Ah, zo. Ik had ook nuttigen, leegdrinken, drinken uit etc. kunnen typen. Het was nog vroeg, mijn excuses.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:35 schreef OEM het volgende:
[..]
Een blik is geen vloeistof, dus hoe wilde je een blik gaan drinken?
Wat voor blikje drinken was het?quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:42 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Alle witte stukjes die je ziet, zijn dus aan de harde kant. Het is geen schuim of iets dergelijks.
Laat de voorspelbare reacties maar komen.
CUM JUICE!!1quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:42 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Alle witte stukjes die je ziet, zijn dus aan de harde kant. Het is geen schuim of iets dergelijks.
Laat de voorspelbare reacties maar komen.
Je had 'drank' kunnen typen ipv 'drinken'quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ah, zo. Ik had ook nuttigen, leegdrinken, drinken uit etc. kunnen typen. Het was nog vroeg, mijn excuses.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat voor blikje drinken was het?
Wow, ik drink het zo vaak, maar die van jou ziet er wel heel raar uit zegquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoort dus wel zo troebel te zijn, maar die witte stukjes![]()
![]()
Ik krijg nu echt de neiging om m'n mond even flink te spoelen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wow, ik drink het zo vaak, maar die van jou ziet er wel heel raar uit zeg
Ga tanden poetsen danquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik krijg nu echt de neiging om m'n mond even flink te spoelen.Alleen de gedachte al,
Lekker mang!quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:52 schreef Superslechterik het volgende:
Ik lees dit topic terwijl ik een blik Monster drink.
08/2013.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:55 schreef jcdragon het volgende:
Wat is de houdbaarheidsdatum van je blikje ?
Ja mang, je weet zelf.quote:
Een blikje is heel lang houdbaar hoor. Gewoon droog bewaren en dan gaat het niet roesten. Aluminium-blikjes van tegenwoordig gaan helemaal lang mee.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:55 schreef jcdragon het volgende:
Wat is de houdbaarheidsdatum van je blikje ?
Jammer dat je geen houdbaarheidsdatum op de drank zelf kunt zetten hè.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:05 schreef OEM het volgende:
[..]
Een blikje is heel lang houdbaar hoor. Gewoon droog bewaren en dan gaat het niet roesten. Aluminium-blikjes van tegenwoordig gaan helemaal lang mee.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jammer dat je geen houdbaarheidsdatum op de drank zelf kunt zetten hè.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |