Hihi wat een gekke dwaze meid is die Lady Gaga tochquote:
Haha, duidelijk een non-verloofde.quote:Op zondag 4 december 2011 23:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hihi wat een gekke dwaze meid is die Lady Gaga toch![]()
Wel een leuk kontje, dat dan weer wel.
Ja ik dacht dit al eerder gelezen te hebben, maar ik las ook ergens dat het te snel ging toch? Wut.quote:
Ok, heb ik gedaan, hier met die vrieslolly.quote:Op zondag 4 december 2011 23:29 schreef Dalando het volgende:
Degene die van 1:32 tot 2:10 luistert krijgt van mij een vrieslollie
Ja, nee, ze was achter mijn rug om aan het nadenken over trouwen, en toen had ze een ring gekocht, maar telkens als ze naar die ring keek dacht ze na of het niet te snel ging allemaal, ze werd helemaal depressief, maar toen ze die ring aan mij liet zien, borg ik het op, gingen we even friemelen, en toen de volgende dag gingen we officieel verloven.quote:Op zondag 4 december 2011 23:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja ik dacht dit al eerder gelezen te hebben, maar ik las ook ergens dat het te snel ging toch? Wut.
Wel baas
Hoe was het?quote:Op zondag 4 december 2011 23:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ok, heb ik gedaan, hier met die vrieslolly.
quote:Op zondag 4 december 2011 23:34 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja, nee, ze was achter mijn rug om aan het nadenken over trouwen, en toen had ze een ring gekocht, maar telkens als ze naar die ring keek dacht ze na of het niet te snel ging allemaal, ze werd helemaal depressief, maar toen ze die ring aan mij liet zien, borg ik het op, gingen we even friemelen, en toen de volgende dag gingen we officieel verloven.
Ik echt helemaal blij nu maar dagen voelen zo anders ineens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |