Dat is ook meteen waar ik aan dacht toen ik dat stukje in mijn mond voelde.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:20 schreef K4rJ4kC het volgende:
wees blij dat je dit niet hebt: http://www.blackmediascoo(...)ing-dead-rat-in-can/
Guys, do your research and don't take everything on the internet for face value. It was later reported (and noted in a public release from the company that produces Monster) that this young man had left the open can in his car for a period of time before deciding to finish it, giving ample time for an unknowing mouse to crawl in and drown itself. Besides, if the mouse was, indeed, trapped in the can during the manufacturing process, it would have deteriorated significantly, if not entirely, before this young man even purchased the drinkquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:20 schreef K4rJ4kC het volgende:
wees blij dat je dit niet hebt: http://www.blackmediascoo(...)ing-dead-rat-in-can/
Dit. Want ik wil weten wat het was.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:32 schreef Angel-Joy het volgende:
Gewoon in een glas schenken en kijken wat het is
Post een pic, is altijd vermakelijkquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:23 schreef BBQSausage het volgende:
Ik zal zo dat blik even leeggooien in een glas, ben aan de ene kant benieuwd, maar aan de andere kant wil ik niet weten wat ik in m'n mond heb gehad.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:31 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Post een pic, is altijd vermakelijk
Pics?quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:26 schreef BBQSausage het volgende:
Oké, het ziet er echt fucking smerig uit![]()
Lijken wel losse opgedroogde vellen van een bestanddeel ofzo, geen idee.
In dit geval was het eigenlijk ook een blik drinken, maar blikjes van 0.33cl noem ik geen blikken.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:29 schreef Garisson72 het volgende:
'een blikje drinken' klinkt een beetje als kindertaal, zoiets als 'ik doe naar daar toe lopen.'
Een blik is geen vloeistof, dus hoe wilde je een blik gaan drinken?quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
In dit geval was het eigenlijk ook een blik drinken, maar blikjes van 0.33cl noem ik geen blikken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |