sterker nog met deze blessure is het maar ernstig de vraag of hij ooit wel weer aan ballen toekomt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Tenzij Vitesse, zoals Ted van Leeuwen zegt, een eenzijdige optie heeft om het contract te verlengen.
Overigens moet ik het allemaal nog maar zien met die jongen. Eerst maar eens fit worden, en dan nog. Zou niet de eerste speler zijn die nooit meer de oude wordt na een blessure.
Wat is er laf aan? Ik bedoel, het is misschien een kutstreek, lullig of een naai-actie. Maar laf? Ik denk dat de laffe optie was geweest als hij naar PSV was gegaan terwijl hij naar Vitesse had gewild, omdat dat de weg van de minste weerstand zou zijn geweest.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:14 schreef deco10 het volgende:
ontzettend laffe actie... alle premies van vorig jaar gewoon ontvangen die Reis.... en dan nog kiezen voor Vitesse ondanks al het vertrouwen van PSV
quote:PSVreport.nl:
Vitesse heeft PSV wel degelijk in een vroegtijdig stadium benaderd over het aantrekken van Braziliaan Jonathan Reis.
De Arnhemmers wilden weten wat de status van de contractonderhandelingen tussen Reis en de club uit Eindhoven was. PSV wenste niet te reageren op die vraag, waarna de club van Merab Jordania vervolgens zelf contact opnam met de geblesseerde spits.
Vitesse valt wat mij betreft ook niets te verwijten. Reis heeft dit niet netjes gespeeld. Hij wilde blijkbaar om vage redenen niet meer terugkeren bij PSV. Tja, waarom zou je het dan niet proberen om hem binnen te halen (los van de fysieke bezwaren). Misschien heeft Jordania Reis wel weten te overtuigen van het feit dat ze in 2013 kampioen gaan wordenquote:
Ik vind het ook niet heel netjes van Reis en ik had mijn twijfels bij de handelswijze van Vitesse. Het probleem is dat het allemaal maar wat roepen is en je eigen straatje schoonvegen (Brands, Van Leeuwen) dus geen idee wat 'de waarheid' precies is. Mocht dit stukje waar zijn, heeft Vitesse gewoon netjes gehandeld en mogen we weer oprecht boos zijn als PSV komend jaar weer een aantal C- en B-junioren wegplukt bij onsquote:Op donderdag 8 december 2011 14:20 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Vitesse valt wat mij betreft ook niets te verwijten. Reis heeft dit niet netjes gespeeld. Hij wilde blijkbaar om vage redenen niet meer terugkeren bij PSV. Tja, waarom zou je het dan niet proberen om hem binnen te halen (los van de fysieke bezwaren). Misschien heeft Jordania Reis wel weten te overtuigen van het feit dat ze in 2013 kampioen gaan worden
WTF, ff straatje schoonvegen.quote:
Reis wil niet naar PSV omdat hij niet terug naar Steadman wil, hij is al eerder niet op een afspraak gekomen en toen PSV de voorwaarde stelde dat hij daar op controle ging heeft hij het contract afgehouden.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:20 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Vitesse valt wat mij betreft ook niets te verwijten. Reis heeft dit niet netjes gespeeld. Hij wilde blijkbaar om vage redenen niet meer terugkeren bij PSV. Tja, waarom zou je het dan niet proberen om hem binnen te halen (los van de fysieke bezwaren). Misschien heeft Jordania Reis wel weten te overtuigen van het feit dat ze in 2013 kampioen gaan worden
Brands moet dus niet zo verrast doen dat ze bij PSV van niks wisten.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
WTF, ff straatje schoonvegen.wat denken ze dan dat PSV ze gaat vertellen
Nou mijn eerste gedachte zou ook niet zijn dat Vitesse hem na zo'n belletje meteen binnen zou halen. Het zal wel naïef zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:28 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Brands moet dus niet zo verrast doen dat ze bij PSV van niks wisten.
Joh, had je dat je net pas bedacht?quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:23 schreef Lemming22 het volgende:
Ah de verwachte aap komt uit de mouw. Volgens VI kan Reis (als de optie gelicht wordt) volgend seizoen 750.000 euro bruto per maand gaan verdienen. Dat is ongetwijfeld meer dan PSV hem heeft geboden gezien de twijfel over zijn fysiek en de nieuwe salarishuishouding.
Money money money!
Ehm, lijkt me vrij logisch dat zo'n jongen voor het geld kiest. Wie weet is zijn loopbaan straks voorbij en komt hij nooit meer hoger dan Eredivisie-niveau? Als hij dan nu nog even een flinke zak geld kan pakken voor zichzelf en zijn familie, dan is het toch volkomen logisch dat hij dat doet...!?quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:23 schreef Lemming22 het volgende:
Ah de verwachte aap komt uit de mouw. Volgens VI kan Reis (als de optie gelicht wordt) volgend seizoen 750.000 euro bruto per maand gaan verdienen. Dat is ongetwijfeld meer dan PSV hem heeft geboden gezien de twijfel over zijn fysiek en de nieuwe salarishuishouding.
Money money money!
Hij gaat scoren tegen PSV. Ha.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:59 schreef ZuidGrens het volgende:
Reis![]()
Meer woorden ga ik niet aan deze bloedhond vuil maken.
Nee. Heb het al eerder in dit topic gepost en zelfs in de post die je quote aangegeven dat het mijn verwachting bevestigt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:28 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Joh, had je dat je net pas bedacht?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:23 schreef Lemming22 het volgende:
Money money money!
Het is een broodvoetballer pur sang en dit bericht bevestigt dat (volgens mij het eerste nieuwsbericht over de hoogte van zijn salaris). Niets mis mee, maar als PSV-supporter ben je misschien nog zo naïef om te denken dat een speler wat terug zou doen voor de club die hem meerdere malen uit de goot heeft getrokken en ondanks het ontbreken van een contract zijn revalidatie heeft betaald. Och ja, dit boek is nu gesloten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ehm, lijkt me vrij logisch dat zo'n jongen voor het geld kiest. Wie weet is zijn loopbaan straks voorbij en komt hij nooit meer hoger dan Eredivisie-niveau? Als hij dan nu nog even een flinke zak geld kan pakken voor zichzelf en zijn familie, dan is het toch volkomen logisch dat hij dat doet...!?
Zoals ik al eerder aangaf in het topic, die jongen komt waarschijnlijk uit een klotebuurt en wil waarschijnlijk zijn familie en vrienden enzo daar vandaan helpen, en als je dat op deze manier kunt doen, dan doe je dat.
Oeps die aap uit de mouw is tussen een broodje terecht gekomen. Per jaar moet dat inderdaad zijn. Maar ongetwijfeld nog steeds meer dan PSV hem had willen betalen met het salarisplafond van 1 miljoen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:35 schreef Elvislives het volgende:
[..]7,5 ton per maand. Ga maar nieuwe apen zoeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |