Nou kom je met iets typisch Amsterdams aanzetten?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:35 schreef kapiteintje het volgende:
Als ik niet in dit topic zou komen zou je het net zo goed van VBL naar ONZ kunnen verplaatsen.
Prima sigquote:Op woensdag 7 december 2011 18:35 schreef kapiteintje het volgende:
Als ik niet in dit topic zou komen zou je het net zo goed van VBL naar ONZ kunnen verplaatsen.
Post dan zelf ook inhoudelijk en niet dit soort posts, lokt alleen maar (negatieve) reacties uit.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:35 schreef kapiteintje het volgende:
Daarvoor probeer ik gewoon de discussie aan te gaan, maar er wordt niet normaal op gereageerd. Actie is reactie.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Post dan zelf ook inhoudelijk en niet dit soort posts, lokt alleen maar (negatieve) reacties uit.
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
Dit is een van de mooiste avonden van het jaar
Je vindt het leuk dat Ajax eruit ligt?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
Dit is een van de mooiste avonden van het jaar
Waarom begin je over Ajax?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je vindt het leuk dat Ajax eruit ligt?
quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jep. Je hebt er een broertje bij.
Keeeeeeenkerquote:Op woensdag 7 december 2011 22:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
| Forum Opties | |