Oja spatjes. Ben er ook nog steeds verliefd op. Zeker sinds ik ze n paar maanden terug in mn handen heb gehad. Een groot deel van UN winter collectie is inmiddels afgeprijsd op zalando. Dus misschien volgt de spat nog. En de sample sale in amsterdam heb je helaas net gemist. Ik ook boehoehoe.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:51 schreef Lauren. het volgende:
Overigens ben ik zoooo verliefd op deze schoenen van United Nude (spat boot):
[ afbeelding ]
Iemand had ze al een keer eerder geplaatst en ik kan maar niet stoppen met er naar kijken. Helaas zijn ze zo ongelofelijk duur: ¤460! Als iemand ze ooit in de aanbieding of tweedehands ergens ziet (maat 38) mn inbox staat wagenwijd open!
Dankjequote:Op woensdag 7 december 2011 17:20 schreef Rouzax het volgende:
[..]
Is het niet een maat te groot die grijze? Jammer dat ze niet mooi aansluiten want ik vind het wel erg mooie schoenen.
Die zwarte zijn echt heel gaaf.
Ik had alles gewoon al uit voorzorg in 2 maten besteldquote:Op woensdag 7 december 2011 18:14 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
DankjeJa misschien toch wel. Dus maar terug sturen. Ben alleen benieuwd hoe dat met geld teruggave nou precies zat. Had ook gelezen iets met nelly te goed, of zo. Maar daar kijk ik morgen even naar
Dan had ik het in 3 maten moeten bestellen. En vind het niet zon ramp, schoen is wel leuk, maar denk ook dat hij voor mij nog iets te gewaagd is.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:17 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik had alles gewoon al uit voorzorg in 2 maten besteld
Vind je die grijze te gewaagd? Vind hem niet gewaagder dan die zwarte.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:33 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Dan had ik het in 3 maten moeten bestellen. En vind het niet zon ramp, schoen is wel leuk, maar denk ook dat hij voor mij nog iets te gewaagd is.
Ja, ik weet niet denk ik doordat je het plateau erg goed ziet en ik dat echt niet gewend ben.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:58 schreef Rouzax het volgende:
[..]
Vind je die grijze te gewaagd? Vind hem niet gewaagder dan die zwarte.
In Rotterdam hebben we Steve Maddenquote:Op woensdag 7 december 2011 20:05 schreef kruidkoekje het volgende:
Veel plezier in de stad, in de stad kom ik eigenlijk maar weinig hoge haken tegenIk denk dat ik zaterdag naar den haag ga
Zelfs al ze nog een keer afgeprijsd zullen zijn blijven ze waarschijnlijk ontbetaalbaar! Zuchtquote:Op woensdag 7 december 2011 18:02 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Oja spatjes. Ben er ook nog steeds verliefd op. Zeker sinds ik ze n paar maanden terug in mn handen heb gehad. Een groot deel van UN winter collectie is inmiddels afgeprijsd op zalando. Dus misschien volgt de spat nog. En de sample sale in amsterdam heb je helaas net gemist. Ik ook boehoehoe.
Ik twijfel of ik de spat nog wil dit jaar, misschien ooit in de sale, maar kijk nu ook wel erg nieuwsgierig uit naar de spring collectie
Ik moet er nog steeds heen, maar ben bang dat iemand me de winkel uit moet sleurenquote:Op woensdag 7 december 2011 20:13 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
In Rotterdam hebben we Steve MaddenIk ben echt dol op dat merk, valt dat op
![]()
En zover ligt DH niet van Rotterdam..
Hoe vallen ze qua maat?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:00 schreef Lips het volgende:
Ik vind de Hilda echt super van kleur maar ze zitten niet echt lekker.
Ik heb normaal ongeveer 38 en heb van de Hilda de 37 aan gehad (38 zit nog in de doos).quote:
Ik heb in elk geval wel m'n eigen maat besteld, en ik hoop dat hij goed zit, en anders moet ik even een maatje kleiner bestellen.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:06 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik heb normaal ongeveer 38 en heb van de Hilda de 37 aan gehad (38 zit nog in de doos).
Denk dat de 38 me hoe dan ook te groot zou zijn maar ik vind de schoen wat smal.
Ik zou dus zeggen voor de zekerheid je eigen maat en 1 maat kleiner bestellen
Ik baal wel! Vind de kleur zo gaafquote:Op woensdag 7 december 2011 21:09 schreef OhGawd het volgende:
[..]
Ik heb in elk geval wel m'n eigen maat besteld, en ik hoop dat hij goed zit, en anders moet ik even een maatje kleiner bestellen.
Bedankt!
Die groenequote:Op woensdag 7 december 2011 21:14 schreef OhGawd het volgende:
[..]
Ik heb zelf de zwarte besteld, welke kleur heb jij nu?
Ik werd ook enorm 'hebberig' toen ik daar voor het eerst binnenkwam..quote:Op woensdag 7 december 2011 20:58 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik moet er nog steeds heen, maar ben bang dat iemand me de winkel uit moet sleuren
Ik ontwijk de winkel echt als ik in de stad ben. Heb ik ook een tijdje met de New Look gedaan. Bleef maar hakken kopen. Als ik iets leuks zie dan is het altijd hebben, hebbenquote:Op woensdag 7 december 2011 21:26 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik werd ook enorm 'hebberig' toen ik daar voor het eerst binnenkwam..![]()
Troost je.. de winkel is niet groot, de keuzes daarin tegen wel![]()
Ik kreeg de tip toen ik op zoek ging naar goeie pumps:
"Veel mensen hebben de neiging, om een maatje groter te willen kopen dan hun werkelijke schoenmaat"
Nooit doen dus, omdat de meeste materialen en zeker pumps nog kunnen rekken.
Die tip heb ik echt van harte genomen en mijn lakpumps lopen echt heerlijk nu!
Lauren. Ik zie je plaatje niet..
Rotterdam ben ik nu al veel te vaak geweest in korte tijd. Maar waar zit die winkel dan? Weet k t voor de volgende keer als ik daar benquote:Op woensdag 7 december 2011 20:13 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
![]()
Ik wil niemands faillissement bewerkstelligen, maar in DH heb je Calexis. En als ik toch bezig ben, Paul Warmer.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:13 schreef Rijstebuiltje het volgende:
![]()
Paul Warmer in Amsterdam wordt echt dik gesponsord door mijquote:Op woensdag 7 december 2011 23:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik wil niemands faillissement bewerkstelligen, maar in DH heb je Calexis. En als ik toch bezig ben, Paul Warmer.
Heb je foto's? Ben wel benieuwd naar die groenequote:Op woensdag 7 december 2011 21:00 schreef Lips het volgende:
Bestelling is binnen
Hoe het er nu voor staat hou ik denk ik alleen de Moby. Ik vind de Hilda echt super van kleur maar ze zitten niet echt lekker. Morgen nog even proberen maar denk dat ze terug gaan. De Juena zit ook niet echt lekker helaas...
Gaaaaff!!!quote:Op woensdag 7 december 2011 15:43 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Jaaa ik kan ook meedoen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en de broche
[ afbeelding ] die ik overigens niet met dat truitje wil combineren, had ff geen zin om wat anders aan te doen)
LAUREN ik heb echt alsof het voorbestemd is een email gehad van trendshoes. Sale. En raad eens: SPATBOOT 169 euros!!!quote:Op woensdag 7 december 2011 20:21 schreef Lauren. het volgende:
[..]
Zelfs al ze nog een keer afgeprijsd zullen zijn blijven ze waarschijnlijk ontbetaalbaar! Zucht
Voor de rest heb ik niet zo veel met UN. Vind de meeste schoenen een beetje vreemd :p
Jaaaaa zo oneerlijk, ik wil ze ook!!! Maar helaas nu ff geen geld voorquote:Op donderdag 8 december 2011 11:25 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
LAUREN ik heb echt alsof het voorbestemd is een email gehad van trendshoes. Sale. En raad eens: SPATBOOT 169 euros!!!
WAAAAAAAH
http://www.trendshoes.nl/(...)gorieen/united-nude/
Ik heb ze al besteld nu jij nog
ik heb de 40 gekaaptquote:Op donderdag 8 december 2011 11:42 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Jaaaaa zo oneerlijk, ik wil ze ook!!! Maar helaas nu ff geen geld voor![]()
Welke maar heb jij Rimpel?
