Frustrerend als je echt op die wagen hoopt zoals ik met die Lister Storm, maar gewoon genoeg credits achter de hand houden en die 2ehands dealer blijven checken.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:40 schreef Nober het volgende:
Ik ben hard op weg naar niveau 40 en heb inmiddels B7 ook goud dus nog 16. Heb ondertussen de Peugeot 905 RC (4,3 cr) en de Nissan R92CP (4,1 cr) en de Gillet Vertigo (1,9 cr) maar nog geen spoor van de Chapparal 2J en de Sauber Mercedes C9.
Gamecardsdirect.nl kan ook, krijg je meteen je code na aankoop op het scherm. Of gebruik de link van Mathisl, kan ook. Die code invoeren bij 'Codes Inlossen' bij de PSN store.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat laatste moet 't dan idd worden maar ik heb tot nu toe nooit wat gekocht, vandaar.
Ik hou GTPlanet in de gaten. Ik neem aan dat tezijnertijd dat wel gestreamed zal worden.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:57 schreef Meike26 het volgende:
De 24 Uur van Dubai is dan misschien ook wel de leukste Endurance race waar je als rooky kan beginnen. Ik ga dit event dan ook zeker wel volgen, leuk om te volgen hoe dit team het gaat doen! Net als dat de Nederlandse Racingdiva's gaan racen in een klasse lager als ik het goed heb, met een gepeperde Clio !
Nog iets van 2 weekjes en ze gaan van start
Bluf.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:07 schreef Nober het volgende:
Wel leuk ja, waar vind ik de GT Academy van 2012?
Je weet niet waar je aan begintquote:Op donderdag 22 december 2011 18:07 schreef Nober het volgende:
Wel leuk ja, waar vind ik de GT Academy van 2012?
QFT, ook al ben je heel snel, als gemiddelde gamer zul je aan de bak moeten om het benodigde uithoudingsvermogen/fitheid te bereiken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 08:30 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Je weet niet waar je aan begintHet is een keiharde Challenge, ook al ben je 1 van de snelste op de baan, de voorronden zijn allemaal gebasseerd op fitheid en uithoudingsvermogen, dat je in de Challenge er al uit ligt voordat je uberhaupt maar 1 meter geraced hebt
![]()
Dat valt met indoorkarts op zich nog wel mee, ik heb een paar keer in teamverband aan endurance-races meegedaan en na een uur/anderhalf uur onafgebroken doorrijden voel je je echter wel flink afgemat. Met een "echte" kart (Rotax Max) is het dan wel weer zo dat je na een half uurtje redelijk afgepeigerd uitstapt. Temperatuur en g-krachten zijn in mijn optiek het meest slopende.quote:Op vrijdag 23 december 2011 08:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
QFT, ook al ben je heel snel, als gemiddelde gamer zul je aan de bak moeten om het benodigde uithoudingsvermogen/fitheid te bereiken.
En voor iedereen die denkt dat dat wel meevalt; begin maar eens met verschillende heats achter elkaar te karten.
Ik durf er wel geld op te zetten dat 90% van de GT5 spelers na 3/4 heats bekaf uit zijn/haar kart stapt.
Dat kan ik mij ook nog wel herinneren van het huren van pro-karts op Pottendijk ! Enorm veel lol mee gehad, maar na 2 manches (en al wat jaren ouder) van 20 minuten ookquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:30 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dat valt met indoorkarts op zich nog wel mee, ik heb een paar keer in teamverband aan endurance-races meegedaan en na een uur/anderhalf uur onafgebroken doorrijden voel je je echter wel flink afgemat. Met een "echte" kart (Rotax Max) is het dan wel weer zo dat je na een half uurtje redelijk afgepeigerd uitstapt. Temperatuur en g-krachten zijn in mijn optiek het meest slopende.
Ik maak geen schijn van kans. Ik denk dat de time trial seasonals een goede indicatie zijn en dan kom ik niet eens close. Wel leuk om te zien hoe die gamers het in het echt er vanaf brengen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 08:30 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Je weet niet waar je aan begintHet is een keiharde Challenge, ook al ben je 1 van de snelste op de baan, de voorronden zijn allemaal gebasseerd op fitheid en uithoudingsvermogen, dat je in de Challenge er al uit ligt voordat je uberhaupt maar 1 meter geraced hebt
![]()
Duurder maar effectiever : Volg een racecursus op Zandvoort en lekker kachelen in de Volvo 360 Geen Modena-cup
Je moet er gewoon voor zorgen dat je net in het vak stil staat met je achterbanden, dan lukt het.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:14 schreef truedestiny het volgende:
Weekje geleden gekocht. Maar ik zit nu met een probleem. Ik zit bij de licenties bij IB-1 En haal niet hoger dan brons. Even gegoogled en de meeste doen gewoon hun ABS hoger maar bij mij staat die uit met een rood streepje erdoor, dus ik kan die geen eens veranderen. Weet iemand hier raad mee?
In het beginscherm van GT5 staat helemaal rechts die downloadbutton waar je DLC mee ingame installeert, ging dat wel goed?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:44 schreef Nober het volgende:
Ik kocht deze eergisteren; http://eu.gran-turismo.com/nl/products/gt5/dlc/cars/ en nu moet ik hem opnieuw installeren want hij doet het niet, maar waar kan dat?!
Ja daar staat dat de installatie voltooid is maar als ik dan een van die auto's wil kiezen in de garage dan staat er dat ik het opnieuw moet installeren.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:26 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
In het beginscherm van GT5 staat helemaal rechts die downloadbutton waar je DLC mee ingame installeert, ging dat wel goed?
Vreemd. Misschien eens GT5 helemaal opnieuw installeren? Ik zou dan voor de zekerheid wel even de Saved Data Utility op USB zetten als backup.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja daar staat dat de installatie voltooid is maar als ik dan een van die auto's wil kiezen in de garage dan staat er dat ik het opnieuw moet installeren.
Succes, hopelijk is het snel op te lossen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:45 schreef Nober het volgende:
Morgen nog maar eens kijken, weet 't ook niet.
Dat snap ik maar als je die youtube filmpjes ziet. Zie je ze allemaal mooi recht remmen, maar mijn auto slipt alle kanten op. Ik heb lang niet zo veel grip.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Je moet er gewoon voor zorgen dat je net in het vak stil staat met je achterbanden, dan lukt het.
Misschien is het moeilijker geworden sinds die update?quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:37 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Dat snap ik maar als je die youtube filmpjes ziet. Zie je ze allemaal mooi recht remmen, maar mijn auto slipt alle kanten op. Ik heb lang niet zo veel grip.
edit: uiteindelijk gelukt door zijdelings met de handrem in een slip te raken. De zilveren tijd dan.
Ik weet het niet. Op youtube zag je comments dat mensen hun abs gewoon hoger zetten maar dat kan helemaal niet als er een rood streepje doorheen staat.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:00 schreef Nober het volgende:
Die Raceautopack maar opnieuw gekocht en geinstalleerd , als die het maar blijft doen.
[..]
Misschien is het moeilijker geworden sinds die update?
klinkt echt nog steeds nergens naar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:53 schreef Dutchguy het volgende:
Filmpje van het geluid van voor en na patch 2.02
Is er een manier om de update offline te downloaden, vervolgens op een USB stick te zetten en dan te installeren? Net doen alsof je geen internet hebt als het ware?quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:44 schreef LangeJan het volgende:
Nou, zo een fijne GT5 kerst was het helaas niet![]()
Ik krijg die versie 2.02 niet geinstalleerdFoutcode bij 14% na installatie van de eerste update. Iemand nog tips? Ik wordt er letterlijk gestoord van.
Nog gelukt? Wat ook wel eens zou kunnen helpen is bij gamedata GT5 te wissen (+vorige updates) en GT5 opnieuw installeren, mogelijk haalt hij dan wel de update binnen. Gamesaves gewoon laten staan en eventueel backup van maken op usb .quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:44 schreef LangeJan het volgende:
Nou, zo een fijne GT5 kerst was het helaas niet![]()
Ik krijg die versie 2.02 niet geinstalleerdFoutcode bij 14% na installatie van de eerste update. Iemand nog tips? Ik wordt er letterlijk gestoord van.
Geluid vind ik wel beter als je zelf rijdt maar mag nog een stuk rauwer. Ze hebben wel een stap in de goede richting gemaakt vind ik.quote:Op dinsdag 27 december 2011 09:19 schreef very het volgende:
[..]
klinkt echt nog steeds nergens naar.
Kom op zeg, een dikke m3 die door een tunnel blaast klinkt echt wel even wat heftiger dan dit gare grasmaaier geluid.
Ja, uiteindelijk wel, maar dan via een omweg. Bij een maat van mij met een andere provider werkte het wel in 1 keer.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:08 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Nog gelukt? Wat ook wel eens zou kunnen helpen is bij gamedata GT5 te wissen (+vorige updates) en GT5 opnieuw installeren, mogelijk haalt hij dan wel de update binnen. Gamesaves gewoon laten staan en eventueel backup van maken op usb .
Welke router gebruik jij? Ik heb die Cisco router. Ik ga proberen de PS3 in de DMZ te zetten en hem zijn IP en DNS "hard" in te voeren.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:23 schreef RiKe het volgende:
Dat is vreemd want ik heb ook Ziggo en ik heb nergens last van.
Ik heb een UBEE modem die alleen als gateway dient, daarachter heb ik een Linksys router die de DHCP (en dus eigenlijk al het verkeer) regelt.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:42 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Welke router gebruik jij? Ik heb die Cisco router. Ik ga proberen de PS3 in de DMZ te zetten en hem zijn IP en DNS "hard" in te voeren.
Ik heb geen flauw idee maar het forum van GTPlanet.net heeft wel een apart hoekje voor vragen over tuning. Ik zou daar even rondkijken.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zijn er mensen met een goede setup voor Daytona, Nascar, Online? Of heeft iemand een goede url met (recente) Nascar setups?
Na de laatste update ben ik nergens meer, ik zie andere users het probleemloos 26+ laps uithouden met harde banden. Na 20 laps zijn mijn banden totaal op.
En niemand in de servers wil de setup delen natuurlijk.
Als je een setup en strategie hebt, graag!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:23 schreef Meike26 het volgende:
Yes, vanavond, net, eindelijk die B-spec race op Le Sarthe gewonnen, keer of 4 gedaan nu !
Als mensen willen, dan geef ik hier later vanavond of morgen een set-up + strategie, maar hij staat ook op GT Planet (in gebrekkig/slecht Engels)
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:58 schreef Meike26 het volgende:
Nu weet ik het niet precies meer, maar volgens mij was het zo, doordat het een oval is, moet je vooral een balans zien te vinden in je Toe- en uitspoor voor de kombochten. Daar vreten je banden ook het meest. Daarnaast camber natuurlijk, maar toe- & uitspoor is erg belangrijk voor goede setup.
Dat topic had ik inderdaad ook al gevonden, maar die heeft een setup die dateert van na de oktober update.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:14 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee maar het forum van GTPlanet.net heeft wel een apart hoekje voor vragen over tuning. Ik zou daar even rondkijken.
Edit: ik vond het topic over ovals zelf net: http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=215767
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |