Je gaat weer op de gezonde toer, zie ik.quote:Op maandag 5 december 2011 18:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Voor mij toch geen spareribs want heb trek in een lekkere hamburger met patat
Zegt iemand die vanavond zijn frituurpan gaat gebruikenquote:Op maandag 5 december 2011 18:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Je gaat weer op de gezonde toer, zie ik.
Nou vind die met kip, sperziebonen en tomatensaus anders behoorlijk saai. Sperziebonen horen gewoon niet bij pasta want dat maakt de smaak veel flauwerquote:Op maandag 5 december 2011 19:43 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
, die hele reeks van Bertolli is trouwens wel aan te raden
Even los van het feit dat ik het sowieso niet op pakjes heb: ik snap dit product niet. Pasta Genovese is toch gewoon pasta met pesto, evt. aangevuld met sperzieboontjes en aardappeltjes? Wat is dan de toegevoegde waarde van dit product boven gewoon pesto halen (of makenquote:Op maandag 5 december 2011 19:43 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
, die hele reeks van Bertolli is trouwens wel aan te raden
Soort van idd. Maar dit is wel gewoon makkelijk en lekker; je hoeft tevens niet eerst uitproberen welk recept je nou echt lekker vind. Koop je dit dan is het; "Vind ik het wel of niet lekker?" Zo ja; nog een keer kopen/maken. Zo nee, niet meer kopen/maken.quote:Op maandag 5 december 2011 19:54 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Even los van het feit dat ik het sowieso niet op pakjes heb: ik snap dit product niet. Pasta Genovese is toch gewoon pasta met pesto, evt. aangevuld met sperzieboontjes en aardappeltjes? Wat is dan de toegevoegde waarde van dit product boven gewoon pesto halen (of maken) en door de pasta doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |