abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105246719
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 12:02 schreef Bigs het volgende:

[..]

Mwa ik denk eigenlijk dat Gnome 3 wel goed zou zijn voor hem. Het hele meerdere vensters concept is nooit zo aangekomen volgens mij :) Maar van de andere kant gooi ik liever niet alles nu om voor hem, dus hij blijft maar lekker bij zijn samengeraapte jaren 90 interface :') ah shit kon ik het toch niet laten :P gnome 3 ftw
Waar ik me echt aan kan ergeren bij Gnome 3 is die achterlijke dikke titelbalk. Dat ding is gigantisch! En die balk eronder is ook veel te breed. Zonde van mijn beeld.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_105247707
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 december 2011 12:04 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Waar ik me echt aan kan ergeren bij Gnome 3 is die achterlijke dikke titelbalk. Dat ding is gigantisch! En die balk eronder is ook veel te breed. Zonde van mijn beeld.
Eens. Het alles op elkaar proppen van Unity vind ik ook niks trouwens.
pi_105247726
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 12:36 schreef Bigs het volgende:

[..]

Eens. Het alles op elkaar proppen van Unity vind ik ook niks trouwens.
Nee inderdaad, wat was er mis met Gnome 2.3?
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_105247944
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 december 2011 12:37 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Nee inderdaad, wat was er mis met Gnome 2.3?
Nou, bijvoorbeeld de balk onderin beeld met voor elk venster een knop en (als ik me niet vergis) een prullenmand :? Ik geef zelf de voorkeur aan het wisselen tussen applicaties ipv vensters, veel overzichtelijker als je veel applicaties/vensters door elkaar gebruikt. Op dit gebied heeft Gnome ooit Windows 95 gekopieerd en er tot Gnome 3 nooit meer over nagedacht. Ik vind de aanpak zoals Gnome 3 en b.v. Mac OS X het doen (elk op hun eigen manier) een stuk prettiger.

Maargoed het mooie van Linux (voor sommigen) is dat iedereen z'n eigen keuze kan maken. Dus wat dat betreft wil ik Gnome 2 (fork) gebruikers verder ook niet aanvallen.
pi_105250644
ik wil eigenlijk ook Gnome3 draaien maar wel met lightdm, toch krijg ik dat niet aan de gang. Ook dpkg-reconfigure lightdm werkr niet. daardoor nog steeds op unity..
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_106050377
Dit topic is duidelijk aan het sterven. Hierbij een kleine update:

Een week geleden Ubuntu gezet op de computer van mijn buren. Was een traag Vista bakkie. Het draait nu razendsnel en mijn buren hebben mij dan ook zowat de hemel ingeprezen... :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')