WTF, ff straatje schoonvegen.quote:
Reis wil niet naar PSV omdat hij niet terug naar Steadman wil, hij is al eerder niet op een afspraak gekomen en toen PSV de voorwaarde stelde dat hij daar op controle ging heeft hij het contract afgehouden.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:20 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Vitesse valt wat mij betreft ook niets te verwijten. Reis heeft dit niet netjes gespeeld. Hij wilde blijkbaar om vage redenen niet meer terugkeren bij PSV. Tja, waarom zou je het dan niet proberen om hem binnen te halen (los van de fysieke bezwaren). Misschien heeft Jordania Reis wel weten te overtuigen van het feit dat ze in 2013 kampioen gaan worden
Brands moet dus niet zo verrast doen dat ze bij PSV van niks wisten.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
WTF, ff straatje schoonvegen.wat denken ze dan dat PSV ze gaat vertellen
Nou mijn eerste gedachte zou ook niet zijn dat Vitesse hem na zo'n belletje meteen binnen zou halen. Het zal wel naïef zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:28 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Brands moet dus niet zo verrast doen dat ze bij PSV van niks wisten.
Joh, had je dat je net pas bedacht?quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:23 schreef Lemming22 het volgende:
Ah de verwachte aap komt uit de mouw. Volgens VI kan Reis (als de optie gelicht wordt) volgend seizoen 750.000 euro bruto per maand gaan verdienen. Dat is ongetwijfeld meer dan PSV hem heeft geboden gezien de twijfel over zijn fysiek en de nieuwe salarishuishouding.
Money money money!
Ehm, lijkt me vrij logisch dat zo'n jongen voor het geld kiest. Wie weet is zijn loopbaan straks voorbij en komt hij nooit meer hoger dan Eredivisie-niveau? Als hij dan nu nog even een flinke zak geld kan pakken voor zichzelf en zijn familie, dan is het toch volkomen logisch dat hij dat doet...!?quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:23 schreef Lemming22 het volgende:
Ah de verwachte aap komt uit de mouw. Volgens VI kan Reis (als de optie gelicht wordt) volgend seizoen 750.000 euro bruto per maand gaan verdienen. Dat is ongetwijfeld meer dan PSV hem heeft geboden gezien de twijfel over zijn fysiek en de nieuwe salarishuishouding.
Money money money!
Hij gaat scoren tegen PSV. Ha.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:59 schreef ZuidGrens het volgende:
Reis![]()
Meer woorden ga ik niet aan deze bloedhond vuil maken.
Nee. Heb het al eerder in dit topic gepost en zelfs in de post die je quote aangegeven dat het mijn verwachting bevestigt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:28 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Joh, had je dat je net pas bedacht?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:23 schreef Lemming22 het volgende:
Money money money!
Het is een broodvoetballer pur sang en dit bericht bevestigt dat (volgens mij het eerste nieuwsbericht over de hoogte van zijn salaris). Niets mis mee, maar als PSV-supporter ben je misschien nog zo naïef om te denken dat een speler wat terug zou doen voor de club die hem meerdere malen uit de goot heeft getrokken en ondanks het ontbreken van een contract zijn revalidatie heeft betaald. Och ja, dit boek is nu gesloten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ehm, lijkt me vrij logisch dat zo'n jongen voor het geld kiest. Wie weet is zijn loopbaan straks voorbij en komt hij nooit meer hoger dan Eredivisie-niveau? Als hij dan nu nog even een flinke zak geld kan pakken voor zichzelf en zijn familie, dan is het toch volkomen logisch dat hij dat doet...!?
Zoals ik al eerder aangaf in het topic, die jongen komt waarschijnlijk uit een klotebuurt en wil waarschijnlijk zijn familie en vrienden enzo daar vandaan helpen, en als je dat op deze manier kunt doen, dan doe je dat.
Oeps die aap uit de mouw is tussen een broodje terecht gekomen. Per jaar moet dat inderdaad zijn. Maar ongetwijfeld nog steeds meer dan PSV hem had willen betalen met het salarisplafond van 1 miljoen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:35 schreef Elvislives het volgende:
[..]7,5 ton per maand. Ga maar nieuwe apen zoeken.
550+ duizend is al wettelijk verplicht omdat hij van buiten de EU komt. Daarbij werd wel gezegt dat het zolang hij niet fit is vele malen lager ligt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:23 schreef Lemming22 het volgende:
Money money money!
Tuurlijk, richting PSV is het ietwat onfatsoenlijk, al weet ik niet wat PSV hem geboden heeft, maar vanuit die jongen zelf en zijn situatie begrijp ik het heel goed dat hij voor het beste aanbod kiest.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:38 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Het is een broodvoetballer pur sang en dit bericht bevestigt dat. Niets mis mee, maar als PSV-supporter ben je misschien nog zo naïef om te denken dat een speler wat terug zou doen voor de club die hem meerdere malen uit de goot heeft getrokken en ondanks het ontbreken van een contract zijn revalidatie heeft betaald. Och ja, dit boek is nu gesloten.
Maar 750.000 ligt toch ónder de 1 miljoen? En het is hetzelfde salaris als war hij bij PSV verdiende volgens VI, dus ik vind het niet zo raar. Verder denk ik dat Bony en Annan ook boven dat bedrag zullen zitten bij Vitesse.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:43 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Oeps die aap uit de mouw is tussen een broodje terecht gekomen. Per jaar moet dat inderdaad zijn. Maar ongetwijfeld nog steeds meer dan PSV hem had willen betalen met het salarisplafond van 1 miljoen.
Ja maar ik verwacht niet dat PSV hem datzelfde salaris nu nog heeft geboden. Het maximum voor de beste spelers bij PSV is een miljoen, dus lijkt me dat ze een talent met medium kans op herstel niet zo hoog inschalen bij een nieuw contract.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:08 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Maar 750.000 ligt toch ónder de 1 miljoen? En het is hetzelfde salaris als war hij bij PSV verdiende volgens VI, dus ik vind het niet zo raar. Verder denk ik dat Bony en Annan ook boven dat bedrag zullen zitten bij Vitesse.
Je geeft een speler van wie je niet zeker bent ook geen 550.000 per jaar (zoals gezegd het minimum voor non-EU spelers dit jaar) en verder heb ik ergens gelezen dat PSV ook boven dat minimum bedrag had geboden. Het salaris zal best van doorslag gevende waarde zijn geweest voor Reis, maar ik denk dat dit niet de enige reden is geweest.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:15 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ja maar ik verwacht niet dat PSV hem datzelfde salaris nu nog heeft geboden. Het maximum voor de beste spelers bij PSV is een miljoen, dus lijkt me dat ze een talent met medium kans op herstel niet zo hoog inschalen bij een nieuw contract.
Gelukkig hebben julliequote:Op donderdag 17 mei 2012 18:36 schreef LDS het volgende:
Die vent heeft echt geen pepernoot geraakt in arnhem. Zal we naar Verweggiestan vertrekken. Voor het geld Voor de fantastische competities.
Hoho, je hebt het wel over de Stiftjesmeester en de man die goed was voor 6 goals dit seizoenquote:
was een half jaar een goede speler toen hij zich voor het eerst echt met voetbal bezig hield. Als hij daarvoor zich ook gewoon op voetbal had gericht was hij al veel verder geweest.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:37 schreef Typisch het volgende:
Zonde, was een goede speler voor zijn blessure.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |