Oh.My.God.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:13 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
need I say more?<3
Ik vind ze zoo gaaf
Ik wil ze opeten!
Kan je niet iemand lief aankijken?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:14 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Oh.My.God.
Ik wil er niet over praten
Ik denk dat je hier heel veel dames jaloers maaktquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:13 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
need I say more?<3
Ik vind ze zoo gaaf
Ik wil ze opeten!
Ja ze zijn te gek he!! Die Hilda is ook echt gaaf!quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:56 schreef ChicaChula het volgende:
Jeeeej lang leve de buurman die altijd thuis ismn pakketje is er..
Lotje, ze zijn echt leuk!!!!!!!
[ afbeelding ]
De Hilda ook in 39 maar die zijn helaas te strak.. Helaas want vind ze wel mooi!
[ afbeelding ]
Jaloers dat jij ze al hebt!quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:13 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
need I say more?<3
Ik vind ze zoo gaaf
Ik wil ze opeten!
Voor mijn gevoel kleiner zodat ik beter men evenwicht kan bewaren.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:52 schreef Fou het volgende:
Is er eigenlijk een truc om op hakken te lopen? Ik heb laarsjes met (naald)hakken van 11 cm, maar het lopen valt nog vies tegen.
Kun je beter grote of kleine passen maken? etc?
Nee niet geprobeerd , maar ik ga toch de schoenen terug sturen. De zwarte houd ik wel daar ben ik wel 100% blij meequote:Op zaterdag 10 december 2011 16:20 schreef 92Merel het volgende:
@ Kruidkoekje, heb je al een voorvoetzooltje geprobeerd? Dan komt je voet wat hoger te liggen, waardoor hij waarschijnlijk beter in de schoen past
Beetje schuinweg stappen. Schaatsbeweging (maar niet zo overdreven natuurlijkquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:52 schreef Fou het volgende:
Is er eigenlijk een truc om op hakken te lopen? Ik heb laarsjes met (naald)hakken van 11 cm, maar het lopen valt nog vies tegen.
Kun je beter grote of kleine passen maken? etc?
Ja bij mij zitten ze wel ruim bij de kuit. Maar dat heb ik bij iedere laars. zelfs laarzen die zogenaamd voor smalle kuiten zijn. Dus ik ben het gewendquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:35 schreef Lauren. het volgende:
[..]
Jaloers dat jij ze al hebt!
Hoe zitten ze bij je kuiten, erg ruim?
bofkont... :-)quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn kerstman hintte dat ik binnenkort een schoenenrekje nodig zou hebben.
Ik had gister dus de link voor track&trace gekregen en dacht; zal wel maandag worden. Zou vandaag een dagje naar mn ouders gaan, zat ik in de trein stond de status op "chauffeur is onderweg" ik balen! Gauw opgezocht hoelaat de postman ongeveer komt op mijn adres, tussen 1 en half 4, en mn vriend gesmeekt of hij die paar uurtjes in mn kamer wilde vertoeven. He did, dus ze liggen thuis op me te wachten tot ik er straks weer ben. Can't wait!!quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:59 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Ja bij mij zitten ze wel ruim bij de kuit. Maar dat heb ik bij iedere laars. zelfs laarzen die zogenaamd voor smalle kuiten zijn. Dus ik ben het gewend
Denk dat ze voor normale kuiten prima zijn.
Heb je ze al binnen? wel pics posten he
Dat sowieso!quote:
Altijd hatelijk als schoenen afgeprijsd worden terwijl je ze al hebt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:00 schreef Memento-Mori het volgende:
blink pumps die ik laatst had besteld zijn nu in de sale bij wehkamp, heb zwart wit maar rood is ook leuk
[ afbeelding ]
nu 27.96(witzwart en roodzwart)
Haha goeie tip! Dat wordt weer een like op Facebookquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Liken jullie allemaal Nelly op Facebook trouwens? Niet bedoelt als spam, maar als hulp.
Als je nu liket krijg je een kortingscode voor 10 euro korting bij besteding van 50 euro of meer.
Precies, ik hou ook stug vol met mn spillepoten. Zal waarschijnlijk toch nooit verandering in komenquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:42 schreef Danielle83 het volgende:
Laarzen zitten bij mij ook ruim bij mijn kuiten, maar ik blijf ze gewoon dragen!
Lange leve spillebeentjes not!
@Rimpelsteeltje je nieuwe aanwinsten zijn echt leuk!! Heb je ze al vaak aan?
Cooool! Ben benieuwd hoe je ze vindquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:01 schreef Lauren. het volgende:
[..]
Ik had gister dus de link voor track&trace gekregen en dacht; zal wel maandag worden. Zou vandaag een dagje naar mn ouders gaan, zat ik in de trein stond de status op "chauffeur is onderweg" ik balen! Gauw opgezocht hoelaat de postman ongeveer komt op mijn adres, tussen 1 en half 4, en mn vriend gesmeekt of hij die paar uurtjes in mn kamer wilde vertoeven. He did, dus ze liggen thuis op me te wachten tot ik er straks weer ben. Can't wait!!
Kuitspieren gaan trainen!quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:01 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Precies, ik hou ook stug vol met mn spillepoten. Zal waarschijnlijk toch nooit verandering in komen
En tnx! Ik heb de hele dag er in gelopen. Wel thuis, en de hele dag alleen maar naar de vloer gekeken. Shoes make me happy![]()
lol
Ik fiets elke dag 40 minuten.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Kuitspieren gaan trainen!
Of gaan dansen of hardlopen daardoor ben ik 'gezegend' met dikke kuitspieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |