abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 december 2011 @ 13:48:25 #226
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_105293051
En het is echt een versterking ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_105293195
Nee man. Echt zinloos IMO. Hij is constant geblesseerd, dus daar heb je echt geen fuck aan. Moet je niet willen en niet proberen, gewoon een andere speler zoeken, zijn er genoeg te vinden.
  woensdag 7 december 2011 @ 13:55:32 #228
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105293327
Het is wel iemand die het spelletje goed ziet, uitstekende traptechniek zoals ik al eerder zei, erg aanvallend ingesteld. Alleen is hij wel vaak onzichtbaar in wedstrijden en enorm blessuregevoelig. Ik zie de toegevoegde waarde van een dergelijke speler wel, alleen is het een te grote gok imo (lekker dubbelzinnig).
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105293396
quote:
10s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:55 schreef Caland het volgende:
Het is wel iemand die het spelletje goed ziet, uitstekende traptechniek zoals ik al eerder zei, erg aanvallend ingesteld. Alleen is hij wel vaak onzichtbaar in wedstrijden en enorm blessuregevoelig. Ik zie de toegevoegde waarde van een dergelijke speler wel, alleen is het een te grote gok imo (lekker dubbelzinnig).
Wat mij betreft kan je dan beter de gok niet wagen. Spaar wat extra geld uit om bepalende spelers te halen/behouden zoals Guidetti of Bakkal, El Ahmadi, etc.
  woensdag 7 december 2011 @ 13:59:31 #230
268260 Dr.Mikey
pi_105293476
En roorda ? Hoor daar niets meer over is hij nog wat?
En speelt hij wel.
R.I.P DTS.
pi_105293526
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
En roorda ? Hoor daar niets meer over is hij nog wat?
En speelt hij wel.
Als we het dan toch over constant geblesseerde spelers hebben kan Roorda ook prima in dat rijtje.
  woensdag 7 december 2011 @ 14:02:28 #232
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105293603
quote:
Principeakkoord met Clasie over contractverlenging.

Feyenoord heeft een principeakkoord bereikt met Jordy Clasie over de verlenging van zijn contract. De verbintenis met de 20-jarige middenvelder wordt per 1 juli 2012 opengebroken en verlengd tot de zomer van 2015. Het huidige contract met Clasie eindigde medio 2014.

Volgens technisch directeur Martin van Geel heeft Clasie de contractverlenging zelf afgedwongen. ‘Hij profileert zich dit seizoen ontzettend goed’, zegt Van Geel. ‘Vorig seizoen bij Excelsior heeft Jordy al laten zien dat hij een hele goede speler is. Dit seizoen heeft hij in zeer korte tijd bewezen ook van toegevoegde waarde voor Feyenoord te kunnen zijn. Daarom willen we graag verder met Jordy. Daar past ook een opwaardering van zijn contract bij.’

Clasie is blij met het vertrouwen dat Feyenoord in hem toont. ‘Ik vond het al heel mooi om aan het begin van dit seizoen terug te keren naar Feyenoord’, zei hij. ‘De club heeft al vroeg in het seizoen laten weten dat ze graag langer met mij verder willen. Daar spreekt heel veel vertrouwen uit. Ik ben blij dat we eruit zijn gekomen.’

De jeugdinternational is tevreden over de ontwikkeling die hij dit seizoen doormaakt. ‘Ik heb voor mijn gevoel grote stappen gemaakt sinds het begin van dit seizoen’, zegt hij. ‘Maar er is nog ruimte genoeg voor verbetering. Ik vind bijvoorbeeld dat ik constanter moet worden. Ik verwacht veel van mezelf en moet elke week goed presteren.’

Clasie doorliep de volledige jeugdopleiding van Feyenoord. De middenvelder werd vorig seizoen uitgeleend aan Excelsior, waar hij in zijn debuutseizoen grote indruk maakte en in totaal 32 competitiewedstrijden speelde. Aan het begin van het huidige seizoen keerde Clasie terug naar Feyenoord, waar hij vanaf de eerste wedstrijd een basisplaats veroverde in het elftal van trainer Ronald Koeman. Hij kwam dit seizoen in alle competitiewedstrijden van Feyenoord tot nu toe in actie en scoorde één keer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 7 december 2011 @ 14:03:36 #233
268260 Dr.Mikey
pi_105293652
Ik moet buiten Feyenoord echt meer het voetbal gaan volgen
Dus sowieso Vormer er bij. En als er oemand weg gaat staan Roorda en die andere gozer op het schaduw lijstje.
R.I.P DTS.
pi_105293654
*O*
  woensdag 7 december 2011 @ 14:06:19 #235
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105293779
Wel 'maar' een jaartje.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105293874
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:06 schreef Caland het volgende:
Wel 'maar' een jaartje.
Vrij normaal, lijkt me.
pi_105294002
quote:
19s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:36 schreef TheGreatHooD het volgende:
Een constant geblesseerde speler. Zou IMO de eerste faal zijn van MvG als hij hem ook daadwerkelijk haalt.
Onbegrijpelijke opmerking.
Betekenen de prestaties van MVG zo weinig voor je dat hij niet eens het voordeel van de twijfel verdient?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_105294095
quote:
7s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:11 schreef eight het volgende:

[..]

Onbegrijpelijke opmerking.
Betekenen de prestaties van MVG zo weinig voor je dat hij niet eens het voordeel van de twijfel verdient?
??

Het zou de eerste faal zijn. Betekent niet dat hij het alsnog uitstekend doet, en dat k alleen maar kan hopen dat hij nog lang aan ons verbonden blijft.
pi_105294142
Is wat karig, een jaartje. Maar supernieuws. Ook goed voor die jongen. Nu Karim verlengen met een clausule van 10 miljoen. Of meer.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_105294237
Goossens zou een goede vervanger voor Van Haaren zijn.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_105294614
quote:
19s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:13 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

??

Het zou de eerste faal zijn. Betekent niet dat hij het alsnog uitstekend doet, en dat k alleen maar kan hopen dat hij nog lang aan ons verbonden blijft.
Ik vind het vreemd dat je op voorhand al roept dat dit een faal is. MVG verdient m.i. meer krediet.
Geef het eerst een kans voor je het afschiet.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  woensdag 7 december 2011 @ 14:27:27 #242
268260 Dr.Mikey
pi_105294673
Als El ahmadi straks een maand kwijt zijn en misschien Mokotjo ook wel dan hoop ik dat Clasie op zijn plek gaat spelen. En dan Leerdam op het middenveld goed idee of niet ?
R.I.P DTS.
  woensdag 7 december 2011 @ 14:28:56 #243
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105294730
Zuid Afrika heeft zich niet gekwalificeerd voor de Afrika Cup.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105294762
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als El ahmadi straks een maand kwijt zijn en misschien Mokotjo ook wel dan hoop ik dat Clasie op zijn plek gaat spelen. En dan Leerdam op het middenveld goed idee of niet ?
Je moet idd wat meer voetbal gaan volgen. :P
pi_105295216
quote:
Principeakkoord met Clasie over contractverlenging

Feyenoord heeft een principeakkoord bereikt met Jordy Clasie over de verlenging van zijn contract. De verbintenis met de 20-jarige middenvelder wordt per 1 juli 2012 opengebroken en verlengd tot de zomer van 2015. Het huidige contract met Clasie eindigde medio 2014.

Volgens technisch directeur Martin van Geel heeft Clasie de contractverlenging zelf afgedwongen. ‘Hij profileert zich dit seizoen ontzettend goed’, zegt Van Geel. ‘Vorig seizoen bij Excelsior heeft Jordy al laten zien dat hij een hele goede speler is. Dit seizoen heeft hij in zeer korte tijd bewezen ook van toegevoegde waarde voor Feyenoord te kunnen zijn. Daarom willen we graag verder met Jordy. Daar past ook een opwaardering van zijn contract bij.’

Clasie is blij met het vertrouwen dat Feyenoord in hem toont. ‘Ik vond het al heel mooi om aan het begin van dit seizoen terug te keren naar Feyenoord’, zei hij. ‘De club heeft al vroeg in het seizoen laten weten dat ze graag langer met mij verder willen. Daar spreekt heel veel vertrouwen uit. Ik ben blij dat we eruit zijn gekomen.’

De jeugdinternational is tevreden over de ontwikkeling die hij dit seizoen doormaakt. ‘Ik heb voor mijn gevoel grote stappen gemaakt sinds het begin van dit seizoen’, zegt hij. ‘Maar er is nog ruimte genoeg voor verbetering. Ik vind bijvoorbeeld dat ik constanter moet worden. Ik verwacht veel van mezelf en moet elke week goed presteren.’

Clasie doorliep de volledige jeugdopleiding van Feyenoord. De middenvelder werd vorig seizoen uitgeleend aan Excelsior, waar hij in zijn debuutseizoen grote indruk maakte en in totaal 32 competitiewedstrijden speelde. Aan het begin van het huidige seizoen keerde Clasie terug naar Feyenoord, waar hij vanaf de eerste wedstrijd een basisplaats veroverde in het elftal van trainer Ronald Koeman. Hij kwam dit seizoen in alle competitiewedstrijden van Feyenoord tot nu toe in actie en scoorde één keer.
_O_
  woensdag 7 december 2011 @ 15:06:58 #246
268260 Dr.Mikey
pi_105296151
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:29 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Je moet idd wat meer voetbal gaan volgen. :P
dan nog Leerdam op het middenveld ?
R.I.P DTS.
  woensdag 7 december 2011 @ 15:42:23 #247
323748 WhatsTheSecret
That's a question, sir.
pi_105297462
Leerdam naar voren en Mokotjo op de rechtsback. Of zo laten staan en Mokotjo middenveld, kan ook prima imo.
Waarom?
pi_105299423
quote:
Bruno Martins Indi wordt vader!

Via Facebook bereikte ons het bericht dat Bruno Martins Indi vader wordt! Bruno, vanaf deze plaats van harte gefeliciteerd! Je zoon of dochter mag maar wat trots zijn op zo’n vader.

Vanmiddag werden de spitsen van PSV (goed voor 42 doelpunten waarmee ze het meest scorende team van de Eredivisie zijn) mede door toedoen van Bruno Martins Indi een halt toegeroepen. Of ze nu Mertens, Matavz of Wijnaldum heetten, ze kwamen er niet doorheen!
_O_
  woensdag 7 december 2011 @ 16:43:02 #249
268260 Dr.Mikey
pi_105299628
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 15:42 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Leerdam naar voren en Mokotjo op de rechtsback. Of zo laten staan en Mokotjo middenveld, kan ook prima imo.
Lwerdam is een van onse meest constante spelers.
Ik zou hem graag als defensieve mid zien spelen
R.I.P DTS.
  woensdag 7 december 2011 @ 16:44:25 #250
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105299680
Ik denk dat Leerdam er goed aan doet om zich volledig te richten op de rechtsback positie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')