Ik vind een Kindle gewoon praktisch. Voor lange vlieg/treinreizen, of gewoon voor in de bus. Eig dus voor onderwegquote:Op maandag 5 december 2011 09:46 schreef CherryLips het volgende:
Het koopverslaafde wijf in me vind een Kindle wel leuk.
Maar gewone boeken zijn leuker en goedkoper.
Die gedachte had ik ook.. maar jaquote:Op maandag 5 december 2011 09:48 schreef Barbusse het volgende:
Vanwege de TT zit ik er sterk aan te denken het bij deze post in dit topic te laten....
Niet als je ze gewoon downloadtquote:Op maandag 5 december 2011 09:46 schreef CherryLips het volgende:
Het koopverslaafde wijf in me vind een Kindle wel leuk.
Maar gewone boeken zijn leuker en goedkoper.
aansteller.quote:Op maandag 5 december 2011 09:48 schreef Barbusse het volgende:
Vanwege de TT zit ik er sterk aan te denken het bij deze post in dit topic te laten....
Vanaf nu alle TT's met kinderen erinquote:Op maandag 5 december 2011 09:48 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga nooit op vakantiequote:Op maandag 5 december 2011 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet als je ze gewoon downloadt.
En echte boeken zijn zwaar, groot en je neemt er niet 10 mee op vakantie.
Zullen we eens al die kinderen in jou stoppen!quote:Op maandag 5 december 2011 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vanaf nu alle TT's met kinderen erin.
whutquote:Op maandag 5 december 2011 09:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zullen we eens al die kinderen in jou stoppen!
OK, die mag je paintenquote:Op maandag 5 december 2011 09:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je 10 boeken kunt lezen op vakantie, doe je iets verkeerd.quote:Op maandag 5 december 2011 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet als je ze gewoon downloadt.
En echte boeken zijn zwaar, groot en je neemt er niet 10 mee op vakantie.
Niet andersom?quote:Op maandag 5 december 2011 09:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb er 5 gelezen in twee weken. Maar heerlijk in de hangmat terwijl vriendinnetje aan het werk was smorgensquote:Op maandag 5 december 2011 09:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je 10 boeken kunt lezen op vakantie, doe je iets verkeerd.
Ja, dus? Als je kan FOK!ken kan je ook paintenquote:
true, maar dan nog als neem je er 1 mee (bijv de laatste harry potter) dan heb je al 1/4 van het gewicht bij je met een e-readerquote:Op maandag 5 december 2011 09:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je 10 boeken kunt lezen op vakantie, doe je iets verkeerd.
Painten is meer werk en moet je creatief voor zijn. Eerlijk gezegd die ik het wel voor me. Armpje van de een, beetje van de ander, hoofdje nog van zo'n ander kind.. allemaal in jouw gatquote:Op maandag 5 december 2011 09:52 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dus? Als je kan FOK!ken kan je ook painten.
Of geef je gewoon toe dat je opmerking nergens op sloeg?.
OK, you need helpquote:Op maandag 5 december 2011 09:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Painten is meer werk en moet je creatief voor zijn. Eerlijk gezegd die ik het wel voor me. Armpje van de een, beetje van de ander, hoofdje nog van zo'n ander kind.. allemaal in jouw gat
Ik zie alleen een hoofd in z'n gatquote:Op maandag 5 december 2011 09:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Painten is meer werk en moet je creatief voor zijn. Eerlijk gezegd die ik het wel voor me. Armpje van de een, beetje van de ander, hoofdje nog van zo'n ander kind.. allemaal in jouw gat
Het is het waard, vanwege de leesbaarheid, het kunnen vasthouden, de geur, de leeservaringquote:Op maandag 5 december 2011 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
true, maar dan nog als neem je er 1 mee (bijv de laatste harry potter) dan heb je al 1/4 van het gewicht bij je met een e-reader.
Nog geneukt?quote:Op maandag 5 december 2011 09:58 schreef Cue_ het volgende:
Oeeh ik had gister trouwens een soort van date, was best gezellig
geen moeite mee, maar goed, ik ben dan ook van de techniek etcquote:Op maandag 5 december 2011 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is het waard, vanwege de leesbaarheid, het kunnen vasthouden, de geur, de leeservaring
Vind ik (bah.. nuance)
Ik schakel op t juiste moment in. Vertel!quote:Op maandag 5 december 2011 09:58 schreef Cue_ het volgende:
quote:Op maandag 5 december 2011 10:03 schreef HeatWave het volgende:
Zag net in de bus dat grietje van een paar maanden geleden van die flutdate, wanhopige pogingen doen om aandacht te trekken, mijn nu.nl was opeens heel erg boeiend.
Anders was het uitzicht wel heel erg mooi geweest hoorquote:
Goeiemorgen babsjequote:Op maandag 5 december 2011 10:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zeg toch nog dat hij niet dubbelzinnig bedoelt is!!!
okquote:Op maandag 5 december 2011 09:43 schreef Cue_ het volgende:
Uhm.. niet dat ik weet nog in ieder geval Godt.
En zij was dan vast niet het schilderij of landschap dat je dan zou bewonderenquote:Op maandag 5 december 2011 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Anders was het uitzicht wel heel erg mooi geweest hoor.
Soort van?quote:Op maandag 5 december 2011 09:58 schreef Cue_ het volgende:
Leg jij nou maar uit wanneer iets een date is en wanneer het gewoon iets drinken is. Zal ik mijn dromen voor vannacht alvast rangschikken.quote:Op maandag 5 december 2011 10:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan je vanavond heerlijk dromen van jou en babsie
Je moet er gewoon geen stempel opplakkenquote:Op maandag 5 december 2011 10:13 schreef MNR het volgende:
Leg jij nou maar uit wanneer iets een date is en wanneer het gewoon iets drinken is. Zal ik mijn dromen voor vannacht alvast rangschikken.
Nou, als ik wat ga drinken met die erg leuke jongen, is t voor mij echt wel een date!quote:Op maandag 5 december 2011 10:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je moet er gewoon geen stempel opplakken
Dan heb jij gewoon een date met babs vanavondquote:Op maandag 5 december 2011 10:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, als ik wat ga drinken met die erg leuke jongen, is t voor mij echt wel een date!
Je intentie en gevoel.quote:Op maandag 5 december 2011 10:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
tja wanneer is iets echt een date en wanneer is het gewoon wat drinken
Ja goed! Veel gedaan, maar erg leuk. Vrijdagavond dansen, nou, ik was echt compleet afgemat. Dat op FB gezet en toen had mn instructeur mn status nog geliked. Ja, die vindt dat prachtigquote:
Ik weet van niks andersquote:Op maandag 5 december 2011 10:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan heb jij gewoon een date met babs vanavond
Zo klinkt het ook zeker!quote:Op maandag 5 december 2011 10:23 schreef MNR het volgende:
Neeee, weer een goed weekend. Was gezellig
Dat hoeft Cue_ niet, die heeft ervaring.quote:Op maandag 5 december 2011 10:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Cue_ is aan het projecteren
Jaaaa! Die is goed iddquote:Op maandag 5 december 2011 10:25 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb van het weekend All Stars 2 gekeken in de bios. Tranen van het lachen
Hehe.quote:Op maandag 5 december 2011 10:26 schreef Spirit82 het volgende:
Mijn ex is zaterdag papa geworden van een zoontje. Op zich al maf, maar nog mafferder is dat hij de namen heeft gekregen die wij samen min of meer hebben uitgekozen toen we zelf met kindjes bezig waren...
Weet niet zo goed hoe ik hier nu over moet denken...
(sorry dat ik nu zelf over koters begin, maar wilde dit even kwijt)
Dat hij het mooie namen vond/vindtquote:Op maandag 5 december 2011 10:26 schreef Spirit82 het volgende:
Mijn ex is zaterdag papa geworden van een zoontje. Op zich al maf, maar nog mafferder is dat hij de namen heeft gekregen die wij samen min of meer hebben uitgekozen toen we zelf met kindjes bezig waren...
Die van mij heeft zaterdag voor de tweede keer gejonkt, wederom niet een naam die wij hadden bedachtquote:Op maandag 5 december 2011 10:26 schreef Spirit82 het volgende:
Leeeeuk! Men, dat is echt gezellig.quote:Op maandag 5 december 2011 10:26 schreef stbabylon het volgende:
En gisteren het Grote Sinterklaasspel gespeeld. Alle kado's op een stapel en dan met een dobbelsteen gaan ruilen, stelen, weggeven etc. Op het laatst toch nog een paar leuke kado's gehad
Gewoon geen namen meer bespreken totdat er een kind bij jou uitkomtquote:Op maandag 5 december 2011 10:29 schreef Spirit82 het volgende:
Ja dat is ook weer zo natuurlijk.. maar ik vind het wel raar omdat het dus eigenlijk iets van "ons" was... Nou is er geen "ons" meer by choice, maar toch!! RAAR!!
Ik moet zelf ook maar snel gaan jongen want er blijven zo verdomd weinig namen over
Hij houdt daar gewoon geen rekening meer mee. Je kunt het beter loslaten. Maar ja, dat moet je dan ook echt willenquote:Op maandag 5 december 2011 10:29 schreef Spirit82 het volgende:
Ja dat is ook weer zo natuurlijk.. maar ik vind het wel raar omdat het dus eigenlijk iets van "ons" was... Nou is er geen "ons" meer by choice, maar toch!! RAAR!!
Ik moet zelf ook maar snel gaan jongen want er blijven zo verdomd weinig namen over
Naja, we waren bezig met kindje maken/krijgen etc.. dus niet zo gek dat je het dan ook over namen hebt. En dit was een naam die IK mooi vond en IK wilde hem ook een tweede naam geven (de helft van de mannen in zijn familie heeft een bepaalde naam, en alle vrouwen in mijn familie heeft een bepaalde vrouwennaam) dus die wilde ik graag meegeven. En nou heet hun kindje zo, terwijl hij daar toen niet echt enthousiast over was. Ik vind het gewoon vreemd en het voelt raar. Een beetje als verraad.quote:Op maandag 5 december 2011 10:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon geen namen meer bespreken totdat er een kind bij jou uitkomt
Ach, knap is ze wel, alleen sociaal niet zo vaardig, zoals bleekquote:Op maandag 5 december 2011 10:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En zij was dan vast niet het schilderij of landschap dat je dan zou bewonderen
Ja echt wel. Vooral de mooi ingepakte handdoeken waren gewild roofgoed. En dan heb je op een gegeven moment een perfecte stapel kado's, ben je het binnen een ronde weer helemaal kwijtquote:
Mannen, in zijn familie, hij heeft een zoon. Jij wil dan toch niet meer die naamquote:Op maandag 5 december 2011 10:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Naja, we waren bezig met kindje maken/krijgen etc.. dus niet zo gek dat je het dan ook over namen hebt. En dit was een naam die IK mooi vond en IK wilde hem ook een tweede naam geven (de helft van de mannen in zijn familie heeft een bepaalde naam, en alle vrouwen in mijn familie heeft een bepaalde vrouwennaam) dus die wilde ik graag meegeven. En nou heet hun kindje zo, terwijl hij daar toen niet echt enthousiast over was. Ik vind het gewoon vreemd en het voelt raar. Een beetje als verraad.
quote:Op maandag 5 december 2011 10:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja echt wel. Vooral de mooi ingepakte handdoeken waren gewild roofgoed.
Heer-lijk.quote:En dan heb je op een gegeven moment een perfecte stapel kado's, ben je het binnen een ronde weer helemaal kwijt
Ik kan me er wel iets bij voorstellenquote:Op maandag 5 december 2011 10:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Naja, we waren bezig met kindje maken/krijgen etc.. dus niet zo gek dat je het dan ook over namen hebt. En dit was een naam die IK mooi vond en IK wilde hem ook een tweede naam geven (de helft van de mannen in zijn familie heeft een bepaalde naam, en alle vrouwen in mijn familie heeft een bepaalde vrouwennaam) dus die wilde ik graag meegeven. En nou heet hun kindje zo, terwijl hij daar toen niet echt enthousiast over was. Ik vind het gewoon vreemd en het voelt raar. Een beetje als verraad.
Tja misschien is het wat raar... maar blijkbaar is hij die naam mooi gaan vinden .quote:Op maandag 5 december 2011 10:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, ik ook.. Imho (en die mag je altijd lekker overslaan) kan Spirit beter hier geen aandacht aan schenken, er even goed pissig over zijn en dan heel hard van de harde schijf wissen. Het komt op mij een beetje over alsof er nog een dun lijntje ligt tussen haar en haar ex (van haar uit..). Lijkt me 10x beter voor jezelf als je dat lijntje gewoon overboord gooit. Uiteraard nadat je even flink gefoeterd hebtquote:Op maandag 5 december 2011 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan me er wel iets bij voorstellen
Ik zou het ook apart vinden.quote:Op maandag 5 december 2011 10:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Sem....quote:Op maandag 5 december 2011 10:38 schreef stbabylon het volgende:
Gewoon geen kinderen nemen, ook geen problemen met een hippe naam bedenken. 'Mijn zoon heet Sem, lekker gek *tihi*'
Open er een topic over.quote:Op maandag 5 december 2011 10:38 schreef stbabylon het volgende:
Gewoon geen kinderen nemen, ook geen problemen met een hippe naam bedenken. 'Mijn zoon heet Sem, lekker gek *tihi*'
Ja, dat denk ik niet!quote:Op maandag 5 december 2011 10:42 schreef CherryLips het volgende:
Zou z'n huidige vrouw/vriendin weten dat de naam van hun kind eigenlijk mede-bedacht is door zijn ex?
Nee, Spirit zou die naam waarschijnlijk niet gebruiken omdat het iets van haar en haar ex was.quote:Op maandag 5 december 2011 10:43 schreef Memento-Mori het volgende:
Tja en als spirit n kind zou krijgen zou,ze die naam ook geven en niks aan de hand. Hij is de naam waarschijnlijk toch mooi gaan vinden
Om bij je nieuwe partner een tweede naam te nemen ( of eerste) omdat die naam veel in de familie van je ex voorkomt.. ja dat lijkt me wel wat vreemdquote:Op maandag 5 december 2011 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Nee, Spirit zou die naam waarschijnlijk niet gebruiken omdat het iets van haar en haar ex was.
tja dan snap ik de fuzz ook niet, waarschijnlijk is ie toch de waarde van de familie'traditie' in gaan zien met dank aan spirit dan misschienquote:Op maandag 5 december 2011 10:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Om bij je nieuwe partner een tweede naam te nemen ( of eerste) omdat die naam veel in de familie van je ex voorkomt.. ja dat lijkt me wel wat vreemd
vind hem wel leuk, maar origineel nietquote:Op maandag 5 december 2011 10:49 schreef MNR het volgende:
Ik ben niet met kinderen bezig, noch met namen.
Toch vind ik Bounty voor mijn konijn heel origineel
Jij kent meer konijnen die Bounty heten?quote:Op maandag 5 december 2011 10:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
vind hem wel leuk, maar origineel niet
Naja, meer iets van mij gezien hij het niet wildequote:Op maandag 5 december 2011 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, Spirit zou die naam waarschijnlijk niet gebruiken omdat het iets van haar en haar ex was.
Hehe. Daar zal hij je eeuwig dankbaar voor zijn!quote:
En DAT is precies waar de schoen wringtquote:Op maandag 5 december 2011 10:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tja dan snap ik de fuzz ook niet, waarschijnlijk is ie toch de waarde van de familie'traditie' in gaan zien met dank aan spirit dan misschien
Ik denk niet dat je vuist in staat is om als baarmoeder te functioneren.quote:Op maandag 5 december 2011 10:52 schreef Nixx- het volgende:
Ik ben op dit moment wel bezig met een kind verwekken, maar ik heb nog geen namen bedacht.
fokken tijdens het fokkenquote:Op maandag 5 december 2011 10:52 schreef Nixx- het volgende:
Ik ben op dit moment wel bezig met een kind verwekken, maar ik heb nog geen namen bedacht.
Broer van een kennis van me heet Dio. Eigenlijk best lullig voor het broertjequote:
Nou, aan de ene kant is het kut dat niemand ook verstaat hoe je heet, aan de andere kant is het ook wel leuk om een originele naam te hebben!quote:Op maandag 5 december 2011 10:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
vind ik trouwens wel zielig.. een kind een naam geven die hij altijd moet spellen
Die heet Deo?quote:Op maandag 5 december 2011 10:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Broer van een kennis van me heet Dio. Eigenlijk best lullig voor het broertje
Originele namen bestaan niet. Tenzij je een randomizer gebruikt:quote:Op maandag 5 december 2011 10:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou, aan de ene kant is het kut dat niemand ook verstaat hoe je heet, aan de andere kant is het ook wel leuk om een originele naam te hebben!
Het hele 'origineel' willen zijn snap ik nooit zo.quote:Op maandag 5 december 2011 10:54 schreef Spirit82 het volgende:
Nou, aan de ene kant is het kut dat niemand ook verstaat hoe je heet, aan de andere kant is het ook wel leuk om een originele naam te hebben!
Weak!quote:Op maandag 5 december 2011 10:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Originele namen bestaan niet. Tenzij je een randomizer gebruikt:
Ervierhv is origineel.
Geloof dat er in Japan al iemand was met een @ in zijn/haar naam maar dat dat toen was afgekeurd (of daar debat over was).quote:Op maandag 5 december 2011 10:57 schreef Cue_ het volgende:
Wanneer zal de eerste Bre3z4h naam komen?
Nou, als niemand je naam ooit eerder heeft gehoord, vind ik em origineel genoegquote:Op maandag 5 december 2011 10:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Originele namen bestaan niet. Tenzij je een randomizer gebruikt:
Ervierhv is origineel.
Ging niet om origineel. Ging om vernoemen en "he kut, hoe maken we daar in vredesnaam een meisjesnaam van?! ............. oohhh... wacht.. JA! Klaar."quote:Op maandag 5 december 2011 10:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het hele 'origineel' willen zijn snap ik nooit zo.
Niemand? Dat zijn veel mensen om te checkenquote:Op maandag 5 december 2011 10:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou, als niemand je naam ooit eerder heeft gehoord, vind ik em origineel genoeg
quote:Op maandag 5 december 2011 10:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niemand? Dat zijn veel mensen om te checken
Zou je dat willen?quote:Op maandag 5 december 2011 10:59 schreef Ang3l het volgende:
Aan de kinderen?
ja. Als ik nog wil dan moet ik wel vats beginnen ja
Ik kan heel goed met kinderen omgaan, maar heb altijd geroepen "andermans kinderen!". Wil er zelf geen.quote:
Een homo stelletje met neger kindjesquote:Op maandag 5 december 2011 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan heel goed met kinderen omgaan, maar heb altijd geroepen "andermans kinderen!". Wil er zelf geen.
Maar nu sinds Yvo (hetero) begin ik een heel klein beetje terug te krabbelen
Oeh trouwens! Dit weekend Laatste dagen van Emma Blank gekocht
Nog niet gekeken.
Ja wel neger kindjes en geen negen kindjes!!!!quote:Op maandag 5 december 2011 11:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een homo stelletje met neger kindjes
Een neger of een spleetoog?quote:Op maandag 5 december 2011 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja wel neger kindjes en geen negen kindjes!!!!
En ALS ik kinderen zou "nemen" dan idd wel adopteren en niet zelf ergens maken bij iemand.
Er zijn al genoeg kinderen op de wereld zonder dat ik er lekker uit puur egoisme nog eentje bij wil maken.
Herman Brood die zijn dochter Sneetje wilde noemen.quote:Op maandag 5 december 2011 11:09 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil een Neger meisje en dan noem ik haar Emma Blank
Nee, een assecoire nemen is lekker altruistischquote:Op maandag 5 december 2011 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja wel neger kindjes en geen negen kindjes!!!!
En ALS ik kinderen zou "nemen" dan idd wel adopteren en niet zelf ergens maken bij iemand.
Er zijn al genoeg kinderen op de wereld zonder dat ik er lekker uit puur egoisme nog eentje bij wil maken.
quote:Op maandag 5 december 2011 11:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, een assecoire nemen is lekker altruistisch![]()
Zocht je op homo met kind?quote:
alle kinderen zijn schattigquote:Op maandag 5 december 2011 11:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat is er schattiger aan deze dan een Random andere baby?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is niks sjieks aan een baby op je arm en kots op je schouder hoorquote:Op maandag 5 december 2011 11:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, een assecoire nemen is lekker altruistisch![]()
En o wee als ze R&B gaan luisteren!quote:Op maandag 5 december 2011 11:19 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb ze niet, maar alleen mijn eigen kinderen zijn schattig, klaar.
schattig?quote:Op maandag 5 december 2011 11:20 schreef Ang3l het volgende:
En als je lieve homo's met schattige babies wil dan moet je gewoon ff googlen op neill Patrick Harris en baby
Oh, dat hoort erbij, zich afzetten tegen de ouders, daar komen ze wel van terug als ze weer normaal gaan nadenken.quote:
Nee, maar "negerkindjes zijn zo mooiquote:Op maandag 5 december 2011 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is niks sjieks aan een baby op je arm en kots op je schouder hoor
Er zijn best lelijke baby's. En deze vind ik niet lelijk.quote:Op maandag 5 december 2011 11:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat is er schattiger aan deze dan een Random andere baby?
Zou je ze ooit willen?quote:Op maandag 5 december 2011 11:19 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb ze niet, maar alleen mijn eigen kinderen zijn schattig, klaar.
Kinderen neem je niet, die krijg jequote:Op maandag 5 december 2011 11:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, maar "negerkindjes zijn zo mooi![]()
"
(wat ook zo is, ik ben gewoon een beetje aan het stoken, kinderen nemen is ALTIJD egoisitsch, want je wil het, anders neem je ze niet)
NPH vind ik niet bijzonder knap neequote:Op maandag 5 december 2011 11:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
schattig?Lelijk bedoel je
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 december 2011 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn best lelijke baby's. En deze vind ik niet lelijk.
Heb ik lol? Ik weet het gewoon niet. Ik weet dat Baby geen kinderen wil.quote:
Ah zo, ik dacht dat je een beetje liep te klooienquote:Op maandag 5 december 2011 11:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb ik lol? Ik weet het gewoon niet. Ik weet dat Baby geen kinderen wil.
Van HW wist ik dat hij een hekel heeft aan OUD en het achterlijke gedrag daar. Niet of hij een kinderwens heeft.
Nee.quote:Op maandag 5 december 2011 11:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ah zo, ik dacht dat je een beetje liep te klooien
Wel vaker gezegd, niet echt een hekel aan kinderen an sich, meer aan de ouders het daarbijbehorende debiele gedrag.quote:Op maandag 5 december 2011 11:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb ik lol? Ik weet het gewoon niet. Ik weet dat Baby geen kinderen wil.
Van HW wist ik dat hij een hekel heeft aan OUD en het achterlijke gedrag daar. Niet of hij een kinderwens heeft.
Net als jij!quote:Op maandag 5 december 2011 11:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee.
Ik denk dat jij wel voor in de toekomst een kinderwens hebt?
Dat gedeelte wist ik ook wel.quote:Op maandag 5 december 2011 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel vaker gezegd, niet echt een hekel aan kinderen an sich, meer aan de ouders het daarbijbehorende debiele gedrag.
Jullie samenquote:Op maandag 5 december 2011 11:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Net als jij!
Maar kan me niet voorstellen dat ik ooit een kind heb, zeg maar. Lijkt me zo maf!!
Ik heb dat wel ja. Weet niet of ik de verantwoordelijkheden en geduld heb maar je zal wel moetenquote:Op maandag 5 december 2011 11:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Net als jij!
Maar kan me niet voorstellen dat ik ooit een kind heb, zeg maar. Lijkt me zo maf!!
Volgens mij komt dat dan ineens heel rap "vanzelf".quote:Op maandag 5 december 2011 11:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb dat wel ja. Weet niet of ik de verantwoordelijkheden en geduld heb maar je zal wel moeten
Er staat wel ergens kinderfoto van mij ergens op FOK!quote:Op maandag 5 december 2011 11:27 schreef Ang3l het volgende:
Zeg. Weet je wat me leuk lijkt?
Als we hier foto's gaan plaatsen van onze baby tijd, met poepluiers!
Hoe heet dat ook weer? Dat natuurlijke gedrag? Damnit.. ik ben nog niet wakkerquote:Op maandag 5 december 2011 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat dan ineens heel rap "vanzelf".
Mijn ouders waren zo lief om daar geen foto's van te nemen. Gelukkig had je toen nog geen cameratelefoonsquote:Op maandag 5 december 2011 11:27 schreef Ang3l het volgende:
Zeg. Weet je wat me leuk lijkt?
Als we hier foto's gaan plaatsen van onze baby tijd, met poepluiers!
Moedergevoelens?quote:Op maandag 5 december 2011 11:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hoe heet dat ook weer? Dat natuurlijke gedrag? Damnit.. ik ben nog niet wakker
Gooi er een ander onderwerp in die interessant genoeg is en dan gaat de rest vanzelf meequote:Op maandag 5 december 2011 11:28 schreef 100% Tukker het volgende:
Kan iemand me PM'en als het niet meer overkinderen
gaat?
B.v.d.
100% Tukker
IIEEHHH!!! BLIJF UIT MN BUURT!!!quote:Op maandag 5 december 2011 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn ouders waren zo lief om daar geen foto's van te nemen. Gelukkig had je toen nog geen cameratelefoons![]()
Ze hebben wel foto's gemaakt toen ik de pokken had of weet ik veel wat voor besmettelijke puistenziekte.
quote:Op maandag 5 december 2011 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn ouders waren zo lief om daar geen foto's van te nemen. Gelukkig had je toen nog geen cameratelefoons![]()
Ze hebben wel foto's gemaakt toen ik de pokken had of weet ik veel wat voor besmettelijke puistenziekte.
Waarom ziet nou niemand de steek naar de OUD rel?quote:Op maandag 5 december 2011 11:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er staat wel ergens kinderfoto van mij ergens op FOK!
Ik whatsapp net naar mn vriend dat ik rammelende eierstokken krijg van al die facebookposts van mn ex.. Ben benieuwd of hij vanavond nog thuis komtquote:
Ik zag hem wel, maar vond het niet interessant genoeg om te reagerenquote:Op maandag 5 december 2011 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Waarom ziet nou niemand de steek naar de OUD rel?
Jij jaagt ze dan ook expres weg natuurlijkquote:Op maandag 5 december 2011 11:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik whatsapp net naar mn vriend dat ik rammelende eierstokken krijg van al die facebookposts van mn ex.. Ben benieuwd of hij vanavond nog thuis komt
We willen hier geen gejank danquote:Op maandag 5 december 2011 11:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik whatsapp net naar mn vriend dat ik rammelende eierstokken krijg van al die facebookposts van mn ex.. Ben benieuwd of hij vanavond nog thuis komt
Ik ben bang dat ik van deze niet zo makkelijk af komquote:Op maandag 5 december 2011 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij jaagt ze dan ook expres weg natuurlijk.
Hoe fucking cute was jij vroeger - deel 3quote:Op maandag 5 december 2011 11:31 schreef CherryLips het volgende:
hoe kom je daar nou weer zo snel bij
Hij lijkt op mijn zusje vroeger, die had het zelfde kapselquote:Op maandag 5 december 2011 11:32 schreef CherryLips het volgende:
Je lijkt op een vriendinnetje dat ik op de kleuterschool had.
quote:Op maandag 5 december 2011 11:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Iedereen heeft zo'n kapsel gehadquote:Op maandag 5 december 2011 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb dat kapsel ook nog een tijdje gehad geloof ik.
Een ex van mij begon Poing ed te luisteren en toen hebben haar ouders 3 uur opgesloten in een kamer met een stapel platen van U2. Helemaal goed gekomenquote:Op maandag 5 december 2011 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, dat hoort erbij, zich afzetten tegen de ouders, daar komen ze wel van terug als ze weer normaal gaan nadenken..
Van wie?quote:Op maandag 5 december 2011 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kinderen neem je niet, die krijg je
Kinderen neem je als je ze kan krijgen!quote:Op maandag 5 december 2011 11:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van wie?
Het is volgens mij nog altijd een bewuste keuze om een kind geboren te laten worden
PIquote:Op maandag 5 december 2011 11:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van wie?
Het is volgens mij nog altijd een bewuste keuze om een kind geboren te laten worden
Eerder bij de 1% in die tijd.quote:Op maandag 5 december 2011 11:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Die jas kan écht niet!Het is me duidelijk dat je ouders bij de 99% zitten...
1. het noemen van je exquote:Op maandag 5 december 2011 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij jaagt ze dan ook expres weg natuurlijk.
Het was een GRAPJE!!!!!!!!!!!!quote:
Zeg, heb jij een PM gehad?quote:Op maandag 5 december 2011 11:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kinderen neem je als je ze kan krijgen!
Ja, papa.quote:Op maandag 5 december 2011 11:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik doe niet aan PI's, je moet maar duidelijk zijn
Owww......quote:
En wanneer ga je trouwen?quote:Op maandag 5 december 2011 11:41 schreef Godtje het volgende:
Maar _Cue. Je date! Wanneer is de volgende? Komt er een 2e? is er gezoend?
En van mij!quote:Op maandag 5 december 2011 11:44 schreef CherryLips het volgende:
Nou, dan kan iedereen alleen genieten van mijn kinderfoto's
Geen idee, denk het wel, jaquote:Op maandag 5 december 2011 11:41 schreef Godtje het volgende:
Maar _Cue. Je date! Wanneer is de volgende? Komt er een 2e? is er gezoend?
nietquote:
Second Base?quote:
Ik ken de verschillende Bases nietquote:Op maandag 5 december 2011 11:46 schreef Godtje het volgende:
Second Base?
En denk het? Dat is een: Ik wil wel maar weet nog niet hoe hij er over denkt?
Waar ken je hem van?
Rammelende eierstokken, ik zeg 't je!quote:Op maandag 5 december 2011 11:50 schreef HeatWave het volgende:
Vrouwen die het initiatief nemen, ik vind het maar verdacht.
quote:Op maandag 5 december 2011 11:50 schreef HeatWave het volgende:
Vrouwen die het initiatief nemen, ik vind het maar verdacht.
Hij zegt dat hij wel even langs de drogist gaat voor een pak condoomsquote:Op maandag 5 december 2011 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
1. het noemen van je ex
2. het benoemen van rammelende eierstokken
Conclusie: Die is weg
First Base – This was almost always kissing, although one guy I knewquote:Op maandag 5 december 2011 11:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ken de verschillende Bases niet
Dat is een: er is nog niks concreets afgesproken, maar ik weet wel dat hij wil.
Ken hem van de kroeg. niet afgelopen maar die vrijdag daarvoor stond ik naast hem te dansen en keek ie me af en toe aan en raakten we uiteindelijk in gesprek en heb toen maar z'n nummer gevraagd
quote:Op maandag 5 december 2011 11:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
First Base – This was almost always kissing, although one guy I knew
thought it meant holding hands. Sometimes it was tongue kissing and
sometimes not.
Second Base – Variously this meant tongue kissing, breast feeling, or
outside the clothes genital contact.
Third Base – Usually this was a hand down the pants of you or your
partner.
Home Run – This was ALWAYS sex, although it was rarely reached in the
times when you had to refer to it in terms of bases.
Dan uhm first base..quote:Op maandag 5 december 2011 11:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is niet om te lachen. Dat is bloedserieus.
Ja-ha. Ik ga even heel hard mijn best doen om die enorme glimlach op mijn gezicht te onderdrukken.quote:Op maandag 5 december 2011 11:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is niet om te lachen. Dat is bloedserieus.
We kunnen ook nog verder gaanquote:
quote:Standardized Guide to the Bases!
On Deck – Having plans for a date
Strike-Out – Duh!!
Walk – Kissing
Bunt – Masturbation
Single – Tongue kissing
Double – Breasts/chest touched, some clothes off, lots of grabbing and
feels
Triple – Most of the clothes off, genital contact, mutual masturbation
Inside the park home run – Oral Sex
Home Run – SEX!
Ground Rule Double – would have sex, but no condom
Error – Condom breaks during sex
Banned for life for gambling – sex without condom
Hall of Fame – Marriage
Balk – Premature ejaculation
Pine Tar – KY jelly
Relief pitcher – Vibrator
Rain Delay – parents/roommate return home unexpectedly\
Box Seats – Waterbed
Seventh Inning Stretch – Unusual positions
Rookie – Virgin
Switch Hitter – Sex with her one night, and her brother the next.
Minor Leagues – Under 18
Loaded Bases – manage a trois
Grand Slam – Sex three times in twelve hours
Foul tip – VD
Three up and three down – impotency
Omdat je Honkbal niet kent. Sommige zijn echt vrij briljant.quote:Op maandag 5 december 2011 11:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die is niet eens zo leuk, vage naamgeving
quote:Relief pitcher – Vibrator
Loaded bases is een megage a trois, niet manage.quote:
Ben je ten dode opgeschreven als het zo ver is!quote:
blijkbaar!quote:Op maandag 5 december 2011 12:02 schreef MNR het volgende:
Ben je ten dode opgeschreven als het zo ver is!
Nou ok, omdat jij het bentquote:
Ik heb wel eens met een vriendin van mij gezoend en later die dag ook met haar broertje.. best vaagquote:Op maandag 5 december 2011 12:05 schreef stbabylon het volgende:
Als zowel broer en zus lekker zijn, echt wel
controle??quote:Op maandag 5 december 2011 12:07 schreef stbabylon het volgende:
Alweer bijna vrij (12:30)![]()
Omdat ik naar de tandarts moet![]()
Hmmm... volgens mij zit ik er dan naast met m'n Fatboy.quote:Raad het cadeau van vandaag: we hebben ons snelste cadeau vandaag op de weegschaal gezet".
O ja!quote:
Nou, ik denk wel een aantal gaatjes en dat er twee verstandskiezen uit moeten. Dus meevallen.. mwahquote:Op maandag 5 december 2011 12:15 schreef MNR het volgende:
[..]
O ja!
Nou, het is heel simpel hoor. Als je nu nergens last van hebt, zal het wel meevallen
Dat wil nog wel eens tegenvallenquote:Op maandag 5 december 2011 12:15 schreef MNR het volgende:
O ja!
Nou, het is heel simpel hoor. Als je nu nergens last van hebt, zal het wel meevallen
Die verstandskiezen doen ze niet in 1 keer (volgens mij). Ik weet t niet, want ik heb alles nogquote:Op maandag 5 december 2011 12:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, ik denk wel een aantal gaatjes en dat er twee verstandskiezen uit moeten. Dus meevallen.. mwah
Had ie maar eerder moeten gaanquote:Op maandag 5 december 2011 12:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Probeer ik hem een beetje gerust te stellen
Oooooooooh! Niets aan het handje dus. Krassen van het haakje is tegenwoordig veel minder vervelend. Technologie is verbeterd.quote:Op maandag 5 december 2011 12:22 schreef stbabylon het volgende:
Er gaat nu alleen gekeken worden hoor. Over een maand, als ik mijn tandartsverzekering plus plus plus heb, dan gaat er pas echt wat gebeuren
Maar goed, alleen al het krassen van dat haakje vind ik kut. Extreem kut.
Het is misschien allemaal wel verbeterd, maar het maakt nog steeds lawaai.. ten tweede schieten altijd wel ergens iets te ver, waardoor het pijn doet etc etc. Het is en blijft geen lolletjequote:Op maandag 5 december 2011 12:24 schreef MNR het volgende:
Oooooooooh! Niets aan het handje dus. Krassen van het haakje is tegenwoordig veel minder vervelend. Technologie is verbeterd.
ik moet dan alleen nog ff n slaapplek regelen in utreg of adam voor vanavondquote:
Het enige wat ik vervelend vind, is als ze recht op een zenuw zitten. Ik geef dan een kick en daarna gaan ze weer gewoon, zonder pijn, verder. Bij ons zijn ze heel secuur. Heb deze tandarts ook al 30 jaar.quote:Op maandag 5 december 2011 12:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is misschien allemaal wel verbeterd, maar het maakt nog steeds lawaai.. ten tweede schieten altijd wel ergens iets te ver, waardoor het pijn doet etc etc. Het is en blijft geen lolletje
Ik zal bij mij niet aanbiedenquote:Op maandag 5 december 2011 12:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik moet dan alleen nog ff n slaapplek regelen in utreg of adam voor vanavond
Smith&Burrows paradiso
in den haag was het vrij vroeg afgelopen maar ik gok dat ik niet weer in Maastricht komt,. maar anderszijds ben ik ook wel zo;n autist die t liefst thuis slaaptquote:
Nice!quote:Op maandag 5 december 2011 12:26 schreef MNR het volgende:
Het enige wat ik vervelend vind, is als ze recht op een zenuw zitten. Ik geef dan een kick en daarna gaan ze weer gewoon, zonder pijn, verder. Bij ons zijn ze heel secuur. Heb deze tandarts ook al 30 jaar.
Heb ik ook vroeger gehad, dat mijn kaak openlag bij de chirug, maar deed geen greintje zeerquote:Op maandag 5 december 2011 12:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nice!![]()
Ik heb sinds kort een nieuwe die is wel oke, de ouwe trouwens ook wel. Maar heb enkel mijn melktanden destijds moeten laten trekken.. door de kaakchirurg door mijn tandvlees heen laten boren voor een tand die versleept moest worden.
Maar de laatste jaren eig niets gehad*afklopt*
Das toch bijna bij alles? Van mij hoeft het ook niet hoor.quote:Op maandag 5 december 2011 12:30 schreef Memento-Mori het volgende:
CL op site van paradiso staat iets over n voorprogramma
Op mijn kaartje nietquote:Op maandag 5 december 2011 12:30 schreef Memento-Mori het volgende:
CL op site van paradiso staat iets over n voorprogramma
In den haag was het nietquote:Op maandag 5 december 2011 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das toch bijna bij alles? Van mij hoeft het ook niet hoor.
Seated in Paradiso?quote:Op maandag 5 december 2011 12:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
In den haag was het nieten er staat ook niet bij wat het dan is, het is (als het goed is) ook seated dus wel iets anders dan n normaal concert
Zeker alleen op het balkon dan?quote:Op maandag 5 december 2011 12:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jup, werd door de mannen zelf op twitter gezet dus dan zal t wel
hUH? wE HEBBEN TOCH NOG EEN JAAR?quote:Op maandag 5 december 2011 12:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb hier geen sirenes. We gaan hartstikke dood.
dat weet ik dus niet, het leek mij ook vrij stug vandaar de (als het goed is)quote:Op maandag 5 december 2011 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeker alleen op het balkon dan?.
Nee, denk ook beneden. Wel lekker eigenlijk. Ik word oud.quote:Op maandag 5 december 2011 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeker alleen op het balkon dan?.
Ik hoop het voor jequote:Op maandag 5 december 2011 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, denk ook beneden. Wel lekker eigenlijk. Ik word oud.
Je komt nu wel heel dramatisch en wanhopig overquote:Op maandag 5 december 2011 12:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
hUH? wE HEBBEN TOCH NOG EEN JAAR?
O kut. Caps. En te lui.
Anders moet ik m'n wandelstok meenemen. Kun je wel lekker mee meppen.quote:
Ok,nou ja, zou kunnen verder, ik ben in mijn leven 1 keer bij een zitconcert geweest, Sarah Mcloughlan (ofzo) met innepin, saaaaaaaaaiquote:Op maandag 5 december 2011 12:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat weet ik dus niet, het leek mij ook vrij stug vandaar de (als het goed is)maar het is wel zitmuziek ook nouja ik heb nog even de tijd om te twijfelen
Ik bij Tori Amos in de Ahoy. Maar als je daarbij moet blijven staan krijg je echt een stijve rug van het gehang.quote:Op maandag 5 december 2011 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok,nou ja, zou kunnen verder, ik ben in mijn leven 1 keer bij een zitconcert geweest, Sarah Mcloughlan (ofzo) met innepin, saaaaaaaaai.
hahahaquote:Op maandag 5 december 2011 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok,nou ja, zou kunnen verder, ik ben in mijn leven 1 keer bij een zitconcert geweest, Sarah Mcloughlan (ofzo) met innepin, saaaaaaaaai.
Editors-liedjesquote:Op maandag 5 december 2011 12:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hahahamaar dit is Tom Smith
ik houd van zn stem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |