Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
Ik ookquote:Op zondag 4 december 2011 20:02 schreef laucas het volgende:
2x een RROD gehad en toen maar een PS3 gekocht
Jazekerquote:Op zondag 4 december 2011 20:03 schreef Dudeweiser het volgende:
ik hoop dat de OP jullie goedkeuring draagt
gelukkigquote:Op zondag 4 december 2011 20:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik ookMaar 1e keer was in garantie.
[..]
Jazeker
Ik mis Beasley, Moreno/Bravo, Rosinei, Mosquera, Basanta, Salcido, Danilinho, Perez en Talavera.quote:
haha ik zat al te wachten op de extreem dure suggestiesquote:Op zondag 4 december 2011 20:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik mis Beasley, Moreno/Bravo, Rosinei, Mosquera, Basanta, Salcido, Danilinho, Perez en Talavera.![]()
Gewoon sparen!
denk het wel, was vorig jaar ook met Tyton meen ik me te herinneren.quote:Op zondag 4 december 2011 20:08 schreef laucas het volgende:
Krul krijgt wel een upgrade denk ik, zal de silver dan meer waard worden?
Zeker, was vorig jaar ook zo met Eriksen. Daarom ga ik er straks ook een keer een shitload van kopen.quote:Op zondag 4 december 2011 20:08 schreef laucas het volgende:
Krul krijgt wel een upgrade denk ik, zal de silver dan meer waard worden?
Ja maar het verschil is denk ik de competitie. In de BPL heb je betere/gelijke keepers die waarschijnlijk toch wel silver blijven..quote:Op zondag 4 december 2011 20:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zeker, was vorig jaar ook zo met Eriksen. Daarom ga ik er straks ook een keer een shitload van kopen.
Oh, he definitely madquote:Op zondag 4 december 2011 20:23 schreef Toefjes het volgende:
Vanmiddag nog een potje gedaan. 2-0 tot de 90e minuut, hij maakt in blessure tijd 2-1. Ik trap af. speel rustig terug naar Luis. Hij naar de links back, links back terug naar de keeper, keeper naar rechtshalf. En scheids fluit af.
Berichtje: you are so unsportive passing in 90th minute, FUCK YOUUUUUUUU
ik: hello, are you mad?
hij herhaalt zn berichtje
Ik: Next time my brother will play, now you played his little sister
Hij: Dont talk shit, FUCK YOUUUUU
Ik: Still mad?
etc etc
Ohja hij had Doumbia. Ik had ook nog gestuurd: Is it true that people playing with Doumbia have a small penis?quote:
Pacequote:Op zondag 4 december 2011 20:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohja hij had Doumbia. Ik had ook nog gestuurd: Is it true that people playing with Doumbia have a small penis?
uitspraak die rijst hier ooit gedaan had
ik heb ook Doumbia en Kerzhakov. Problem?quote:Op zondag 4 december 2011 20:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohja hij had Doumbia. Ik had ook nog gestuurd: Is it true that people playing with Doumbia have a small penis?
uitspraak die rijst hier ooit gedaan had
Van mij mogen ze hoor, het is bij mij ook best een belangrijk ingredient met Aguero, Torres, Robben en Ribery. Met Silva en Luis (of IF Naldo), valt er best tegen te spelenquote:Op zondag 4 december 2011 20:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Pacemensen die daar alleen op spelen
walgelijk.
Haha, jij hebt een kleine penisquote:Op zondag 4 december 2011 20:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb ook Doumbia en Kerzhakov. Problem?
ik gebruik ze niet om alleen maar te pacewhorenquote:
Ik vind het veel leuker om trucjes te doen en de tegenstander pissig te makenquote:Op zondag 4 december 2011 20:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Van mij mogen ze hoor, het is bij mij ook best een belangrijk ingredient met Aguero, Torres, Robben en Ribery. Met Silva en Luis (of IF Naldo), valt er best tegen te spelen
hahaha, dat moet je niet aan hem vragen denkquote:Op zondag 4 december 2011 20:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik heb IF Doumbia, betekent dat dat ik een kleine penis heb maar dat die wel in vorm is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |