Nee nog niet, heb geen idee of dat wel leuk staat. Heb alleen zwart, en antraciet kleurige panty's (en mailots). Ik ga het eens proberen! Thanks voor de tip!quote:
Zo stond ie ook op de foto bij Nelly zelf dus daarom bedacht ik het mequote:Op woensdag 7 december 2011 14:55 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Nee nog niet, heb geen idee of dat wel leuk staat. Heb alleen zwart, en antraciet kleurige panty's (en mailots). Ik ga het eens proberen! Thanks voor de tip!
Leuk leuk leuk, ook die broche!quote:Op woensdag 7 december 2011 15:43 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Jaaa ik kan ook meedoen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en de broche
[ afbeelding ] die ik overigens niet met dat truitje wil combineren, had ff geen zin om wat anders aan te doen)
Is het niet een maat te groot die grijze? Jammer dat ze niet mooi aansluiten want ik vind het wel erg mooie schoenen.quote:
Oja spatjes. Ben er ook nog steeds verliefd op. Zeker sinds ik ze n paar maanden terug in mn handen heb gehad. Een groot deel van UN winter collectie is inmiddels afgeprijsd op zalando. Dus misschien volgt de spat nog. En de sample sale in amsterdam heb je helaas net gemist. Ik ook boehoehoe.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:51 schreef Lauren. het volgende:
Overigens ben ik zoooo verliefd op deze schoenen van United Nude (spat boot):
[ afbeelding ]
Iemand had ze al een keer eerder geplaatst en ik kan maar niet stoppen met er naar kijken. Helaas zijn ze zo ongelofelijk duur: ¤460! Als iemand ze ooit in de aanbieding of tweedehands ergens ziet (maat 38) mn inbox staat wagenwijd open!
Dankjequote:Op woensdag 7 december 2011 17:20 schreef Rouzax het volgende:
[..]
Is het niet een maat te groot die grijze? Jammer dat ze niet mooi aansluiten want ik vind het wel erg mooie schoenen.
Die zwarte zijn echt heel gaaf.
Ik had alles gewoon al uit voorzorg in 2 maten besteldquote:Op woensdag 7 december 2011 18:14 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
DankjeJa misschien toch wel. Dus maar terug sturen. Ben alleen benieuwd hoe dat met geld teruggave nou precies zat. Had ook gelezen iets met nelly te goed, of zo. Maar daar kijk ik morgen even naar
Dan had ik het in 3 maten moeten bestellen. En vind het niet zon ramp, schoen is wel leuk, maar denk ook dat hij voor mij nog iets te gewaagd is.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:17 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik had alles gewoon al uit voorzorg in 2 maten besteld
Vind je die grijze te gewaagd? Vind hem niet gewaagder dan die zwarte.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:33 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Dan had ik het in 3 maten moeten bestellen. En vind het niet zon ramp, schoen is wel leuk, maar denk ook dat hij voor mij nog iets te gewaagd is.
Ja, ik weet niet denk ik doordat je het plateau erg goed ziet en ik dat echt niet gewend ben.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:58 schreef Rouzax het volgende:
[..]
Vind je die grijze te gewaagd? Vind hem niet gewaagder dan die zwarte.
In Rotterdam hebben we Steve Maddenquote:Op woensdag 7 december 2011 20:05 schreef kruidkoekje het volgende:
Veel plezier in de stad, in de stad kom ik eigenlijk maar weinig hoge haken tegenIk denk dat ik zaterdag naar den haag ga
Zelfs al ze nog een keer afgeprijsd zullen zijn blijven ze waarschijnlijk ontbetaalbaar! Zuchtquote:Op woensdag 7 december 2011 18:02 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Oja spatjes. Ben er ook nog steeds verliefd op. Zeker sinds ik ze n paar maanden terug in mn handen heb gehad. Een groot deel van UN winter collectie is inmiddels afgeprijsd op zalando. Dus misschien volgt de spat nog. En de sample sale in amsterdam heb je helaas net gemist. Ik ook boehoehoe.
Ik twijfel of ik de spat nog wil dit jaar, misschien ooit in de sale, maar kijk nu ook wel erg nieuwsgierig uit naar de spring collectie
Ik moet er nog steeds heen, maar ben bang dat iemand me de winkel uit moet sleurenquote:Op woensdag 7 december 2011 20:13 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
In Rotterdam hebben we Steve MaddenIk ben echt dol op dat merk, valt dat op
![]()
En zover ligt DH niet van Rotterdam..
Hoe vallen ze qua maat?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:00 schreef Lips het volgende:
Ik vind de Hilda echt super van kleur maar ze zitten niet echt lekker.
Ik heb normaal ongeveer 38 en heb van de Hilda de 37 aan gehad (38 zit nog in de doos).quote:
Ik heb in elk geval wel m'n eigen maat besteld, en ik hoop dat hij goed zit, en anders moet ik even een maatje kleiner bestellen.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:06 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik heb normaal ongeveer 38 en heb van de Hilda de 37 aan gehad (38 zit nog in de doos).
Denk dat de 38 me hoe dan ook te groot zou zijn maar ik vind de schoen wat smal.
Ik zou dus zeggen voor de zekerheid je eigen maat en 1 maat kleiner bestellen
Ik baal wel! Vind de kleur zo gaafquote:Op woensdag 7 december 2011 21:09 schreef OhGawd het volgende:
[..]
Ik heb in elk geval wel m'n eigen maat besteld, en ik hoop dat hij goed zit, en anders moet ik even een maatje kleiner bestellen.
Bedankt!
Die groenequote:Op woensdag 7 december 2011 21:14 schreef OhGawd het volgende:
[..]
Ik heb zelf de zwarte besteld, welke kleur heb jij nu?
Ik werd ook enorm 'hebberig' toen ik daar voor het eerst binnenkwam..quote:Op woensdag 7 december 2011 20:58 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik moet er nog steeds heen, maar ben bang dat iemand me de winkel uit moet sleuren
Ik ontwijk de winkel echt als ik in de stad ben. Heb ik ook een tijdje met de New Look gedaan. Bleef maar hakken kopen. Als ik iets leuks zie dan is het altijd hebben, hebbenquote:Op woensdag 7 december 2011 21:26 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik werd ook enorm 'hebberig' toen ik daar voor het eerst binnenkwam..![]()
Troost je.. de winkel is niet groot, de keuzes daarin tegen wel![]()
Ik kreeg de tip toen ik op zoek ging naar goeie pumps:
"Veel mensen hebben de neiging, om een maatje groter te willen kopen dan hun werkelijke schoenmaat"
Nooit doen dus, omdat de meeste materialen en zeker pumps nog kunnen rekken.
Die tip heb ik echt van harte genomen en mijn lakpumps lopen echt heerlijk nu!
Lauren. Ik zie je plaatje niet..
Rotterdam ben ik nu al veel te vaak geweest in korte tijd. Maar waar zit die winkel dan? Weet k t voor de volgende keer als ik daar benquote:Op woensdag 7 december 2011 20:13 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
In Rotterdam hebben we Steve MaddenIk ben echt dol op dat merk, valt dat op
![]()
En zover ligt DH niet van Rotterdam..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |