Ik vind een Kindle gewoon praktisch. Voor lange vlieg/treinreizen, of gewoon voor in de bus. Eig dus voor onderwegquote:Op maandag 5 december 2011 09:46 schreef CherryLips het volgende:
Het koopverslaafde wijf in me vind een Kindle wel leuk.
Maar gewone boeken zijn leuker en goedkoper.
Die gedachte had ik ook.. maar jaquote:Op maandag 5 december 2011 09:48 schreef Barbusse het volgende:
Vanwege de TT zit ik er sterk aan te denken het bij deze post in dit topic te laten....
Niet als je ze gewoon downloadtquote:Op maandag 5 december 2011 09:46 schreef CherryLips het volgende:
Het koopverslaafde wijf in me vind een Kindle wel leuk.
Maar gewone boeken zijn leuker en goedkoper.
aansteller.quote:Op maandag 5 december 2011 09:48 schreef Barbusse het volgende:
Vanwege de TT zit ik er sterk aan te denken het bij deze post in dit topic te laten....
Vanaf nu alle TT's met kinderen erinquote:Op maandag 5 december 2011 09:48 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga nooit op vakantiequote:Op maandag 5 december 2011 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet als je ze gewoon downloadt.
En echte boeken zijn zwaar, groot en je neemt er niet 10 mee op vakantie.
Zullen we eens al die kinderen in jou stoppen!quote:Op maandag 5 december 2011 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vanaf nu alle TT's met kinderen erin.
whutquote:Op maandag 5 december 2011 09:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zullen we eens al die kinderen in jou stoppen!
OK, die mag je paintenquote:Op maandag 5 december 2011 09:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je 10 boeken kunt lezen op vakantie, doe je iets verkeerd.quote:Op maandag 5 december 2011 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet als je ze gewoon downloadt.
En echte boeken zijn zwaar, groot en je neemt er niet 10 mee op vakantie.
Niet andersom?quote:Op maandag 5 december 2011 09:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb er 5 gelezen in twee weken. Maar heerlijk in de hangmat terwijl vriendinnetje aan het werk was smorgensquote:Op maandag 5 december 2011 09:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je 10 boeken kunt lezen op vakantie, doe je iets verkeerd.
Ja, dus? Als je kan FOK!ken kan je ook paintenquote:
true, maar dan nog als neem je er 1 mee (bijv de laatste harry potter) dan heb je al 1/4 van het gewicht bij je met een e-readerquote:Op maandag 5 december 2011 09:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je 10 boeken kunt lezen op vakantie, doe je iets verkeerd.
Painten is meer werk en moet je creatief voor zijn. Eerlijk gezegd die ik het wel voor me. Armpje van de een, beetje van de ander, hoofdje nog van zo'n ander kind.. allemaal in jouw gatquote:Op maandag 5 december 2011 09:52 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dus? Als je kan FOK!ken kan je ook painten.
Of geef je gewoon toe dat je opmerking nergens op sloeg?.
OK, you need helpquote:Op maandag 5 december 2011 09:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Painten is meer werk en moet je creatief voor zijn. Eerlijk gezegd die ik het wel voor me. Armpje van de een, beetje van de ander, hoofdje nog van zo'n ander kind.. allemaal in jouw gat
Ik zie alleen een hoofd in z'n gatquote:Op maandag 5 december 2011 09:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Painten is meer werk en moet je creatief voor zijn. Eerlijk gezegd die ik het wel voor me. Armpje van de een, beetje van de ander, hoofdje nog van zo'n ander kind.. allemaal in jouw gat
Het is het waard, vanwege de leesbaarheid, het kunnen vasthouden, de geur, de leeservaringquote:Op maandag 5 december 2011 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
true, maar dan nog als neem je er 1 mee (bijv de laatste harry potter) dan heb je al 1/4 van het gewicht bij je met een e-reader.
Nog geneukt?quote:Op maandag 5 december 2011 09:58 schreef Cue_ het volgende:
Oeeh ik had gister trouwens een soort van date, was best gezellig
geen moeite mee, maar goed, ik ben dan ook van de techniek etcquote:Op maandag 5 december 2011 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is het waard, vanwege de leesbaarheid, het kunnen vasthouden, de geur, de leeservaring
Vind ik (bah.. nuance)
Ik schakel op t juiste moment in. Vertel!quote:Op maandag 5 december 2011 09:58 schreef Cue_ het volgende:
quote:Op maandag 5 december 2011 10:03 schreef HeatWave het volgende:
Zag net in de bus dat grietje van een paar maanden geleden van die flutdate, wanhopige pogingen doen om aandacht te trekken, mijn nu.nl was opeens heel erg boeiend.
Anders was het uitzicht wel heel erg mooi geweest hoorquote:
Goeiemorgen babsjequote:Op maandag 5 december 2011 10:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zeg toch nog dat hij niet dubbelzinnig bedoelt is!!!
okquote:Op maandag 5 december 2011 09:43 schreef Cue_ het volgende:
Uhm.. niet dat ik weet nog in ieder geval Godt.
En zij was dan vast niet het schilderij of landschap dat je dan zou bewonderenquote:Op maandag 5 december 2011 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Anders was het uitzicht wel heel erg mooi geweest hoor.
Soort van?quote:Op maandag 5 december 2011 09:58 schreef Cue_ het volgende:
Leg jij nou maar uit wanneer iets een date is en wanneer het gewoon iets drinken is. Zal ik mijn dromen voor vannacht alvast rangschikken.quote:Op maandag 5 december 2011 10:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan je vanavond heerlijk dromen van jou en babsie
Je moet er gewoon geen stempel opplakkenquote:Op maandag 5 december 2011 10:13 schreef MNR het volgende:
Leg jij nou maar uit wanneer iets een date is en wanneer het gewoon iets drinken is. Zal ik mijn dromen voor vannacht alvast rangschikken.
Nou, als ik wat ga drinken met die erg leuke jongen, is t voor mij echt wel een date!quote:Op maandag 5 december 2011 10:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je moet er gewoon geen stempel opplakken
Dan heb jij gewoon een date met babs vanavondquote:Op maandag 5 december 2011 10:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, als ik wat ga drinken met die erg leuke jongen, is t voor mij echt wel een date!
Je intentie en gevoel.quote:Op maandag 5 december 2011 10:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
tja wanneer is iets echt een date en wanneer is het gewoon wat drinken
Ja goed! Veel gedaan, maar erg leuk. Vrijdagavond dansen, nou, ik was echt compleet afgemat. Dat op FB gezet en toen had mn instructeur mn status nog geliked. Ja, die vindt dat prachtigquote:
Ik weet van niks andersquote:Op maandag 5 december 2011 10:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan heb jij gewoon een date met babs vanavond
Zo klinkt het ook zeker!quote:Op maandag 5 december 2011 10:23 schreef MNR het volgende:
Neeee, weer een goed weekend. Was gezellig
Dat hoeft Cue_ niet, die heeft ervaring.quote:Op maandag 5 december 2011 10:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Cue_ is aan het projecteren
Jaaaa! Die is goed iddquote:Op maandag 5 december 2011 10:25 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb van het weekend All Stars 2 gekeken in de bios. Tranen van het lachen
Hehe.quote:Op maandag 5 december 2011 10:26 schreef Spirit82 het volgende:
Mijn ex is zaterdag papa geworden van een zoontje. Op zich al maf, maar nog mafferder is dat hij de namen heeft gekregen die wij samen min of meer hebben uitgekozen toen we zelf met kindjes bezig waren...
Weet niet zo goed hoe ik hier nu over moet denken...
(sorry dat ik nu zelf over koters begin, maar wilde dit even kwijt)
Dat hij het mooie namen vond/vindtquote:Op maandag 5 december 2011 10:26 schreef Spirit82 het volgende:
Mijn ex is zaterdag papa geworden van een zoontje. Op zich al maf, maar nog mafferder is dat hij de namen heeft gekregen die wij samen min of meer hebben uitgekozen toen we zelf met kindjes bezig waren...
Die van mij heeft zaterdag voor de tweede keer gejonkt, wederom niet een naam die wij hadden bedachtquote:Op maandag 5 december 2011 10:26 schreef Spirit82 het volgende:
Leeeeuk! Men, dat is echt gezellig.quote:Op maandag 5 december 2011 10:26 schreef stbabylon het volgende:
En gisteren het Grote Sinterklaasspel gespeeld. Alle kado's op een stapel en dan met een dobbelsteen gaan ruilen, stelen, weggeven etc. Op het laatst toch nog een paar leuke kado's gehad
Gewoon geen namen meer bespreken totdat er een kind bij jou uitkomtquote:Op maandag 5 december 2011 10:29 schreef Spirit82 het volgende:
Ja dat is ook weer zo natuurlijk.. maar ik vind het wel raar omdat het dus eigenlijk iets van "ons" was... Nou is er geen "ons" meer by choice, maar toch!! RAAR!!
Ik moet zelf ook maar snel gaan jongen want er blijven zo verdomd weinig namen over
Hij houdt daar gewoon geen rekening meer mee. Je kunt het beter loslaten. Maar ja, dat moet je dan ook echt willenquote:Op maandag 5 december 2011 10:29 schreef Spirit82 het volgende:
Ja dat is ook weer zo natuurlijk.. maar ik vind het wel raar omdat het dus eigenlijk iets van "ons" was... Nou is er geen "ons" meer by choice, maar toch!! RAAR!!
Ik moet zelf ook maar snel gaan jongen want er blijven zo verdomd weinig namen over
Naja, we waren bezig met kindje maken/krijgen etc.. dus niet zo gek dat je het dan ook over namen hebt. En dit was een naam die IK mooi vond en IK wilde hem ook een tweede naam geven (de helft van de mannen in zijn familie heeft een bepaalde naam, en alle vrouwen in mijn familie heeft een bepaalde vrouwennaam) dus die wilde ik graag meegeven. En nou heet hun kindje zo, terwijl hij daar toen niet echt enthousiast over was. Ik vind het gewoon vreemd en het voelt raar. Een beetje als verraad.quote:Op maandag 5 december 2011 10:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon geen namen meer bespreken totdat er een kind bij jou uitkomt
Ach, knap is ze wel, alleen sociaal niet zo vaardig, zoals bleekquote:Op maandag 5 december 2011 10:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En zij was dan vast niet het schilderij of landschap dat je dan zou bewonderen
Ja echt wel. Vooral de mooi ingepakte handdoeken waren gewild roofgoed. En dan heb je op een gegeven moment een perfecte stapel kado's, ben je het binnen een ronde weer helemaal kwijtquote:
Mannen, in zijn familie, hij heeft een zoon. Jij wil dan toch niet meer die naamquote:Op maandag 5 december 2011 10:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Naja, we waren bezig met kindje maken/krijgen etc.. dus niet zo gek dat je het dan ook over namen hebt. En dit was een naam die IK mooi vond en IK wilde hem ook een tweede naam geven (de helft van de mannen in zijn familie heeft een bepaalde naam, en alle vrouwen in mijn familie heeft een bepaalde vrouwennaam) dus die wilde ik graag meegeven. En nou heet hun kindje zo, terwijl hij daar toen niet echt enthousiast over was. Ik vind het gewoon vreemd en het voelt raar. Een beetje als verraad.
quote:Op maandag 5 december 2011 10:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja echt wel. Vooral de mooi ingepakte handdoeken waren gewild roofgoed.
Heer-lijk.quote:En dan heb je op een gegeven moment een perfecte stapel kado's, ben je het binnen een ronde weer helemaal kwijt
Ik kan me er wel iets bij voorstellenquote:Op maandag 5 december 2011 10:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Naja, we waren bezig met kindje maken/krijgen etc.. dus niet zo gek dat je het dan ook over namen hebt. En dit was een naam die IK mooi vond en IK wilde hem ook een tweede naam geven (de helft van de mannen in zijn familie heeft een bepaalde naam, en alle vrouwen in mijn familie heeft een bepaalde vrouwennaam) dus die wilde ik graag meegeven. En nou heet hun kindje zo, terwijl hij daar toen niet echt enthousiast over was. Ik vind het gewoon vreemd en het voelt raar. Een beetje als verraad.
Tja misschien is het wat raar... maar blijkbaar is hij die naam mooi gaan vinden .quote:Op maandag 5 december 2011 10:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, ik ook.. Imho (en die mag je altijd lekker overslaan) kan Spirit beter hier geen aandacht aan schenken, er even goed pissig over zijn en dan heel hard van de harde schijf wissen. Het komt op mij een beetje over alsof er nog een dun lijntje ligt tussen haar en haar ex (van haar uit..). Lijkt me 10x beter voor jezelf als je dat lijntje gewoon overboord gooit. Uiteraard nadat je even flink gefoeterd hebtquote:Op maandag 5 december 2011 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan me er wel iets bij voorstellen
Ik zou het ook apart vinden.quote:Op maandag 5 december 2011 10:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Sem....quote:Op maandag 5 december 2011 10:38 schreef stbabylon het volgende:
Gewoon geen kinderen nemen, ook geen problemen met een hippe naam bedenken. 'Mijn zoon heet Sem, lekker gek *tihi*'
Open er een topic over.quote:Op maandag 5 december 2011 10:38 schreef stbabylon het volgende:
Gewoon geen kinderen nemen, ook geen problemen met een hippe naam bedenken. 'Mijn zoon heet Sem, lekker gek *tihi*'
Ja, dat denk ik niet!quote:Op maandag 5 december 2011 10:42 schreef CherryLips het volgende:
Zou z'n huidige vrouw/vriendin weten dat de naam van hun kind eigenlijk mede-bedacht is door zijn ex?
Nee, Spirit zou die naam waarschijnlijk niet gebruiken omdat het iets van haar en haar ex was.quote:Op maandag 5 december 2011 10:43 schreef Memento-Mori het volgende:
Tja en als spirit n kind zou krijgen zou,ze die naam ook geven en niks aan de hand. Hij is de naam waarschijnlijk toch mooi gaan vinden
Om bij je nieuwe partner een tweede naam te nemen ( of eerste) omdat die naam veel in de familie van je ex voorkomt.. ja dat lijkt me wel wat vreemdquote:Op maandag 5 december 2011 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Nee, Spirit zou die naam waarschijnlijk niet gebruiken omdat het iets van haar en haar ex was.
tja dan snap ik de fuzz ook niet, waarschijnlijk is ie toch de waarde van de familie'traditie' in gaan zien met dank aan spirit dan misschienquote:Op maandag 5 december 2011 10:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Om bij je nieuwe partner een tweede naam te nemen ( of eerste) omdat die naam veel in de familie van je ex voorkomt.. ja dat lijkt me wel wat vreemd
vind hem wel leuk, maar origineel nietquote:Op maandag 5 december 2011 10:49 schreef MNR het volgende:
Ik ben niet met kinderen bezig, noch met namen.
Toch vind ik Bounty voor mijn konijn heel origineel
Jij kent meer konijnen die Bounty heten?quote:Op maandag 5 december 2011 10:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
vind hem wel leuk, maar origineel niet
Naja, meer iets van mij gezien hij het niet wildequote:Op maandag 5 december 2011 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, Spirit zou die naam waarschijnlijk niet gebruiken omdat het iets van haar en haar ex was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |