Waar ik me echt aan kan ergeren bij Gnome 3 is die achterlijke dikke titelbalk. Dat ding is gigantisch! En die balk eronder is ook veel te breed. Zonde van mijn beeld.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:02 schreef Bigs het volgende:
[..]
Mwa ik denk eigenlijk dat Gnome 3 wel goed zou zijn voor hem. Het hele meerdere vensters concept is nooit zo aangekomen volgens mijMaar van de andere kant gooi ik liever niet alles nu om voor hem, dus hij blijft maar lekker bij zijn samengeraapte jaren 90 interface
ah shit kon ik het toch niet laten
gnome 3 ftw
Eens. Het alles op elkaar proppen van Unity vind ik ook niks trouwens.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Waar ik me echt aan kan ergeren bij Gnome 3 is die achterlijke dikke titelbalk. Dat ding is gigantisch! En die balk eronder is ook veel te breed. Zonde van mijn beeld.
Nee inderdaad, wat was er mis met Gnome 2.3?quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:36 schreef Bigs het volgende:
[..]
Eens. Het alles op elkaar proppen van Unity vind ik ook niks trouwens.
Nou, bijvoorbeeld de balk onderin beeld met voor elk venster een knop en (als ik me niet vergis) een prullenmandquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:37 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee inderdaad, wat was er mis met Gnome 2.3?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |