Sad but true. Hopelijk wordt 'de politiek' eens wakker maar ik verwacht het niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 07:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Helaas heeft de club daar 0,0 invloed op.
Nah politiek ook niet echt. De UEFA zal met een (waterdicht) controlesysteem moeten komen waarbij geregistreerde relschoppers overal geweigerd kunnen worden.quote:Op woensdag 7 december 2011 08:39 schreef voice-over het volgende:
[..]
Sad but true. Hopelijk wordt 'de politiek' eens wakker maar ik verwacht het niet.
Hopen op tegenstanders die niet zomaar even aan te rijden zijn.quote:Op woensdag 7 december 2011 07:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Helaas heeft de club daar 0,0 invloed op.
Mocht het zover komen kun je alleen hopen op een maatregel vanuit de club waardoor wij geen uit-supporters mogen meenemen.
Ongeacht tegen wie we spelen.
Gewoon een club die wel wat gewend is, zonder al te chauvinistische inborst.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Hopen op tegenstanders die niet zomaar even aan te rijden zijn.
Maar eerst winen bij utreg.
(vi.nl)quote:Koeman wil Feyenoord-selectie graag intact houden
07/12/2011 09:22
Als het aan Ronald Koeman ligt, houdt Feyenoord Diego Biseswar (foto) en Ricky van Haaren aan hun contract. Beide spelers gingen niet in op de aanbieding van technisch directeur Martin van Geel, zodat ze komende zomer transfervrij zijn.
Als de club nog iets aan ze wil verdienen, moet Van Geel ze in de winterstop verkopen. 'Maar wat mij betreft blijven ze dit seizoen bij ons', zegt Koeman.
'We hebben geen al te brede selectie, dus kunnen we iedereen gebruiken. Dat blijkt weer nu we even niet kunnen beschikken over Stefan de Vrij. Dan speelt Martins Indi centraal en Miguel Nelom linksback, omdat we ook Kaj Ramsteijn langdurig kwijt zijn. Maar die jongens doen het uitstekend, dus dat is winst.'
'Maar we raken Karim El Ahmadi waarschijnlijk tijdelijk kwijt aan Marokko, als hij wordt geselecteerd voor de Afrika Cup. Dus dan moet op die plek iemand anders spelen. Het is dus duidelijk dat we iedereen keihard nodig hebben.'
Vandaar dat Koeman na het weekend extra aandacht schonk aan Jerson Cabral en Guyon Fernandez. 'De credits van de zege op PSV gaan naar Sekou Cissé en Ruben Schaken. Voor Jerson en Guyon is dat misschien moeilijk, maar het hoort erbij. Dan geef ik ze graag wat extra aandacht, om ze het idee te geven dat ze er echt wel bij horen. Iedereen weet toch hoe het gaat? Over twee weken kan alles weer anders zijn.'
quote:Van Geel: Vormer is niet de vervanger van El Ahmadi
Technisch directeur Martin van Geel benadrukte gisteren nog maar eens dat de komst van Ruud Vormer naar Feyenoord nog altijd niet beklonken is. Er is echter niemand die nog twijfelt dat de middenvelder van Roda JC komende zomer naar de Kuip verhuist.
© ANP
Vormer is tevreden over de aanbieding uit Rotterdam en geeft al weken aan dat hij graag naar Feyenoord verkast. Het is wachten op zijn officiële presentatie in de Kuip, die waarschijnlijk pas na de laatste wedstrijd van dit kalenderjaar zal plaatsvinden.
'Ik ben heel blij dat Ruud Vormer openlijk verklaart dat hij Feyenoord bovenaan zijn lijstje heeft gezet, maar we zijn er nog niet uit', zegt Van Geel in het AD. De technisch directeur, die na Vormer ook de transfervrije John Goossens van NEC wil vastleggen, hoopt wel op een snel akkoord. 'Ruud is pas 23 jaar, maar al zeer ervaren.'
Op de vraag of Feyenoord met de komst van Vormer anticipeert op een aanstaand vertrek van steunpilaar Karim El Ahmadi, schudt Van Geel het hoofd. 'We hebben meer goede middenvelders nodig', zegt Van Geel. 'Het is wel zeker dat wij niet proberen om Vormer al in de winterstop te strikken. Als hij komt, dan komende zomer.'
Roda JC probeerde de afgelopen dagen de opvolger van Vormer weg te plukken bij Feyenoord. Matthew Steenvoorden (18) stond torenhoog op het verlanglijstje van de Limburgers, maar de jeugdinternational uit Den Haag tekende gisteren voor 3,5 jaar in de Kuip. De verdedigende middenvelder uit A1 traint al regelmatig mee met de selectie van Ronald Koeman. (Mikos Gouka)
bron: http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-van-El-Ahmadi.dhtml
Hoe geweldig het zou zijn ligt er wat mij betreft vooral aan hoeveel er voor El Ahmadi geboden wordt. Voor alles boven de 5 miljoen mag hij wat mij betreft weg. Bij alles daaronder begint in mijn ogen het sportieve belang steeds zwaarder te wegen.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:10 schreef Cara het volgende:
Hoe geweldig zou het toch zijn als je Ahmadi, Guidetti en Bakkal kan behouden..
Ach bij zenit hebben ze genoeg geld dus als hij daar naartoe gaat, gaat hij zeker voor een miljoentje of 8 gok ik.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe geweldig het zou zijn ligt er wat mij betreft vooral aan hoeveel er voor El Ahmadi geboden wordt. Voor alles boven de 5 miljoen mag hij wat mij betreft weg. Bij alles daaronder begint in mijn ogen het sportieve belang steeds zwaarder te wegen.
Ik hoop het en ik gun het hem ook wel, al weet ik niet of hij trek heeft in een Russisch avontuur. Zou hem een mooie Spaanse club wel gunnen.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:14 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ach bij zenit hebben ze genoeg geld dus als hij daar naartoe gaat, gaat hij zeker voor een miljoentje of 8 gok ik.
Nee man, hij moet naar Engeland. Is hij een hele goede speler voor. Lekker afjagen die mensen en gaten inlopen.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hoop het en ik gun het hem ook wel, al weet ik niet of hij trek heeft in een Russisch avontuur. Zou hem een mooie Spaanse club wel gunnen.
Is het erg als die gast mij nog nooit is opgevallen?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:01 schreef Caland het volgende:
Ik snap echt niet wat Van Geel in Goossens ziet.
Dat dacht ik ook toen ik het net gepost had, alleen heb je daar in elk elftal 2 spelers lopen die alles dichtlopen zoals Karim dat doet. Ik weet niet of je dan nog opvalt.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:48 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Nee man, hij moet naar Engeland. Is hij een hele goede speler voor. Lekker afjagen die mensen en gaten inlopen.
njah, hij heeft wel veel beauty's op zijn naam staan, daar zou je hem wel van moeten kennen. Puur voetballend gezien is het inderdaad niet zo raar.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is het erg als die gast mij nog nooit is opgevallen?
Ja z'n goals ken ik wel, maar de rest?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:04 schreef Caland het volgende:
[..]
njah, hij heeft wel veel beauty's op zijn naam staan, daar zou je hem wel van moeten kennen. Puur voetballend gezien is het inderdaad niet zo raar.
Transfervrij + laag salaris. Denk dat ze het gewoon doen, al is het maar voor de bank.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:36 schreef TheGreatHooD het volgende:
Een constant geblesseerde speler. Zou IMO de eerste faal zijn van MvG als hij hem ook daadwerkelijk haalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |