 2011 21:47 schreef Boe-man het volgende:
MJD is ook eigenlijk de gehele Jaguars offense
watskeburt?quote:
Jammer, had het Locker wel gegund eigenlijk.quote:
Texans hierdoor wel in de playoffs, dat gun ik ze meer als een win voor Lockerquote:Op zondag 11 december 2011 22:17 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Jammer, had het Locker wel gegund eigenlijk.
Het is minder dan 720p. Desondanks ben ik er zeer tevreden mee. Heb het nu via een laptop op een TV aangesloten en het ziet er perfect uit!quote:Op zondag 11 december 2011 21:24 schreef linuxje het volgende:
[..]
Tof, ook (Full) HD? Zou je een screen kunnen posten als je nu aan het kijken bent?
Ja, de Texans hebben ook wel mijn sympathie, al hadden die het anders ook wel gered. Volgende week thuis tegen de Panthers, en daarna nog naar de Colts. Ze hadden het echt niet aan laten komen op de laatste wedstrijd tegen de Titans.quote:Op zondag 11 december 2011 22:21 schreef Guard het volgende:
[..]
Texans hierdoor wel in de playoffs, dat gun ik ze meer als een win voor Locker
Het gaat toch allemaal niet meer zo vanzelf voor de Texans met al die blessures.quote:Op zondag 11 december 2011 22:33 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Ja, de Texans hebben ook wel mijn sympathie, al hadden die het anders ook wel gered. Volgende week thuis tegen de Panthers, en daarna nog naar de Colts. Ze hadden het echt niet aan laten komen op de laatste wedstrijd tegen de Titans.
Dat was na de eerste int van Newton al onmogelijk... Panthers hebben dit jaar alleen gewonnen als ze geen giveaways hadden...quote:Op zondag 11 december 2011 22:35 schreef popolon het volgende:
Tja als de Panthers nou gewoon even hadden gewonnen.Nou goed, deLions moeten het nog steeds zelf doen natuurlijk.
Daar zal niemand mee zitten.quote:
Taylor speelt normaal alleen special teams dus die speelt echt nooit op offense.quote:Op zondag 11 december 2011 22:46 schreef Guard het volgende:
First catch van die gast en dus ook eerste TD, kan nog wel wat oefening gebruiken op de Lambeau leap
Defense speelt sterk dit seizoen, al hebben ze nog niet tegen een QB van het kaliber Brees of Rodgers gespeelt. Volgende week mogen ze tegen Big Ben (als hij speelt met die blessure).quote:Op zondag 11 december 2011 23:06 schreef Guard het volgende:
Defense maakt het mogelijk dat ze zo vaak met een driepunter weg kunnen komen.
Gore is de laatste tijd ook niet echt productief behoorlijk oorzaak van de red zone troubles van de Niners
De 50 van Brady komt in zicht.quote:Op zondag 11 december 2011 23:14 schreef Dos37 het volgende:
Ongelofelijk, Rodgers tied Favre 39ste TD pass.
Neuh zeker niet nee, this game is over before the half.quote:Op zondag 11 december 2011 23:05 schreef Days-Of-Wild het volgende:
De Raiders zijn niet het team dat Green Bay het eerste verlies gaat toebrengen.
Het is wel boeiend hoorquote:Op zondag 11 december 2011 23:22 schreef The_Playmaker het volgende:
Je zult maar dik betaald hebben om Bears-Broncos te gaan kijken.
Pointsleader of the NFL dit jaar.quote:Op zondag 11 december 2011 23:26 schreef The_Playmaker het volgende:
David Akers is gewoon de Niners MVP dit seizoen. Al 15 FG's binnen de 30-yd line dit seizoen.![]()
Volgens NFL Redzone is er wel gechallenged.quote:Op zondag 11 december 2011 23:33 schreef The_Playmaker het volgende:
Waarom challenged McCarthy niet? Heeft hij medelijden met de Raiders?
De Niners zouden echt scary goed zijn als ze een goede red zone offense hadden. Dan was echt elke game al voorbij bij halftime!quote:
Packers speler heeft de bal nooit onder controlequote:Op zondag 11 december 2011 23:46 schreef Katth het volgende:
Kan iemand aan mij uitleggen waarom dat geen TD is? Want het lijkt erop alsof de Packers speler beide handen op de bal heeft en met beide voeten in de end zone staat, voordat de Raiders speler 2 handen op de bal heeft.
Het leek alsof de Raider speler pas controle had toen hij al out of bounds was, maar goed de officials zullen het wel goed hebben gezien na review.quote:Op zondag 11 december 2011 23:46 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Packers speler heeft de bal nooit onder controle
net voordat hij met z'n voeten van de grond gaat heeft die speler de bal al klem. lastig om te zien hoor, dat welquote:Op zondag 11 december 2011 23:50 schreef Katth het volgende:
[..]
Het leek alsof de Raider speler pas controle had toen hij al out of bounds was, maar goed de officials zullen het wel goed hebben gezien na review.
Ik kijk ook nog niet lang, maar door te kijken leer je best snel inderdaad. Vaak bij zulke twijfelachtige beslissingen leggen de commentatoren het ook goed uit.quote:Op zondag 11 december 2011 23:54 schreef Katth het volgende:
Kijk nog niet zo lang, dus leer steeds meer bij ;-)
Ik stuur je wel een DM met de uitslag.quote:Op zondag 11 december 2011 23:55 schreef Guard het volgende:
en hopelijk kan ik morgenavond unspoiled Giants - Cryboys in de rerun zien...
Keep it upquote:Op maandag 12 december 2011 00:49 schreef Terreros85 het volgende:
Touchdown. Het is self fulfilling prophecy
Chicago is niet heel goed in behalen van 1st downs.quote:Op maandag 12 december 2011 00:52 schreef BobW het volgende:
Denver bijna de ball, maar Chicago nu met twee minuten te gaan.
3-point victory it is en dat is top. Bears +3.5 puntenquote:Op zondag 11 december 2011 17:40 schreef PirE het volgende:
[..]
Nee.
Of het moet een 1,2 of 3 point victory zijn.
Hun seizoen gaat als een nachtkaars uit. 3 op rij verloren en ze moeten nu tegen Seattle en Green Bay. Dat kunnen wel eens 5 op een rij worden. Ik ben benieuwd of ze gewoon met Hanie doorgaan. Misschien bellen ze Brett of Donovan alsnog op!quote:
Nu maar afwachten hoe ernstig dat scheurtje is. Ik denk nu dat McCarthy vrijwel zeker geen risico meer gaat nemen zodra de Packers homefield advantage hebben in de playoffs. Dan maar geen 16-0. Hoofddoel is het winnen van de SB, de rest is bijzaak.quote:With an MRI coming Monday, the current chatter is that Greg Jennings has a torn MCL.
Sommige dingen dwing je afquote:Op maandag 12 december 2011 01:28 schreef Sloppy het volgende:
Die Tebow heeft alles mee dit seizoen.
Ik kan geen interview meer met hem zien.quote:
Je zou er onderhand bijna zelf in gaan geloven.quote:Op maandag 12 december 2011 09:09 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik kan geen interview meer met hem zien.
"First and foremost I'd like to thank my lord and saviour Jesus Christ". Elke fuckin' keer.
quote:Brian Urlacher on Tebow: “He’s a great running back”
Posted by Gregg Rosenthal on December 11, 2011, 10:34 PM EST
The Bears’ defensive plan worked for three quarters.
Heck, it even worked for most of the fourth quarter. Tim Tebow and the Broncos punted three times with only one first down in the in their first three drives of the fourth quarter.
Usually, three drives is all you’re going to get in a quarter. But the Broncos defense and Marion Barber helped the Broncos get two more, and Tebow helped make the Bears pay. After the game, the Bears defense was stunned and seemingly not ready to give Tebow his due.
Asked for his thoughts on Tebow after the game, Brian Urlacher was succinct.
“He’s a good running back, man. He runs the ball well,” Urlacher said.
The Bears mostly kept Tebow’s running in check; he had 49 rushing yards. It was Tebow’s 18 completions in the fourth quarter and overtime that really hurt Chicago.
Not bad for a running back.
quote:Op zondag 11 december 2011 23:22 schreef The_Playmaker het volgende:
Je zult maar dik betaald hebben om Bears-Broncos te gaan kijken.
Chargers zijn nog steeds in de race voor de wildcard. Maar dat wordt erg lastig.quote:Op maandag 12 december 2011 10:09 schreef zjroentje het volgende:
Broncos die de AFC West gaan winnen. Wtf.
Een fumble kan altijd gebeuren. Het out of bounds rennen was véél dommer. Doet hij dat niet dan is het gewoon game over.quote:Op maandag 12 december 2011 15:40 schreef Maravilla het volgende:
Zuur voor Barber trouwens, die hiervoor maar 2 fumbles had op 1118 carries.
bronquote:We have to start with a quarterback who doesn’t play well but who shows a lot of moxie when it matters most and continues to lead his team to victories despite spending most of his Sundays looking like anything but a competent NFL signal caller. That T.J. Yates is really something, isn’t he?
Yeah, we have to talk about Tim Tebow again. Is it interesting or just boring how he enables everyone to plausibly continue to think what they think about him? Personally, I’d settle for him proving me wrong by just being good, period, so we can move on. But he still generally stinks, there is no denying it. Quarterbacks can’t control onside kicks and opposing backs running out of bounds when the game is basically over or the play of his defense or dumb fumbles or coverage breakdowns or guys making 60-yard field goals. … They are responsible for producing offensive points per drive and Tebow needs to get a lot better to even be average in this regard.
Niet geheel onverwacht. Ik wacht nu nog op TB die de coach ontslaan.quote:Dolphins fire Sparano in midst of disappointing season
http://www.nfl.com/news/s(...)e=HP11_breaking_news
Ben geen volger van de Dolphins, maar ik had toch net het idee dat het daar na een slechte start eindelijk de betere kant op ging.quote:Op maandag 12 december 2011 22:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Niet geheel onverwacht. Ik wacht nu nog op de TB die de coach ontslaan.
Ben ook geen grote Miami watcher. Maar van wat ik gezien heb, was het niet best. De loss tegen Eagles was de druppel. Maarjah, Miami begint elke seizoen zo slechtquote:Op maandag 12 december 2011 22:34 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Ben geen volger van de Dolphins, maar ik had toch net het idee dat het daar na een slechte start eindelijk de betere kant op ging.
Hetzelfde gaat op voor de NFC Eastquote:Op woensdag 14 december 2011 19:25 schreef Boezeidekoe het volgende:
Zit even naar de playoff picture te kijken, volgende is wel interessant:
- Steelers of Ravens met 13-3 of 12-4 zullen op bezoek moeten bij de AFC-West winnaar met record van 10-6 of 9-7. Krijg je weer dat een team met een slechter record maar wel divisie winnaar home field advantage heeft. Wanneer veranderen ze dat belachelijke systeem nou eens? Divisie winnaar als beloning naar de playoffs kan ik nog wel mee leven maar dan ook nog thuisvoordeel? Niet zo extreem als de 7-9 Seahawks vorig jaar maar toch...
Eigen divisie kun je nog 2e worden met een 15-1 record, aan de andere kant kun je een divisie winnen met een 3-13 record. Nou zal het zover nooit komen, maar lijkt me dat het team dat meer overwinningen pakt gewoon recht heeft op het thuisvoordeel. Puur gevoelsmatig, alleen denkt de NFL daar anders over.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:21 schreef PirE het volgende:
[..]
Hetzelfde gaat op voor de NFC East(Lions/Falcons hebben allebei betere records). Maar schijnbaar is het nog steeds hot om de West-coast based teams te bashen.
In mijn ogen verdien je geen thuisvoordeel als je je eigen divisie niet eens kan winnen en als je zoveel beter bent moet je ook gewoon on-the-road kunnen winnen van een .500 team.
En ja, de Seahawks zijn nog in de race voor een wild-card
Lijkt me logisch dat de divisiewinnaar hoger aangeslagen wordt dan de tweede plaats van een andere divisie. Als blijkt dat je met een negatief record eerste kunt worden en met een, zoals jij zegt, bijna perfect record van 15-1 tweede wordt, kun je je afvragen of de indeling van de divisies wel goed is.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:50 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Eigen divisie kun je nog 2e worden met een 15-1 record, aan de andere kant kun je een divisie winnen met een 3-13 record. Nou zal het zover nooit komen, maar lijkt me dat het team dat meer overwinningen pakt gewoon recht heeft op het thuisvoordeel. Puur gevoelsmatig, alleen denkt de NFL daar anders over.
Nou, aan de coach zal het dus niet liggen!quote:NFL Network's Jason La Canfora reports that Jim Caldwell will be fired as Colts head coach if the team finishes 0-16.
Citing several sources close to the situation, La Canfora reports that Caldwell will "unequivocally" be fired if Colts don't win one of their final three games. "If they don't win a football game," La Canfora said Wednesday, "they will be firing the head coach."
En de andere kant op geredeneerd: als je met moeite een .500 seizoen in elkaar kunt draaien, dan heb je wel recht op een play-off plek (terwijl er mogelijk teams zijn met een beter record), laat staan thuisvoordeel?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:21 schreef PirE het volgende:
[..]
In mijn ogen verdien je geen thuisvoordeel als je je eigen divisie niet eens kan winnen en als je zoveel beter bent moet je ook gewoon on-the-road kunnen winnen van een .500 team.
Wat een ongeloofelijk loze uitspraak van Irsay/Polian. Ik snap best dat ze niet het tweede in NFL team in de history willen worden die een 0-16 record gaan halen, maar:quote:Op donderdag 15 december 2011 02:23 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Nou, aan de coach zal het dus niet liggen!
Owner/GM zijn mede verantwoordelijk maar ze zullen het wel afschuiven op Caldwell en dat is wel een heel makkelijk slachtoffer.quote:Op donderdag 15 december 2011 09:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Wat een ongeloofelijk loze uitspraak van Irsay/Polian. Ik snap best dat ze niet het tweede in NFL team in de history willen worden die een 0-16 record gaan halen, maar:
a) is 1 wedstrijd winnen voldoende om je coach niet te ontslaan?
b) ze proberen zo een beetje de beslissing om Caldwell te ontslaan uit hun eigen handen te nemen. "ja het team heeft niet voor je gewonnen, Jim. Ze hoefden maar een keer te winnen, en dat hebben ze niet gedaan, dus we moeten concluderen dat team niet voor je wil strijden" Wat natuurlijk onzin is, de Colts hebben nog geen enkele keer dit seizoen met de pet ernaar gegooid. Ze speelden iedere wedstrijd tot nu toe echt van van begin tot eind. Natuurlijk is het moeilijk om het verlies van Manning op te vangen, maar als dat niet lukt kun je twee oorzaken aanwijzen: Owner/GM (te veel je team om een speler heen bouwen) of de coach.
Wees gewoon een vent en zeg na dit seizoen, ongeacht wat het record dan is 0-16, of 3-13 of ergens daar tussenin; "Sorry Jim, it just didn't work out, we have to let you go." (ik neem tenminste aan dat het duo owner/GM niet de schuld op zich gaat nemen).
Hij is/was toch ook de opvolger van Tony Dungy? Dan start je sowieso vanuit een lastige positie.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:20 schreef PirE het volgende:
[..]
Owner/GM zijn mede verantwoordelijk maar ze zullen het wel afschuiven op Caldwell en dat is wel een heel makkelijk slachtoffer.
Ik ben nooit onder de indruk geweest van Caldwell als HC, geen uitstraling en ik krijg een beetje een "de-neger-omdat-het-moet" gevoel bij hem.
Hij heeft de baan dankzij Dungy, zat al in zijn staff bij de Bucs.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:57 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Hij is/was toch ook de opvolger van Tony Dungy? Dan start je sowieso vanuit een lastige positie.
Hier precies hetzelfde, ik heb een fraaie zwarte, van dit seizoen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:24 schreef Rahl het volgende:
Eagles. Elke zondag in m'n Michael Vick-jersey mezelf opvreten voor een stream
.
quote:No running in the halls -- and no Tebowing either.
That's what one Long Island administration said Wednesday when it suspended a group of high school athletes for replicating Denver Broncos quarterback Tim Tebow's popular pose in the hallway at school.
Tebow
Jordan Fulcoly, Wayne Drexel and brothers Tyler and Connor Carroll of Riverhead High School were all handed a one-day suspension Wednesday, after three days of taking a knee with their foreheads resting on their fists, the same way Tebow does in the end zone and on the sidelines. The news was first reported by Yahoo! Prep Rally earlier Thursday.
Riverhead superintendent Nancy Carney said that two of the students' suspensions were later rescinded, citing that administrators found that those students were not given the same warnings that the other two were.
Tebow has made headlines for the move, a display of his devotion to his Christian faith. The students were not suspended for bringing religion into the school, but instead for clogging the hallway.
Tis dat de Panthers bigger needs hebben (en al een behoorlijk goede O-line), anders zou het wel gaaf zijn; de broertjes Kalil side-by-side op de O-linequote:USC offensive tackle Matt Kalil has decided to forgo his senior season and seek entry into the 2012 NFL draft.
Ik volg de sport, maar ben niet echt uitgesproken fan van welke ploeg dan ook.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:43 schreef computermistake het volgende:
Na een lange tijd weer aanwezig op Fok!
Leuk om te zien dat er ook een NFL topic is. Ik vroeg me alleen af, voor wie zijn de FOK!kers,
Ik ben zelf namelijk een fan van de Philadelphia Eagles!
[ afbeelding ]
Dat is dan wel een ver verleden.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:09 schreef computermistake het volgende:
Packers zijn ook wel een prachtig team om te volgen, dit weekend spelen ze tegen de Kansas City Chiefs. In het verleden hebben ze hier nog moeite mee gehad.
Ik vermoed dat dit weekend het een oprechte blow-out wedstrijd gaat zijn. Chiefs missen hun QB en ze hebben deze week hun coach ontslagen.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:00 schreef Guard het volgende:
[..]Wat sneu, zo laat je wel kennen als schoolbestuur..
Voortaan iedereen die in de gang stopt om zijn schoenveter te strikken: one day suspension...
Het zou wel typerend zijn voor de Packers om juist van de Chiefs te verliezen. De laatste 3 jaar hebben ze telkens één game verloren waarin ze echt dik favoriet waren en die games waren ook nog eens on the road. Soms sluipt de onderschatting er weer eens in en krijgen ze de rekening gepresenteerd.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is dan wel een ver verleden.
Chiefs fan hier.
Ik heb mijn vrienden al zover gekomen dat ze rond deze tijd al vragen wanneer de Superbowl is. Verder ontmoet ik heel weinig mensen die iets weten over Football.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:52 schreef rgras het volgende:
Hier zijn ze nog niet verder gekomen als "fucking homo's" en "echte mannen spelen rugby".
Next man up....quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:09 schreef computermistake het volgende:
Al vermoed ik niet dat dat deze week zal gebeuren @ Chiefs, het ontslaan van een coach is nooit fijn voor de spelers, daarnaast is hun QB 1 ook uit de running.
Orton is nog altijd beter dan wat ze nu te bieden hebben. Want ik ga ervan uit dat Orton gaat starten. Drie jaar geleden verloren ze van Brian Griese, 2 jaar geleden van Josh Freeman als rookie en vorig jaar van Shaun Hill. Alles kan gebeuren. Mocht Orton spelen dan is het voor de tweede keer dit seizoen. Hij kent de Packers defense dus al.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:09 schreef computermistake het volgende:
Al vermoed ik niet dat dat deze week zal gebeuren @ Chiefs, het ontslaan van een coach is nooit fijn voor de spelers, daarnaast is hun QB 1 ook uit de running.
Palko is zelfs 3rd string onder Crennel.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:23 schreef Guard het volgende:
[..]
Next man up....
Maar ja das dan Palko
Di jaquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:52 schreef rgras het volgende:
Hier zijn ze nog niet verder gekomen als "fucking homo's" en "echte mannen spelen rugby".
Nadat ze van NO hadden gewonnen was er hoop dat het wat zou worden, maar dat was ook gelijk de laatste Win van het seizoen zoals het er nu naar uit ziet..quote:Op zondag 18 december 2011 10:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Di ja. Maar iig het seizoen van tb is nog erger geworden door de loss op de cowboys. Tegen Car en Atlanta zie ik de Bucs ook niet meer winnen, weer een seizoen zonder playoffs dus. Wordt tijd dat ze weer eens goede off gaan draften.
Zeker, nu kan je zelfs nog voor staan door maar één TD. Jammer voor de Chiefs dat ze daar niet meer uit haalden.quote:Op zondag 18 december 2011 19:36 schreef The_Playmaker het volgende:
Packers spelen veels te slordig en de Chiefs gebruiken slim de screen game. Het is een wonder dat het nog geen 14-0 staat.
Hadden ze maar niet van de Saints moeten winnenquote:Op zondag 18 december 2011 19:15 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Nadat ze van NO hadden gewonnen was er hoop dat het wat zou worden, maar dat was ook gelijk de laatste Win van het seizoen zoals het er nu naar uit ziet..
MIA - BUF - Sneeuw
Het zijn de Chiefs hč. Zero offence dit seizoen.quote:Op zondag 18 december 2011 20:23 schreef The_Playmaker het volgende:
Als de Chiefs deze game alsnog verliezen dan hebben ze het echt aan zichzelf te danken.
Waar zijn de Packers mee bezig? Zie net de half time score.quote:Op zondag 18 december 2011 20:03 schreef BobW het volgende:
Chiefs
2nd & 1 op GB 3 en 4th & inches, maar geen punt kunnen scoren. Zes punten voor maar, want minimaal 13 had moeten zijn, nu is er niks aan de hand voor Green Bay.
Offence is helemaal niks, nauwelijks vooruit gekomen, dropped passes etc. Het is dat de Chiefs ook niet echt kunnen aanvallenquote:Op zondag 18 december 2011 20:40 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Waar zijn de Packers mee bezig? Zie net de half time score.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |