Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:Fok-ID = PSN
matthisl = matthimatiques
Chaos-Zero = MoodChange
Repeating = Sjorskee
Sosuacafe = NL-SosuA-
Mr-green = aaaido
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
J. Clarkson = evil_tuinhekje
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
DutchErrorist = jojojoost
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = Ro_Bu
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
dekkered = kogelvoer
janrad = Crashtestnl
Maver24 = dutch-devil
neggix = neggix
SanAnt = ghpeet
Don-Leon = LPopkema
Saekerhett = Saekerhett
PoederSuikerPoeder = vecht
NeonPanda = SorayaNL
beetotheizzo = ben071
Mindstate= MindstateNL
SonicVolcano = SonicVolcano
Ricard0j = Vash_NL
Rio = MisterRio
LightLuke = LightLuke92
Scharrel-hagelslag = Melluk
Unknowd = Pietskie-B
Made77 = made_77
cheqy = Cheqy
fake-flamingo = Fake-Flamingo
67Impala = Munn1k
mgeelen = Mr_Mister_38
killurz= killurz
rolstoelvandaal = Stavross
caspervc = casper_vc
Sygnus = GTP_Sygnus
joeftw = joeftw-
Echtezwarevannelle = RobinMeng
Dannoe = Methadonny
donald_dick = joystick-joy
ForzaScuderiaFerrari = jobimpreza
FinalD87 = FNLD
Odin83 = Enemy
Nog niet bekend, het is alleen aangekondigd dat het komt.quote:
Ik denk dat ik de meeste wel heb maar ik zal kijken als ik uit mijn endurance ben, ben pas halfweg.quote:Op maandag 5 december 2011 15:45 schreef matthisl het volgende:
Ik heb in de aanbieding:
Premium:
Dodge Challenger R/T '70 0km
Infinity Coupe Concept '06 0km
McLaren MP4-12C '10 0km
Standard:
Audi Pikes Peak Quattro '03 0km
Audi Quattro '82 0km
BMW 2002 Turbo '73 0km
Caterham Seven Fireblade '02 12.1km
Daihatsu Midget II D Type '98 0km
Lancia Delta S4 Rally Car '85 0km
Mazda Demio Sport '03 0km
Mercedes E 55 AMG '02 11.396km
Nissan Skyline GT-R M.N.P. III (R34) '00 11.578km
RUF RGT '00 0km
TVR Cerbera Speed 6 '97 20.036km
Volkswagen Golf I R32 '03 14.588km
Ruilen tegen whatever ik nog niet heb, auto's of kleuren.
Zo veel geduld heb ik dus echt niet, gaat me nooit lukken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 07:59 schreef Odin83 het volgende:
B license gegold5 en 6 bij elkaar misschien wel 200x opnieuw gedaan, maar de anderen vaak wel binnen een keer of 5.
Op 5 en 6 na is het makkelijk. Ik begin zonder assists en als het dan te lang duurt probeer ik het met traction control, abs etc.. Ik heb vanochtend heel de A license gegold, was makkelijker dan B!quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:24 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zo veel geduld heb ik dus echt niet, gaat me nooit lukken.
Ben zeer benieuwd naar de kerst DLC trouwens!
Nee, Porsche gaat er niet komen ! Voorlopig niet en misschien wel nooit niet. Ariel Atom en Xbow zouden inderdaad wel een leuke aanvulling zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:01 schreef RingBewoner het volgende:
Ik hoop op een topwagen. Porsche ofzo! Op zn minst een echt circuitspeeltje. KTM mag ook. Ariel vind ik ook wel geinig....
Waarom eigenlijk niet? Heb dat even gemist.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:19 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Nee, Porsche gaat er niet komen ! Voorlopig niet en misschien wel nooit niet. Ariel Atom en Xbow zouden inderdaad wel een leuke aanvulling zijn.
Mugen Motul vond ik wel lekker. Weet niet hoeveel 'ie kost.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:00 schreef RingBewoner het volgende:
Wie weet nog een leuke, betaalbare, lichte, snelle auto met een fijn bochtengedrag voor niet te veel geld?
Misschien ben ik een beetje dom,,,, maar die staat niet bij dealers?quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:39 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Mugen Motul vond ik wel lekker. Weet niet hoeveel 'ie kost.
Focus ST.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Misschien ben ik een beetje dom,,,, maar die staat niet bij dealers?
Dankje, ga het eens proberen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:55 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Focus ST.
Beetje verlichten, iets kracht erbij en afstellen.
Ik kart eigenlijk nooit, heb alleen gelezen dat het sinds Spec 2.0 makkelijker is geworden en je niet zo snel meer spint.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:08 schreef RingBewoner het volgende:
Nog iets:
Karten, doe ik al een tijdje maar nu kan je opeens van alles aanpassen. Kan iemand mij een beetje uitleggen hoe het werkt? Je kan de topsnelheid aanpassen en het daarbij laten maar je kan ook de 1e Versn. aanpassen en de eindoverbrenging, hoe werkt dit een beetje?
Porsche gaat m niet worden. Zij willen 'exclusief' blijven en vinden een licentie bij EA en bij Forza wel genoeg. Erg jammer, maar er zouden genoeg alternatieven moeten zijn. RUF hebben ze al, maar denk aan Gemballa, TechArt, 9ff, Singer, RAUH-Welt en alle anderen. Maarja, eerlijk gezegd zie ik dit niet gebreuren.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:01 schreef RingBewoner het volgende:
Ik hoop op een topwagen. Porsche ofzo! Op zn minst een echt circuitspeeltje. KTM mag ook. Ariel vind ik ook wel geinig....
Alles goud?! Ik heb er nu 39 goud en 21 zilver, misschien dat ik het over een tijdje nog eens ga proberen, is nogal frustrerend als je bijv. 0,002 te langzaam bent.quote:Op zondag 4 december 2011 09:59 schreef DeeBee het volgende:
Ik heb alle licences wel gold gehaald en dat was toch wel verdomde satisfying, maar wel veel moeite ja...
Goud is leuk maar je kan dat lang niet altijd halen, zoals in de speciale events, ik was blij dat ik alles zilver had in de AMG Challenge.quote:Op maandag 5 december 2011 10:42 schreef Odin83 het volgende:
[..]
Mij gaat het niet zo om de auto's, ik heb vooral plezier in alles op goud zetten en tegen mijn ghost te rijden met time trials.Voorlopig nog niet klaar met deze game
Denk dat je die verkocht hebt...quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Misschien ben ik een beetje dom,,,, maar die staat niet bij dealers?
Met geduld moet het wel lukken en daarbij heb ik ook nog het voordeel van een stuurtje. Zo zonde om deze game zonder stuur te spelen trouwens!quote:Op woensdag 7 december 2011 16:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Goud is leuk maar je kan dat lang niet altijd halen, zoals in de speciale events, ik was blij dat ik alles zilver had in de AMG Challenge.
Oh met stuurtje... ja dan is het schandalig dat je nog niet alles goud hebt!quote:Op woensdag 7 december 2011 17:47 schreef Odin83 het volgende:
[..]
Met geduld moet het wel lukken en daarbij heb ik ook nog het voordeel van een stuurtje. Zo zonde om deze game zonder stuur te spelen trouwens!
Gisteren mijn Fanatec CSR H shifter ontvangen
Ook met dualshock is het prima te doen. Ik heb alle special events gold behalve de vettel challenges. Het is een kwestie van doorbijten en op een gegeven moment weet je precies je rempunten e.d. dat je ze gemakkelijk haalt. Dit was vooral van toepassing op eiger nordtwand met de 8cquote:Op woensdag 7 december 2011 18:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Oh met stuurtje... ja dan is het schandalig dat je nog niet alles goud hebt!
Ik zeg ook niet dat het niet kan met controller, ik denk wel dat je het meerdere malen zal moeten doen voordat het allemaal goud is. Ik heb bij die special events alleen karting en top gear allemaal goud, rally interesseert me niet zo en bij NASCAR kom ik niet eens in de slipstream laatstaan dat ik kan bijblijven.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:14 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ook met dualshock is het prima te doen. Ik heb alle special events gold behalve de vettel challenges. Het is een kwestie van doorbijten en op een gegeven moment weet je precies je rempunten e.d. dat je ze gemakkelijk haalt. Dit was vooral van toepassing op eiger nordtwand met de 8c
Sommige posters op het GTPlanet forum menen ontdekt te hebben dat de High Speed Ring in de trailer van Spec 2.0 zat en gaan er daarom van uit dat hij in een toekomstige DLC zal zitten. Wie weet.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:21 schreef Desunoto het volgende:
Rally in GT5 is dan ook ongelooflijk slecht. De besturing voelt precies zo aan als in voorgaande GTs en daarin reden ook werkelijk alle wagens hetzelfde. Telkens dezelfde dweil die over de weg zweeft, alleen de een maakt wat meer toeren dan de ander.
NASCAR is wel grappig voor een keertje. Alleen vind ik de ovalraces altijd meer weghebben van het spelletje "wie heeft de beste setup". En in het geval dat iedereen gelijkwaardige auto's heeft, vind ik het meer weghebben van schaken dan echt racen. Het effect van de slipstream is enorm.
Laat mij maar racen op Suzuka en de Nurburgring in GT500 wagens of zo. Dat is veel leuker.
En ik hoop zo dat de volgende update een dragstrip bevat. Liefst meerdere. Niet dat ik van dragracen houd, maar dan hebben de kindjes die het wel tof vinden eigen rooms om dat te doen i.p.v telkens Le Mans en Top Gear rooms te verpesten.
Wordt inderdaad leuk.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:05 schreef Meike26 het volgende:
Dat word fun
Toevallig heb ik al wat hatches klaar staan voor weer zo'n kampioensschap wat ik rijd.
Tip: Seat Ibiza en BMW 120 D !! Wel een beetje downtunen tot prestatie punten van concurrentie, want anders worden dit wel erg makkelijke races !
Zo doe ik het inderdaad ook. Ook zie je met hoeveel PP ze rijden. Als je dan je banden er op afstemt en 10PP minder, dan heb je er een zware dobber aanquote:Op donderdag 8 december 2011 14:47 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Wordt inderdaad leuk.![]()
Ik kijk ook altijd bij de typical opposition zeg maar, en stem mijn daar op af en op de banden waar ze op rijden. Dan wordt het erg leuk. Eindelijk weer een Europese wagens voor je neus zien rijden.
Jep (alles met DS3).quote:Op woensdag 7 december 2011 16:45 schreef Nober het volgende:
De online showroom is al dagen hetzelfde, zo kom ik nooit tot de mogelijkheid om een Sauber C9 te kopen.
En waar vind ik Spa? Ik heb dat circuit nog niet gevonden in de GT modus.
[..]
Alles goud?! Ik heb er nu 39 goud en 21 zilver, misschien dat ik het over een tijdje nog eens ga proberen, is nogal frustrerend als je bijv. 0,002 te langzaam bent.
Het ging opzich wel redelijk snel, ik had 25-30-5 en sommige tests is gewoon even opletten, bijv. slipstreamen of jezelf afvragen hoe je het beste een bocht kunt nemen etc.
[..]
Goud is leuk maar je kan dat lang niet altijd halen, zoals in de speciale events, ik was blij dat ik alles zilver had in de AMG Challenge.
IK heb mij anders prima vermaakt met deze races. Sommigen warn wat makkelijker dan de ander, maar als je alles op full-pull (dus het maximale uit je tuning en instellingen) doet, ja dan is het echt boooorrinnng ! Wat ook wel helpt is wel volledige tuning te doen, maar dan op Sport Hard te rijden tegen de concurrentie op race zacht....Dan wens ik je ook veel succesquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:24 schreef Odin83 het volgende:
Eindelijk alles in de beginner en amateur series gehaald.Die trage races kunnen me echt niet boeien..
En B spec ben ik nu op level 4 en al helemaal klaar mee.
Zo lang het niet hard gaat blijft het booorriiing voor mijquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:47 schreef Meike26 het volgende:
[..]
IK heb mij anders prima vermaakt met deze races. Sommigen warn wat makkelijker dan de ander, maar als je alles op full-pull (dus het maximale uit je tuning en instellingen) doet, ja dan is het echt boooorrinnng ! Wat ook wel helpt is wel volledige tuning te doen, maar dan op Sport Hard te rijden tegen de concurrentie op race zacht....Dan wens ik je ook veel succes
Ik werd 2de in een Land Rover Ranger Stormer Concept '04 in Londen en heb toen van die credits een Audi TTS Coupe '09 gekocht en die even aan PP470 geholpen.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:05 schreef Meike26 het volgende:
Dat word fun
Toevallig heb ik al wat hatches klaar staan voor weer zo'n kampioensschap wat ik rijd.
Tip: Seat Ibiza en BMW 120 D !! Wel een beetje downtunen tot prestatie punten van concurrentie, want anders worden dit wel erg makkelijke races !
Typisch Top Gear ik schoot meteen in de lach toen ik die bussenrace begon, ook die Duitse legerwagens waren niet snel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:27 schreef Odin83 het volgende:
[..]
Zo lang het niet hard gaat blijft het booorriiing voor mijnet als die T1 busjes race, wie verzint zoiets
![]()
Ik hoop trouwens dat ze bij een update track settings voor elk circuit toevoegen..zo jammer dat dat maar voor enkele circuits beschikbaar is.
Ik las dit :quote:Op donderdag 15 december 2011 20:15 schreef RingBewoner het volgende:
Is er al meer bekend over de DLC?
Geen bijzondere auto's dus.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:48 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Ik las dit :
Vandaag kondigde Kazunori Yamauchi het al via zijn twitter aan, de nieuwe update en DLC staan voor de deur! Morgen zou eigenlijk de aankondiging komen maar op het Amerikaanse PS Blog zijn de details al verschenen. Naar verwachting zal op 20 december de update en DLC beschikbaar komen omdat er op die dat onderhoud staat gepland aan de Gran Turismo servers. De details:
DLC ($3,99)
2011 Mini Cooper S
2010 Volkswagen Golf VI R
2010 Volkswagen Scirocco R
2012 Nissan GT-R Black edition R35
Update 2.02 (Gratis)
Toyota FT-86 2012
Users can now change wheels on Standard cars
The settings sheets will include a new ‘copy’ feature
In GT Auto, players will be able to see how the oil changes, aerodynamic parts, engine overhauls, and racing modifications will affect performance points and engine power, before and after their application
Free coupons have been added that allow you to wash cars, change oil, overhaul your engine, or refresh the car body in GT Auto (10 coupons will be distributed for free to each of those who have downloaded the 2.02 update)
Pressing the Square button in the car coupon selection screen of the Car Delivery will now allow you to exchange all car coupons at once, rather than doing one at a time
In screens where the [Garage] and [Driver List] buttons are displayed in the A/B Spec events, Special Events, and Seasonal Events, pressing the Square button will now show the [Garage], and pressing the Triangle button will bring up the drivers list
In My Lounge, the room settings will feature a new ‘Max. number of participants’ setting
In the event selection screen of seasonal events, there are now ☆(star) marks that show the number of Gold Trophies attained in each event
Improved racing sound effects
Elements of the steering assist controls (used when using certain controllers on Racing Karts) have been tweaked
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |