abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105214550
Vorige OP (dus niet meer up to date want inmiddels al in Tenerife):

Vandaag maakte de rechter bekend dat orka Morgan naar een pretpark op Tenerife moet verhuizen. Twee weken geleden vond het kort geding plaats waarin de Orka Coalitie pleitte voor de vrijlating van de orka, zoals de internationale regels voorschrijven. Het plan om Morgan weer terug te brengen in de natuur middels een gefaseerd stappenplan, werd gesteund door wetenschappers van over de hele wereld. Het in gevangenschap houden van dit soort grote roofdieren is zeer omstreden.

Wanneer Morgan precies gaat verhuizen, is nog niet bekend, maar wel zo snel mogelijk. Morgan gaat per vliegtuig naar Tenerife.

Verzorger Steve over Morgan.

OrkaCoalitie.nl
De Orka Coalitie spreekt van "een slechte en droevige dag voor Morgan.” Omdat de actiegroep ervan overtuigd is dat het Dolfinairum geld verdient aan de verhuizing van de orka, stelt zij "dat de handel in beschermde dieren kennelijk is toegestaan”. De bescherming van wilde dieren mag nooit in de handen liggen van een partij die commerciële belangen heeft, omdat de belangen van het wilde dier dan het onderspit delven.

Vorige delen:
1 - Dolfinarium vangt orka in Waddenzee
2 - Orka Morgan, vrijlaten ja of nee?
3 - Orka Morgan, naar Tenerife.

[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 05-12-2011 17:09:50 (Vorig deel bijgevoegd) ]
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_105215030
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 16:59 schreef KoosVogels het volgende:
Want dat beest is verhuisd en het is allemaal de schuld van de boze media, die de Orka Coalitie stelselmatig heeft genegeerd. Wat een dikke vette onzin.
Ik heb zelf nooit beweerd dat de media schuldig is aan het feit dat Morgan is verhuisd naar Tenerife. Waar de media wel schuldig aan is, en dit kun je moeilijk ontkennen, is dat zij de gemiddelde Nederlander hebben gemanipuleerd met de wijze van berichtgeving en zodoende te pas en onpas de kant van het dolfinarium (positief) hebben toegelicht en die wetenschappers die voor vrijheid in de vrije natuur hebben gepleit niet als wetenschappers werden bestempeld maar als "dierenactivisten" wat weer een negatieve connotatie heeft (ook bij mij) waarvan de vele reacties op het internet laten zien wat men daar van denkt. Met als gevolg dat de gemiddelde Nederlander, die enigszins interesse in dit onderwerp heeft getoond, (ten onrechte) de kant van het dolfinarium heeft gekozen. Dus....
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 december 2011 @ 17:06:26 #3
163650 Greys
pi_105215035
TT aangepast.
Sushi grappen enzo hebben we nu wel gehad ook.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_105215090
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 17:06 schreef Greys het volgende:
TT aangepast.
Sushi grappen enzo hebben we nu wel gehad ook.
Op naar de Spaanse paella dan maar.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 december 2011 @ 17:08:54 #5
163650 Greys
pi_105215134
quote:
14s.gif Op maandag 5 december 2011 17:07 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Op naar de Spaanse paella dan maar.
Elders dan, niet hier. Eet smakelijk ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_105215248
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 17:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Elders dan, niet hier. Eet smakelijk ;)
Ik mag toch aannemen dat er ook andere geluiden mogen klinken in F&F over een gedeporteerde walvis dan enkel moeilijk doen over hoe zielig het is toch? Ik snap dat het binnen een drumcirkel niet leuk is, maar om nou zo om te gaan met bijvoorbeeld KoosVogels slaat ook als een tang op een varken natuurlijk.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 december 2011 @ 17:13:54 #7
163650 Greys
pi_105215329
quote:
5s.gif Op maandag 5 december 2011 17:11 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik mag toch aannemen dat er ook andere geluiden mogen klinken in F&F over een gedeporteerde walvis dan enkel moeilijk doen over hoe zielig het is toch? Ik snap dat het binnen een drumcirkel niet leuk is, maar om nou zo om te gaan met bijvoorbeeld KoosVogels slaat ook als een tang op een varken natuurlijk.
Daar wordt aan gewerkt, trust me. Alleen niet hier.
En uiteráárd mogen ook andere geluiden, graag zelfs. Maar dan wel ietwat serieuze geluiden en niet 'maak er maar sushi van en geef maar aan Japan vanwege tsunami en anders paella hihi haha'. Je kunt vast beter dan dat :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_105215476
Jawel, maar na wat teruglezen zie ik toch een tendens van agressief taalgebruik en connotaties tegen mensen die een andere mening koesteren dan "doodt de media, doodt de dierenparkhouders!" Nodigt ook niet echt tot een constructief debat hè?

En dat bepaalde users dan als de milieu extremistische idioten dat ze zijn ook nog eens persoonlijke details op Twitter gaan gooien over bepaalde users hier en hun mening dan is het hek al helemaal van de dam lijkt me. Dat ze zelf niks beters te doen hebben dan zich druk te maken over een vis wil niet zeggen dat je anderen in hun priveleven moet hinderen.

Daar wil ik nog aan toevoegen dat ik het een schande vindt dat je je laat lenen voor deze onzin door deze mensen vrijuit hun gang te laten gaan binnen F&F met dit ecoterreur, en Koos weg te modden.

[ Bericht 13% gewijzigd door Greys op 05-12-2011 17:23:13 (Foutje, edit ipv quote) ]
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 december 2011 @ 17:22:03 #9
163650 Greys
pi_105215679
Poep, edit ipv quote :@ Ik ga het even fixen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_105215698
pst.. edit, quote..
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 december 2011 @ 17:23:36 #11
163650 Greys
pi_105215750
quote:
10s.gif Op maandag 5 december 2011 17:22 schreef Cerbie het volgende:
pst.. edit, quote..
Psssst, zie boven :P
Wat een chaos _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 5 december 2011 @ 17:25:47 #12
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_105215847
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 17:17 schreef Voorschrift het volgende:
Jawel, maar na wat teruglezen zie ik toch een tendens van agressief taalgebruik en connotaties tegen mensen die een andere mening koesteren dan "doodt de media, doodt de dierenparkhouders!" Nodigt ook niet echt tot een constructief debat hè?

En dat bepaalde users dan als de milieu extremistische idioten dat ze zijn ook nog eens persoonlijke details op Twitter gaan gooien over bepaalde users hier en hun mening dan is het hek al helemaal van de dam lijkt me. Dat ze zelf niks beters te doen hebben dan zich druk te maken over een vis wil niet zeggen dat je anderen in hun priveleven moet hinderen.

Daar wil ik nog aan toevoegen dat ik het een schande vindt dat je je laat lenen voor deze onzin door deze mensen vrijuit hun gang te laten gaan binnen F&F met dit ecoterreur, en Koos weg te modden.
Over wie wordt er getwitterd?
The love you take is equal to the love you make.
pi_105215890
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2011 17:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Over wie wordt er getwitterd?
Niet relevant.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 december 2011 @ 17:27:17 #14
163650 Greys
pi_105215918
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 17:17 schreef Voorschrift het volgende:
Wat posts over sushi, tsunami en paëlla gaan daar niet bij helpen.

quote:
Dat van die persoonlijke details ben ik mee bezig.
Ik hoop echter dat je er begrip voor hebt dat we niet elke seconde bovenop alles dat búiten FOK! om gebeurt kunnen gaan zitten en in de gaten kunnen houden :)

quote:
Dat heb je verkeerd begrepen, want die post had Koos zélf al leeg gehaald ;)
En ik heb die lege post in overleg met hem zelf verwijderd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_105216031
quote:
14s.gif Op maandag 5 december 2011 17:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat posts over sushi, tsunami en paëlla gaan daar niet bij helpen.

[..]

Dat van die persoonlijke details ben ik mee bezig.
Ik hoop echter dat je er begrip voor hebt dat we niet elke seconde bovenop alles dat búiten FOK! om gebeurt kunnen gaan zitten en in de gaten kunnen houden :)

[..]

Duidelijk.

Ik vond het gewoon duiden op smakeloosheid, maar was ook deels gericht tegen de personen in kwestie en niet zozeer jouw moderatie hier. Jij kan het ook niet helpen dat een paar van die ecoterroristen nogal wat (veel) steekjes los hebben.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  † In Memoriam † maandag 5 december 2011 @ 17:31:04 #16
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_105216074
quote:
14s.gif Op maandag 5 december 2011 17:27 schreef Greys het volgende:

Ik ga er vanuit dat er consequenties zijn voor techXP, want dat is geen manier van met mensen omgaan op een discussieforum natuurlijk.
Carpe Libertatem
  maandag 5 december 2011 @ 17:32:14 #17
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_105216122
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 17:29 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Niet relevant voor jou.

Zo beter?
Kan deze discussie dan niet op een relevantere plek, een waar wij er geen last van hebben, als het toch niet relevant is hier.
The love you take is equal to the love you make.
pi_105216206
quote:
14s.gif Op maandag 5 december 2011 17:30 schreef Voorschrift het volgende:

[..] Jij kan het ook niet helpen dat een paar van die ecoterroristen nogal wat (veel) steekjes los hebben.
Correct me if I'm wrong, maar waarom voel ik dat ik ook zo wordt getypeerd aangezien ik het idee heb dat als je maar een voorstander bent van animal rights je als dierenactivist/ecoterrorist wordt aangeduid.
pi_105216249
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2011 17:32 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Kan deze discussie dan niet op een relevantere plek, een waar wij er geen last van hebben, als het toch niet relevant is hier.
Je kan ook even iets anders doen als het je niet interesseert, niemand verplicht je mijn gezwam te lezen.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 december 2011 @ 17:36:37 #20
163650 Greys
pi_105216289
Als het goed is, is alles weer opgelost vwb het twittergebeuren :)
Nu weer over Morgan. Of over Sinterklaas, maar dan in de SC :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_105216316
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 17:34 schreef Smeich het volgende:

[..]

Correct me if I'm wrong, maar waarom voel ik dat ik ook zo wordt getypeerd aangezien ik het idee heb dat als je maar een voorstander bent van animal rights je als dierenactivist/ecoterrorist wordt aangeduid.
Oh dat ligt volkomen aan de manier waarop, Dion Graus is ook een mafklapper met z'n Animal Cops maar nog geen ecoterrorist.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 5 december 2011 @ 17:40:06 #22
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_105216427
quote:
7s.gif Op maandag 5 december 2011 17:31 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ga er vanuit dat er consequenties zijn voor techXP, want dat is geen manier van met mensen omgaan op een discussieforum natuurlijk.
Ik heb niets fouts gedaan. Als je verder vragen daarover hebt, kan je mij privebericht sturen. Idd nu weer verder over Morgan
pi_105216641
quote:
14s.gif Op maandag 5 december 2011 17:37 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Oh dat ligt volkomen aan de manier waarop, Dion Graus is ook een mafklapper met z'n Animal Cops maar nog geen ecoterrorist.
Erbij genaaid worden bij je werkgever omdat je een andere mening hebt. Lekker subforum is dit inderdaad.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_105216676
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 17:46 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Erbij genaaid worden bij je werkgever omdat je een andere mening hebt. Lekker subforum is dit inderdaad.
Ligt niet aan het subforum, maar aan de mensen die ik eerder al kleurrijk heb beschreven met superlatieven.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 december 2011 @ 17:49:36 #25
163650 Greys
pi_105216764
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 17:46 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Ho ho...
a) hoe moeten wij als FOK! zijnde precies weten wat er op privé twitter accounts gebeurt? ;)
b) we hebben er juist iets aan gedaan

Maar goed, slotje op deze maar en een nieuw deel/topic? Want dit gaat geen Morgan topic meer worden zo natuurlijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')