Aaarhhhgg ik heb 39 dus met dikke sok kan ik jouwe wel ff 'lenen'quote:Op donderdag 8 december 2011 11:43 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
ik heb de 40 gekaaptKeb nogal grote poten hahah
Twijfel denk ik wel dat ik mn kuslaarsjes dan maar terugstuur, anders is het wel heeeel erg
Ik hoop dat ze in het echt ook mooi zitten, in de winkel leek die schacht me best wijd. En ik heb hele smalle kuiten. Duimduim.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:47 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Aaarhhhgg ik heb 39 dus met dikke sok kan ik jouwe wel ff 'lenen'hahaha
Ze zijn echt mooi!!
Zal ik ff maken maar kan nog niet beloven of dat vandaag lukt, ben beetje drukquote:Op donderdag 8 december 2011 03:16 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Heb je foto's? Ben wel benieuwd naar die groene
Ik kijk oop de site en dit trekt m'n oog:quote:Op donderdag 8 december 2011 03:15 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Paul Warmer in Amsterdam wordt echt dik gesponsord door mijmn favoriete winkel..
In DH heb je ook nog De Rode Loper.. Vergelijkbaar met Paul Warmer..
ik snap t nie..quote:Op donderdag 8 december 2011 12:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik kijk oop de site en dit trekt m'n oog:
[ afbeelding ]![]()
Altijd een goeie smoes om schoenen te kopen jaquote:Op donderdag 8 december 2011 12:20 schreef loveli het volgende:
Uitverkoop => shoppingspree => nietverdervertellenmaarikhebalgenoegschoenen.
OMG OMG OMG, NATUURLIJK HEB IK ZE METEEN BESTELD!quote:Op donderdag 8 december 2011 11:25 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
LAUREN ik heb echt alsof het voorbestemd is een email gehad van trendshoes. Sale. En raad eens: SPATBOOT 169 euros!!!
WAAAAAAAH
http://www.trendshoes.nl/(...)gorieen/united-nude/
Ik heb ze al besteld nu jij nog
En volgens mij had ik de laatste, want als ik nu kijk is 38 er niet meer.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:56 schreef Lauren. het volgende:
[..]
OMG OMG OMG, NATUURLIJK HEB IK ZE METEEN BESTELD!
DANKU DANKU DANKU.
Je bent mijn held 4 ever![]()
ik maat 38 btw!
WAAAh gaafquote:Op donderdag 8 december 2011 17:00 schreef Lauren. het volgende:
[..]
En volgens mij had ik de laatste, want als ik nu kijk is 38 er niet meer.
OMG, ik heb hoofdpijn van opwinding!!
Nog 36 en 39 over chicachula. Als je nou ff wat andere schoenen verkoopt kunnen we de 3 Nudeketiers wordenquote:Op donderdag 8 december 2011 11:42 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Jaaaaa zo oneerlijk, ik wil ze ook!!! Maar helaas nu ff geen geld voor![]()
Welke maar heb jij Rimpel?
Idd! hahaquote:Op donderdag 8 december 2011 17:14 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Nog 36 en 39 over chicachula. Als je nou ff wat andere schoenen verkoopt kunnen we de 3 Nudeketiers worden
Bestellen bij Trend Shoes is heel eenvoudig. Het bestel proces bestaat uit vier duidelijke stappen waarbij u bepaalt hoe u het hebben wilt. Uw bestelling wordt pas definitief nadat u deze bevestigd heeft. Daarvoor kun u alles naar wens aanpassen. U kunt uw bestelling binnen 48 uur kosteloos annuleren indien uw bestelling nog niet verstuurd is. Op werkdagen voor 16.00 uur besteld, dezelfde dag verstuurd! De verzending van uw bestelling loopt via TNT en u ontvangt van ons een mailtje zodra wij uw bestelling hebben verzonden. Hierin staat uw persoonlijke Track & Trace nummer. Op deze manier kunt u bijhouden wanneer de levering zal plaatsvinden.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:11 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
WAAAh gaaf
Ik had dat ook met de 40. Hoe lucky!
Ben echt benieuwd hoe snel ze komen en hoe ze zijn.
leuk!quote:Op donderdag 8 december 2011 13:34 schreef sararaats het volgende:
nog steeds verliefd op deze schoenen:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D56%2096002%2009090%2091%202576%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Als je de koopgoot uitkomt loop je tegen Miss Etam op, daar rechtaf de Lijnbaan op en danquote:Op woensdag 7 december 2011 23:27 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Rotterdam ben ik nu al veel te vaak geweest in korte tijd. Maar waar zit die winkel dan? Weet k t voor de volgende keer als ik daar ben
Ik denk dat ze van mij morgen binnen komen. Althans dat hoop ik. Ik heb vanmiddag een mail gehad met track and trace code. Dus morgenochtend kan ik het zien denk ikquote:Op donderdag 8 december 2011 17:20 schreef Lauren. het volgende:
[..]
Zaterdag of maandag denk ik dan voor mij. Weet niet hoelaat jij was
cute!quote:Op donderdag 8 december 2011 18:44 schreef princess-a het volgende:
Ik ben verliefden werkelijk op alle kleuren
![]()
http://www.wehkamp.nl/dam(...)350&F=1,2,19,17&SM=0
quote:Op donderdag 8 december 2011 17:14 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Nog 36 en 39 over chicachula. Als je nou ff wat andere schoenen verkoopt kunnen we de 3 Nudeketiers worden
Jij bent altijd degene met de meeste nieuwe schoenen en nu heb je geen geld!quote:Op donderdag 8 december 2011 19:04 schreef ChicaChula het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben er serieus chagrijnig door haha ik heb potverdikkeme nog maat 39 ook en die is er nog steeds!
Auw ik krijg pijn aan men voeten van als ik dit zie..quote:Op donderdag 8 december 2011 20:24 schreef Opdekop het volgende:
hehehh damn those heels...
[ afbeelding ]
Dat ze blijft staanquote:Op donderdag 8 december 2011 20:24 schreef Opdekop het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zal wel een aantal enkelbandjes flink opgerekt hebbenquote:
Hahahaha. Lijkt wel zo'n kalfje wat voor de eerste keer opstaat <3quote:Op donderdag 8 december 2011 20:24 schreef Opdekop het volgende:
[ afbeelding ]
Echt allemaal leuke laarsjes!quote:Op donderdag 8 december 2011 19:22 schreef Danielle83 het volgende:
Een kleine greep uit mijn collectie die ik deze winter draag![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je ze al wel gepast en zo ja, hoe lopen ze? Ben echt verliefdquote:Op donderdag 8 december 2011 20:25 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oke even iets duidelijker:
deze heb ik nu wel binnen maar krijg ik pas met kerst:
[ afbeelding ]
Ja wel al gepast, ze zitten perfect! En lopen prima! Mijn moeder vond ze ook echt heel mooi, maar die durft niet op hakken te lopen hahaquote:Op donderdag 8 december 2011 21:48 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Heb je ze al wel gepast en zo ja, hoe lopen ze? Ben echt verliefd
Ik hoop dat ik mijne ook snel binnen krijg! Zal je zien dat ze morgen na 12 uur komen als ik weer de hele dag niet thuis ben!quote:Op donderdag 8 december 2011 21:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja wel al gepast, ze zitten perfect! En lopen prima! Mijn moeder vond ze ook echt heel mooi, maar die durft niet op hakken te lopen haha
quote:Op maandag 5 december 2011 21:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Van dit soort platau's wordt ik echt een beetje boos, zo lelijk
[ afbeelding ]
Ik heb de R&R Nika's in het zwart met studs! Die hebben een half zo hoge plateau als dat model op de fotoquote:Op maandag 5 december 2011 21:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Van dit soort platau's wordt ik echt een beetje boos, zo lelijk
[ afbeelding ]
Nelly.comquote:
Heb je ze al met panty gepast? Hele gewaagde schoenen (hoewel ik deze echt niet gewaagd vindquote:Op vrijdag 9 december 2011 07:40 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Nelly.com
Vind t wel jammer dat de grijze niet goed passen en ik beetje gewaagd vind, de korting die je toen kreeg was wel zo leuk.
Dus die moet ik volgende week even terug sturen.
Ja heb ik ook geprobeerd. Heb ook de foto's aan meerdere laten zien en sommige kwamen met de opmerking van kleine voetjes in mega schoenen, dat ziet er niet uit.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Heb je ze al met panty gepast? Hele gewaagde schoenen (hoewel ik deze echt niet gewaagd vind) worden minder gewaagd als je ze aandoet met een dikke zwarte panty.
Als je het zelf niet mooi vind moet je ze natuurlijk sowieso terug sturen, anders doe je ze toch niet aan. Maar zo gewaagd vind ik ze in inder geval niet, maar dat zegt wellicht iets over mijn collectiequote:Op vrijdag 9 december 2011 09:55 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ja heb ik ook geprobeerd. Heb ook de foto's aan meerdere laten zien en sommige kwamen met de opmerking van kleine voetjes in mega schoenen, dat ziet er niet uit.
jawel ik vind ze wel mooi. Alleen voor nu een stap te hoog denk ik. Qua opvallendheid.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Als je het zelf niet mooi vind moet je ze natuurlijk sowieso terug sturen, anders doe je ze toch niet aan. Maar zo gewaagd vind ik ze in inder geval niet, maar dat zegt wellicht iets over mijn collectie
Ik ben mijn eigen schoenen kast een beetje aan het opruimen en hier en daar wat pumps aan het weg doen.
Nou het worden er wat teveel, en er zitten er natuurlijk een aantal bij die ik nauwelijks draag. Maar zullen er hooguit 4 zijn die ik weg doe haha. Dat zijn pumps die ik 4 jaar geleden heb gekocht met een hakje van 8 cm, en die draag ik nu niet meer omdat ik dat gewoon te laag vind.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:58 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
jawel ik vind ze wel mooi. Alleen voor nu een stap te hoog denk ik. Qua opvallendheid.
Waarom doe je schoenen weg??
Ik vind die wel gaaf eigenlijk!quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:24 schreef LulaHoola het volgende:
[..]
[..]
Ik heb de R&R Nika's in het zwart met studs! Die hebben een half zo hoge plateau als dat model op de foto
[ afbeelding ]
Dezen dus
Thanksquote:Op donderdag 8 december 2011 20:58 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Echt allemaal leuke laarsjes!
Ik ben gek op studs! Wil binnenkort een klein projectje starten. Een paar goedkope heels zelf versieren met studs en spikes. Geen origineel idee. Maar ik wil het wel geprobeerd hebbenquote:
Ik denk dat je voor die 290 dollar echt wel een schoen krijgt met dezelfde look en kwaliteit, zonder het merkje. Zou nooit 1k betalen voor een paar laarzen...quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:13 schreef Selyn het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
ik ben zo verliefd!
zag ze trouwens ergens op een webshop voor een special price van $289.00 terwijl ze normaal $1000+ zijnzouden ze echt zijn?? (<---- =sarcasme
)
Oh.My.God.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:13 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
need I say more?<3
Ik vind ze zoo gaaf
Ik wil ze opeten!
Kan je niet iemand lief aankijken?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:14 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Oh.My.God.
Ik wil er niet over praten
Ik denk dat je hier heel veel dames jaloers maaktquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:13 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
need I say more?<3
Ik vind ze zoo gaaf
Ik wil ze opeten!
Ja ze zijn te gek he!! Die Hilda is ook echt gaaf!quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:56 schreef ChicaChula het volgende:
Jeeeej lang leve de buurman die altijd thuis ismn pakketje is er..
Lotje, ze zijn echt leuk!!!!!!!
[ afbeelding ]
De Hilda ook in 39 maar die zijn helaas te strak.. Helaas want vind ze wel mooi!
[ afbeelding ]
Jaloers dat jij ze al hebt!quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:13 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
need I say more?<3
Ik vind ze zoo gaaf
Ik wil ze opeten!
Voor mijn gevoel kleiner zodat ik beter men evenwicht kan bewaren.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:52 schreef Fou het volgende:
Is er eigenlijk een truc om op hakken te lopen? Ik heb laarsjes met (naald)hakken van 11 cm, maar het lopen valt nog vies tegen.
Kun je beter grote of kleine passen maken? etc?
Nee niet geprobeerd , maar ik ga toch de schoenen terug sturen. De zwarte houd ik wel daar ben ik wel 100% blij meequote:Op zaterdag 10 december 2011 16:20 schreef 92Merel het volgende:
@ Kruidkoekje, heb je al een voorvoetzooltje geprobeerd? Dan komt je voet wat hoger te liggen, waardoor hij waarschijnlijk beter in de schoen past
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |