SPOILER: Pinguin die stiekem ook op de meet wasOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Wow wat een zoektochtquote:Op zondag 4 december 2011 21:51 schreef Muisraket het volgende:
En om bdh's vraag te beantwoorden: mijn plan was om te gaan samenvatten, maar eerst het filmpje te zoeken wat ik bedoelde over klassieke muziek anno nu, maar ik kan hem nergens vinden (ben al meer dan een uur aan het zoeken).
quote:Op zondag 4 december 2011 21:51 schreef Muisraket het volgende:
En om bdh's vraag te beantwoorden: mijn plan was om te gaan samenvatten, maar eerst het filmpje te zoeken wat ik bedoelde over klassieke muziek anno nu, maar ik kan hem nergens vinden (ben al meer dan een uur aan het zoeken).
1. Had het beloofd. 2. Heb geen ziiiiiin in die samenvatting, blegh. 3. Ik kan er niet tegen dat ik het niet kan vinden, nu wil ik het juist vinden.quote:Op zondag 4 december 2011 21:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]wel lief dat je daar zoveel tijd aan besteedt
, (of is het studieontwijkend gedrag?)
OMG IK BEN ZO DOMquote:Op zondag 4 december 2011 22:02 schreef shifto het volgende:
Je hebt het niet zwaar, ik zou willen dat ik mocht samenvatten, maar dan zit ik hier met een halve boom en dat kan ècht niet!
Ik haat lezenquote:Op zondag 4 december 2011 22:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
OMG IK BEN ZO DOM
Sterkte met je boom.
Dankuquote:Op zondag 4 december 2011 22:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
OMG IK BEN ZO DOM
Sterkte met je boom.
Ik had vorig jaar een bodylotion met glitters in mijn kerstpakket zitten. Helaas kwam ik daar pas achter toen ik het al gebruikt had. Het was echt heel erg, ik kon zo in Twilight.quote:Op zondag 4 december 2011 22:09 schreef shifto het volgende:
[..]
Danku
Maar sommige kerstballen hebben ervoor gezorgd, dat mijn o zo mannelijk huisje nu helemaal onder de glitters zit
quote:Op zondag 4 december 2011 22:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar een bodylotion met glitters in mijn kerstpakket zitten. Helaas kwam ik daar pas achter toen ik het al gebruikt had. Het was echt heel erg, ik kon zo in Twilight._!
Ik had serieus pas door dat ik zijn uitspraak verkeerd begreep toen ik me besefte dat hij niet meer op school zat.quote:
Wat ben je allemaal aan het doen man?quote:Op zondag 4 december 2011 22:22 schreef shifto het volgende:
Omg, wat was ik naïef vanmiddag toen ik dacht dat dit maar een uurtje ging duren!![]()
Heb jij een boom van 20 meter ofzo? Zo'n karwei is een boom optuigen nou toch ook weer niet.quote:Op zondag 4 december 2011 22:22 schreef shifto het volgende:
Omg, wat was ik naïef vanmiddag toen ik dacht dat dit maar een uurtje ging duren!![]()
Trieste vrouwquote:Op zondag 4 december 2011 22:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Mijn kloon heeft een topic gemaakt!
quote:Op zondag 4 december 2011 22:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik had serieus pas door dat ik zijn uitspraak verkeerd begreep toen ik me besefte dat hij niet meer op school zat.Maar wat ik zocht is onvindbaar. Punt is: eigentijdse klassieke muziek (klassieke muziek na 1975) is soms heel erg toegankelijk (denk aan veel filmmuziek van nu), maar soms ook echt compleet het tegenovergestelde. Dissonantie, bizarre ritmes, melodielijnen die tegelijkertijd door elkaar lopen (als er al melodielijnen zijn), tonen die veel mensen 'vals' zullen vinden etc. Muziek die veel mensen simpelweg herrie vinden of vergelijken met apparaten die flippen.
Ik ben er om die reden ook niet altijd even weg van.
Bitch puliiieeezzzequote:Op zondag 4 december 2011 22:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wat ben je allemaal aan het doen man?Zo lang duurt het toch niet om een kerstboom op te tuigen?
Moest je hem nog omhakken in het bos of zo?
Wat ik net zei dusquote:Op zondag 4 december 2011 22:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb jij een boom van 20 meter ofzo? Zo'n karwei is een boom optuigen nou toch ook weer niet.
Haakjes lenen bij de buren/flatgenoten?quote:Op zondag 4 december 2011 22:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat is ook moderne klassieke (film) muziek!Die poste ik vannacht al trouwens
[..]
Bitch puliiieeezzzeIk heb zoveel ballen! En had maar 50 haakjes, dus nu zit ik balletje voor balletje met touwtjes te doen!
![]()
Bijna klaar...
quote:Op zondag 4 december 2011 22:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Mijn kloon heeft een topic gemaakt!
quote:
Mooi ook dat je het aantal kleuren beperkt hebt gehouden, staat altijd een stuk chiquer vind ik.quote:
Ja het is een kerstboom, geen kermisboom! Ook een wijze uitspraak van mijn mammaquote:Op zondag 4 december 2011 23:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mooi ook dat je het aantal kleuren beperkt hebt gehouden, staat altijd een stuk chiquer vind ik.
Wijze uitspraak inderdaad. Bij een huis in mijn straat hadden ze een aantal jaar geleden ook het raam verlicht (helemaal rondom dus), dat was helemaal ernstig.quote:Op zondag 4 december 2011 23:02 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja het is een kerstboom, geen kermisboom! Ook een wijze uitspraak van mijn mamma![]()
En op de foto zie je het niet goed maar er hangen disco ballen in!
Sommige mensen zijn inderdaad wel heel fanatiekquote:Op zondag 4 december 2011 23:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wijze uitspraak inderdaad. Bij een huis in mijn straat hadden ze een aantal jaar geleden ook het raam verlicht (helemaal rondom dus), dat was helemaal ernstig.
Een beetje verlichting is echt niet meteen een ramp, maar zij hadden er écht een kermis van gemaakt en als ik het met goed herinner zelfs hun raam rood (quote:
Nog rood ookquote:Op zondag 4 december 2011 23:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Een beetje verlichting is echt niet meteen een ramp, maar zij hadden er écht een kermis van gemaakt en als ik het met goed herinner zelfs hun raam rood () verlicht. Dat is andere koek.
Knap gedaan, maar inderdaad, het zullen je buren maar zijn!quote:Op zondag 4 december 2011 23:15 schreef shifto het volgende:
Dat vind ik wel grappig, maar stel je voor dat dit in je straat is, dan word je helemaal gek (of je krijgt een epileptische aanval)!
Ben je trouwens al helemaal klaar met school?quote:Op zondag 4 december 2011 23:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Knap gedaan, maar inderdaad, het zullen je buren maar zijn!
Nee, ik zit steeds in dit topic.quote:Op zondag 4 december 2011 23:24 schreef shifto het volgende:
[..]
Ben je trouwens al helemaal klaar met school?
quote:Op zondag 4 december 2011 23:46 schreef Muisraket het volgende:
Ik zie nu pas dat DeJori Skyrim bij 'gezellige mensen' heeft gezet. Maar nu ga ik echt. Trusten mensen!
Dat heb ik gedaanquote:Op zondag 4 december 2011 23:46 schreef Muisraket het volgende:
Ik zie nu pas dat DeJori Skyrim bij 'gezellige mensen' heeft gezet. Maar nu ga ik echt. Trusten mensen!
Welterusten BDHquote:
quote:Op maandag 5 december 2011 00:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaanMet wie denk je dat die beveiligingsman appletini's aan het drinken is?
quote:
Hoi. Oke.quote:
Ik zit hier actief te hopen dat je niet serieus denkt dat dat werkt.quote:Op maandag 5 december 2011 00:57 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Als we een nucleaire oorlog krijgen weet ik al waar ik mezelf in ga verstoppen
nee, had zelfs mn handschoenen uit gedaan!quote:
Mijn excuses.quote:Op maandag 5 december 2011 00:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaanMet wie denk je dat die beveiligingsman appletini's aan het drinken is?
Tering, jij bent vroeg.quote:Op maandag 5 december 2011 06:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mijn excuses.
Oh en goedemorgen mensen!
quote:Op maandag 5 december 2011 09:58 schreef FedExpress het volgende:
Goedemorgen! En succes MR, we zien je wel over een uurtje of 2
Kon jij toch niet weten?quote:Op maandag 5 december 2011 06:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mijn excuses.
Oh en goedemorgen mensen!
snap m nietquote:
MR zegt dat ze vandaag niet komt omdat ze echt iets wil presteren, dus FE zegt "tot over 2 uur"quote:
die reactie van haar had ik niet gezienquote:Op maandag 5 december 2011 10:14 schreef shifto het volgende:
[..]
MR zegt dat ze vandaag niet komt omdat ze echt iets wil presteren, dus FE zegt "tot over 2 uur"
Ik van de lange vrijzaterzondagnachtenquote:Op maandag 5 december 2011 10:44 schreef Kutstudent het volgende:
Goeiemorgen. Eindelijk weer bijgeslapen van de lange zaternacht.![]()
Ik was bij onze beveiliger drinken enzoquote:Op maandag 5 december 2011 10:54 schreef Kutstudent het volgende:
Ja gister trouwens ook wel, kom thuis in Delft zit m'n hele huis zo'n beetje daar te drinken op kosten van een oud-huisgenoot.Ben erbij gaan zitten en toen was het zo weer laat.
Krijg nu ook wel zin in appeltinisquote:Op maandag 5 december 2011 10:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik was bij onze beveiliger drinken enzo
Moeten we x afspreken.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 5 december 2011 13:40 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Telefoonmaatschappij present
quote:
quote:Op maandag 5 december 2011 13:43 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom vraag ik me af of dit ook echt werkt
quote:Op maandag 5 december 2011 13:43 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij lijkt op een wijf, misschien geilen ze erop?quote:
AWESOMEquote:
And I would walk 500 milesquote:
True, lets get some pizza!quote:Op maandag 5 december 2011 17:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
And I would walk 500 milesEen van de meest geniale afleveringen
We gingen ooit naar Duitsland, hadden we dit bazennummer de hele weg gedraaid en op een gegeven moment moesten we gewoon huilenquote:
Dat was Legendaryquote:Op maandag 5 december 2011 17:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
We gingen ooit naar Duitsland, hadden we dit bazennummer de hele weg gedraaid en op een gegeven moment moesten we gewoon huilen
Ja dat welquote:
quote:Op maandag 5 december 2011 17:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
We gingen ooit naar Duitsland, hadden we dit bazennummer de hele weg gedraaid en op een gegeven moment moesten we gewoon huilen
Nuff saidquote:
quote:Op maandag 5 december 2011 17:21 schreef shifto het volgende:
[..]
hij lijkt wel een beetje Guido-Oranje op die foto![]()
Wie de fuck is Guido-Oranje?quote:Op maandag 5 december 2011 17:21 schreef shifto het volgende:
[..]
hij lijkt wel een beetje Guido-Oranje op die foto![]()
Op de een of andere manier is het niet geruststellend dat te horen van jou.quote:
quote:Op maandag 5 december 2011 17:45 schreef DeJori het volgende:
[..]
Op de een of andere manier is het niet geruststellend dat te horen van jou.
Nou vertel.quote:Op maandag 5 december 2011 17:47 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh en willen jullie een kleine gebeurtenis uit mijn dagboek horen wat ik graag wil delen?
Ik had oogcontact met het meisje wie ik leuk vind vandaag, nu ben ik heel blij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
quote:Op maandag 5 december 2011 17:57 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik had oogcontact met het meisje wie ik leuk vind vandaag, nu ben ik heel blij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schattig
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op maandag 5 december 2011 17:57 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik had oogcontact met het meisje wie dat ik leuk vind vandaag, nu ben ik heel blij.
Ja precies.quote:Op maandag 5 december 2011 18:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Wij zitten aan de goeie helft of nie BB
Doen, als ze je niet moet weet je dat ook meteen.quote:Op maandag 5 december 2011 18:40 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik had het er met zon vriend laatst over en die zei van: gewoon schijt hebben eerst even oogcontact krijgen en dan er op af lopen en praten.
BB wat vind jij daar nou van?
Als je het lef er voor hebtquote:Op maandag 5 december 2011 18:40 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik had het er met zon vriend laatst over en die zei van: gewoon schijt hebben eerst even oogcontact krijgen en dan er op af lopen en praten.
BB wat vind jij daar nou van?
Op internet een grote bek maar in het echt.quote:
In het echt ook een redelijk grote bek soms hoor, maar nooit over hoe geweldig ik benquote:Op maandag 5 december 2011 18:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Op internet een grote bek maar in het echt.![]()
Heb je haar nog nooit gesproken? Regel desnoods een wingman
Dit iddquote:Op maandag 5 december 2011 18:44 schreef BarrieButsers het volgende:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=wingman
Zelfde opleiding en zelfde gebouw. En hier komen dus de paranoide/typische gedachtes dat ik er mijn hele schooljaar aan verkloot als het misgaat.quote:Op maandag 5 december 2011 18:45 schreef BarrieButsers het volgende:
En gewoon je stoute schoenen aantrekken TM, ze kent je toch niet dus niks te verliezen
In het ergste geval sla je een flater. Dan bloos je nog 4 of 5 keer als je haar naderhand aankijkt, ze lacht je misschien nog een keer uit. En dan is het echt wel over hoorquote:Op maandag 5 december 2011 18:46 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Zelfde opleiding en zelfde gebouw. En hier komen dus de paranoide/typische gedachtes dat ik er mijn hele schooljaar aan verkloot als het misgaat.
Precies.quote:Op maandag 5 december 2011 18:47 schreef shifto het volgende:
[..]
In het ergste geval sla je een flater. Dan bloos je nog 4 of 5 keer als je haar naderhand aankijkt, ze lacht je misschien nog een keer uit. En dan is het echt wel over hoor
Gelukkig maarquote:Op maandag 5 december 2011 18:47 schreef shifto het volgende:
[..]
In het ergste geval sla je een flater. Dan bloos je nog 4 of 5 keer als je haar naderhand aankijkt, ze lacht je misschien nog een keer uit. En dan is het echt wel over hoor
Owja deze man gaat ons een eagle geven! Brede bink!quote:Op maandag 5 december 2011 18:49 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
![]()
Nou ik ga fitnissen heb ik het gevoel dat ik breed ben.
/TFM out
Wij gaan doodquote:Op maandag 5 december 2011 18:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Owja deze man gaat ons een eagle geven! Brede bink!
Ach, dat is het waard. Anders zijn we toch maar alonequote:
You get me down manquote:Op maandag 5 december 2011 18:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach, dat is het waard. Anders zijn we toch maar alone
Jij hebt BB toch? Samen met KKquote:
Hij blijft maar zo negatief op mij inpratenquote:Op maandag 5 december 2011 19:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij stond toch aan de goede kant?
quote:Op maandag 5 december 2011 19:09 schreef shifto het volgende:
[..]
Hij blijft maar zo negatief op mij inpraten
Slecht manquote:Op maandag 5 december 2011 19:09 schreef shifto het volgende:
[..]
Hij blijft maar zo negatief op mij inpraten
Is de serie een beetje trouw aan de strip?quote:Op maandag 5 december 2011 19:45 schreef bijdehand het volgende:
Shit man, heb net The Walking Dead 90 en 91 gedownload maar heb helemaal geen zin om die te lezen
Ja, maar in de serie zijn sommige karakters wat anders. Maar als het goed is gaan we, als ze van de boerderij af zijn, een hele gave periode tegemoet. De comic is echt een aanrader hoor! Lees lekker makkelijk weg en er zijn al 91 (korte) delen van!quote:Op maandag 5 december 2011 20:19 schreef shifto het volgende:
[..]
Is de serie een beetje trouw aan de strip?
Ja. Moet je ff torrentje branden of op appletinimeet krijg je een usbtje hahaquote:Op maandag 5 december 2011 20:27 schreef shifto het volgende:
Je maakt mij wel benieuwdHeb je ze allemaal digitaal?
Moar reasons for the appletinimeetquote:Op maandag 5 december 2011 20:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Moet je ff torrentje branden of op appletinimeet krijg je een usbtje haha
fuck yeahquote:
Sorry, maar ik probeer te activiteit in dit topic te stimulerenquote:Op maandag 5 december 2011 22:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha!!!!!Die kleine ook
Volgens mij hebben sommige ineens een leven gekregen.quote:Op maandag 5 december 2011 22:21 schreef DeJori het volgende:
[..]
Sorry, maar ik probeer te activiteit in dit topic te stimuleren
Ja, what the fudge? Ik dacht dat we allemaal forever alone waren hierquote:Op maandag 5 december 2011 22:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Volgens mij hebben sommige ineens een leven gekregen.
Precies, dit kan toch niet.quote:Op maandag 5 december 2011 22:25 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ja, what the fudge? Ik dacht dat we allemaal forever alone waren hier
Heb je ze allemaal op facebook staan?quote:Op maandag 5 december 2011 22:27 schreef shifto het volgende:
Hahahaha, zon meisje whatsapped mij over die fotos op facebook, zegt ze "Die van jiggly puff" is cool
Yes, apart album en allesquote:Op maandag 5 december 2011 22:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb je ze allemaal op facebook staan?
Maak Facebook aan..quote:
Niet eens hyvesquote:Op maandag 5 december 2011 22:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Maak Facebook aan..Je hebt zeker nog een antieke hyves ofzo?
quote:Op maandag 5 december 2011 22:51 schreef bijdehand het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk avondje is gekomen
Het hoofd van die rechter ookquote:Op maandag 5 december 2011 22:51 schreef bijdehand het volgende:
[ afbeelding ]
Ja daarom moest ik 'm ook doenquote:
Eerst wilde ik shifto op dat hoofd zetten, maar dat kon ik gewoon niet maken zo awesome dat dat hoofd is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Zoek de verschillenquote:Op maandag 5 december 2011 22:51 schreef bijdehand het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 5 december 2011 23:02 schreef DeJori het volgende:
Als topicneger:
NSFW!OMFG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._! Die post ik niet ok?
Thinking about thinking of you. ♫
Begrijpelijk.quote:
quote:Op maandag 5 december 2011 23:02 schreef DeJori het volgende:
Als topicneger:
NSFW!Oh fuck en dan te bedenken dat jij heel intens naar dat plaatje hebt moeten kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Het was heel zwaar.quote:Op maandag 5 december 2011 23:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh fuck en dan te bedenken dat jij heel intens naar dat plaatje hebt moeten kijken
quote:
quote:
lolquote:
I did what you see there.quote:
Ze zat wel even op facebookquote:Op maandag 5 december 2011 23:09 schreef BarrieButsers het volgende:
MR is trouwens wel erg goed bezig zo zonder fok
Ja idd!quote:Op maandag 5 december 2011 23:09 schreef BarrieButsers het volgende:
MR is trouwens wel erg goed bezig zo zonder fok
Wat is deze?quote:Op maandag 5 december 2011 23:10 schreef bijdehand het volgende:
Jori, jij snapt 'm iig![]()
[ afbeelding ]
yoquote:
Huma Kavula of hoe je het ook schrijftquote:
Hitchhikers guidequote:Op maandag 5 december 2011 23:10 schreef bijdehand het volgende:
Jori, jij snapt 'm iig![]()
[ afbeelding ]
Ja maar niemand deelt die goede humorquote:
quote:
Weetje, dat ik mij ervoor schaam dat ik die nooit gelezen/gezien hebquote:Op maandag 5 december 2011 23:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar niemand deelt die goede humor
Precies. Gewoon net zo lang op hun deur blijven bonken tot ze je binnen laten.quote:Op maandag 5 december 2011 18:45 schreef BarrieButsers het volgende:
En gewoon je stoute schoenen aantrekken TM, ze kent je toch niet dus niks te verliezen
Logischquote:Op maandag 5 december 2011 23:25 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
Weetje, dat ik mij ervoor schaam dat ik die nooit gelezen/gezien heb
En nu effe Dexter kijken
We weten allebei dat je dat niet gaat doenquote:Op maandag 5 december 2011 23:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Precies. Gewoon net zo lang op hun deur blijven bonken tot ze je binnen laten.
Heb ik afgelopen zaterdag al gedaan.quote:Op maandag 5 december 2011 23:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
We weten allebei dat je dat niet gaat doen
Dan ben je ladderzat dus dat telt niet.quote:Op maandag 5 december 2011 23:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Heb ik afgelopen zaterdag al gedaan.
Dan nog als je denkt dat ik nuchter niet op chicks afstap heb je het mis. Die tijd ligt achter me gelukkig.quote:Op maandag 5 december 2011 23:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan ben je ladderzat dus dat telt niet.
Ik weet zeker dat jij dat doet hoorquote:Op maandag 5 december 2011 23:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dan nog als je denkt dat ik nuchter niet op chicks afstap heb je het mis. Die tijd ligt achter me gelukkig.
In die kou of toen niet?quote:Op maandag 5 december 2011 23:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Heb ik afgelopen zaterdag al gedaan.
Trein van 7:11 moeten halen.quote:
Ik moest echt heel hard lachen.quote:Op maandag 5 december 2011 09:58 schreef FedExpress het volgende:
Goedemorgen! En succes MR, we zien je wel over een uurtje of 2
quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:25 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja. Opzich kan het dan hier wel. Maar alleen als MR dan ook komtOf ergens in de stad ofzo?
Waar is hier?quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:25 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja. Opzich kan het dan hier wel. Maar alleen als MR dan ook komtOf ergens in de stad ofzo?
Ik vind er niets idioots aan.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:27 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik had dat idee zaterdagnacht bedacht. Maar nu klinkt het volgens mij echt idioot.
Nog niksquote:
Wij hebben het dus echt over weinig dingenquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Trein van 7:11 moeten halen.
[..]
Ik moest echt heel hard lachen.
Verder: DeJori, je blijft jezelf overtreffen. TFM: spreek haar aan, wat heb je te verliezen?Gepraat over comics: yay dan voel ik me niet zo'n nerd met mijn Death Note reeks.
Gepraat over Cu2:
Die zwarte piet die niet bewerkt is kijkt echt enorm raar!
LOL @ KK's opmerking over afgelopen zaterdag. @ BB: nope, nog niets. Hoezo?
Zo, dat was volgens mij het hele topic.![]()
In het internet!quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:27 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik had dat idee zaterdagnacht bedacht. Maar nu klinkt het volgens mij echt idioot.
quote:
Haha, lijkt me wel lachequote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:28 schreef shifto het volgende:
Wij hebben het dus echt over weinig dingen
En dat is erg omdat? Ik was vrijdag toch ook met 'allemaal mannen'?quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha, lijkt me wel lacheMaar dat je mr er bij wil snap ik wel
Zit je daar anders met allemaal mannen
quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik heb mijn reacties gewoon even samengevat. Ik kan ook wel 30x
en
posten bij al die foto's met jouw afrohoofd erop, maar dit dekt de lading ook volgens mij.
Ja, maar er zit wel een verschil tussen de Terminus en je eigen huisquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En dat is erg omdat? Ik was vrijdag toch ook met 'allemaal mannen'?
Ja juist. En dat maakt me in de stad nog niet uit maar in mn huis welquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha, lijkt me wel lacheMaar dat je mr er bij wil snap ik wel
Zit je daar anders met allemaal mannen
quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar er zit wel een verschil tussen de Terminus en je eigen huis
Oké, oké, jullie hebben een punt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja juist. En dat maakt me in de stad nog niet uit maar in mn huis wel
Ik heb er 2quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
[..]
Oké, oké, jullie hebben een punt.
Die was wel echt slecht ja.quote:
Ik moest glimlachenquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:36 schreef BarrieButsers het volgende:
Want omdat ik dan alleen thuis ben had ik eerst bedacht om dan de dag en de nacht om te draaien (hoezo bang..) maar dan kan kunnen we net zo goed een meet fixen.
Je bent nog steeds heel erg grappig.quote:
Aww. Maar goed plan inderdaad!quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:36 schreef BarrieButsers het volgende:
Want omdat ik dan alleen thuis ben had ik eerst bedacht om dan de dag en de nacht om te draaien (hoezo bang..) maar dan kan kunnen we net zo goed een meet fixen.
Is wel top eigenlijk. Vind wel dat iedereen dan iets te zuipen of je eten mee moet nemen eigenlijkquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:36 schreef BarrieButsers het volgende:
Idd!!quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is wel top eigenlijk. Vind wel dat iedereen dan iets te zuipen of je eten mee moet nemen eigenlijk
Anders is het ook zo aso toch?quote:
Word. Ik zeg DeJori appletini's. Ik neem wel iets eetbaars mee. Suggesties?quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is wel top eigenlijk. Vind wel dat iedereen dan iets te zuipen of je eten mee moet nemen eigenlijk
DeJori heeft daar helemaal niet genoeg appletini voor. Roadtrip naar Duitsland anyone?quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Word. Ik zeg DeJori appletini's. Ik neem wel iets eetbaars mee. Suggesties?
I'm in.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
DeJori heeft daar helemaal niet genoeg appletini voor. Roadtrip naar Duitsland anyone?
Goedkope drank daar, ik zeg doenquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
DeJori heeft daar helemaal niet genoeg appletini voor. Roadtrip naar Duitsland anyone?
Dat je dat überhaupt nog moet vragen!quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Trustequote:
Eten/drank is als bedankje voor de gastvrijheid.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:45 schreef BarrieButsers het volgende:
Oh en bier/drinken plus eten en shit is hier wel in huis maar komt goed
Truste shifto
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Goedkope drank daar, ik zeg doen
+ DeJori en we hebben een volle autoquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat je dat überhaupt nog moet vragen!![]()
Voor mij meer omdat ik niet over wil komen als iemand die daar even alles op komt zuipen en vreten en dan weer weggaatquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Eten/drank is als bedankje voor de gastvrijheid.
Ook dat ja. Hé weer bijna een topic vol.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Voor mij meer omdat ik niet over wil komen als iemand die daar even alles op komt zuipen en vreten en dan weer weggaat
Goede TT!quote:
Ja die zijn wel lekker hequote:Op dinsdag 6 december 2011 00:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik heb trouwens een oven en die maakt goddelijke mexicano's. Daar heb ik nu zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |