Ik heb zelf nooit beweerd dat de media schuldig is aan het feit dat Morgan is verhuisd naar Tenerife. Waar de media wel schuldig aan is, en dit kun je moeilijk ontkennen, is dat zij de gemiddelde Nederlander hebben gemanipuleerd met de wijze van berichtgeving en zodoende te pas en onpas de kant van het dolfinarium (positief) hebben toegelicht en die wetenschappers die voor vrijheid in de vrije natuur hebben gepleit niet als wetenschappers werden bestempeld maar als "dierenactivisten" wat weer een negatieve connotatie heeft (ook bij mij) waarvan de vele reacties op het internet laten zien wat men daar van denkt. Met als gevolg dat de gemiddelde Nederlander, die enigszins interesse in dit onderwerp heeft getoond, (ten onrechte) de kant van het dolfinarium heeft gekozen. Dus....quote:Op maandag 5 december 2011 16:59 schreef KoosVogels het volgende:
Want dat beest is verhuisd en het is allemaal de schuld van de boze media, die de Orka Coalitie stelselmatig heeft genegeerd. Wat een dikke vette onzin.
Op naar de Spaanse paella dan maar.quote:Op maandag 5 december 2011 17:06 schreef Greys het volgende:
TT aangepast.
Sushi grappen enzo hebben we nu wel gehad ook.
Elders dan, niet hier. Eet smakelijkquote:Op maandag 5 december 2011 17:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Op naar de Spaanse paella dan maar.
Ik mag toch aannemen dat er ook andere geluiden mogen klinken in F&F over een gedeporteerde walvis dan enkel moeilijk doen over hoe zielig het is toch? Ik snap dat het binnen een drumcirkel niet leuk is, maar om nou zo om te gaan met bijvoorbeeld KoosVogels slaat ook als een tang op een varken natuurlijk.quote:Op maandag 5 december 2011 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Elders dan, niet hier. Eet smakelijk
Daar wordt aan gewerkt, trust me. Alleen niet hier.quote:Op maandag 5 december 2011 17:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat er ook andere geluiden mogen klinken in F&F over een gedeporteerde walvis dan enkel moeilijk doen over hoe zielig het is toch? Ik snap dat het binnen een drumcirkel niet leuk is, maar om nou zo om te gaan met bijvoorbeeld KoosVogels slaat ook als een tang op een varken natuurlijk.
Over wie wordt er getwitterd?quote:Op maandag 5 december 2011 17:17 schreef Voorschrift het volgende:
Jawel, maar na wat teruglezen zie ik toch een tendens van agressief taalgebruik en connotaties tegen mensen die een andere mening koesteren dan "doodt de media, doodt de dierenparkhouders!" Nodigt ook niet echt tot een constructief debat hè?
En dat bepaalde users dan als de milieu extremistische idioten dat ze zijn ook nog eens persoonlijke details op Twitter gaan gooien over bepaalde users hier en hun mening dan is het hek al helemaal van de dam lijkt me. Dat ze zelf niks beters te doen hebben dan zich druk te maken over een vis wil niet zeggen dat je anderen in hun priveleven moet hinderen.
Daar wil ik nog aan toevoegen dat ik het een schande vindt dat je je laat lenen voor deze onzin door deze mensen vrijuit hun gang te laten gaan binnen F&F met dit ecoterreur, en Koos weg te modden.
Niet relevant.quote:
Wat posts over sushi, tsunami en paëlla gaan daar niet bij helpen.quote:Op maandag 5 december 2011 17:17 schreef Voorschrift het volgende:
Jawel, maar na wat teruglezen zie ik toch een tendens van agressief taalgebruik en connotaties tegen mensen die een andere mening koesteren dan "doodt de media, doodt de dierenparkhouders!" Nodigt ook niet echt tot een constructief debat hè?
Dat van die persoonlijke details ben ik mee bezig.quote:En dat bepaalde users dan als de milieu extremistische idioten dat ze zijn ook nog eens persoonlijke details op Twitter gaan gooien over bepaalde users hier en hun mening dan is het hek al helemaal van de dam lijkt me. Dat ze zelf niks beters te doen hebben dan zich druk te maken over een vis wil niet zeggen dat je anderen in hun priveleven moet hinderen.
Dat heb je verkeerd begrepen, want die post had Koos zélf al leeg gehaaldquote:Daar wil ik nog aan toevoegen dat ik het een schande vindt dat je je laat lenen voor deze onzin door deze mensen vrijuit hun gang te laten gaan binnen F&F met dit ecoterreur, en Koos weg te modden.
Duidelijk.quote:Op maandag 5 december 2011 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat posts over sushi, tsunami en paëlla gaan daar niet bij helpen.
[..]
Dat van die persoonlijke details ben ik mee bezig.
Ik hoop echter dat je er begrip voor hebt dat we niet elke seconde bovenop alles dat búiten FOK! om gebeurt kunnen gaan zitten en in de gaten kunnen houden
[..]
Dat heb je verkeerd begrepen, want die post had Koos zélf al leeg gehaald
En ik heb die lege post in overleg met hem zelf verwijderd.
Ik ga er vanuit dat er consequenties zijn voor techXP, want dat is geen manier van met mensen omgaan op een discussieforum natuurlijk.quote:Op maandag 5 december 2011 17:27 schreef Greys het volgende:
Dat heb je verkeerd begrepen, want die post had Koos zélf al leeg gehaald
En ik heb die lege post in overleg met hem zelf verwijderd.
Kan deze discussie dan niet op een relevantere plek, een waar wij er geen last van hebben, als het toch niet relevant is hier.quote:Op maandag 5 december 2011 17:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet relevant voor jou.
Zo beter?
Correct me if I'm wrong, maar waarom voel ik dat ik ook zo wordt getypeerd aangezien ik het idee heb dat als je maar een voorstander bent van animal rights je als dierenactivist/ecoterrorist wordt aangeduid.quote:Op maandag 5 december 2011 17:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..] Jij kan het ook niet helpen dat een paar van die ecoterroristen nogal wat (veel) steekjes los hebben.
Je kan ook even iets anders doen als het je niet interesseert, niemand verplicht je mijn gezwam te lezen.quote:Op maandag 5 december 2011 17:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kan deze discussie dan niet op een relevantere plek, een waar wij er geen last van hebben, als het toch niet relevant is hier.
Oh dat ligt volkomen aan de manier waarop, Dion Graus is ook een mafklapper met z'n Animal Cops maar nog geen ecoterrorist.quote:Op maandag 5 december 2011 17:34 schreef Smeich het volgende:
[..]
Correct me if I'm wrong, maar waarom voel ik dat ik ook zo wordt getypeerd aangezien ik het idee heb dat als je maar een voorstander bent van animal rights je als dierenactivist/ecoterrorist wordt aangeduid.
Ik heb niets fouts gedaan. Als je verder vragen daarover hebt, kan je mij privebericht sturen. Idd nu weer verder over Morganquote:Op maandag 5 december 2011 17:31 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ga er vanuit dat er consequenties zijn voor techXP, want dat is geen manier van met mensen omgaan op een discussieforum natuurlijk.
Erbij genaaid worden bij je werkgever omdat je een andere mening hebt. Lekker subforum is dit inderdaad.quote:Op maandag 5 december 2011 17:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh dat ligt volkomen aan de manier waarop, Dion Graus is ook een mafklapper met z'n Animal Cops maar nog geen ecoterrorist.
Ligt niet aan het subforum, maar aan de mensen die ik eerder al kleurrijk heb beschreven met superlatieven.quote:Op maandag 5 december 2011 17:46 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Erbij genaaid worden bij je werkgever omdat je een andere mening hebt. Lekker subforum is dit inderdaad.
Ho ho...quote:Op maandag 5 december 2011 17:46 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Erbij genaaid worden bij je werkgever omdat je een andere mening hebt. Lekker subforum is dit inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |