Ja klopt. 12 stuks gevangen in Rusland. Die naar de VS gaan alwaar diverse dophinaria de dieren zal krijgen en waarschijnlijk een SeaWorld (vrienden van Dolfinarium Harderwijk).quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:58 schreef Smeich het volgende:
Er gebeurt op het moment zoveel rondom zeezoogdieren in gevangenschap, voornamelijk Belugas zijn een hot topic....
Oeps... al die getallen ook... en ik zat paar dagen terug ook nog iemand terecht te wijzen op dat het niet 19 waren maar 18quote:
Ja had ik ook gelezen. Typische tactieken hebben ze daar. Voor de zaak van Morgan op 1 november komen allerlei mensen vanuit de hele wereld de rechtzaak bijwonen. Word ook aardig druk volgens mij.quote:En tijdens de dag van de hoorzitting over dit onderwerp had het Georgia Aquarium 60 mensen (waaronder ook zwervers) betaald tegen $22 per uur om vanaf het begin van de vroege ochtend 7 uur lang in de rij te gaan staan om zo te zorgen dat environmentalists niet tijdens die hearing naar binnen konden ....wat gelukkig niet gelukt was.
Ik ben benieuwd! En mooi van Albert!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:21 schreef TechXP het volgende:
Nog 1 nachtje slapen. Inmiddels heeft Prince Albert II van Monaco zijn steun uitgesproken voor orka Morgan en haar zaak.
Doutzen Kroes ook, ze roept op twitter iedereen op de petitie te tekenen. Met haar aantallen volgers tikt dat lekker aanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:21 schreef TechXP het volgende:
Nog 1 nachtje slapen. Inmiddels heeft Prince Albert II van Monaco zijn steun uitgesproken voor orka Morgan en haar zaak.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:21 schreef TechXP het volgende:
Goh, dat er écht nog mensen zijn die het zich aantrekken, behalve wij dan natuurlijk,quote:Op donderdag 1 november 2012 14:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Doutzen Kroes ook, ze roept op twitter iedereen op de petitie te tekenen. Met haar aantallen volgers tikt dat lekker aan
Mooi zo !quote:Op donderdag 1 november 2012 16:54 schreef Smeich het volgende:
Binnen zes weken komt het oordeel van de rechter. Weer wachten....
FANNvanhetlaatsteuur, ik merk trouwens dat er juist steeds meer awareness komt rondom zeezoogdieren in gevangenschap!
Dat is denk hoe je het kan opvatten als je het verhaal rondom de free willy orka niet kent.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:13 schreef Greys het volgende:
Ik vond het alleen niet zo handig net bij Hart van Nederland dat ze vertelden dat de Orka Coalitie zich laat bijstaan door de expert die zich ook ingezet had bij de vrijlating van de 'Free Willy' orka. Die de vrijheid uiteindelijk toch helemaal niet aan kon en dus overleed.... Dat geeft nou niet echt het goede signaal af, of ligt dat aan mij?
Ok, maar ik als leek (!) denk volgens mij als meer leken en ik had begrepen dat de Free Willy orka er juist aan onderdoor was gegaan, aan de eenzaamheid. Die zocht toch constant weer menselijk contact op en de bevolking werd opgeroepen hem met rust te laten, ondanks dat ie zelf echt de mensen opzocht? En die heeft zich uiteindelijk van ellende ingegraven in de modder om daar dood te gaan. Of is daar echt niets van waar?quote:Op donderdag 1 november 2012 20:45 schreef TechXP het volgende:
[..]
Dat is denk hoe je het kan opvatten als je het verhaal rondom de free willy orka niet kent.
Dat was nl. een succesvolle uitzetting. Het dier heeft nog een tijd gewoon kunnen leven. Dat het dier dan dood gaat.. tsja.. dan kan gebeuren. Blijft natuur. Ze hebben hte dier wel leren jagen weer ondanks 20 jaar gevangenschap.
Nou, daar kan het Dolfinarium Harderwijk en de Heer Bleker trots op zijn.quote:Op maandag 5 november 2012 14:32 schreef Smeich het volgende:
http://www.freemorgan.org(...)s-of-morgan-v1.1.pdf
De fotos zeggen al genoeg![]()
Oké, wel een lap tekst zeg !quote:Op woensdag 12 december 2012 19:00 schreef truthortruth het volgende:
Fraai....http://www.digitaljournal.com/article/338491
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |