Ik mag toch hopen dat je nooit in de ongelukkige positie zal gaan komen dat je even zonder werk komt te zitten zeg.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:27 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ben tegen alle uitkeringen, subsidies en overige regelingen die er zijn zodat mensen werkeloos en hulpeloos thuis kunnen zitten. Denk je dat ze in Afrika in hun hutje blijven zitten omdat ze slissen?? Nee daar kruipen ze hun hutje uit om een dier te doden zodat ze eten hebben. Als ze dat niet doen dan gaan ze dood. In Nederland worden de 'zwakken' zwak gehouden zodat ze ook geen moeite doen om een baan te vinden want hey...we krijgen toch geld van de overheid.
Van mij mogen ze idd alles stilzetten waardoor men ineens wel kan werken, let maar op. Want de schilderswijken etc zitten vol met mensen die niet werken maar die niets mankeren. Maar blijf je kop maar in het zand steken hoor![]()
.
Ach, ik kan op dit moment 5 jaar zonder inkomsten..... en dat bouwt zich alleen maar op. Ik kan wel tegen een stootje.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je nooit in de ongelukkige positie zal gaan komen dat je even zonder werk komt te zitten zeg.
Dat hadden we ondertussen wel al opgemerkt uit je minachtende houding tov de minderbedeelden ...quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ach, ik kan op dit moment 5 jaar zonder inkomsten..... en dat bouwt zich alleen maar op. Ik kan wel tegen een stootje.
Mooi, hoeven we het daar niet meer over te hebbenquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:44 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dat hadden we ondertussen wel al opgemerkt uit je minachtende houding tov de minderbedeelden ...
Gray heeft in het begin een programma gepost die juist uitlegt dat het ons miljarden meer zou kosten als iedereen die nu een uitkering heeft , zou gaan werken .quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:27 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ben tegen alle uitkeringen, subsidies en overige regelingen die er zijn zodat mensen werkeloos en hulpeloos thuis kunnen zitten. Denk je dat ze in Afrika in hun hutje blijven zitten omdat ze slissen?? Nee daar kruipen ze hun hutje uit om een dier te doden zodat ze eten hebben. Als ze dat niet doen dan gaan ze dood. In Nederland worden de 'zwakken' zwak gehouden zodat ze ook geen moeite doen om een baan te vinden want hey...we krijgen toch geld van de overheid.
Van mij mogen ze idd alles stilzetten waardoor men ineens wel kan werken, let maar op. Want de schilderswijken etc zitten vol met mensen die niet werken maar die niets mankeren. Maar blijf je kop maar in het zand steken hoor![]()
.
Ohhhh in dat geval moet gewoon iedereen lekker thuis gaan zitten. Dat levert het land dan bakken met geld op.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:54 schreef Summers het volgende:
[..]
Gray heeft in het begin een programma gepost die juist uitlegt dat het ons miljarden meer zou kosten als iedereen die nu een uitkering heeft , zou gaan werken .
Jij bent toch gelukkig met werken ? veel plezier ermee maar dan weet je dat het niet voordeliger is als iedereen op jou lijkt .quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ohhhh in dat geval moet gewoon iedereen lekker thuis gaan zitten. Dat levert het land dan bakken met geld op.
Nee precies, hoe meer mensen gaan werken, hoe minder het oplevert.......quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:06 schreef Summers het volgende:
[..]
Jij bent toch gelukkig met werken ? veel plezier ermee maar dan weet je dat het niet voordeliger is als iedereen op jou lijkt .
Ze gingen uit van de situatie nu en niet van de situatie die je nu verzint , vraag dat dan maar als dat realiteit is en verder zou niemand jou ongelukkig willen maken dus jij mag gewoon doorwerkenquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:09 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee precies, hoe meer mensen gaan werken, hoe minder het oplevert.......Dus iedereen in de bijstand en het land is steenrijk.
Leuk hoor kijken naar de kosten....maar kijk je ook naar de opbrengsten????????
Kortom.... het programma zegt eigenlijk niet zoveel waar je wat mee kunt. Want as we speak is de situatie alweer veranderd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:19 schreef Summers het volgende:
[..]
Ze gingen uit van de situatie nu en niet van de situatie die je nu verzint , vraag dat dan maar als dat realiteit is en verder zou niemand jou ongelukkig willen maken dus jij mag gewoon doorwerken
Je blijft maar oppervlakkige dooddoeners hier uitspreken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Mooi, hoeven we het daar niet meer over te hebben.
Weer terug naar Occupy...het niet werkende tuig wat zo snel mogelijk van het plein moet.
Ja ja ja het zal allemaal wel.... in ieder geval tonen ALLE media inclusief OCCUPY ZELF dat het werkeloos tuig is inclusief uitkering. Geven ze zelf toe (duurt ff maar toch).quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:34 schreef heartz het volgende:
[..]
Je blijft maar oppervlakkige dooddoeners hier uitspreken.
Ik heb je al vaker uitgelegd dat het niet alleen werkelozen zijn. Je blijft je maar onhoudbaar vastklampen aan je eigen beeld. Waarom reageer je niet op één van m'n eerdere posts aan je?
Of nog beter ipv hier alleen te roepen dat het werkeloze tuig moet oprotten, ga het ze in hun gezicht vertellen of doe er wat aan.
Ironisch weer dat jij occupyers ervan beschuldigd niets anders te kunnen dan het plein bezet houden. Je vind het kansloos.
Nou niet kanslozer dan hetzelfde gedrag te vertonen hier in dit topic als degenen waar je zo op tegen bent.
Er is een woord voor dit soort gedrag.
Wij noemen het hypocriet.
Je negeert m'n post inhoudelijk gezien. Had ik wel moeten verwachten van een obeschofte hork. Ga je altijd zo met je medemens om?quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja ja ja het zal allemaal wel.... in ieder geval tonen ALLE media inclusief OCCUPY ZELF dat het werkeloos tuig is inclusief uitkering. Geven ze zelf toe (duurt ff maar toch).
Voorts meppen ze hun eigen mensen van het plein en willen ze onderscheid tussen Occupiers...daar hoor je hier niemand over...en dan zeg jij dat ik niet inga op jouw posts? Waarom is er in 8 topics nog niet 1 iemand geweest die over de zuivering in wenst te gaan? Ik weet het wel, het komt de aluhoedjes weer niet uit
Verder blijf ik natuurlijk lekker ongenuanceerd bezig, want zo ben ik. Een onbeschofte hork met een goede baan en dito inkomen.
Je doet constateringen....moet ik reageren op constateringen?? Ik had toch al gezegd dat ik een hork ben??quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:44 schreef heartz het volgende:
[..]
Je negeert m'n post inhoudelijk gezien. Had ik wel moeten verwachten van een obeschofte hork. Ga je altijd zo met je medemens om?
Ik sprak je aan op iets heel anders. Kennelijk lijk je dat te missen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je doet constateringen....moet ik reageren op constateringen?? Ik had toch al gezegd dat ik een hork ben??
Maar net zoals ik blijkbaar niet in ga op je constateringen (je kan niet ingaan op constateringen ...immers je constateert iets,...dan kan ik moeilijk gaan betwisten wel??) die ik doe met betrekking tot de zuivering van Occupy?
Jammer dat je daar nu pas achterkomt maar wel weer top dat je wel durft aan te geven dat onze mening niet op lucht is gebaseerd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
Gisteren eigenlijk voor het eerst gezien uit wat voor volk Occupy Amsterdam bestaat. Ik snap de mensen wel die daar kritiek op hebben. Het is wel een beetje de onderlaag van de samenleving, wat daar zit. Niet echt representatief voor de 99% inderdaad.
Was je er ook op 15 okt.?quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
Gisteren eigenlijk voor het eerst gezien uit wat voor volk Occupy Amsterdam bestaat. Ik snap de mensen wel die daar kritiek op hebben. Het is wel een beetje de onderlaag van de samenleving, wat daar zit. Niet echt representatief voor de 99% inderdaad.
Ach... dat hele Occupy Amsterdam interesseert me geen reet. Ik heb er geen aandacht aan geschonken. Ik kijk ook niet zo heel veel televisie, dus het is me allemaal een beetje ontgaan.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Jammer dat je daar nu pas achterkomt maar wel weer top dat je wel durft aan te geven dat onze mening niet op lucht is gebaseerd.
Dat was toch allang bekend.. er zijn zelfs foto's gepost. Maar toch doordraven over de deelnemers en niet willen luisteren naar het programma.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Jammer dat je daar nu pas achterkomt maar wel weer top dat je wel durft aan te geven dat onze mening niet op lucht is gebaseerd.
Ik ben er niet geweest. Maar ik zag gisteren op TV wat interviews met Occupiers en dat waren nogal "kansloze" figuren.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:41 schreef heartz het volgende:
[..]
Was je er ook op 15 okt.?
Er zitten wel nog studenten volgens mij. M'n schoonbroertje bleef daar een tijdje. Die blowde daar om te slapen zei hij. Hij is een student. Maar als je langs loopt en je ruikt die lucht.![]()
Hoewel hij er wel met de goede bedoeling was. En hij geen straatjongen of onderlaag is. In New York ofzo gaat het blowen niet samen met occupy.
De Amsterdamse cultuur is anders.
He he, zie je het ook?quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik was er 15 okt. Toen was er nog van alles te zien en was er heilig vuur.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:41 schreef heartz het volgende:
[..]
Was je er ook op 15 okt.?
Er zitten wel nog studenten volgens mij. M'n schoonbroertje bleef daar een tijdje. Die blowde daar om te slapen zei hij. Hij is een student. Maar als je langs loopt en je ruikt die lucht.![]()
Hoewel hij er wel met de goede bedoeling was. En hij geen straatjongen of onderlaag is. In New York ofzo gaat het blowen niet samen met occupy.
De Amsterdamse cultuur is anders.
Maar ja, het is nu eenmaal een feit dat het gros daar bestaat uit junks en zwervers.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat was toch allang bekend.. er zijn zelfs foto's gepost. Maar toch doordraven over de deelnemers en niet willen luisteren naar het programma.
grrr wat is dat toch met mensen die gewoon niet luisteren of lezen tegenwoordig maar alleen maar reageren omdat ze hun eigen woorden zo lekker vinden klinken.
Mja is wel makkelijk in het huidige crisisklimaat.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:13 schreef vandermar het volgende:
Yes, ik had een voldoende op mijn betoog waarin ik occupy volledig afbrande.en iedereen was het met mij eens
Waarom gaf men dan telkens aan dat het niet zo was, ondanks alle beelden van de media.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat was toch allang bekend.. er zijn zelfs foto's gepost. Maar toch doordraven over de deelnemers en niet willen luisteren naar het programma.
Ja want stil protesteren tegen witteboorden criminaliteit is zinloos.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:13 schreef vandermar het volgende:
Yes, ik had een voldoende op mijn betoog waarin ik occupy volledig afbrande.en iedereen was het met mij eens
Wat vinden de anti-occupiers hiervan eigenlijk? Dit is de samenleving waarin jij leeft.quote:
Ik heb de brief niet gelezen maar dat is natuurlijk onzin. Occupy kan niet tippen aan El Qaida, die zijn wel georganiseerd en hebben wel geld........quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat vinden de anti-occupiers hiervan eigenlijk? Dit is de samenleving waarin jij leeft.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik heb de brief niet gelezen maar dat is natuurlijk onzin. Occupy kan niet tippen aan El Qaida, die zijn wel georganiseerd en hebben wel geld........
Tja, je ziet het wel op tv hè.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ben er niet geweest. Maar ik zag gisteren op TV wat interviews met Occupiers en dat waren nogal "kansloze" figuren.
Dat viel me daarentegen bij de beelden van Occupy Wall st. reuze mee.
Idd. Door je eigen overheid. Goed hè.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik heb de brief niet gelezen maar dat is natuurlijk onzin. Occupy kan niet tippen aan El Qaida, die zijn wel georganiseerd en hebben wel geld........
Ok.. troll, jou zet ik op het Bankfurt ignore lijstje.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
De overheid waar ook jij voor gestemd hebt....of heb je niet gestemd??quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:39 schreef heartz het volgende:
[..]
Idd. Door je eigen overheid. Goed hè.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ok.. troll, jou zet ik op het Bankfurt ignore lijstje.
Die Roy is echt geen junk, dat is een psycholoog en hij heeft nog meegedaan met de Maagdenhuisbezetting. Echt een man die helemaal voor Occupy gaat en daar heel geestdriftig over vertelde.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:38 schreef heartz het volgende:
[..]
Tja, je ziet het wel op tv hè.
Ik ga volg wk kijken. Het zal op bepaalde momenten drukker zijn dan andere idd. Voorlopig nog niet opgedoekt.
Ik had er ook wel vaker willen zijn maar ikheb een kind. Die is 26 nov 6 jaar geworden. En Sinterklaas erachteraan. Sint Maarten ervoor. Dan nog kerst. Ik help zo nu en dan ook met schoolactiviteiten.
Wanneer had Lavenderr die pics geplaatst? Want die Roy lijkt ook echt op een junk. En zijn kleinzoon is cker zwerver.
Het was sarcastisch bedoeld. Probeerde m'n punt te versterkenquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die Roy is echt geen junk, dat is een psycholoog en hij heeft nog meegedaan met de Maagdenhuisbezetting. Echt een man die helemaal voor Occupy gaat en daar heel geestdriftig over vertelde.
En dat jochie naast hem is geen zwerver hoor
Ik vraag iets en krijg een ridicuul antwoord waarmee een gesprekspartner zichzelf diskwalificeerd voor mij inderdaad.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik begrijp het wel hoor, je vraagt iets, krijgt antwoord wat je niet bevalt en dan dit. Kijken hoe lang je het volhoudt
Dus dat is minimaal 1 persoon dat geen zwerver of junk is.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die Roy is echt geen junk, dat is een psycholoog en hij heeft nog meegedaan met de Maagdenhuisbezetting. Echt een man die helemaal voor Occupy gaat en daar heel geestdriftig over vertelde.
Mn schoonbroertje is ook geen junk, ook al heeft hij dus bijgdragen aan de afschrikwekkende blowlucht.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus dat is minimaal 1 persoon dat geen zwerver of junk is.
Dat schreef ik toch? In het begin bestond Occupy/Amsterdam nog uit échte occupiers. Nu niet meer.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus dat is minimaal 1 persoon dat geen zwerver of junk is.
Ik zeik niemand af, post netjes mijn bevindingen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:26 schreef Summers het volgende:
tjonge jonge iedereen kan zelf toch iets doen ipv lekker thuis zitten bij de kachel
en klagen over mensen die er wel zijn maar nee , andere mensen afzeiken daar word het allemaal beter van .
Ik heb het idee dat eigenlijk niemand er over wil nadenken Summers. En dat het stel wat achter occupy zit maar gewoon zn mond moet houden en zeker niet voorzichzelf moeten nadenken laat staan spreken, anders ben je lastig. En als je lastig bent moeten ze je maar uit je tent rossen en de uitkering afpakken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:26 schreef Summers het volgende:
tjonge jonge iedereen kan zelf toch iets doen ipv lekker thuis zitten bij de kachel
en klagen over mensen die er wel zijn maar nee , andere mensen afzeiken daar word het allemaal beter van .
Nee nu misschien niet meer, maar tentijde dat je die foto maakte waren er ook heel veel mensen die het hadden over 'werkschuwe hippies', onterecht toen dus.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat schreef ik toch? In het begin bestond Occupy/Amsterdam nog uit échte occupiers. Nu niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |