Link: http://i40.tinypic.com/10xrb89.jpgquote:Op zondag 4 december 2011 22:30 schreef Mama_Mia het volgende:
Waar iedereen zit in het stadion, kunnen we die niet invoegen in de OP?
Haha die gek van een Kreator heeft ook nog een SSC bij Twente ja?quote:Op maandag 5 december 2011 15:27 schreef Oosten het volgende:
[..]
Link: http://i40.tinypic.com/10xrb89.jpg
Oja.quote:Op maandag 5 december 2011 15:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij hebt het toch over de spelers of niet? lees je post nog eens door anders
[..]
Twente hierop an wordt gezongen als ze aan de andere kant van het veld zijn. Obviously.quote:Op maandag 5 december 2011 15:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Twente Hierop an, wordt al ik weet niet hoe lang gezongen bij een ereronde (en als Twente op eigen helft onder druk staat) dus wat lul je nou vent, daarnaast nodig ik je graag uit om in het echt het uitvak als 'dom volk' te bestempelen.
Ja, of wanneer ze toegezongen worden en weglopen terwijl we nog niet klaar zijnquote:Op maandag 5 december 2011 15:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Twente hierop an wordt gezongen als ze aan de andere kant van het veld zijn. Obviously.
Dan moet er wel een verkocht worden, en ik ben er een beetje bang voor dat het Luuk de Jong is.quote:Op maandag 5 december 2011 15:32 schreef Ties02 het volgende:
Zou Tadic nog gehaald worden deze winter?
...en daar reageerde ik op met:quote:Op maandag 5 december 2011 15:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja, of wanneer ze toegezongen worden en weglopen terwijl we nog niet klaar zijn
Dat weet je toch wel?![]()
Ga je altijd al voor het fluitsignaal naar huis ofzo?quote:Op maandag 5 december 2011 15:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
...en daar reageerde ik op met:.
(heb het overigens ook nog nooit gehoord)
quote:Op maandag 5 december 2011 15:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
...en daar reageerde ik op met:.
(heb het overigens ook nog nooit gehoord)
Alleen als ze dus aan de andere kant van het veld staan. Wat logisch is. Want dan wil je dat ze 'hierop an' komen.quote:Op maandag 5 december 2011 15:36 schreef TwenteFC het volgende:
Maar je hebt een seizoenskaart toch? Als je dat nog nooit hebt gehoord dan mankeer je iets aan de oren?
Ja, en wanneer ze na de tijd weglopen dan zeggen ze het ook.. lijkt me ook geen hogere wiskundequote:Op maandag 5 december 2011 15:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Alleen als ze dus aan de andere kant van het veld staan. Wat logisch is. Want dan wil je dat ze 'hierop an' komen.
Lijkt me geen hogere wiskunde dit.
Zoals ik al zei:quote:Op maandag 5 december 2011 15:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja, en wanneer ze na de tijd weglopen dan zeggen ze het ook.. lijkt me ook geen hogere wiskunde
Tegen Excelsior en Vitesse heb ik het ieg niet gehoord dit jaar.quote:Op maandag 5 december 2011 15:40 schreef Ties02 het volgende:
Is ook niet altijd, maar met zo'n uitslag (die we dit seizoen wel even konden gebruiken) komt het wel eens voor. Kan me nog een 6-2 thuis tegen Heerenveen herinneren of een 4-0 tegen Groningen vorig jaar.
Maarrrgoed, lekker belangrijk
Een van de betere wedstrijden na de uitbreidingquote:Op maandag 5 december 2011 15:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Kijk dan jonge, of was je daar ook niet bij?
Ja, was inderdaad een prachtige wedstrijd! 90 minuten lang je helemaal schor schreeuwen, en dan ook nog een applaus van de S'04 supporters.quote:Op maandag 5 december 2011 15:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Een van de betere wedstrijden na de uitbreiding
Dat ze het doen, was me wel duidelijk aan het eerste filmpje. Dat maakt het niet minder infantiel natuurlijk.quote:Op maandag 5 december 2011 15:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Kijk dan jonge, of was je daar ook niet bij?
quote:Op maandag 5 december 2011 15:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat ze het doen, was me wel duidelijk aan het eerste filmpje. Dat maakt het niet minder infantiel natuurlijk.
Dus nogmaals:![]()
![]()
.
wtf ?quote:
Het uitvak is daar volgens mij ook helemaal aan de andere kant van het stadium. Willen ze eerst over de hele ring lopen en dan daar de boel slopen?quote:Op maandag 5 december 2011 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
TyfusdwazenGelukkig kon mijn beeld toch al niet meer verder dalen over Utrecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |