Maar ja, het is nu eenmaal een feit dat het gros daar bestaat uit junks en zwervers.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat was toch allang bekend.. er zijn zelfs foto's gepost. Maar toch doordraven over de deelnemers en niet willen luisteren naar het programma.
grrr wat is dat toch met mensen die gewoon niet luisteren of lezen tegenwoordig maar alleen maar reageren omdat ze hun eigen woorden zo lekker vinden klinken.
Mja is wel makkelijk in het huidige crisisklimaat.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:13 schreef vandermar het volgende:
Yes, ik had een voldoende op mijn betoog waarin ik occupy volledig afbrande.en iedereen was het met mij eens
Waarom gaf men dan telkens aan dat het niet zo was, ondanks alle beelden van de media.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat was toch allang bekend.. er zijn zelfs foto's gepost. Maar toch doordraven over de deelnemers en niet willen luisteren naar het programma.
Ja want stil protesteren tegen witteboorden criminaliteit is zinloos.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:13 schreef vandermar het volgende:
Yes, ik had een voldoende op mijn betoog waarin ik occupy volledig afbrande.en iedereen was het met mij eens
Wat vinden de anti-occupiers hiervan eigenlijk? Dit is de samenleving waarin jij leeft.quote:
Ik heb de brief niet gelezen maar dat is natuurlijk onzin. Occupy kan niet tippen aan El Qaida, die zijn wel georganiseerd en hebben wel geld........quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat vinden de anti-occupiers hiervan eigenlijk? Dit is de samenleving waarin jij leeft.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik heb de brief niet gelezen maar dat is natuurlijk onzin. Occupy kan niet tippen aan El Qaida, die zijn wel georganiseerd en hebben wel geld........
Tja, je ziet het wel op tv hè.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ben er niet geweest. Maar ik zag gisteren op TV wat interviews met Occupiers en dat waren nogal "kansloze" figuren.
Dat viel me daarentegen bij de beelden van Occupy Wall st. reuze mee.
Idd. Door je eigen overheid. Goed hè.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik heb de brief niet gelezen maar dat is natuurlijk onzin. Occupy kan niet tippen aan El Qaida, die zijn wel georganiseerd en hebben wel geld........
Ok.. troll, jou zet ik op het Bankfurt ignore lijstje.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
De overheid waar ook jij voor gestemd hebt....of heb je niet gestemd??quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:39 schreef heartz het volgende:
[..]
Idd. Door je eigen overheid. Goed hè.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ok.. troll, jou zet ik op het Bankfurt ignore lijstje.
Die Roy is echt geen junk, dat is een psycholoog en hij heeft nog meegedaan met de Maagdenhuisbezetting. Echt een man die helemaal voor Occupy gaat en daar heel geestdriftig over vertelde.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:38 schreef heartz het volgende:
[..]
Tja, je ziet het wel op tv hè.
Ik ga volg wk kijken. Het zal op bepaalde momenten drukker zijn dan andere idd. Voorlopig nog niet opgedoekt.
Ik had er ook wel vaker willen zijn maar ikheb een kind. Die is 26 nov 6 jaar geworden. En Sinterklaas erachteraan. Sint Maarten ervoor. Dan nog kerst. Ik help zo nu en dan ook met schoolactiviteiten.
Wanneer had Lavenderr die pics geplaatst? Want die Roy lijkt ook echt op een junk. En zijn kleinzoon is cker zwerver.
Het was sarcastisch bedoeld. Probeerde m'n punt te versterkenquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die Roy is echt geen junk, dat is een psycholoog en hij heeft nog meegedaan met de Maagdenhuisbezetting. Echt een man die helemaal voor Occupy gaat en daar heel geestdriftig over vertelde.
En dat jochie naast hem is geen zwerver hoor
Ik vraag iets en krijg een ridicuul antwoord waarmee een gesprekspartner zichzelf diskwalificeerd voor mij inderdaad.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik begrijp het wel hoor, je vraagt iets, krijgt antwoord wat je niet bevalt en dan dit. Kijken hoe lang je het volhoudt
Dus dat is minimaal 1 persoon dat geen zwerver of junk is.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die Roy is echt geen junk, dat is een psycholoog en hij heeft nog meegedaan met de Maagdenhuisbezetting. Echt een man die helemaal voor Occupy gaat en daar heel geestdriftig over vertelde.
Mn schoonbroertje is ook geen junk, ook al heeft hij dus bijgdragen aan de afschrikwekkende blowlucht.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus dat is minimaal 1 persoon dat geen zwerver of junk is.
Dat schreef ik toch? In het begin bestond Occupy/Amsterdam nog uit échte occupiers. Nu niet meer.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus dat is minimaal 1 persoon dat geen zwerver of junk is.
Ik zeik niemand af, post netjes mijn bevindingen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:26 schreef Summers het volgende:
tjonge jonge iedereen kan zelf toch iets doen ipv lekker thuis zitten bij de kachel
en klagen over mensen die er wel zijn maar nee , andere mensen afzeiken daar word het allemaal beter van .
Ik heb het idee dat eigenlijk niemand er over wil nadenken Summers. En dat het stel wat achter occupy zit maar gewoon zn mond moet houden en zeker niet voorzichzelf moeten nadenken laat staan spreken, anders ben je lastig. En als je lastig bent moeten ze je maar uit je tent rossen en de uitkering afpakken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:26 schreef Summers het volgende:
tjonge jonge iedereen kan zelf toch iets doen ipv lekker thuis zitten bij de kachel
en klagen over mensen die er wel zijn maar nee , andere mensen afzeiken daar word het allemaal beter van .
Nee nu misschien niet meer, maar tentijde dat je die foto maakte waren er ook heel veel mensen die het hadden over 'werkschuwe hippies', onterecht toen dus.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat schreef ik toch? In het begin bestond Occupy/Amsterdam nog uit échte occupiers. Nu niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |