Dat is ook meteen waar ik aan dacht toen ik dat stukje in mijn mond voelde.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:20 schreef K4rJ4kC het volgende:
wees blij dat je dit niet hebt: http://www.blackmediascoo(...)ing-dead-rat-in-can/
Guys, do your research and don't take everything on the internet for face value. It was later reported (and noted in a public release from the company that produces Monster) that this young man had left the open can in his car for a period of time before deciding to finish it, giving ample time for an unknowing mouse to crawl in and drown itself. Besides, if the mouse was, indeed, trapped in the can during the manufacturing process, it would have deteriorated significantly, if not entirely, before this young man even purchased the drinkquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:20 schreef K4rJ4kC het volgende:
wees blij dat je dit niet hebt: http://www.blackmediascoo(...)ing-dead-rat-in-can/
Dit. Want ik wil weten wat het was.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:32 schreef Angel-Joy het volgende:
Gewoon in een glas schenken en kijken wat het is
Post een pic, is altijd vermakelijkquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:23 schreef BBQSausage het volgende:
Ik zal zo dat blik even leeggooien in een glas, ben aan de ene kant benieuwd, maar aan de andere kant wil ik niet weten wat ik in m'n mond heb gehad.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:31 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Post een pic, is altijd vermakelijk
Pics?quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:26 schreef BBQSausage het volgende:
Oké, het ziet er echt fucking smerig uit![]()
Lijken wel losse opgedroogde vellen van een bestanddeel ofzo, geen idee.
In dit geval was het eigenlijk ook een blik drinken, maar blikjes van 0.33cl noem ik geen blikken.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:29 schreef Garisson72 het volgende:
'een blikje drinken' klinkt een beetje als kindertaal, zoiets als 'ik doe naar daar toe lopen.'
Een blik is geen vloeistof, dus hoe wilde je een blik gaan drinken?quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
In dit geval was het eigenlijk ook een blik drinken, maar blikjes van 0.33cl noem ik geen blikken.
Ah, zo. Ik had ook nuttigen, leegdrinken, drinken uit etc. kunnen typen. Het was nog vroeg, mijn excuses.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:35 schreef OEM het volgende:
[..]
Een blik is geen vloeistof, dus hoe wilde je een blik gaan drinken?
Wat voor blikje drinken was het?quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:42 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Alle witte stukjes die je ziet, zijn dus aan de harde kant. Het is geen schuim of iets dergelijks.
Laat de voorspelbare reacties maar komen.
CUM JUICE!!1quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:42 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Alle witte stukjes die je ziet, zijn dus aan de harde kant. Het is geen schuim of iets dergelijks.
Laat de voorspelbare reacties maar komen.
Je had 'drank' kunnen typen ipv 'drinken'quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ah, zo. Ik had ook nuttigen, leegdrinken, drinken uit etc. kunnen typen. Het was nog vroeg, mijn excuses.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat voor blikje drinken was het?
Wow, ik drink het zo vaak, maar die van jou ziet er wel heel raar uit zegquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoort dus wel zo troebel te zijn, maar die witte stukjes![]()
![]()
Ik krijg nu echt de neiging om m'n mond even flink te spoelen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wow, ik drink het zo vaak, maar die van jou ziet er wel heel raar uit zeg
Ga tanden poetsen danquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik krijg nu echt de neiging om m'n mond even flink te spoelen.Alleen de gedachte al,
Lekker mang!quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:52 schreef Superslechterik het volgende:
Ik lees dit topic terwijl ik een blik Monster drink.
08/2013.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:55 schreef jcdragon het volgende:
Wat is de houdbaarheidsdatum van je blikje ?
Ja mang, je weet zelf.quote:
Een blikje is heel lang houdbaar hoor. Gewoon droog bewaren en dan gaat het niet roesten. Aluminium-blikjes van tegenwoordig gaan helemaal lang mee.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:55 schreef jcdragon het volgende:
Wat is de houdbaarheidsdatum van je blikje ?
Jammer dat je geen houdbaarheidsdatum op de drank zelf kunt zetten hè.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:05 schreef OEM het volgende:
[..]
Een blikje is heel lang houdbaar hoor. Gewoon droog bewaren en dan gaat het niet roesten. Aluminium-blikjes van tegenwoordig gaan helemaal lang mee.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jammer dat je geen houdbaarheidsdatum op de drank zelf kunt zetten hè.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |