Ik heb tot nu toe 125 uur gespeeld. Het spel is uit sinds 11 november. Reken maar uit.quote:
Bedankt Patjen.quote:
ongeveer 5 duzquote:Op zondag 4 december 2011 23:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe 125 uur gespeeld. Het spel is uit sinds 11 november. Reken maar uit.
Ik moet het nog steeds spelen, vrienden smeken me ook gewoon bijna om het te gaan spelen. Mijn broer ook, en toch, toch speel ik het nog niet.quote:Op zondag 4 december 2011 23:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe 125 uur gespeeld. Het spel is uit sinds 11 november. Reken maar uit.
hahahaahaquote:Op zondag 4 december 2011 23:41 schreef Rezania het volgende:
125/23=5,43478261 uur gemiddeld per dag. Dat is best wel veel eigenlijk.
Ik was bloedserieusquote:Op zondag 4 december 2011 23:43 schreef coban het volgende:
Huh dalando serieus verloofd?ik dacht dat je grapje maakte haha
Gefeliciteerd en alles
Wacht wat echt.quote:Op zondag 4 december 2011 23:43 schreef coban het volgende:
Huh dalando serieus verloofd?ik dacht dat je grapje maakte haha
Gefeliciteerd en alles
Dankjewel flipsquote:Op zondag 4 december 2011 23:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wacht wat echt.
Dan gefeliciteerd ja
quote:Op zondag 4 december 2011 23:44 schreef BBQSausage het volgende:
Gefeliciteerd Dalando!
Oh wacht, heb ik al gedaan.
Nee had alleen in je ondertitel gezien ik dacht zal wel grapje zijn hahaquote:Op zondag 4 december 2011 23:43 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik was bloedserieus.
Bedankt koetsjiekoezus![]()
Ik heb mn voet omhoog gehaald en op mn muis gelegd, dat werkte niet,.quote:
Prima. Kijken wat je waard bent op de dansvloer.quote:
Dat is dan ook geen staan.quote:Op zondag 4 december 2011 23:45 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik heb mn voet omhoog gehaald en op mn muis gelegd, dat werkte niet,.
Ja. Datum is nog niet bekend, nog niks is geregeld. Het staat alleen vast: WIJ (Lees: ik en mijn vriendin) GAAN TROUWEN.quote:Op zondag 4 december 2011 23:45 schreef coban het volgende:
[..]
Nee had alleen in je ondertitel gezien ik dacht zal wel grapje zijn hahaben je serieus van plan te trouwen binnenkort ofzo?
Tevens ben ik je zusje en ben ik sowieso op de bruiloft in tegenstelling tot de rest hier omg yeah
Ik dans niet sorry. ¤0 waarschijnlijk.quote:Op zondag 4 december 2011 23:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Prima. Kijken wat je waard bent op de dansvloer.
Drama alom. Wellicht ben je iets om tegen aan te babbelen.quote:Op zondag 4 december 2011 23:47 schreef coban het volgende:
[..]
Ik dans niet sorry. ¤0 waarschijnlijk.
Wat miest ik anders lezen?quote:Op zondag 4 december 2011 23:46 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja. Datum is nog niet bekend, nog niks is geregeld. Het staat alleen vast: WIJ (Lees: ik en mijn vriendin) GAAN TROUWEN.
Hij dacht dat jij je aangesproken zou voelen.quote:Op zondag 4 december 2011 23:48 schreef coban het volgende:
[..]
Wat miest ik anders lezen?
Haha superleuk wel
Nee sorry, ben echt niks waard. In alle opzichten niet. Het is heel ernstig ik weet.quote:Op zondag 4 december 2011 23:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Drama alom. Wellicht ben je iets om tegen aan te babbelen.
Iewl ik doe niet aan incest iewlquote:Op zondag 4 december 2011 23:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij dacht dat jij je aangesproken zou voelen.Wat schattig!
Uhuh, wij zijn hartstikke tolerant hier op FOK!.quote:Op zondag 4 december 2011 23:50 schreef BBQSausage het volgende:
Maar even voor de duidelijkheid, ik lach hem niet uit.
Dat levert de beste seks op.quote:Op zondag 4 december 2011 23:49 schreef coban het volgende:
[..]
Nee sorry, ben echt niks waard. In alle opzichten niet. Het is heel ernstig ik weet.
Dalando is mijn broerquote:Op zondag 4 december 2011 23:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik weet niet wat trouwen in jouw woordenboek betekent, maareh..
Nouquote:Op zondag 4 december 2011 23:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar trouwen is geen incest plegen hè.
Incestgenen?quote:Op zondag 4 december 2011 23:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het zit in m'n genen, zeggen ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |