Ik vond Clasie gisteren de beste man op het veld. Ongelofelijk wat voor werk hij allemaal opknapt. En zoveel verborgen vernuft. Potentieel Oranje materiaal, goede opvolger van Van Bommel.quote:Op maandag 5 december 2011 16:29 schreef Robus het volgende:
Die Clasie, wat een heerlijke speler is dat toch he. Blijft me iedere wedstrijd weer opvallen met z'n slimme beweginkjes en heerlijke pasjes. Gaan we gelukkig nog veel leuke dingen van zien!
Jullie ook niet trollie.quote:
Nogal logisch toch, denk niet dat er iemand is die denkt dat Feyenoord bij de eerste 2 gaat spelen.quote:Op maandag 5 december 2011 17:08 schreef CasselerRIP het volgende:
Volgens mij moet je de TT met een knipoog lezen.
Zeker een geweldenaar in wording, nu nog doelgerichter worden en topclubs staan in de rij.quote:Op maandag 5 december 2011 16:29 schreef Robus het volgende:
Die Clasie, wat een heerlijke speler is dat toch he. Blijft me iedere wedstrijd weer opvallen met z'n slimme beweginkjes en heerlijke pasjes. Gaan we gelukkig nog veel leuke dingen van zien!
Top 5 is haalbaar voor Feyenoordquote:Op maandag 5 december 2011 17:30 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Nogal logisch toch, denk niet dat er iemand is die denkt dat Feyenoord bij de eerste 2 gaat spelen.
Daarom snap ik de ophef niet.quote:Op maandag 5 december 2011 17:30 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Nogal logisch toch, denk niet dat er iemand is die denkt dat Feyenoord bij de eerste 2 gaat spelen.
Anders komt hij gewoon terug. Wat een geweldenaar is hij.quote:Het is 'officieel', volgens Engelse media heeft Chelsea aangegeven dat zes spelers waaronder Salomon Kalou die na dit jaar transfervrij zijn geen aanbieding krijgen om hun contract te verlengen. Onder andere Drogba (Rusland, MIdden-Oosten), Alex (Juventus) en Anelka (China) zullen vertrekken en kunnen in Januari met geïntresseerde clubs onderhandelen. Voor Kalou bestaat serieuze intresse van Arsenal.
Ik zou het graag zien, maar dat gaat natuurlijk nooit gebeuren. Ten eerste is hij veel te goed voor de Eredivisie en ten tweede kan geen enkele Nederlandse club hem betalen. Arsenal zou ik inderdaad een goede club voor hem vinden.quote:Op maandag 5 december 2011 17:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Anders komt hij gewoon terug. Wat een geweldenaar is hij.
Ik heb nergens gezegd dat wij van die clubs zouden verliezenquote:Op maandag 5 december 2011 18:17 schreef TheGreatHooD het volgende:
Hahaha, anders gaan jullie even de topics terugzoeken waar jullie allemaal zaten te zeiken en o zo overtuigd waren dat we wel even een pak slaag krijgen bij achtereenvolgens AZ, Ajax, Vitesse en PSV.
Bookmark dit topic maar alvast, dan kunnen jullie dat even met plezier teruglezen aan het eind van het seizoen.
BITCHEEEES
Mensen weten wel tegen wie ik het hebquote:Op maandag 5 december 2011 18:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat wij van die clubs zouden verliezenik vel geen oordeel van te voren
Nigga pleasequote:Op maandag 5 december 2011 18:17 schreef TheGreatHooD het volgende:
Hahaha, anders gaan jullie even de topics terugzoeken waar jullie allemaal zaten te zeiken en o zo overtuigd waren dat we wel even een pak slaag krijgen bij achtereenvolgens AZ, Ajax, Vitesse en PSV.
Bookmark dit topic maar alvast, dan kunnen jullie dat even met plezier teruglezen aan het eind van het seizoen.
BITCHEEEES
Proberen een wedstrijd van Utrecht te voorspellenquote:
Misschien is utreg nog wel moeilijker te voorspellen dan Feyenoord. Ze scoren 6x tegen ajax maar krijgen er ook zes om de oren tegen twente.quote:Op maandag 5 december 2011 18:54 schreef Muto het volgende:
[..]
Proberen een wedstrijd van Utrecht te voorspellen
Proberen een wedstrijd van Feyenoord te voorspellen
Gaat het wel helemaal goed met je? Of heeft Ritmo je account over genomen? Of wacht, ben je hem zelf gewoon?quote:Op maandag 5 december 2011 18:58 schreef TheGreatHooD het volgende:
HAHAHAHA, wat een fockin grap is dit zeg. TT veranderen for what?
Echt hoor, wat jullie betreft zaten we nu aan de Jupiler bier en speelde we tegen prachtige clubs, maar gelukkig werden we wel kampioen.
Jullie zouden je echt kei en keihard moeten schamen.
Dat zou baas zijn als het lukt.quote:Op maandag 5 december 2011 20:42 schreef TC03 het volgende:
Van Geel gaat naar Manchester om proberen om Guidetti nog een jaartje te huren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |