Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:Fok-ID = PSN
matthisl = matthimatiques
Chaos-Zero = MoodChange
Repeating = Sjorskee
Sosuacafe = NL-SosuA-
Mr-green = aaaido
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
J. Clarkson = evil_tuinhekje
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
DutchErrorist = jojojoost
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = Ro_Bu
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
dekkered = kogelvoer
janrad = Crashtestnl
Maver24 = dutch-devil
neggix = neggix
SanAnt = ghpeet
Don-Leon = LPopkema
Saekerhett = Saekerhett
PoederSuikerPoeder = vecht
NeonPanda = SorayaNL
beetotheizzo = ben071
Mindstate= MindstateNL
SonicVolcano = SonicVolcano
Ricard0j = Vash_NL
Rio = MisterRio
LightLuke = LightLuke92
Scharrel-hagelslag = Melluk
Unknowd = Pietskie-B
Made77 = made_77
cheqy = Cheqy
fake-flamingo = Fake-Flamingo
67Impala = Munn1k
mgeelen = Mr_Mister_38
killurz= killurz
rolstoelvandaal = Stavross
caspervc = casper_vc
Sygnus = GTP_Sygnus
joeftw = joeftw-
Echtezwarevannelle = RobinMeng
Dannoe = Methadonny
donald_dick = joystick-joy
ForzaScuderiaFerrari = jobimpreza
FinalD87 = FNLD
Odin83 = Enemy
Nog niet bekend, het is alleen aangekondigd dat het komt.quote:
Ik denk dat ik de meeste wel heb maar ik zal kijken als ik uit mijn endurance ben, ben pas halfweg.quote:Op maandag 5 december 2011 15:45 schreef matthisl het volgende:
Ik heb in de aanbieding:
Premium:
Dodge Challenger R/T '70 0km
Infinity Coupe Concept '06 0km
McLaren MP4-12C '10 0km
Standard:
Audi Pikes Peak Quattro '03 0km
Audi Quattro '82 0km
BMW 2002 Turbo '73 0km
Caterham Seven Fireblade '02 12.1km
Daihatsu Midget II D Type '98 0km
Lancia Delta S4 Rally Car '85 0km
Mazda Demio Sport '03 0km
Mercedes E 55 AMG '02 11.396km
Nissan Skyline GT-R M.N.P. III (R34) '00 11.578km
RUF RGT '00 0km
TVR Cerbera Speed 6 '97 20.036km
Volkswagen Golf I R32 '03 14.588km
Ruilen tegen whatever ik nog niet heb, auto's of kleuren.
Zo veel geduld heb ik dus echt niet, gaat me nooit lukken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 07:59 schreef Odin83 het volgende:
B license gegold5 en 6 bij elkaar misschien wel 200x opnieuw gedaan, maar de anderen vaak wel binnen een keer of 5.
Op 5 en 6 na is het makkelijk. Ik begin zonder assists en als het dan te lang duurt probeer ik het met traction control, abs etc.. Ik heb vanochtend heel de A license gegold, was makkelijker dan B!quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:24 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zo veel geduld heb ik dus echt niet, gaat me nooit lukken.
Ben zeer benieuwd naar de kerst DLC trouwens!
Nee, Porsche gaat er niet komen ! Voorlopig niet en misschien wel nooit niet. Ariel Atom en Xbow zouden inderdaad wel een leuke aanvulling zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:01 schreef RingBewoner het volgende:
Ik hoop op een topwagen. Porsche ofzo! Op zn minst een echt circuitspeeltje. KTM mag ook. Ariel vind ik ook wel geinig....
Waarom eigenlijk niet? Heb dat even gemist.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:19 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Nee, Porsche gaat er niet komen ! Voorlopig niet en misschien wel nooit niet. Ariel Atom en Xbow zouden inderdaad wel een leuke aanvulling zijn.
Mugen Motul vond ik wel lekker. Weet niet hoeveel 'ie kost.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:00 schreef RingBewoner het volgende:
Wie weet nog een leuke, betaalbare, lichte, snelle auto met een fijn bochtengedrag voor niet te veel geld?
Misschien ben ik een beetje dom,,,, maar die staat niet bij dealers?quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:39 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Mugen Motul vond ik wel lekker. Weet niet hoeveel 'ie kost.
Focus ST.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Misschien ben ik een beetje dom,,,, maar die staat niet bij dealers?
Dankje, ga het eens proberen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:55 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Focus ST.
Beetje verlichten, iets kracht erbij en afstellen.
Ik kart eigenlijk nooit, heb alleen gelezen dat het sinds Spec 2.0 makkelijker is geworden en je niet zo snel meer spint.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:08 schreef RingBewoner het volgende:
Nog iets:
Karten, doe ik al een tijdje maar nu kan je opeens van alles aanpassen. Kan iemand mij een beetje uitleggen hoe het werkt? Je kan de topsnelheid aanpassen en het daarbij laten maar je kan ook de 1e Versn. aanpassen en de eindoverbrenging, hoe werkt dit een beetje?
Porsche gaat m niet worden. Zij willen 'exclusief' blijven en vinden een licentie bij EA en bij Forza wel genoeg. Erg jammer, maar er zouden genoeg alternatieven moeten zijn. RUF hebben ze al, maar denk aan Gemballa, TechArt, 9ff, Singer, RAUH-Welt en alle anderen. Maarja, eerlijk gezegd zie ik dit niet gebreuren.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:01 schreef RingBewoner het volgende:
Ik hoop op een topwagen. Porsche ofzo! Op zn minst een echt circuitspeeltje. KTM mag ook. Ariel vind ik ook wel geinig....
Alles goud?! Ik heb er nu 39 goud en 21 zilver, misschien dat ik het over een tijdje nog eens ga proberen, is nogal frustrerend als je bijv. 0,002 te langzaam bent.quote:Op zondag 4 december 2011 09:59 schreef DeeBee het volgende:
Ik heb alle licences wel gold gehaald en dat was toch wel verdomde satisfying, maar wel veel moeite ja...
Goud is leuk maar je kan dat lang niet altijd halen, zoals in de speciale events, ik was blij dat ik alles zilver had in de AMG Challenge.quote:Op maandag 5 december 2011 10:42 schreef Odin83 het volgende:
[..]
Mij gaat het niet zo om de auto's, ik heb vooral plezier in alles op goud zetten en tegen mijn ghost te rijden met time trials.Voorlopig nog niet klaar met deze game
Denk dat je die verkocht hebt...quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Misschien ben ik een beetje dom,,,, maar die staat niet bij dealers?
Met geduld moet het wel lukken en daarbij heb ik ook nog het voordeel van een stuurtje. Zo zonde om deze game zonder stuur te spelen trouwens!quote:Op woensdag 7 december 2011 16:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Goud is leuk maar je kan dat lang niet altijd halen, zoals in de speciale events, ik was blij dat ik alles zilver had in de AMG Challenge.
Oh met stuurtje... ja dan is het schandalig dat je nog niet alles goud hebt!quote:Op woensdag 7 december 2011 17:47 schreef Odin83 het volgende:
[..]
Met geduld moet het wel lukken en daarbij heb ik ook nog het voordeel van een stuurtje. Zo zonde om deze game zonder stuur te spelen trouwens!
Gisteren mijn Fanatec CSR H shifter ontvangen
Ook met dualshock is het prima te doen. Ik heb alle special events gold behalve de vettel challenges. Het is een kwestie van doorbijten en op een gegeven moment weet je precies je rempunten e.d. dat je ze gemakkelijk haalt. Dit was vooral van toepassing op eiger nordtwand met de 8cquote:Op woensdag 7 december 2011 18:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Oh met stuurtje... ja dan is het schandalig dat je nog niet alles goud hebt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |