Ja, stel je voor dat we ineens nog mara ene paar dagen hadden ipv een heel jaar!quote:Op maandag 5 december 2011 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je komt nu wel heel dramatisch en wanhopig over
Dat had ik bij U2. Lam gedoe.quote:Op maandag 5 december 2011 12:40 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb wel eens gezeten bij een concert, maar dat was omdat de verkeerde kaarten waren besteld (muse in ahoy) dat doe ik ook nooit meer.
Ik doe het echt nooit meer, het is gewoon geen moer aan.quote:Op maandag 5 december 2011 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik bij U2. Lam gedoe.
Bij Robbie nemen we altijd één keer veldkaarten en één keer zitplaatsenMaar dan zit je je op de tribune ook kapot te ergeren aan die kletsende zittende chagrijnige lui om je heen.
Zou wel een hoop hysterie schelen.quote:Op maandag 5 december 2011 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat we ineens nog mara ene paar dagen hadden ipv een heel jaar!
Maar ik vind dat wachten ook vreselijk. Ik wil dus altijd wel redelijk goed staan, en dan sta je er soms al om 1 uur 's middags. Het vroegste wat ik ooit heb gehad was 11 uur. Dan duurt zo'n dag langquote:Op maandag 5 december 2011 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doe het echt nooit meer, het is gewoon geen moer aan.
Ach, ik hoef niet zonnodig meer vooraan te staan bij alles, bij Noel gallagher vorige week stond ik ook halverwege, prima zat.quote:Op maandag 5 december 2011 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik vind dat wachten ook vreselijk. Ik wil dus altijd wel redelijk goed staan, en dan sta je er soms al om 1 uur 's middags. Het vroegste wat ik ooit heb gehad was 11 uur. Dan duurt zo'n dag lang
niet bij muse oid nee.quote:Op maandag 5 december 2011 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doe het echt nooit meer, het is gewoon geen moer aan.
Ik krijg toch nooit heel hetero Nederland in 1 week afgewerkt?!quote:Op maandag 5 december 2011 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou wel een hoop hysterie schelen.
Maar dan wil ik nog wel even naar m'n ouders toe voor die tijd
Ik ben niet zo langquote:Op maandag 5 december 2011 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik hoef niet zonnodig meer vooraan te staan bij alles, bij Noel gallagher vorige week stond ik ook halverwege, prima zat.
Kijken of de piano het nu wel doet.quote:Op maandag 5 december 2011 12:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet bij muse oid nee.
Smith & burrows bijv,is geen stamuziek, sta je n beetje ongemakkelijk te staan, het is zitten en luisteren naar twee prachtige stemmen
ja, das wel vervelend dan idd. All heb ik ook altijd de mazzel dat de 5% van de aanwezigen die langer zijn dan ik voor mijn neus willen staanquote:
Is goedquote:Op maandag 5 december 2011 12:46 schreef Memento-Mori het volgende:
maar cl ik ga gewoon denk ik en als ik niet thuis kom prop ik wel een fleecedekentje in mn tas en pyjama en dan tuk ik wel op je bank anders als dat mag?
oordopjes, checkquote:Op maandag 5 december 2011 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is goedAl hoop ik dan dat de veestapel niet te veel herrie maakt
Ja dat is bij Tori ook wel.quote:Op maandag 5 december 2011 12:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet bij muse oid nee.
Smith & burrows bijv,is geen stamuziek, sta je n beetje ongemakkelijk te staan, het is zitten en luisteren naar twee prachtige stemmen
kruidnotenquote:Op maandag 5 december 2011 13:08 schreef Cue_ het volgende:
"Pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten":D
Julie, Julie, Julie...quote:
??quote:Op maandag 5 december 2011 13:10 schreef Cue_ het volgende:
" we vieren allemaal Sinterklaas, maar niemand viert Zwart Piet"
3FM?quote:Op maandag 5 december 2011 13:08 schreef Cue_ het volgende:
"Pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten":D
Lijkt me een mooi prijsjequote:Op maandag 5 december 2011 13:18 schreef rival het volgende:
Ze proberen mij op te lichten.... 15.000 voor 10 dagen hotel
Veredeld adressenboekquote:Op maandag 5 december 2011 13:21 schreef MNR het volgende:
Wie van jullie werkt hier met een CRM? (of heeft ermee gewerkt).
Is dat relatief gemakkelijk aan te leren?
Wat nog verdomde uitbreid kan zijn overigens.quote:
Denk aan je nieuwe loverquote:Op maandag 5 december 2011 13:29 schreef Cue_ het volgende:
Ik vind het altijd zo lastig om de motivatie te vinden tussen 1 en 3 uur
STEEK DE ZON IN JE HOL!!!!!!!!!!!quote:
Eens!quote:Op maandag 5 december 2011 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
STEEK DE ZON IN JE HOL!!!!!!!!!!!
Het is hier koud
Ben je aan het whatsappen?quote:Op maandag 5 december 2011 13:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die wil me volgens mij al een motivatiespeech geven
ik kijk goed.... ze proberen mij gewoon op te lichten...quote:Op maandag 5 december 2011 13:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
kijk je wel goed en wordt er niet 150.00 bedoelt? Met zo'n mooie komma/punt verkeerd?
is vast niet in eurosquote:Op maandag 5 december 2011 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
ik kijk goed.... ze proberen mij gewoon op te lichten...
Zelfs de camping vragen ze 1289 P.P voor 10 nachten(alleen voor een plek he, dan neem ik zelf een tent oid mee)
Wat was hjet verhaal ook alweer? Jij weg zonder hem? Andersom?quote:Op maandag 5 december 2011 13:39 schreef Ang3l het volgende:
Ik zie een beetje op tegen Australie nu het toch wel erg dichtbij komt
Ik weg zonder hem. Een maand.quote:Op maandag 5 december 2011 13:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat was hjet verhaal ook alweer? Jij weg zonder hem? Andersom?
quote:Date met mooie vrouw kost drie keer zoveel
Laatste update: 16 december 2010 14:27 info
AMSTERDAM - Een date met een mooie vrouw is de Nederlandse man bijna drie keer zoveel waard als een date met een gemiddelde vrouw. Een avond met een gemiddelde vrouw mag slechts 58 euro kosten, terwijl er voor een avond met een knappe vrouw al snel zo’n 146 euro betaald wordt.
Foto: ANP
Dit blijkt uit een onderzoek van wetenschappelijk magazine KIJK. Volgens het blad is het mannenbrein voorgeprogrammeerd om te reageren op de formule van de perfecte vrouw.
Maar liefst 97 procent van de 500 ondervraagde mannen tussen 18 en 64 jaar kan het niet helpen een mooie vrouw na te kijken wanneer zij hen passeert, zelfs wanneer dat problemen geeft bij hun eigen vrouw. Bijna een derde van de mannen geeft aan wel eens onenigheid te hebben gehad met zijn partner wegens het nastaren van een mooie vrouw.
Perfecte vrouw
De perfecte vrouw heeft volgens de Nederlandse man lang blond haar en blauwe ogen, is tussen de 1.70 en 1.79 meter lang en heeft stevige borsten en ronde billen.
Op een slecht gebit knapt 41 procent van de mannen af, gezichtsbeharing doet het bij 25 procent ook niet goed. Lichaamsbeharing is voor slechts 9 procent van de mannen een probleem.
Van billen naar borsten
Opvallend is dat het ideaalbeeld van de Nederlandse man verschuift naarmate hij ouder wordt. Daar waar 35 procent van de mannen tot 35 jaar nog het eerst naar de billen van een mooie vrouw kijken, kijkt 31 procent van de mannen tussen de 50 en 64 jaar vooral naar de borsten.
De ideale borsten mogen bovendien tegen die tijd wel een maatje kleiner zijn dan toen de man nog jonger was.
Het is heel dubbel. Voor jou is elke dag uniek die periode. De tijd vliegt vanwege de velen indrukken aan de andere kant beleef je elke dag intenser en langer.quote:Op maandag 5 december 2011 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weg zonder hem. Een maand.
En dat is wel te overleven hoorMaar ik merk nu al na een weekend niet samen slapen dat ik zoiets heb van "hmm
" en dit wordt een maand!
Al zal t voor mij makkeliker zijn dan voor hem. Ik ga nieuwe dingen zien en doen etc.
quote:Op maandag 5 december 2011 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
STEEK DE ZON IN JE HOL!!!!!!!!!!!
Het is hier koud
Waarom was het geen succes?quote:Op maandag 5 december 2011 13:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was dus geen succes?
Waar had je haar leren kennen?
En nu de vervolgfoto!quote:
Ja voor beide valt iets te zeggen inderdaad.quote:Op maandag 5 december 2011 13:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is heel dubbel. Voor jou is elke dag uniek die periode. De tijd vliegt vanwege de velen indrukken aan de andere kant beleef je elke dag intenser en langer.
Je kan aan het einde het dag voor dag terug vertellen.
In nederland in je dagelijkse routine vliegt de tijd meer voorbij. Joh alweer een week voorbij?!?!
Lief dat je mij gaat missen!quote:Op maandag 5 december 2011 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja voor beide valt iets te zeggen inderdaad.
Ach wat zeik ik ook, ti's maar een maand!
(maar toch, dit gaat de eerste keer zijn dat ik iemand ga missen)
Had je ook eerder moeten regelenquote:Op maandag 5 december 2011 13:56 schreef rival het volgende:
is voor het EK volgend jaar ergens in een uithoek van oekraine....
Nou ik heb wel ECHT aan je gedacht dit weekend toen iK Emma Blank zag liggenquote:
en ze doen vaak net ff beter hun best hequote:Op maandag 5 december 2011 13:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook lelijke chicks kunnen goed pijpen
ja want we wisten natuurlijk al vanaf vrijdag waar we heen gingen en dan pas vrijdag wat gaan zoeken is wel erg laat hequote:
Jij snapt hem!quote:Op maandag 5 december 2011 13:58 schreef rival het volgende:
ja want we wisten natuurlijk al vanaf vrijdag waar we heen gingen en dan pas vrijdag wat gaan zoeken is wel erg laat he
Verder geen details die ik wil delen. Het was gezellig en leukquote:Op maandag 5 december 2011 13:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar geen details die je wil delen? Was gewoon benieuwd
komt er vervolgdate? (laatste vraag dan maar)quote:Op maandag 5 december 2011 14:00 schreef Godtje het volgende:
Verder geen details die ik wil delen. Het was gezellig en leuk
Ik ben in onderhandeling. Denk het wel.quote:Op maandag 5 december 2011 14:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
komt er vervolgdate? (laatste vraag dan maar)
Leuk!quote:Op maandag 5 december 2011 14:02 schreef Godtje het volgende:
Ik ben in onderhandeling. Denk het wel.
Je piemel heeft blijkbaar geen indruk gemaakt.quote:Op maandag 5 december 2011 14:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
had je zoveel gedronken dat ke me bent vergeten?
Ik laat geen bewijs achter! Ik wil geen Boris Becker kind.quote:Op maandag 5 december 2011 14:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Je piemel heeft blijkbaar geen indruk gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |