Idd. Het middenveld is toch sterk genoeg bezet momenteel.quote:Op maandag 5 december 2011 13:29 schreef Kreator het volgende:
Wow. Strik erom en weg ermee, voordat iemand doorheeft dat het niet klopt. Zo snel verdien je nooit meer 5m.
John - Janko - Bajrami/Rosalesquote:Op maandag 5 december 2011 14:26 schreef Ties02 het volgende:
Kan je Willem Janssen ook wat beter benutten
Feestje bouwenquote:
Jah, ben al 21.quote:
Haha ja dat is emquote:Op maandag 5 december 2011 14:55 schreef Ties02 het volgende:
Ja haha! Ben zelf 18. Maar waar je naast zit is die gast die altijd zo opgefokt is met dat zwarte korte kapsel?
Nee, 25km van het stadion af. En het is inderdaad wel lachen daar onderin.quote:Op maandag 5 december 2011 14:57 schreef Ties02 het volgende:
Achja 10× liever zo'n iemand dan die oude lullen die alleen maar zitten te zeuren en te klagen op het spel.. Jullie komen niet uit Enschede toch?
Wat een dom volk.quote:
quote:Op maandag 5 december 2011 15:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat een dom volk..
Zijn die aapjes net langsgeweest gaan ze 'Twente, hier op an' roepen..
'Aapjes' die waarschijnlijk het 20 voud van jouw maandsalaris opstrijken..quote:Op maandag 5 december 2011 15:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat een dom volk..
Zijn die aapjes net langsgeweest gaan ze 'Twente, hier op an' roepen..
Hoe stoer is dat, al is de betutteling op de korte zijde wel heel erg ....quote:Op maandag 5 december 2011 14:56 schreef TwenteFC het volgende:
Hij heeft een stadionverbod voor staan op de tribune
quote:Op maandag 5 december 2011 15:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hoe stoer is dat, al is de betutteling op de korte zijde wel heel erg ....
quote:Op maandag 5 december 2011 15:02 schreef Ties02 het volgende:
'Aapjes' die waarschijnlijk het 20 voud van jouw maandsalaris opstrijken..
Ik doelde meer op de tekst, dan op het idee.quote:Op maandag 5 december 2011 15:01 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Gewoon respect voor de prestatie die ze hebben neergezet. Na de baggerwedstrijd tegen Vitesse verdienen ze het dan wel om goed toegezongen te worden.
Leer jij eerst even begrijpend lezen, lees je eigen tekst eens terug.quote:Op maandag 5 december 2011 15:20 schreef Kreator het volgende:
[..]. Ja, want alle Twente-supporters zijn miljonair?
Zeg dan niks...
Jij hebt het toch over de spelers of niet? lees je post nog eens door andersquote:Op maandag 5 december 2011 15:20 schreef Kreator het volgende:
[..]. Ja, want alle Twente-supporters zijn miljonair?
Zeg dan niks...
quote:Zijn die aapjes net langsgeweest gaan ze 'Twente, hier op an' roepen.
Twente Hierop an, wordt al ik weet niet hoe lang gezongen bij een ereronde (en als Twente op eigen helft onder druk staat) dus wat lul je nou vent, daarnaast nodig ik je graag uit om in het echt het uitvak als 'dom volk' te bestempelen.quote:Op maandag 5 december 2011 15:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de tekst, dan op het idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |