Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
Ik ookquote:Op zondag 4 december 2011 20:02 schreef laucas het volgende:
2x een RROD gehad en toen maar een PS3 gekocht
Jazekerquote:Op zondag 4 december 2011 20:03 schreef Dudeweiser het volgende:
ik hoop dat de OP jullie goedkeuring draagt
gelukkigquote:Op zondag 4 december 2011 20:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik ookMaar 1e keer was in garantie.
[..]
Jazeker
Ik mis Beasley, Moreno/Bravo, Rosinei, Mosquera, Basanta, Salcido, Danilinho, Perez en Talavera.quote:
haha ik zat al te wachten op de extreem dure suggestiesquote:Op zondag 4 december 2011 20:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik mis Beasley, Moreno/Bravo, Rosinei, Mosquera, Basanta, Salcido, Danilinho, Perez en Talavera.![]()
Gewoon sparen!
denk het wel, was vorig jaar ook met Tyton meen ik me te herinneren.quote:Op zondag 4 december 2011 20:08 schreef laucas het volgende:
Krul krijgt wel een upgrade denk ik, zal de silver dan meer waard worden?
Zeker, was vorig jaar ook zo met Eriksen. Daarom ga ik er straks ook een keer een shitload van kopen.quote:Op zondag 4 december 2011 20:08 schreef laucas het volgende:
Krul krijgt wel een upgrade denk ik, zal de silver dan meer waard worden?
Ja maar het verschil is denk ik de competitie. In de BPL heb je betere/gelijke keepers die waarschijnlijk toch wel silver blijven..quote:Op zondag 4 december 2011 20:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zeker, was vorig jaar ook zo met Eriksen. Daarom ga ik er straks ook een keer een shitload van kopen.
Oh, he definitely madquote:Op zondag 4 december 2011 20:23 schreef Toefjes het volgende:
Vanmiddag nog een potje gedaan. 2-0 tot de 90e minuut, hij maakt in blessure tijd 2-1. Ik trap af. speel rustig terug naar Luis. Hij naar de links back, links back terug naar de keeper, keeper naar rechtshalf. En scheids fluit af.
Berichtje: you are so unsportive passing in 90th minute, FUCK YOUUUUUUUU
ik: hello, are you mad?
hij herhaalt zn berichtje
Ik: Next time my brother will play, now you played his little sister
Hij: Dont talk shit, FUCK YOUUUUU
Ik: Still mad?
etc etc
Ohja hij had Doumbia. Ik had ook nog gestuurd: Is it true that people playing with Doumbia have a small penis?quote:
Pacequote:Op zondag 4 december 2011 20:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohja hij had Doumbia. Ik had ook nog gestuurd: Is it true that people playing with Doumbia have a small penis?
uitspraak die rijst hier ooit gedaan had
ik heb ook Doumbia en Kerzhakov. Problem?quote:Op zondag 4 december 2011 20:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohja hij had Doumbia. Ik had ook nog gestuurd: Is it true that people playing with Doumbia have a small penis?
uitspraak die rijst hier ooit gedaan had
Van mij mogen ze hoor, het is bij mij ook best een belangrijk ingredient met Aguero, Torres, Robben en Ribery. Met Silva en Luis (of IF Naldo), valt er best tegen te spelenquote:Op zondag 4 december 2011 20:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Pacemensen die daar alleen op spelen
walgelijk.
Haha, jij hebt een kleine penisquote:Op zondag 4 december 2011 20:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb ook Doumbia en Kerzhakov. Problem?
ik gebruik ze niet om alleen maar te pacewhorenquote:
Ik vind het veel leuker om trucjes te doen en de tegenstander pissig te makenquote:Op zondag 4 december 2011 20:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Van mij mogen ze hoor, het is bij mij ook best een belangrijk ingredient met Aguero, Torres, Robben en Ribery. Met Silva en Luis (of IF Naldo), valt er best tegen te spelen
hahaha, dat moet je niet aan hem vragen denkquote:Op zondag 4 december 2011 20:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik heb IF Doumbia, betekent dat dat ik een kleine penis heb maar dat die wel in vorm is?
Zo gaat het altijd als ik tegen skillers moet..eerst 10 keer met mislukte skills tegen mijn verdedigers aanrennen en daarna alleen maar pace abusenquote:Op zondag 4 december 2011 20:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind het veel leuker om trucjes te doen en de tegenstander pissig te makenTenzij het niet lukt dan gebruik ik ook wel wat pace
In vormquote:Op zondag 4 december 2011 20:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik heb IF Doumbia, betekent dat dat ik een kleine penis heb maar dat die wel in vorm is?
Standaard tochquote:Op zondag 4 december 2011 20:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo gaat het altijd als ik tegen skillers moet..eerst 10 keer met mislukte skills tegen mijn verdedigers aanrennen en daarna alleen maar pace abusen
Ik ben redelijk tevreden over de IF versie, maar Luis en Silva hebben toch mijn voorkeur. Ik wacht op de SIF tot die rond de 85 K is. goedkoopste is nu 95K.quote:Op zondag 4 december 2011 20:32 schreef laucas het volgende:
Wat vind je van Naldo? IF/SIF?
Robben lijkt alleen maar duurder te worden, gaat nog wel even duren voordat ik me teampje heb
Haha, zou kunnenquote:Op zondag 4 december 2011 20:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik ga 3-4-3 spelen en Luiz + Silva staan al vast, alleen even kijken of ik Santana of Naldo kies.quote:Op zondag 4 december 2011 20:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben redelijk tevreden over de IF versie, maar Luis en Silva hebben toch mijn voorkeur. Ik wacht op de SIF tot die rond de 85 K is. goedkoopste is nu 95K.
Dedéquote:Op zondag 4 december 2011 20:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben redelijk tevreden over de IF versie, maar Luis en Silva hebben toch mijn voorkeur. Ik wacht op de SIF tot die rond de 85 K is. goedkoopste is nu 95K.
Dede is cheatenquote:
Bij mijn budgetBrazilianen speel ik 3-4-1-2 met Dedé, Luis en Réver achterinquote:Op zondag 4 december 2011 20:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dede is cheatenbijna 2 meter en 80+ pace en def en heading
Heb m even opgezocht, ziet er inderdaad niet te versmaden uitquote:Op zondag 4 december 2011 20:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dede is cheatenbijna 2 meter en 80+ pace en def en heading
Ochtend dienst op zondag? Wat voor werk doe je ?quote:Op zondag 4 december 2011 21:31 schreef Toefjes het volgende:
Ik stop met fifa voor vanavond. Kon gisteren geen keuze maken tussen feesten en een ochtenddienst beginnend om 07:00. Resultaat: 2 uur slaap. Niet bevoordelijk voor je fifa prestaties. Net met 4-1 gewonnen van iemand die normaliter van ellende na een half uur zou quitten. Daarvoor met strafschoppen verloren, waarna ik een disconnect kreeg en mn DNF nu slechts 0.93 is. Het is wel weer mooi geweest.
heeft die wel genoeg pace dan?quote:Op zondag 4 december 2011 21:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Iemand hier met rare Adebayor? Zit te twijfelen om Tevez te verkopen en Adebayor 85 samen met Torres te laten spelen.
Altijd.quote:
de IF bedoel je? Of vind je hem gewoon raar?quote:Op zondag 4 december 2011 21:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Iemand hier met rare Adebayor? Zit te twijfelen om Tevez te verkopen en Adebayor 85 samen met Torres te laten spelen.
DUDEEEEEEquote:Op zondag 4 december 2011 21:56 schreef Leanishibe het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb even iemand blij gemaakt.
Not sure if troll.quote:Op zondag 4 december 2011 21:56 schreef Leanishibe het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb even iemand blij gemaakt.
Adebayor is toch geen IF? was hiervoor gewoon normaal goud, (rare) is shiny.quote:Op zondag 4 december 2011 21:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
de IF bedoel je? Of vind je hem gewoon raar?
sinds wanneer is er een rare Adebayor dan?quote:Op zondag 4 december 2011 21:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Adebayor is toch geen IF? was hiervoor gewoon normaal goud, (rare) is shiny.
Rustig an Rijstquote:
Klopt, heb het even opgezocht.quote:Op zondag 4 december 2011 22:00 schreef Tim86 het volgende:
Er is een IF Adebayor en een normale..de normale is niet shiny en dus niet rare.
Kan je die xboxen niet gewoon omruilen? Ik neem aan dat je vader niet is lekker gaat codden op ze vrije zondagmiddag?quote:Op zondag 4 december 2011 22:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Rustig an Rijst![]()
Ten eerste hadden we geen deal, ten tweede heb ik geen nieuwe, ik ben nu gewoon bij mijn ouders en daar staat een andere xbox.
Ik wilde eigenlijk vragen of ik deze gewoon mee kon nemen, maar omruilen kan ookquote:Op zondag 4 december 2011 22:14 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Kan je die xboxen niet gewoon omruilen? Ik neem aan dat je vader niet is lekker gaat codden op ze vrije zondagmiddag?
Ja! Heb je nog ergens 650K?quote:Op zondag 4 december 2011 23:10 schreef el-blanchito het volgende:
Heerlijk! 7 teams, nog 20K cash en nu kan ik gewoon onbezorgd gaan spelen. Heeft iemand nog leuke ideeën voor een leuke hybrid?
Nee man! Ik bedoel meer een leuke hybrid in de vorm van origineel zoals blanke moslims ofzo, of Duitsers in de serie A/Bquote:
Spelers met pace onder de 50?quote:Op zondag 4 december 2011 23:17 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Nee man! Ik bedoel meer een leuke hybrid in de vorm van origineel zoals blanke moslims ofzo, of Duitsers in de serie A/B
u21?quote:Op zondag 4 december 2011 23:17 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Nee man! Ik bedoel meer een leuke hybrid in de vorm van origineel zoals blanke moslims ofzo, of Duitsers in de serie A/B
Hahaha hier heb ik serieus allemaal al over nagedacht, maar ik zoek nog verder.... Vorig jaar had ik best een leuke al zeg ik het zelf: Denemarken/Zweden/noorwegen/Finlandmet 100 chemistryquote:Op zondag 4 december 2011 23:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Spelers met pace onder de 50?
Johnson's. Verenigd koninkrijk bij elkaar. Spelers kleiner dan 1m70.
Heb niet zo veel inspiratie.
Wales, alleen zonder balequote:Op zondag 4 december 2011 23:17 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Das wel heel breed! Misschien als ik hem combineer met iets andersquote:
Met IF Pukki!quote:Op zondag 4 december 2011 23:24 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hahaha hier heb ik serieus allemaal al over nagedacht, maar ik zoek nog verder.... Vorig jaar had ik best een leuke al zeg ik het zelf: Denemarken/Zweden/noorwegen/Finlandmet 100 chemistry
Hmmm, das wel een optiequote:Op zondag 4 december 2011 23:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wales, alleen zonder bale
Wat een elftal, kostte me 6/7K
Rosequote:Op zondag 4 december 2011 23:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Spelers met pace onder de 50?
Johnson's. Verenigd koninkrijk bij elkaar. Spelers kleiner dan 1m70.
Heb niet zo veel inspiratie.
EcoPO al af? Welk deelonderwerp heb jij? EMU?quote:Op zondag 4 december 2011 23:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wil Fifa en Saints Row spelen, maar ik moet dingen doen voor school
haha nee, ik heb conjunctuur, moet nog beginnenquote:Op zondag 4 december 2011 23:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
EcoPO al af? Welk deelonderwerp heb jij? EMU?
Het is wel erg simpel, zeker conjunctuur. Gewoon even in de krant kijken.quote:Op zondag 4 december 2011 23:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haha nee, ik heb conjunctuur, moet nog beginnenwaardeloos pauper PO, die met belegger was veel leuker
Te bizarquote:Op zondag 4 december 2011 23:52 schreef detennismaster het volgende:
Yobo has been bought for 41750 BIN!![]()
Inkoopprijs 5K!
ik heb hier vier kranten liggen, kijk er morgen wel even naarquote:Op zondag 4 december 2011 23:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Het is wel erg simpel, zeker conjunctuur. Gewoon even in de krant kijken.
Maar het moet vrijdag af zijn.!
Ik ga nu die Yobo's ook gewoon in gaten houden vanmiddag ging er nog eentje zonder bod weg voor 25K volgende keer pak ik die!quote:
Mijn broertje kreeg hem in zijn starterspack maar heeft hem er toen voor 200 bin opgezetquote:Op maandag 5 december 2011 00:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Yobo is 1 van de zeldzaamste kaarten, nog zeldzamer dan Gyan. Op PS3 is hij nog een stuk duurder dan op de Xbox. Ik kon er 1 voor 400 kopen aan het begin maar dat heb ik toen niet gedaan.
70 pace, 74 heading, 75 defending... Maar dat kan idd ook niet 40k waard zijn.quote:Op maandag 5 december 2011 00:22 schreef Tim86 het volgende:
Hoe kan hij zo rare zijn dan? Niet eens shiny..
Je mist er eentje (Velthuizen waarschijnlijk).quote:Op maandag 5 december 2011 09:00 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ultimatedb -> League: Eredivisie -> Category: All Informs -> 9
Omdat hij is uitgeleend aan een club uit de Turkse competitie zit hij niet meer in packs. Yobo is in 2 jaar tijd 10 overall achteruit gegaan. In FIFA 10 had hij nog iets van 84 pace en 84 overall en toen gebruikten veel mensen hem in BPL teams.quote:Op maandag 5 december 2011 00:22 schreef Tim86 het volgende:
Hoe kan hij zo rare zijn dan? Niet eens shiny..
Aha, dat is het dus.quote:Op maandag 5 december 2011 10:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Omdat hij is uitgeleend aan een club uit de Turkse competitie zit hij niet meer in packs. Yobo is in 2 jaar tijd 10 overall achteruit gegaan. In FIFA 10 had hij nog iets van 84 pace en 84 overall en toen gebruikten veel mensen hem in BPL teams.
Thanksquote:Op maandag 5 december 2011 10:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Omdat hij is uitgeleend aan een club uit de Turkse competitie zit hij niet meer in packs. Yobo is in 2 jaar tijd 10 overall achteruit gegaan. In FIFA 10 had hij nog iets van 84 pace en 84 overall en toen gebruikten veel mensen hem in BPL teams.
Soort van bewaking zeg maarquote:Op zondag 4 december 2011 21:51 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ochtend dienst op zondag? Wat voor werk doe je ?
Leuke studiequote:Op maandag 5 december 2011 10:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ga het studerenFiscaal dan wel
Nicequote:Op maandag 5 december 2011 10:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ga het studerenFiscaal dan wel
Meeste mensen spammen gewoon met de CAM passjes diep op de ST's en gebruiken de rest als defense...quote:Op maandag 5 december 2011 11:59 schreef Toefjes het volgende:
Alles maar weer op de tradepile. Wat een kutsysteem is dat 4-1-2-1-2. Ik snap niet waarom het systeem zo verheerlijkt wordt. Je vleugelverdedigers spelen als vleugelaanvallers. Je RM en LM spelen als CM, waardoor Robben en Ribery totaal niet meer uit de verf komen.
Positief is wel dat de prijs van Robben zo gestegen is. Misschien omdat ie gescoord heeft dit weekend. Probeer m voor 356K te verkopen.
En ik wil gewoon lekker tikken, vleugelaanvallertje vrij spelen, dan kijken of je het beste buitenom of binnendoor kan gaan, en dan je plan maken. Hier kan ik echt niks mee. Creeer geen ene klote zeg. Dan maar terug maar 4-3-2-1. Het leuke is wel dat ik straks weer een nieuw elftal kan bouwenquote:Op maandag 5 december 2011 12:02 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Meeste mensen spammen gewoon met de CAM passjes diep op de ST's en gebruiken de rest als defense...
Probeer 4411 is!quote:Op maandag 5 december 2011 12:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En ik wil gewoon lekker tikken, vleugelaanvallertje vrij spelen, dan kijken of je het beste buitenom of binnendoor kan gaan, en dan je plan maken. Hier kan ik echt niks mee. Creeer geen ene klote zeg. Dan maar terug maar 4-3-2-1. Het leuke is wel dat ik straks weer een nieuw elftal kan bouwenEven verzinnen wat het thema dit keer gaat worden
En wat voor type spits is het meest geschikt voor 4-2-3-1? Type Aguero of Type Ibrahimovic?quote:Op maandag 5 december 2011 12:09 schreef DutchSL het volgende:
Ik zweer bij 4-2-3-1 / 4-2-2-2.
Alleen kut dat je daar geen wingers kunt gebruiken met 9 chemistry.
Ibrahimovic. Aguero is beter als CF in zo'n systeem.quote:Op maandag 5 december 2011 12:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En wat voor type spits is het meest geschikt voor 4-2-3-1? Type Aguero of Type Ibrahimovic?
Ibra. In 4-2-3-1 heb je (in mijn ogen) een redelijk sterke spits nodig die een bal vast kan houden om de flanken te bedienen.quote:Op maandag 5 december 2011 12:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En wat voor type spits is het meest geschikt voor 4-2-3-1? Type Aguero of Type Ibrahimovic?
quote:Op maandag 5 december 2011 12:55 schreef Apekoek het volgende:
Elke silver IF lijkt wel zeldzaam te worden en altijd in prijs te stijgen, al is de pace 44?
Zeker niet allemaal, maar die met hogere ratings in principe wel. Zo'n Piiroja van Vitesse kan je nog steeds voor 10K oppikkenquote:Op maandag 5 december 2011 12:55 schreef Apekoek het volgende:
Elke silver IF lijkt wel zeldzaam te worden en altijd in prijs te stijgen, al is de pace 44?
Laagste die ik nog vond was al 20k?quote:Op maandag 5 december 2011 13:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zeker niet allemaal, maar die met hogere ratings in principe wel. Zo'n Piiroja van Vitesse kan je nog steeds voor 10K oppikken
Op xbox staan er een paar van 10K..ook nog 1 van 7.5K verkocht vandaagquote:Op maandag 5 december 2011 13:03 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Laagste die ik nog vond was al 20k?
Ow bedoel PS3.quote:Op maandag 5 december 2011 13:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op xbox staan er een paar van 10K..ook nog 1 van 7.5K verkocht vandaag
volgens mij moet jij je gewoon op silvers storten en kappen met goldteams. Je beleefd er veel meer plezier aan, volgens mij. En met jou budget kan je heel wat zieke silverteams maken.quote:Op maandag 5 december 2011 13:16 schreef Toefjes het volgende:
Na alle verlies wedstrijden met mn gouden team weer wat zelfvertrouwen getankt met de zilveren heren, met 10 man met 3-1 gewonnen. Vanochtend al een nieuw record met de silvers neergezet: 11-1
Ja, maar wat ik niet snap... mn silvers zijn hooguit 71-72 gemiddeld, en win regelmatig van 74 teams. Met gold bak ik er niks van. Al ben ik 86 en speel ik tegen 82-83 teams.quote:Op maandag 5 december 2011 13:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]
volgens mij moet jij je gewoon op silvers storten en kappen met goldteams. Je beleefd er veel meer plezier aan, volgens mij. En met jou budget kan je heel wat zieke silverteams maken.
Kan je squad postenquote:Op maandag 5 december 2011 13:23 schreef vandermar het volgende:
Ik was gister in mijn beste vorm ooitik rapete echt iedereen met mijn Portugezen. 5x achter elkaar ragequitte mijn tegenstander. De snelste na 10 minuten, 2-0 voor en hij had rood gekregen voor een charge op Liedson.
Echt nog nooit zoveel plezier met gouden elftal gehad. Heerlijke skills, zieke schoten. Portugal
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#cSVfLqbIbb8Rgquote:Op maandag 5 december 2011 13:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kan je squad postenIk weet echt niet meer welke team ik moet maken in FUT.... Heb zowat uit elke comp een team gehad behalve Portugal bedenk ik me nu
Jammer dat Liedson en Hulk niet linken (terwijl Liedson eigenlijk Braziliaan isquote:Op maandag 5 december 2011 13:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#cSVfLqbIbb8Rg
En het speelt
Ik wissel ze vaak af, maar Liedson vind ik wel een baas hoor, speel ik liever mee dan met Saviola. Liedson heeft wat meer kracht.quote:Op maandag 5 december 2011 13:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jammer dat Liedson en Hulk niet linken (terwijl Liedson eigenlijk Braziliaan is) anders had ik hem i.p.v. Saviola gebruikt in mijn team.
Diawara zou je kunnen proberen. Wel maar 75 heading en shooting maar ik denk de beste spits na ricky dan. Op Saviola na.quote:Op maandag 5 december 2011 13:39 schreef DutchSL het volgende:
Daarom.
Saviola wegsturen met Aimar/Moutinho of 1-2 met Hulk/Varela is prachtig, maar ik zou graag iemand die dat beheerst en ook nog eens een voorzet er in kan koppen.
Cardozo is ziekelijk traag, als die IF wordt moet zijn pace gelijk met 30 omhoog om hem enigszins speelbaar te krijgenen Kleber van Porto zit niet in het spel. Het is wellicht wachten op een gouden IF van Wolfswinkel.
En die IF Spanjaard?quote:Op maandag 5 december 2011 13:39 schreef DutchSL het volgende:
Daarom.
Saviola wegsturen met Aimar/Moutinho of 1-2 met Hulk/Varela is prachtig, maar ik zou graag iemand die dat beheerst en ook nog eens een voorzet er in kan koppen.
Cardozo is ziekelijk traag, als die IF wordt moet zijn pace gelijk met 30 omhoog om hem enigszins speelbaar te krijgenen Kleber van Porto zit niet in het spel. Het is wellicht wachten op een gouden IF van Wolfswinkel.
Overtoom is echt een baasquote:Op maandag 5 december 2011 13:59 schreef Tim86 het volgende:
Ik ga mijn Dutchies Abroad (silvers) omturnen tot een regular NL team
Want Overtoom + Fer + IF Vlaar
4321? Met Drenthe, Castoignes etc? Post ff een pic als die klaar is ik wil dat misschien ook gaan maken.quote:Op maandag 5 december 2011 13:59 schreef Tim86 het volgende:
Ik ga mijn Dutchies Abroad (silvers) omturnen tot een regular NL team
Want Overtoom + Fer + IF Vlaar
Nee, ik had al een 4-1-2-1-2 en die ga ik gebruiken..ik had toch al iedereen in die formatie behalve de 3 Eredivisiegasten. Die heb ik alleen in 4-3-2-1 en koop ik nu gewoon nog even extra (behalve Vlaar, die is daar te duur voor, maar die haalt wel 8/9 chem)quote:Op maandag 5 december 2011 14:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
4321? Met Drenthe, Castoignes etc? Post ff een pic als die klaar is ik wil dat misschien ook gaan maken.
Budget? Chiellini, Silva en Lucio zijn sowieso bazenquote:Op maandag 5 december 2011 14:15 schreef Tauchmeister het volgende:
Iemand een tip voor een CB uit de Serie A? De meesten zijn zo ontzettend traag.
Ogbonna, Cordoba, Chiellini, Silva dat zijn de 4 snelste dacht ik. De eerste 2 zijn goedkoop en de andere 2 wat duurderquote:Op maandag 5 december 2011 14:15 schreef Tauchmeister het volgende:
3500quote:Op maandag 5 december 2011 14:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Budget? Chiellini, Silva en Lucio zijn sowieso bazen
Ogbonna, Cordobaquote:Op maandag 5 december 2011 14:18 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
3500
Denk dat ik nog even door blijf sparen
Bonucci ?quote:Op maandag 5 december 2011 14:18 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
3500
Denk dat ik nog even door blijf sparen
En dan steeds op de tradepile zetten? Als je van team wil wisselen?quote:Op maandag 5 december 2011 14:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, ik had al een 4-1-2-1-2 en die ga ik gebruiken..ik had toch al iedereen in die formatie behalve de 3 Eredivisiegasten. Die heb ik alleen in 4-3-2-1 en koop ik nu gewoon nog even extra (behalve Vlaar, die is daar te duur voor, maar die haalt wel 8/9 chem)
Met 3 van deze topspitsen wil ik wel een 2spitsensysteem gebruiken
Ja, niet ideaal, maar ja. Gebruik toch 2 accounts om te traden, dus heb doorgaans wel ruimtequote:Op maandag 5 december 2011 14:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]
En dan steeds op de tradepile zetten? Als je van team wisselen?
Cordoba, Gamberini. Allebei sterk in de lucht en lekker snel.quote:Op maandag 5 december 2011 14:15 schreef Tauchmeister het volgende:
quote:Op maandag 5 december 2011 14:28 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Fer komt nog op de plek van Vurnon zodra ik een betaalbare heb gevonden. Op de bank atm: Van Wolfswinkel, Bruma, Van Aanholt, Zuiverloon, Barazite, Emnes, Hadouir
Koop eerst Sno als CDM. Serieus, die gast móét je proberen.quote:Op maandag 5 december 2011 14:28 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Fer komt nog op de plek van Vurnon zodra ik een betaalbare heb gevonden. Op de bank atm: Van Wolfswinkel, Bruma, Van Aanholt, Zuiverloon, Barazite, Emnes, Hadouir
Zal hem eens halen. Snonaldinho lijkt me ook wel een baasquote:Op maandag 5 december 2011 14:34 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Koop eerst Sno als CDM. Serieus, die gast móét je proberen.
Hij is normaal CM volgens mij hè?quote:Op maandag 5 december 2011 14:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zal hem eens halen. Snonaldinho lijkt me ook wel een baas
Staat er alleen ff geen in mijn formatie
Uhm, hangt er vanaf of hij in de winterstop terug komtquote:Op maandag 5 december 2011 14:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vond zonet een Yobo voor 1.2k BIN dus die heb ik gekocht. De vraag is alleen: moet ik hem nu verkopen of zal hij nog meer waard worden? Andere spelers die niet meer in packs zitten zijn Patric en Fleck, en er zijn vast wel meer maar die weet ik zo niet.
Zet hem er gewoon steeds voor 65K BIN 3 dagen op. Misschien wordt hij gewoon verkocht!quote:Op maandag 5 december 2011 14:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vond zonet een Yobo voor 1.2k BIN dus die heb ik gekocht. De vraag is alleen: moet ik hem nu verkopen of zal hij nog meer waard worden? Andere spelers die niet meer in packs zitten zijn Patric en Fleck, en er zijn vast wel meer maar die weet ik zo niet.
quote:Op maandag 5 december 2011 14:57 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik weet niet wat het is hoor, maar het lijkt wel alsof packs rond dit tijdstip veel beter zijn dan 's avonds. Trek net 5 bronzen pakjes op, eerst Dube, toen Nyarko, Ethan White, Ainsworth (engels 90 pace) en nu nog een RM met 80 pace
edit: die Ainsworth is 4k waard
4-2-2 is kapot rare hahahhaquote:Op maandag 5 december 2011 15:14 schreef DutchSL het volgende:
Ik ook maar eens een pakje kopen..
1e pagina: Baptista 4-1-2-1-2 en wat shiny contracts en andere prut
2e pagina: Neuer en 4-2-2 kaartje
sorryquote:Op maandag 5 december 2011 15:25 schreef el-blanchito het volgende:
willen jullie aub niet meer neerzetten dat de pakjes nu beter zijn?
ik heb mezelf net overtuigd om er ook 1 te halen, en er zat werkelijk niks in
3 rares= 3 contracten
Er is 1 voor 30k BIN op de Xbox en die wordt (nog) niet verkocht. Trouwens, dat verhaal van die Fleck is heel vreemd. Hij zou uitgeleend worden aan Sheffield United, maar dit ging niet door en hij keerde terug naar Rangers maar EA heeft geen Rangers versie van hem gemaaktquote:Op maandag 5 december 2011 14:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zet hem er gewoon steeds voor 65K BIN 3 dagen op. Misschien wordt hij gewoon verkocht!
Hoyte gaat altijd voor 200quote:Op maandag 5 december 2011 15:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er is 1 voor 30k BIN op de Xbox en die wordt (nog) niet verkocht. Trouwens, dat verhaal van die Fleck is heel vreemd. Hij zou uitgeleend worden aan Sheffield United, maar dit ging niet door en hij keerde terug naar Rangers maar EA heeft geen Rangers versie van hem gemaakt
Mijn bronze packs zijn best goed nu, zonet had ik een UNAM kit in een 400c pack en voor de rest nog Hoyte en een paar anderen.
o wacht, even in de war, die gaat idd voor 1,5kquote:Op maandag 5 december 2011 15:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die van Arsenal gaat bij mij altijd weg voor tussen de 1500 en 2000. Ik kocht net een Marlos ST voor 75500 maar die is 4-3-3 dus die verkoop ik weer. Toen heb ik 1 voor 72500 gekocht die 5-2-1-2 is maar ik kan hem veranderen in 4-2-3-1. En zonet zocht ik weer naar een Marlos en ik vond 1 voor 57500
Nee kan niet.quote:Op maandag 5 december 2011 15:53 schreef Wrijfhout het volgende:
Even een noob vraag
Kan je eigenlijk ook een TOTW player van eerdere weken in een pakje van 400 of 750 coins krijgen? Of momenteel alleen Gyu?
Ja duh, gewoon normale regels. De bal moet eerst een tegenstander aanraken en anders is het een vrije trap tegen. Normaalste zaak van de wereldquote:Op maandag 5 december 2011 16:01 schreef Tauchmeister het volgende:
Net echt de vreemdste shit ooit. Ik neem een penalty met Vidal, schiet op de paal, krijg de bal terug en kan scoren, maar de scheids fluit af vanwege een 'bad challenge' (aldus de commentator)
Nooit geweten.quote:Op maandag 5 december 2011 16:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja duh, gewoon normale regels. De bal moet eerst een tegenstander aanraken en anders is het een vrije trap tegen. Normaalste zaak van de wereld
Ook als je vanuit corner op de paal schiet en hem zelf weer aanneemtquote:Op maandag 5 december 2011 16:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja duh, gewoon normale regels. De bal moet eerst een tegenstander aanraken en anders is het een vrije trap tegen. Normaalste zaak van de wereld
Je mag de bal niet 2x achter elkaar raken bij een pingel en de paal is een dood element, dus die telt niet.quote:Op maandag 5 december 2011 16:01 schreef Tauchmeister het volgende:
Net echt de vreemdste shit ooit. Ik neem een penalty met Vidal, schiet op de paal, krijg de bal terug en kan scoren, maar de scheids fluit af vanwege een 'bad challenge' (aldus de commentator)
Zit wat in, anders kun je een ingooi of corner tegen de hoekvlag aanspelen, waarna je zelf verder kunt.quote:Op maandag 5 december 2011 16:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je mag de bal niet 2x achter elkaar raken bij een pingel en de paal is een dood element, dus die telt niet.
Fok! knokploeg alvast optrommelen? Want scammers daar houden we niet vanquote:Op maandag 5 december 2011 18:57 schreef Pino0 het volgende:
Stiekem toch een beetje argwaan met mijn Fifa 12
Ene Denise de Leur verkocht hem voor 20,-.
Nadat ik het overgemaakt heb hoor ik niks meer, wel even opgezocht op facebook en daar kom ik net zo'n tokkie wijf tegen als ik verwacht had met die breezer taal.
Hopen maar dat ze wel eerlijk is en ik hem gewoon binnen krijg
Sorry, maar ik zou nooit geld overmaken voordat ik iets binnen heb. Wantrouwen in de mens op marktplaats is bij mij heel groot en vind het dan ook niet heel slim van jequote:Op maandag 5 december 2011 18:57 schreef Pino0 het volgende:
Nadat ik het overgemaakt heb hoor ik niks meer, wel even opgezocht op facebook en daar kom ik net zo'n tokkie wijf tegen als ik verwacht had met die breezer taal.
marktplaats mensen zijn dan ook meestal niet te vertrouwen... Had je hem beter van iemand op FOK! over kunnen nemen. Maar goed, als je niks terugkrijgt, Facebook van die bitch volspammenquote:Op maandag 5 december 2011 18:57 schreef Pino0 het volgende:
op FOK kan je mods en eventueel admins inschakelen, die kunnen het IP adres achterhalenquote:Op maandag 5 december 2011 19:32 schreef Pino0 het volgende:
Ja, ik heb het vaker gedaan, allemaal goed gekomen.
Ik check altijd het bank rek. nummer van die persoon, zo heb ik al 1 mongool weten te pakken.
Begon al na 5 uur meteen te dreigen dat hij aangifte zou doen omdat ik het nog niet overgemaakt hadSneu om geld te maken over de ruggen van andere mensen.
Maar dudeweiser, waarom over fok? Daar heb ik enkel een gebruikers naam + een bank rekening nummer, en op marktplaats ook nog een email maar die zijn natuurlijk zo makkelijk om te faken...
Mmm, daar zit inderdaad wat in. 20 euro is jammer voor nu dan maar. Wacht even tot vrijdag, mocht er dan niks aan zijn gekomen ga ik op verder onderzoek uit.quote:Op maandag 5 december 2011 19:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
op FOK kan je mods en eventueel admins inschakelen, die kunnen het IP adres achterhalenen over het algemeen vind ik de FOK community beter te vertrouwen, net als Tweakers. Heb al meerdere deals gedaan en die gingen allemaal goed.
dat soort tuig moet je hard aanpakken. Zo veel mogelijk persoonlijke informatie zien te vergaren, en eventueel een telefoonnummer, en dan flink spammenquote:Op maandag 5 december 2011 19:36 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Mmm, daar zit inderdaad wat in. 20 euro is jammer voor nu dan maar. Wacht even tot vrijdag, mocht er dan niks aan zijn gekomen ga ik op verder onderzoek uit.
Alles kun je kopen tegenwoordig. Facebook likes, Youtube subscribers en dus ook Ebay feedbackquote:Op maandag 5 december 2011 19:47 schreef Tim86 het volgende:
Dat is het voordeel ook van Ebay..daar kan je zien wie er een trusted seller is..bij Marktplaats zie je echt geen zak.
Toch zou je d.m.v. gezond verstand ook al kunnen merken wie goed en slecht is. De manier van schrijven verraadt het meestal alquote:Op maandag 5 december 2011 19:48 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Alles kun je kopen tegenwoordig. Facebook likes, Youtube subscribers en dus ook Ebay feedback
Dat is een goede pull, zeker in 4-1-2-1-2. Ik had zonet een Castaignos 4-2-2-2, ik snap niet dat hij niet meer waard is dan 3k. Die Marlos die ik voor 57k had gekocht heb ik voor 84k verkochtquote:Op maandag 5 december 2011 17:16 schreef GuRBuH het volgende:
Nice, 4-1-2-1-2 Opare in een silver pack.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 5 december 2011 19:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Toch zou je d.m.v. gezond verstand ook al kunnen merken wie goed en slecht is. De manier van schrijven verraadt het meestal al
Daar heb je gelijk in. Maar ik heb het bank rek. nummer gegoogled en daar kan ik niks op vinden, terwijl ik toen ik die oplichter gevonden had, allemaal sites naar boven kwamen. Misschien heeft deze kamper gewoon net een nieuwe pin pas gekocht, alhoewel de naam van het rek. nummer ook 'de Leur' is.quote:Op maandag 5 december 2011 19:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Toch zou je d.m.v. gezond verstand ook al kunnen merken wie goed en slecht is. De manier van schrijven verraadt het meestal al
ja, er zijn ook zeker uitzonderingen, maar ik heb toch het idee dat de meeste scammers écht geen Nederlands beheersenquote:Op maandag 5 december 2011 19:54 schreef Tim86 het volgende:
Ben ik het niet echt mee eens. Ook "simpele zielen" kunnen gewoon goede intenties hebben natuurlijk..ook al hebben ze het taalgevoel van een mestkever.
wtfquote:Op maandag 5 december 2011 20:10 schreef Tim86 het volgende:
IF Djuricic voor 3.5K opgepikt..gewoon open bid
Als er niet 1 irritante gast was dan was het zelfs voor 300coins..echt wazig. Kerel kwam weer met zo'n bid als de teller al op 0 staat..zo triest. Daarna deed hij het nog 10 keer zo en blijkbaar was hij 1 keer te laatquote:
best een leuk team hoorquote:Op maandag 5 december 2011 20:47 schreef Fuszy het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#k2wuwh4kbb856
Mijn bundesliga/duitse elftal. Ik kan er wel wat dingen aan verbeteren maar de coins laten het me niet toe.Ik heb nog maar 8k over.
Vrees dat dit niet gaat werken. Die wide CAM's in dit systeem spelen als wingers en moeten echt pace hebben..quote:Op maandag 5 december 2011 21:34 schreef Toefjes het volgende:
Mijn elftal bij elkaar gepuzzelt..
4-2-3-1
GK: Valdes
RB: Dani Alves
CB: Pepe
CB: Pique
LB: Marcelo
DMC:Marscherano
DMC:Xabi Alonso
CAM:Xavi
CAM:Fabregas
CF: Messi
ST: Benzema
Kaka, Borja Valero, Albidal op de bank. Nog 360K te besteden. Zit te denken aan nog een IF Higuain, Ramos, en verder nog eventjes kijken..
Casillas?quote:Op maandag 5 december 2011 21:34 schreef Toefjes het volgende:
Mijn elftal bij elkaar gepuzzelt..
4-2-3-1
GK: Valdes
RB: Dani Alves
CB: Pepe
CB: Pique
LB: Marcelo
DMC:Marscherano
DMC:Xabi Alonso
CAM:Xavi
CAM:Fabregas
CF: Messi
ST: Benzema
Kaka, Borja Valero(IF), Albidal op de bank. Nog 360K te besteden. Zit te denken aan nog een IF Higuain, Ramos, en verder nog eventjes kijken..
Ja, dat was de bedoeling, maar zou ik weer dezelfde spelers moeten kopen als dat ik al 30 keer gekocht heb. Ferdinand, Richards, etc etc. En kan Adebayor alsnog erin gooien hoor. Met Silva als CF ofzo (als Backup voor Messi). Wel goede tip van de pace, wellicht Iniesta ipv Xaviquote:Op maandag 5 december 2011 21:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vrees dat dit niet gaat werken. Die wide CAM's in dit systeem spelen als wingers en moeten echt pace hebben..
Straks ging je nog een team om IF Ade bouwen toch?
Die gast is geloof ik 80K ofzo, 13 keer zo duur als Hart, en 2 keer zo slecht. Pakt wat ie moet pakken, maar heb m nog niet op onmogelijke reddingen betrapt. Tegen Valdes vind ik het altijd kut spelenquote:
Had je die Heskey in een open bid gehaald of buy now?quote:Op maandag 5 december 2011 21:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mensen die Heskey CDM maken zijn geniaal. Ik zag net ook een Traoré CDM (die van meer dan 2 meter) Mijn Heskey werd net verkocht voor 24.5k
Ok.quote:Op maandag 5 december 2011 23:47 schreef Apekoek het volgende:
Gozers, koop ff Alonso IF silver van Toluca ff op! Daar is een goede price fix nog op te halen?
PS3 btw
Ooh oke, netjesquote:Op maandag 5 december 2011 23:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb hem voor 1000 BIN gekocht.. 1 van mijn beste bargains van de afgelopen dagen. Maar iemand probeert hem te price fixen, daarom is hij zo duur. Dus diegene heeft die van mij ook gekocht denk ik.
Bizar.quote:Op maandag 5 december 2011 23:52 schreef Tim86 het volgende:
Wat is er aan de hand vanavond..weer een IF djuricic..nu voor 2.8K
Verkoop zelf ook geen zak atm
Neymar Serie A?quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:09 schreef Tobi-wan het volgende:
Jammer dat ik m'n 2 Serie A teams niet meer kan upgraden. Alleen Ibra of Neymar kan ik IF halen maar heb geen zin om zoveel te sparen.
Neymar is inderdaad de enige uitzondering. Maar hij speelt zo relaxed dat ik zelfs bereidt ben om Pato te gebruiken. Normaal gesproken vind ik Pato niet echt fijn spelen, maar samen met Neymar werkt het. Had hem daarvoor alleen als lone striker geprobeerd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 02:44 schreef DutchSL het volgende:
Eindelijk weer eens een toernooi gewonnen (mijn 2e online pas), vooral halve finale was genieten tegen iemand die constant met zijn Agbonlahor probeerde mij te pace whoren.. na 2 bijna goals van hem ging ik gewoon ultra defensive spelen en puur op de counter lokken. Zelf 2x gescoord met die hoge ballen, 1x Pato en 1x Cavani. Koekje van eigen deeg.
[..]
Neymar Serie A?
Wat is je team dan? Mijn ploeg kan in mijn ogen ook niet meer beter behalve Ibrahimovic voor Cavani of Pato, maar die 2 spelen erg fijn vind ik en ik heb sowieso een IRL hekel aan Ibrahimovic.
Mijn team:
Buffon
Maicon-Silva-Chiellini-Taiwo
Cambiasso-Vidal
Lavezzi (7 chem, maar maakt niet uit) - Di Natale (converted)
Cavani-Pato
Misschien IF Boateng als CDM, maar Vidal is zo geweldig (underrated) en Cambiasso voldoet ook prima en is bovendien nodig om Lavezzi nog 7 chemistry te geven. Hopelijk komt er binnenkort een IF Lavezzi als ST of CF, dan kan ik hem converten naar CAM.
Reallyquote:Op dinsdag 6 december 2011 09:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vond Heskey al te duur met 25k maar in 1 dag tijd is hij nog een stuk duurder geworden. Ik kocht er 1 voor 24.5k en die heb ik voor 32.5k verkocht. De goedkoopste op de markt is nu zelfs 36k
Ja, omdat het Heskey is snap ik dat hij duurder is dan andere spelers met zijn stats. Maar 35k is echt te hoog, daarvoor kun je 10 betere spelers halen. Maar niet alleen Heskey is duurder geworden, vrijwel alle dure silvers zijn enorm gestegen in prijs. Delfouneso kost nu al 44k terwijl ik hem in het begin voor 25k weg zag gaan.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Really![]()
En ik vond het al idioot dat ik er 10k voor kreeg een paar weken geleden toen ik hem in een pakje had.
Zal ook wel meer vraag naar zijn, omdat de meeste spelers wel iets ander willen dan goude teams ondertussen? , ook is er nu een silver tournooi.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, omdat het Heskey is snap ik dat hij duurder is dan andere spelers met zijn stats. Maar 35k is echt te hoog, daarvoor kun je 10 betere spelers halen. Maar niet alleen Heskey is duurder geworden, vrijwel alle dure silvers zijn enorm gestegen in prijs. Delfouneso kost nu al 44k terwijl ik hem in het begin voor 25k weg zag gaan.
Als dat een goedekope prijs was om dat hier speciaal te vermelden was die al verkocht.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:03 schreef Rubenunited het volgende:
Iemand interesse in Essien 4-3-1-2 CAM 13000 BN ?
Deels. Het is nu meer een samengeraapt zooitjequote:Op dinsdag 6 december 2011 10:39 schreef DutchSL het volgende:
Je hebt je BBVA team alweer vervangen?
in 4312 is geen CAM en als je daar al een CAM zou willen, zou het niet Essien zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:03 schreef Rubenunited het volgende:
Iemand interesse in Essien 4-3-1-2 CAM 13000 BN ?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Deels. Het is nu meer een samengeraapt zooitje
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#f6WPPwslbb9lU
Moeten nog wat formatiekaartjes gescoord worden, maar dit speelt echt vreselijk lekker
Budget squadquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moeten nog wat formatiekaartjes gescoord worden, maar dit speelt echt vreselijk lekker
Maar overmorgen niet meerquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mwah, Tevez op RCAM levert weer problemen op met de RB.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:02 schreef laucas het volgende:
[..]
Maar overmorgen niet meer![]()
Ik zou Teevje naar de RCAM sturen en Aguero op CF
Alves levert je sowieso problemen op door z'n working rates. Als ik met Barca speel staat ie er heel vaak er niet, of uit positie. Moet je weer gaan kloten met custom tactics en 'm een lagere attacking rate gevenquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:12 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Mwah, Tevez op RCAM levert weer problemen op met de RB.
Ik denk niet dat Lavezzi 7 chem krijgt met Marcelo achter hem, en op CAM. En een Serie A LB matcht weer niet met mijn CB,quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:18 schreef DutchSL het volgende:
Ik vind Maicon sowieso fijner, dan moet je Cambiasso en Mascherano wel omdriaen.
Kun je ook Lavezzi CAM zetten (wel maar 7 chemistry, dat heeft hij in mijn team ook maar ik vind hem alsnog erg fijn) of een andere Serie A CAM (converted di Natale? Sneijder misschien al is die niet snel genoeg)
Volgens mij overleef je een goede neukpartij met haar niet, ziet er uit als een beast!quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:50 schreef Pino0 het volgende:
Ja, dit was de laatste keer dat ik iets via marktplaats koop zonder er eerst naar toe te gaan.
Heb haar IP adres na getrokken, kwam uit op een Utrechts internetcafé, even gegoogled, schijnt wel dat er meer oplichtings praktijken daar vandaan kwamen. Heb wel dus het bank rek. nummer en de naam, heb facebook doorzocht, kwam uit op dit mokkel. Ook uit Utrecht, enige resultaat ( wat toevallig ) en een kamper eerste klas.
Zometeen maar is even de bank bellen om te kijken wat ze voor mij kunnen betekenen. Het gaat maar om 20 euro maar ik zit erg krap bij de kas dus heb 't liever terug.
[ afbeelding ]
Die linker, wat een ordi. Zal me niks verbazen als papa een paar plantjes op zolder heeft staan.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij overleef je een goede neukpartij met haar niet, ziet er uit als een beast!
(edit: de linker dan)
Hoe krijg je het toch voor elkaar?quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:50 schreef Pino0 het volgende:
Ja, dit was de laatste keer dat ik iets via marktplaats koop zonder er eerst naar toe te gaan.
Heb haar IP adres na getrokken, kwam uit op een Utrechts internetcafé, even gegoogled, schijnt wel dat er meer oplichtings praktijken daar vandaan kwamen. Heb wel dus het bank rek. nummer en de naam, heb facebook doorzocht, kwam uit op dit mokkel. Ook uit Utrecht, enige resultaat ( wat toevallig ) en een kamper eerste klas.
Zometeen maar is even de bank bellen om te kijken wat ze voor mij kunnen betekenen. Het gaat maar om 20 euro maar ik zit erg krap bij de kas dus heb 't liever terug.
[ afbeelding ]
Die linker, wat een ordi. Zal me niks verbazen als papa een paar plantjes op zolder heeft staan.
Ik sta bekend in mijn gezin/familie om mijn impuls kopen. Word zo geil van Fifa, dat ik alles erom heen vergeet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hoe krijg je het toch voor elkaar?
Ik zeg toch niet dat je hem voor Marcelo moet zetten, maar voor Maicon als je Alves zou vervangen (Maicon is ook veel goedkoper). Cambiasso en Mascherano dan nog omdraaien en dan krijgt hij als het goed is 7 chemistry als een LM.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Lavezzi 7 chem krijgt met Marcelo achter hem, en op CAM. En een Serie A LB matcht weer niet met mijn CB,
Denk dat Aguero achter Adebayor inderdaad een stuk beter zou zijn. Vind Tevez eigenlijk de enige speler die niet zo lekker speelt. Heb trouwens ook nog Zarate voor de CAM positie. Lekker voor op links, naar binnentrekken en dan een finesse shot.
@Laucas: Was een goeie, over overmorgenBen in elk geval blij dat ik weer wedstrijden speel waarin ik kansen creeer en goed scoor, in 4-1-2-1-2 lukte me niks, de duurste formatie. Dan ga je echt wel aan je zelf twijfelen als je in zon systeem met 11 bazen faalt
![]()
Ohja, misschien verander ik mn teamnaam wel weer in "bronzes". Om de gasten te narren die in je spelershub kijken
Pino, ik denk dat je de lul bent. Ik heb haar Facebook ook gevonden. Ze werkt als kassamuts bij de Plus (Plantage) en ze gaat met een wazige mocro-vriend. Ook bontkraag-draagster dus tja...aan de hand van de foto's kun je wel makkelijk haar huis vinden trouwens. Als filosofische opvatting heeft ze het nummer A Whole New World van de film Aladdin.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:02 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik sta bekend in mijn gezin/familie om mijn impuls kopen. Word zo geil van Fifa, dat ik alles erom heen vergeet.
Maar Klaas, moet wel zeggen, ze heeft wel een goede kop inderdaad, daar kan je niet omheen!
quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Pino, ik denk dat je de lul bent. Ik heb haar Facebook ook gevonden. Ze werkt als kassamuts bij de Plus (Plantage) en ze gaat met een wazige mocro-vriend. Ook bontkraag-draagster dus tja...aan de hand van de foto's kun je wel makkelijk haar huis vinden trouwens. Als filosofische opvatting heeft ze het nummer A Whole New World van de film Aladdin.![]()
Verder houdt ze van Nederlandstalige muziek, GTST en Oh Oh Tirol.
![]()
Maar goed, Plus Plantage, je hebt zaken gedaan met een bontkraag uit Ondiep.
Yepquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Pino, ik denk dat je de lul bent. Ik heb haar Facebook ook gevonden. Ze werkt als kassamuts bij de Plus (Plantage) en ze gaat met een wazige mocro-vriend. Ook bontkraag-draagster dus tja...aan de hand van de foto's kun je wel makkelijk haar huis vinden trouwens. Als filosofische opvatting heeft ze het nummer A Whole New World van de film Aladdin.![]()
Verder houdt ze van Nederlandstalige muziek, GTST en Oh Oh Tirol.
![]()
Maar goed, Plus Plantage, je hebt zaken gedaan met een bontkraag uit Ondiep.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:50 schreef vandermar het volgende:
Iemand die 500K coins wil kopen voor rond de ¤40?
Klopt, het is een hels karwei om 100 chem te halen. Wel cool dat je zo meedenktquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat je hem voor Marcelo moet zetten, maar voor Maicon als je Alves zou vervangen (Maicon is ook veel goedkoper). Cambiasso en Mascherano dan nog omdraaien en dan krijgt hij als het goed is 7 chemistry als een LM.
Maar als je Maicon haalt en Cambiasso/Mascherano om draait kun je er ook een andere Serie A neerzetten zoals Giovinco, Sneijder, Robinho, di Natale, Boateng etc. Ik denk dat allemaal betere opties zijn dan Kaka, die vind ik echt te traag voor een CAM in dat systeem (verkapte winger).
edit.
ik zit even te proberen in mijn 4-2-3-1 met Jesus Navas en hij heeft 5 chemistry als hij een dode link heeft met de CF en sterke link met de CDM/RB, hij moet dus 2 sterke links + 1 zwakke hebben.
Dus vergeet maar wat ik zei over Lavezzi. Maar met een Serie A CAM moet je wel 9 chem kunnen halen.
edit.
nee toch niet, wat een kut positie.. elke dode link is blijkbaar gelijk een chem-killer.
Je moet met Tevez/Maicon/Cambiasso dus perse een Braziliaanse of Argentijnse Serie A CAM er neer zetten of een speler van Inter. Sneijder of Robinho kan nog wel, maar Giovinco/Di Natale etc niet.
Paupert.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:50 schreef vandermar het volgende:
Ja dunno misschien wil iemand hetquote:
Niet van mij héquote:
Marktplaats?quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:50 schreef vandermar het volgende:
Nee geen Marktplaats. Via Nepenthez, bekende youtuber met iets van 20k subscribers. Zo komt hij ook aan die zieke teams die hij heeft.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Marktplaats?![]()
Volgens mij is 500k meer waard dan 40e.
Precies, als je slim bent koop je ze en zet je ze op marktplaats.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Marktplaats?![]()
Volgens mij is 500k meer waard dan 40e.
Hmz, ik zie business ^^quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Precies, als je slim bent koop je ze en zet je ze op marktplaats.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:58 schreef Tobi-wan het volgende:
Pfff the Ultimatedb is wel echt bizar traag de laatste tijd...
Inderdaad hé.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:58 schreef Tobi-wan het volgende:
Pfff the Ultimatedb is wel echt bizar traag de laatste tijd...
Klopt. Maar de vraag is, is het betrouwbaar of is hij gewoon tientallen mensen voor 100e op aan het lichten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:59 schreef vandermar het volgende:
Dit is wel cheap imo
http://computer-software.(...)3D%3D&fta_ind=7&fs=1
Ik gaat het ook niet kopen héquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Klopt. Maar de vraag is, is het betrouwbaar of is hij gewoon tientallen mensen voor 100e op aan het lichten.
Daar kan je zieke winst meehalen. Als je 1 Messi koopt heb je 750K.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hmz, ik zie business ^^
Lol
http://computer-software.(...)3D%3D&fta_ind=7&fs=1
De prijzen van coins dalen nog al op het moment. Ik zie nu in advertenties al vaak 100K coins voor rond de ¤12. In het begin kon je nog wel veel voor de coins vragen maar er komen steeds meer in omloop.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Daar kan je zieke winst meehalen. Als je 1 Messi koopt heb je 750K.
En ik hoorde van iemand dat je per 50K 12,- euro kan vragen.
15*12= 180,-
Maar het zal wel een scam zijn.
Waarom zou je eigenlijk coins kopen. Dan is toch de hele uitdaging van het spel weg?quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
De prijzen van coins dalen nog al op het moment. Ik zie nu in advertenties al vaak 100K coins voor rond de ¤12. In het begin kon je nog wel veel voor de coins vragen maar er komen steeds meer in omloop.
Omdat het handelen op het moment echt gaar is. Je moet heel lang zoeken voor de echte spotgoedkope spelers. Daarbij kan niet iedereen de hele dag fifa spelen, niet dat jullie dat doen, maar willen toch een sterrenteam. Hierbij onder andere Nepenthez die ook zijn coins koopt om die bazen teams te hebben.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom zou je eigenlijk coins kopen. Dan is toch de hele uitdaging van het spel weg?
Dat is die Ajax mentaliteit hè!quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:56 schreef GuRBuH het volgende:
Speel tegen een Ajacied met 4-3-3 Eredivisie silvers, staat 1-0 voor mij quit ie in de rust![]()
Donkquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:59 schreef Tim86 het volgende:
We moeten echt eens proberen om Donk IF te krijgen als hij een keertje scoort ofzo..die NIF is echt zo'n eindbaas. Gisteren van 40 meter nog de paal geraakt en van iets dichter bij gescoord (die ik hier ook had gepost) en een lading headers erbij..wat een held. Vind hem beter dan IF Vlaar..veel beter. Vlaar is echt een tank..fysiek duel win je niet, maar hij is zo traag dat je er gewoon omheen kan rennen..
Hahaquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:00 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Donk
Gezellig aan het babbelen nu met de knul aan de andere kant van het bevroren "Upcoming opponent" scherm.![]()
IF Naldo is zeker wel redelijk baas?quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:12 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben bezig met een Bundesliga team maar met Real-linkerkant (Marcelo-Khedira of Ozil-Ronaldo).
Om de gaten op te vullen tot ik Ronaldo/Robben binnen heb, heb ik het wat gemixt met mijn Portugeze competitie team. Verbazingwekkend genoeg haal ik nog met iedereen 9 chemistry ook, behalve Marcelo en Schweinsteiger (maar die zijn met goede formatiekaart ook 9)
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#eEPLhgbRbb9p9
Alleen zo jammer dat IF Gomez zo vreselijk duur is omdat hij uitkwam voor het spel uitkwam, hopelijk maakt hij snel nog eens een hatrick.. zijn SIF zal dan wsl goedkoper zijn dan zijn IF
Klopt, is jammer. Maar ik denk dat zijn SIF goedkoper/gelijk zal worden dan de IF nu, en dat de IF gewoon en een gat stort omdat mensen hem verkopen voor de SIF. Die wil je eigenlijk dus niet hebben als Gomez een keer goed speeltquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:12 schreef DutchSL het volgende:
Alleen zo jammer dat IF Gomez zo vreselijk duur is omdat hij uitkwam voor het spel uitkwam, hopelijk maakt hij snel nog eens een hatrick.. zijn SIF zal dan wsl goedkoper zijn dan zijn IF
Donk is achterlijk goed, heeft niet eens een IF nodig imo.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:00 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Donk
Gezellig aan het babbelen nu met de knul aan de andere kant van het bevroren "Upcoming opponent" scherm.![]()
Nu al een leuk teamquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:12 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben bezig met een Bundesliga team maar met Real-linkerkant (Marcelo-Khedira of Ozil-Ronaldo).
Om de gaten op te vullen tot ik Ronaldo/Robben binnen heb, heb ik het wat gemixt met mijn Portugeze competitie team. Verbazingwekkend genoeg haal ik nog met iedereen 9 chemistry ook, behalve Marcelo en Schweinsteiger (maar die zijn met goede formatiekaart ook 9)
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#eEPLhgbRbb9p9
Ja, als hij in je formatie is welquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:49 schreef Tobi-wan het volgende:
4k voor Marcelo van Real, dat is toch wel een normale prijs? Ben al 4 minuten bezig met de database laden maar de auction loopt nog maar 2 minuten, denk niet dat hij dat gaat halen.
Ja, altijd nemen. Hij is meer dan 6k waard, dus zelfs in kut formatie is 4k acceptabel.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:49 schreef Tobi-wan het volgende:
4k voor Marcelo van Real, dat is toch wel een normale prijs? Ben al 4 minuten bezig met de database laden maar de auction loopt nog maar 2 minuten, denk niet dat hij dat gaat halen.
Nee joh...quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, altijd nemen. Hij is meer dan 6k waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |