Frustrerend als je echt op die wagen hoopt zoals ik met die Lister Storm, maar gewoon genoeg credits achter de hand houden en die 2ehands dealer blijven checken.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:40 schreef Nober het volgende:
Ik ben hard op weg naar niveau 40 en heb inmiddels B7 ook goud dus nog 16. Heb ondertussen de Peugeot 905 RC (4,3 cr) en de Nissan R92CP (4,1 cr) en de Gillet Vertigo (1,9 cr) maar nog geen spoor van de Chapparal 2J en de Sauber Mercedes C9.
Gamecardsdirect.nl kan ook, krijg je meteen je code na aankoop op het scherm. Of gebruik de link van Mathisl, kan ook. Die code invoeren bij 'Codes Inlossen' bij de PSN store.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat laatste moet 't dan idd worden maar ik heb tot nu toe nooit wat gekocht, vandaar.
Ik hou GTPlanet in de gaten. Ik neem aan dat tezijnertijd dat wel gestreamed zal worden.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:57 schreef Meike26 het volgende:
De 24 Uur van Dubai is dan misschien ook wel de leukste Endurance race waar je als rooky kan beginnen. Ik ga dit event dan ook zeker wel volgen, leuk om te volgen hoe dit team het gaat doen! Net als dat de Nederlandse Racingdiva's gaan racen in een klasse lager als ik het goed heb, met een gepeperde Clio !
Nog iets van 2 weekjes en ze gaan van start
Bluf.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:07 schreef Nober het volgende:
Wel leuk ja, waar vind ik de GT Academy van 2012?
Je weet niet waar je aan begintquote:Op donderdag 22 december 2011 18:07 schreef Nober het volgende:
Wel leuk ja, waar vind ik de GT Academy van 2012?
QFT, ook al ben je heel snel, als gemiddelde gamer zul je aan de bak moeten om het benodigde uithoudingsvermogen/fitheid te bereiken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 08:30 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Je weet niet waar je aan begintHet is een keiharde Challenge, ook al ben je 1 van de snelste op de baan, de voorronden zijn allemaal gebasseerd op fitheid en uithoudingsvermogen, dat je in de Challenge er al uit ligt voordat je uberhaupt maar 1 meter geraced hebt
![]()
Dat valt met indoorkarts op zich nog wel mee, ik heb een paar keer in teamverband aan endurance-races meegedaan en na een uur/anderhalf uur onafgebroken doorrijden voel je je echter wel flink afgemat. Met een "echte" kart (Rotax Max) is het dan wel weer zo dat je na een half uurtje redelijk afgepeigerd uitstapt. Temperatuur en g-krachten zijn in mijn optiek het meest slopende.quote:Op vrijdag 23 december 2011 08:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
QFT, ook al ben je heel snel, als gemiddelde gamer zul je aan de bak moeten om het benodigde uithoudingsvermogen/fitheid te bereiken.
En voor iedereen die denkt dat dat wel meevalt; begin maar eens met verschillende heats achter elkaar te karten.
Ik durf er wel geld op te zetten dat 90% van de GT5 spelers na 3/4 heats bekaf uit zijn/haar kart stapt.
Dat kan ik mij ook nog wel herinneren van het huren van pro-karts op Pottendijk ! Enorm veel lol mee gehad, maar na 2 manches (en al wat jaren ouder) van 20 minuten ookquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:30 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dat valt met indoorkarts op zich nog wel mee, ik heb een paar keer in teamverband aan endurance-races meegedaan en na een uur/anderhalf uur onafgebroken doorrijden voel je je echter wel flink afgemat. Met een "echte" kart (Rotax Max) is het dan wel weer zo dat je na een half uurtje redelijk afgepeigerd uitstapt. Temperatuur en g-krachten zijn in mijn optiek het meest slopende.
Ik maak geen schijn van kans. Ik denk dat de time trial seasonals een goede indicatie zijn en dan kom ik niet eens close. Wel leuk om te zien hoe die gamers het in het echt er vanaf brengen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 08:30 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Je weet niet waar je aan begintHet is een keiharde Challenge, ook al ben je 1 van de snelste op de baan, de voorronden zijn allemaal gebasseerd op fitheid en uithoudingsvermogen, dat je in de Challenge er al uit ligt voordat je uberhaupt maar 1 meter geraced hebt
![]()
Duurder maar effectiever : Volg een racecursus op Zandvoort en lekker kachelen in de Volvo 360 Geen Modena-cup
Je moet er gewoon voor zorgen dat je net in het vak stil staat met je achterbanden, dan lukt het.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:14 schreef truedestiny het volgende:
Weekje geleden gekocht. Maar ik zit nu met een probleem. Ik zit bij de licenties bij IB-1 En haal niet hoger dan brons. Even gegoogled en de meeste doen gewoon hun ABS hoger maar bij mij staat die uit met een rood streepje erdoor, dus ik kan die geen eens veranderen. Weet iemand hier raad mee?
In het beginscherm van GT5 staat helemaal rechts die downloadbutton waar je DLC mee ingame installeert, ging dat wel goed?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:44 schreef Nober het volgende:
Ik kocht deze eergisteren; http://eu.gran-turismo.com/nl/products/gt5/dlc/cars/ en nu moet ik hem opnieuw installeren want hij doet het niet, maar waar kan dat?!
Ja daar staat dat de installatie voltooid is maar als ik dan een van die auto's wil kiezen in de garage dan staat er dat ik het opnieuw moet installeren.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:26 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
In het beginscherm van GT5 staat helemaal rechts die downloadbutton waar je DLC mee ingame installeert, ging dat wel goed?
Vreemd. Misschien eens GT5 helemaal opnieuw installeren? Ik zou dan voor de zekerheid wel even de Saved Data Utility op USB zetten als backup.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja daar staat dat de installatie voltooid is maar als ik dan een van die auto's wil kiezen in de garage dan staat er dat ik het opnieuw moet installeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |