50 %quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:47 schreef Euribob het volgende:
Maar stél nou, dat Schaken dit niveau weet vast te houden tot het eind van het seizoen. En in de zomerstop wordt verkocht, hoe groot is dan de kans dat hij voor meer dan fukking Luc Beukenootos de deur uitgaat?
Tony is volgens mij een jaartje jonger en die speelt in het zelfde team als Achahbar voor Oranje. Daar doet hij zeker niet onder voor de rest.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:46 schreef voice-over het volgende:
[..]
Achahbar ken ik wel, die komt er wel.
Precies. Het lukt wel, of het lukt niet. Fifty-fifty dus.quote:
Ik blijf het vreemd vinden dat profvoetballers op bepaalde onderdelen nog zo hard kunnen groeien.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
El Ahmadi werd eerst ook geridiculiseerd om zijn schot en nu hoor je er ook niemand meer over. Veel is gewoon trainbaar hoor, ook op dat niveau. Ik vermoed dat ze er zelf ook al aan werken.
Heel utrecht staat op scherp natuurlijk, na die enorme zeperd van zondag.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:52 schreef Stokstaart het volgende:
Zal je net zien dat we weer verliezen van Utrecht, die werkelijk dramatisch spelen
Eindelijk weer wat leven in het topic. Ik denk het ook, maar het zal wel weer met de hakken over de sloot zijn. Denk dat de spelers tóch weer op een roze wolk zitten.quote:
Aantal van die gasten linksonder zullen op zeker een SV´tje gekregen hebbenquote:
quote:Vormer verklapt langer verblijf Koeman
Ruud Vormer staat in de nadrukkelijke belangstelling van Feyenoord. Technisch manager bij de Rotterdamse club, Martin van Geel, wil de 23-jarige middenvelder graag naar de havenstad halen. Vormer zelf ziet een overstap naar Feyenoord ook zitten en heeft Vitesse, die hem ook graag wil overnemen van Roda JC, al afgezegd, ondanks dat hij in Arnhem ruim 1 ton meer kan verdienen.
Vormer heeft de trainer bij Feyenoord nog niet gesproken. Van Geel bevestigt echter dat Koeman hem graag wil toevoegen aan de selectie voor het volgende seizoen. Van Geel geeft hier indirect mee aan dat Koeman ook volgend jaar trainer is van de stadionclub. Het contract van de oefenmeester loopt komende zomer af en in januari staan de eerste gesprekken gepland voor een mogelijke verlenging van zijn contract.
'De trainer Ronald Koeman heb ik nog niet gesproken, maar mijn zaakwaarnemer Winny Haatrecht doet nu het voorbereidende werk. Pas daarna kom ik erbij. Ik heb wel met technisch directeur Martin van Geel gesproken en die vertelde me dat de trainer me er graag bij heeft volgend seizoen. Het is belangrijk voor me dat hij het in me ziet zitten', aldus de stofzuiger van Roda JC in de Telegraaf.
Die staat in m'n geheugen gegrift.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:56 schreef Caland het volgende:
En om mn 3 op een rij nog net op tijd vol te maken.
Vandaag 10 jaar geleden:
Volgens mij is er informeel al afgesproken dat hij blijft. Daarnaast mag hij van mij sowieso blijven, want de vooruitgang had bijna niet groter kunnen zijn met vorig jaar. Herkenbaar voetbal en spelers worden beter. Dat zijn al 2 dingen die onder Been onmogelijk leken.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mag Koeman blijven bij deze stand ik zeg doen.
En er komt zo'n geweldige A-lichting aan. Dat vertrouw ik wel aan de KGB toe.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens mij is er informeel al afgesproken dat hij blijft. Daarnaast mag hij van mij sowieso blijven, want de vooruitgang had bijna niet groter kunnen zijn met vorig jaar. Herkenbaar voetbal en spelers worden beter. Dat zijn al 2 dingen die onder Been onmogelijk leken.
Ben benieuwd naar dat spelertje dat nu voor 3,5 jaar heeft bijgetekend. Na de winterstop toch maar eens een jeugdwedstrijdje bezoeken.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:58 schreef Caland het volgende:
[..]
En er komt zo'n geweldige A-lichting aan. Dat vertrouw ik wel aan de KGB toe.
Maar dan moet eerst het hooligan-probleem met wortel en tak worden uitgeroeid. Eén misstap en Feyenoord wordt voor 10 jaar geband door de UEFA.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het zal mooi zijn als we de Europa league in gaan volgend jaar.
Het zorgt wel weer voor aantrekkings-kracht.
Helaas heeft de club daar 0,0 invloed op.quote:Op woensdag 7 december 2011 06:55 schreef voice-over het volgende:
[..]
Maar dan moet eerst het hooligan-probleem met wortel en tak worden uitgeroeid. Eén misstap en Feyenoord wordt voor 10 jaar geband door de UEFA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |