Hmmhmmquote:Op woensdag 7 december 2011 13:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar toen ik direct zo werd 'aangevallen' had ik niet eens zin meer om er op door te gaan. Wat ik bedoel is dat PSV met 1 gerichte verdedigende aankoop die titel zonder moeite binnen sleept. Een spelertje als Douglas of Vertonghen en je speelt die wedstrijden met veel meer vertrouwen.
Dan niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:37 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Zegt spuit11 die voor de 3e keer in dit topic komt, we hebben al genoeg van dat lui zoals jij gehad
Nou tot ziens dan, niemand die je zal missenquote:Op woensdag 7 december 2011 13:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan niet.Probeer gewoon normaal te discussieren, maar blijkbaar leeft er nog wat wrok.
Die illusie heb ik ook niet hoor. Zelfde geldt ook voor jou met je open deuren intrappen.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:40 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nou tot ziens dan, niemand die je zal missen
Is er iemand met humor in de zaal? Wil iedereen met humor opstaan? Er is een noodgeval...quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:33 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Kan.. niet.. hahah.. normaal reageren haha..
hahahaha, wat een garpigen anekdoten hihihih
En waar halen we een betaalbaar spelertje als Douglas of Vertonghen vandaan die er meteen staat en de verdediging gaat dragen en leiden? Ik ben het ermee eens dat de verdediging kwaliteit mist, maar er is op dit moment weinig aan te verbeteren.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar toen ik direct zo werd 'aangevallen' had ik niet eens zin meer om er op door te gaan. Wat ik bedoel is dat PSV met 1 gerichte verdedigende aankoop die titel zonder moeite binnen sleept. Een spelertje als Douglas of Vertonghen en je speelt die wedstrijden met veel meer vertrouwen.
Het lijkt de gemiddelde FM-game wel...quote:Op woensdag 7 december 2011 05:31 schreef voice-over het volgende:
Keer op keer maakt PSV verkeerde keuzes. Ze hebben zich suf gekocht aan aanvallende spelers maar de verdediging blijft waardeloos. En dan die keeper.
Kampioen worden doe je ten opzichte van de concurrentie, dus op zich geen rare redenering.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:56 schreef kapiteintje het volgende:
Maar dat is dus wat mij hier vaak opvalt. Er wordt een probleem aan de kaak gesteld en vervolgens wordt er naar andere clubs gekeken om vervolgens tevreden knorrend te concluderen dat het allemaal zo slecht nog niet is.
Het is inderdaad geen goede verdediging. Marcello is het probleem niet, dat is Bouma. Die kan het niet meer bijbenen, gaat achteruit lopen en kan simpelweg geen steun bieden aan iemand als Willems - die dat juist nodig heeft. Ik vind snelheid altijd erg belangrijk voor centrale verdedigers, zeker als je veel op de helft van de tegenstander speelt. Bouma is veel te traag. Derijck is op dit moment minimaal gelijkwaardig, dus ik zou zeggen: geeft die man eens vijf wedstrijden de kans.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:56 schreef kapiteintje het volgende:
Nee: het is gewoon geen goede verdediging (dat ziet iedereen) en daar moet aan gewerkt worden, dan doet het er toch niet toe dat Ajax meer doelpunten doorlaat? Er zijn heus wel fatsoenlijke verdedigers te vinden voor een fractie van het geld dat ze bij PSV uitgegeven hebben afgelopen zomer.
Daarbij komt iets kijken dat "scouting" heet.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:46 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
En waar halen we een betaalbaar spelertje als Douglas of Vertonghen vandaan die er meteen staat en de verdediging gaat dragen en leiden? Ik ben het ermee eens dat de verdediging kwaliteit mist, maar er is op dit moment weinig aan te verbeteren.
Je verwoordt exact mijn gedachten.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:21 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Jup, kampioen = gekocht van gemeente/belastingeld zielig triest kutboeren
niet kampioen = haha sukkels schaam je met dat elftal geen kampioen worden kut boeren nog meer geld erin pompen .
Dat klopt, alleen geeft kapiteintje aan dat we met een speler als Douglas of Vertonghen makkelijk kampioen worden. Als je die op hun 17e scout, hebben ze nog 3 tot 5 jaar nodig om tot het niveau van Douglas of Vertonghen te komen. En zo'n speler van dat niveau inkopen kost teveel geld. Dus wat ik wil zeggen is dat we niet zo maar even onze verdediging kunnen verbeteren zonder flink te investeren - en daar hebben we geen geld voor - of goed te scouten, maar het is al gebleken dat daar onze kwaliteit niet ligt.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Daarbij komt iets kijken dat "scouting" heet.Douglas kwam naar Enschede toen hij 17 was geloof ik.
Maar zoals Jan Everse (dacht ik) onlangs terecht opmerkte: "Van de 25 spelers die je scout zijn er 23 spits en 2 nummer 10." Het vergt dus meer van de scouting om goede verdedigers jong te vinden.
Douglas heeft niets met scouting te maken. Die werd gewoon aangeboden.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Daarbij komt iets kijken dat "scouting" heet.Douglas kwam naar Enschede toen hij 17 was geloof ik.
Maar zoals Jan Everse (dacht ik) onlangs terecht opmerkte: "Van de 25 spelers die je scout zijn er 23 spits en 2 nummer 10." Het vergt dus meer van de scouting om goede verdedigers jong te vinden.
quote:Op woensdag 7 december 2011 13:40 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 december 2011 13:40 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Joh, je bent ook voorspelbare lamme zak, ik denk dat Feyenoord nog eerder kampioen wordt ipv dat jij te betrappen bent op een normale positieve posts..quote:Op woensdag 7 december 2011 15:05 schreef voice-over het volgende:
[..]
Je verwoordt exact mijn gedachten.
Scherpquote:Op woensdag 7 december 2011 16:13 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Joh, je bent ook voorspelbare lamme zak, ik denk dat Feyenoord nog eerder kampioen wordt ipv dat jij te betrappen bent op een normale positieve posts..
Dan zal je zeker nog 5 jaar moeten wachtenquote:Op woensdag 7 december 2011 16:13 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Joh, je bent ook voorspelbare lamme zak, ik denk dat Feyenoord nog eerder kampioen wordt ipv dat jij te betrappen bent op een normale positieve posts..
Heeft hij eindelijk een ban dan?quote:Op woensdag 7 december 2011 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zal je zeker nog 5 jaar moeten wachten
Zeg jij maar wat triester is.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zal je zeker nog 5 jaar moeten wachten
PSV heeft toch Europees voetbal in de begroting opgenomen? Dan moet je daar ook een beetje op inspelen en niet alleen aanvallers halen, maar ook een verdedigende versterking halen. Met zo'n Willems en Bouma hoef je in Europa echt niet aan te komen.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:53 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Kampioen worden doe je ten opzichte van de concurrentie, dus op zich geen rare redenering.
[..]
Het is inderdaad geen goede verdediging. Marcello is het probleem niet, dat is Bouma. Die kan het niet meer bijbenen, gaat achteruit lopen en kan simpelweg geen steun bieden aan iemand als Willems - die dat juist nodig heeft. Ik vind snelheid altijd erg belangrijk voor centrale verdedigers, zeker als je veel op de helft van de tegenstander speelt. Bouma is veel te traag. Derijck is op dit moment minimaal gelijkwaardig, dus ik zou zeggen: geeft die man eens vijf wedstrijden de kans.
Deze titel word alleen door jezelf toebedeeld. Waarschijnlijk om het onzin-gehalte te camoufleren, zodra mensen het niet serieus nemen.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maargoed, dit zal wel weer een troll reactie zijn he. Kleine calimerootjes van me.
Welke nederlandse ploeg heeft er wel een verdediging die met de internationale top mee kan? Geen enkel team. Omdat zo'n verdediging gewoonweg te duur is.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
PSV heeft toch Europees voetbal in de begroting opgenomen? Dan moet je daar ook een beetje op inspelen en niet alleen aanvallers halen, maar ook een verdedigende versterking halen. Met zo'n Willems en Bouma hoef je in Europa echt niet aan te komen.
Maargoed, dit zal wel weer een troll reactie zijn he. Kleine calimerootjes van me.
Dit dus.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:45 schreef 3M1N3M het volgende:
Als een van de clubs in NL vorig jaar Écht alles inzette voor EL, kon dat gewoon hoor.
Alleen ga je dit jaar last krijgen van Valencia enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |